Serie Over mijn Lijk

hetig vanavond weer…

jip :kaars:

marieke :cry:

pfff inderdaad een heftige uitzending.

wat een mooi persoon was Jip toch en wat lijkt het me fijn als je hem hebt mogen leren kennen! :kaars:

Viel er gister even in, op het laatst. HEt greep me wel gelijk naar mijn strot. Ik kijk het verder nooit - heftig hoor die jonge mensen.

ook onder de indruk van Jip. Wat een enorme wijsheid, wat een prachtige instelling. Zou je zo worden als je weet dat je gaat sterven, of zou hij altijd al zo zijn geweest? Indrukwekkend alleszins, iemand waar heel veel mensen heel veel van hadden kunnen leren.

blijft een van de beste programma’s van nlse tv vind ik. Televisierringwaardig.

HEt was inderdaad die Jip waar ik inviel en met open mond naar heb zitten kijken. Wat een persoon. Ik denk ergens dat hij altijd al zo was en het gedragen heeft zoals hij was en gegaan is zoals hij was. Heel bijzonder.

Wat een bijzondere jongen was Jip toch :kaars:

Hele fijne, warme en interessante jongen.

Wat verschrikkelijk om te zien Jip zo plotseling nog zijn leven heeft moeten opgeven.

Hij was een bijzonder persoon om naar te kijken en te luisteren :kaars:

net zitten kijken, wat heftig weer!

@fiep klophout wrote:

ook onder de indruk van Jip. Wat een enorme wijsheid, wat een prachtige instelling. Zou je zo worden als je weet dat je gaat sterven, of zou hij altijd al zo zijn geweest?

dit zat ik me dus ook af te vragen tijdens de uitzending, vorige aflevering ook zo mooi toen patrick vroeg wat hij de kijkers mee wilde geven.

prachtig persoon, jammer dat zo’n jongen gemist moet worden door de wereld!

Poeh…ik heb net de laatste aflevering terug zitten kijken.

Heftig hoor.

Ik heb het ook niet droog gehouden… :frowning:

Ik ook niet hoor :cry:

Ik was ook tisseus nodig…

Ik heb het ook niet droog gehouden gisteren :cry:

Ik ook niet. Vooral het verhaal van Marieke. :cry:

Zelfde leeftijd als ik. Vooral het moment dat ze afscheid nam van Patrick in het ziekenhuis pfff :frowning:

En daarnaast komt het ook heel dichtbij omdat 3 weken geleden mijn nicht aan die ziekte is overleden, amper 12 dagen na haar diagnose.

Een beetje zoals Jip, totaal onverwacht, maar 42 jaar oud geworden :cry: :kaars:

Dat moment vond ik ook zo heftig… :frowning: