Serie Over mijn Lijk

Ik heb de laatste 10 min nog niet gezien (en nu geen tijd om te kijken).

Ik weet dus niet of methap ook al in de eerste aflevering is geweest. Maar jip en amber hebben tot nu toe de meeste indruk op me gemaakt.

Nee Methap komt volgende week

Ik vond het erg indrukwekkend weer en zeker ook hoe ze dan allemaal in het leven staan. Dat stukje van Jip in die kerk ontroerde me ook ontzettend.

Amber die het turnen op moet geven en ik schrok best wel wat ze allemaal niet meer had eigenlijk. Mooie persoonlijkheden om te volgen.

Ben benieuwd naar Methap zo

Dat gedicht wat ze voordroeg tijdens de huwelijks plechtigheid… :cry:

wat ontzettend mooi!!

Ja heel mooi gedicht. Ik ben echt impressed hoor door deze mensen en hoe ze er mee omgaan :slight_smile:

Was weer heftig. :frowning: Maar ik herken ook zoveel dingen. Gelukkig zit ik niet in dezelfde positie (afkloppen!), maar ik herkende wel heel erg wat Jip zei. Dat je op het oordeel van artsen afgaat en hun advies opvolgt. Maar als het dan terug komt, dat je volledig het vertrouwen in zowel je eigen lichaam als de artsen kwijt bent. Ik kamp daar nu ook heel erg mee. Dat je niet meer op hun oordeel durft af te gaan, omdat ze er meerdere keren naast hebben gezeten. Dus dat was wel heel erg herkenbaar.

@Jippie wrote:

Was weer heftig. :frowning: Maar ik herken ook zoveel dingen. Gelukkig zit ik niet in dezelfde positie (afkloppen!), maar ik herkende wel heel erg wat Jip zei. Dat je op het oordeel van artsen afgaat en hun advies opvolgt. Maar als het dan terug komt, dat je volledig het vertrouwen in zowel je eigen lichaam als de artsen kwijt bent. Ik kamp daar nu ook heel erg mee. Dat je niet meer op hun oordeel durft af te gaan, omdat ze er meerdere keren naast hebben gezeten. Dus dat was wel heel erg herkenbaar.

Toen dat stukje kwam moest ik ook even aan jou denken, of jij dat ook zo zou voelen.en of je nog genoeg vertrouwen hebt in de artsen.

Nog maar een klein stukje gezien, de rest opgenomen, maar pff, wat heftig weer… en helemaal als je zelf ervaring met die kloteziekte hebt… :cry: :hug:

Heftig hoor,… heb stukjes gekeken, raakte me meer als voorgaande keren.

Ik heb zoveel respect voor ze, hoe sterk ze zijn. Hoe ze ermee om gaan.

Voel me dan zo’n zwakkeling soms in vergelijk.

Vind het wel een prachtig programma, het brengt echt iets moois vind ik. Een echt document.

poeh

ik viel midden in de aflevering, maar wat een heftig einde van de aflevering

Ik heb het niet droog kunnen houden…

Ik kende het niet en zag een voorstukje, gistermorgen.

Heb via internet afleveringen 1 2 en 3 gezien om gisteren verder te kunnen kijken op tv, indrukwekkend. Wat een kracht hebben die mensen en hun liefdevolle naasten hé ? Bijzonder.

Wat een triest einde dat zo’n jong meiske op 19 jarige leeftijd overlijdt aan zo’n nare ziekte.

:kaars:

Jaaa ik had het einde wel verwacht, ging heel slecht met haar, ook ik kon het bij bepaalde momenten niet droog gouden hoor :cry:

nee ik ook niet hoor, ik had de eerdere afleveringen niet gezien, dus ik wist helemaal niet dat het zo slecht met dat meisje ging… viel rauw op mijn dak…

19 jaar…hoe kan het zo zijn, daar begrijp je toch niks van…

het is een prachtige mooi gemaakte serie (andere jaren vaker gezien)

maar ook zo ontzettend met je neus op de feiten gedrukt worden hoe oneerlijk en hard de wereld soms is!

Helaas zijn de meesten inmiddels al overleden. :frowning: Alleen Mehtap en Ronald leven nog op het moment, geloof ik.

Op de site van het programma kun je weblogs lezen en hoe het met hun gaat/gegaan is.

Kl*teziekte! *&^%$#

wat een krachtige mensen zeg.

job vind ik een geweldige jongen. wat een positiviteit en kracht heeft hij.

methap een heerlijke positieve puber vol met humor.

en ook de overige vind ik erg sterk maar deze aflevering springen deze twee er zeker voor me uit.

Ik denk dat je Jip bedoelt Ellen :wink:

Hele bijzondere jongen :slight_smile:

Uhm ja die bedoel ik :oops: :oops: :oops: mijn griepje is erger dan ik dacht denk ik haha[/b]

Ronald leeft inderdaad nog. hij is van hier in de buurt.

Vriend van een goede vriend van ons…

Mooie serie maar heel heftig allemaal.

Zelf een aantal jaar geleden een vriendin van 23 verloren aan deze ziekte.

Zij heeft destijds ook alles zelf geregeld omtrent haar crematie. ze was en bleef positief maar uiteindelijk heeft de morfine spuit haar laatste stukje leven weggenomen…voor haar beter voor ons een groot verlies.