series

Ik volg eigenlijk alleen maar de series op tv…kan ze wel downloaden maar heb daar nooit geen zin in.

Ik volgde: Once Upon a Time en Grimm, maar die hebben nu een stop dus nu is het:

Maandags: CSINY

Dinsdags: elementry en The following

Woensdags: The beauty and the beast.

Donderdags: Castle

Vrijdags: Law and Order.

Het meeste dus crime series, vind ik zo leuk.

Switched at Birth heb ik ook gevolgd en vond ik wel leuk omdat het gewoon een simpel verhaal is.

Ook een echte serie fan dus… :mrgreen: :mrgreen:

Hart of Dixie heb ik gedownload. Ben benieuwd…

Little house vind ik ook nog steeds leuk :oops:

Ik kijk juist downloads, dan heb ik geen reclames enzo :mrgreen:

Veel plezier met HoD, kan bijna niet anders dan dat je het heel leuk gaat vinden. Ik moet meestal even wennen, even erin komen bij series. Deze vond ik meteen leuk.

Ik lees even mee. Op zoek naar nieuwe series :mrgreen:

Op dit moment kijk ik Greys Anatomy, Emily Owens MD en Beauty and the Beast. (Die van vroeger keek ik ook :mrgreen: )

Daarnaast download ik Glee en Switched at Birth (al is het even afgelopen tot de zomer)

Ik wil Once upon a Time ook nog verder kijken.

Op welke site kijken jullie eigenlijk? (Mag met pb)

Ik heb de reacties niet doorgelezen dus wellicht is het al eerder genoemd, maar ik vind “How I met your mother” errug leuk, elke dag rond 16u bij ik dacht RTL5 :think:

Gewoon een vlot lopende serie, veel humor maar veel meer verhaal dan bijvoorbeeld een serie als Friends, die hier overigens ook nog steeds favoriet is :mrgreen:

Me like Hart of Dixie :inlove:

Ik heb al 8 afleveringen gekeken afgelopen week :oops: :mrgreen:

@Nikita wrote:

Ik volg eigenlijk alleen maar de series op tv…kan ze wel downloaden maar heb daar nooit geen zin in.

Ik volgde: Once Upon a Time en Grimm, maar die hebben nu een stop dus nu is het:

Switched at Birth heb ik ook gevolgd en vond ik wel leuk omdat het gewoon een simpel verhaal is.

en dan op zaterdag nog Alcatraz :slight_smile: maar dat was afgelopen zaterdag voor het laatst… :smiley:

@cees77 wrote:

Oh dat valt nog mee :mrgreen:

Ik snap ook niet waarom die serie nog niet in Nederland wordt uitgezonden. Nou veel plezier ermee verder :lol:

@JayDee wrote:

@Nikita wrote:

en dan op zaterdag nog Alcatraz :slight_smile: maar dat was afgelopen zaterdag voor het laatst… :smiley:

Ja klopt, heb ik net vanmorgen nog een laatste deel gekeken…had het opgenomen.

Oh en zondags kijk ik Nikita (vroeger ook al, daar is mijn nickname ook van :mrgreen: ) en daarna arrow.

Zo te lezen is zijn mijn avonden de hele week aardig gevuld.

Modern Family is inderdaad ook erg leuk! Ik meende dat er in het voorjaar weer nieuwe afleveringen uitgezonden zouden worden.

Hopelijk snel weer op het programma!

@Muiz wrote:

@cees77 wrote:

Oh dat valt nog mee :mrgreen:

Ik snap ook niet waarom die serie nog niet in Nederland wordt uitgezonden. Nou veel plezier ermee verder :lol:

Dat snap ik nou ook niet!

Moet toch haast wel een keer uitgezonden gaan worden binnenkort hier in NL.

@Jippie wrote:

Modern Family is inderdaad ook erg leuk! Ik meende dat er in het voorjaar weer nieuwe afleveringen uitgezonden zouden worden.

Hopelijk snel weer op het programma!

Is dat met “Al Bundy”? Dat vind ik niet leuk.

Dat is inderdaad met “Al Bundy”. Ik ben niet zo van zulk soort series, maar Modern Family vind ik wel leuk.

En belgische series cees, zoals flikken, vermist, aspe, zonestad?

Vanaf 5 mei komt er ook weee een nieue belgische serie, volgens mij op rtl 4

Ook hier een mede serie junkie! Kwam even opzoek naar tips omdat ik op het moment thuis zit.

Ik hou de series die ik kijk bij bij: bierdopje.nl kent iemand dat ook?

Staan meteen ondertitels bij vaak zodra het in Amerika is uitgezonden. Soms heel even wachten op de Nederlandse.

Weet niet of jullie dat kunnen zien of dat je daarvoor moet inloggen, dit is mijn “serie-score”:

[Edit beheer: link verwijderd]

Ben nu op aanraden van wat jullie hebben geschreven Hart of Dixie en The New Normal aan het downloaden :slight_smile:

Ik download bij bierdopje alleen ondertitels.

Veel plezier met Hart of Dixie :mrgreen:

Ik ben bijna halverwege seizoen 2, maar ik vind het toch minder leuk worden dan seizoen 1. Ik weet niet waar het door komt. Misschien doordat ik er zoveel achter elkaar heb gekeken?

Hier ook een serie freak :mrgreen: zodra ik de kans krijg, volg ik allerlei series.

Nog een paar tips:

Pretty little liars

The lying game

Revolution

Underemployed

The LA complex

Call the midwife (bbc)

Survivors (bbc)

Have fun!!!

(kijkt niemand eigenlijk naar The Walking Dead!!! Smullen wat een heerlijke serie hahaha)

Dit zijn nu de actieve series die ik volg:

American Horror Story

Californication

Dexter

Glee

Happy Endings

Modern Family

New Girl

Once Upon a Time

Pretty Little Liars

Snooki & Jwoww (haha, I know)

The Lying Game

The New Normal

The Vampire Diaries

The Walking Dead

True Blood

En dan heb ik de volgende ook allemaal gekeken:

Dead Like Me

Flash Forward (1 seizoen)

Gooische Vrouwen

Gossip Girl

Jersey Shore

Mr. Sunshine (1 seizoen)

My Name Is Earl

Scrubs

The L Word

V (1 seizoen)

Weeds

666 park avenue (1 seizoen)

En dan vergeet ik er vast nog wel een paar :wink:

Ik heb vandaag een serie gedownload waar ik nog nooit van gehoord had. Bomb girls. Deel 1 was leuk :thumbup: Iemand bekend met deze serie?