Septemberstoppers??

Alle nieuwe meiden: WELKOM

jullie staan inmiddels op het lijstje :wink:

Linda, voor jou een :hug:

Linda, kan me je gevoel wel voorstellen, onbegrijpelijk hè dat ouders je zo in de steek kunnen laten, kun je je voorstellen dat je later geen contact met Thijs meer zou hebben :?

:hug: Voor je hoofdpijn!

Spannend zo’n eerste schooldag, gelukkig duurt het hier nog héééééél lang 8)

Wauw het wordt al een echt lijstje :thumbup:

Wat zijn jullie allemaal al oud zeg, ik zweef wel erg onderaan in mijn uppie :angel: :wink:

Heb ik al gezegd dat ik zooooooooooo’n zin heb in zwanger worden, zijn en blijven :inlove:

Linda even speciaal voor jou.

Ik had ook jaren geen contact met mijn moeder. Mijn mama was psychiatrisch patient met psychoses. Daardoor zijn er dingen gebeurd en gezegd waardoor ik het contact verbroken heb toen ik zwanger was. Wij hebben haar wel een geboortekaartje gestuurd en we hebben een kaartje terug ontvangen. Nathalie heeft nooit een kaartje voor haar verjaardag gehad. Wel lag er afgelopen sinterklaas ineens een pakketje voor haar in de bus, zonder kaartje of wat dan ook. Ik herkende het handschrift gelijk. Het was een boekje en Nathalie heeft dat ook gewoon gekregen op pakjesavond.

Nu is mama vorige maand overleden en de dag voor ze overleed is de eerste en laatste keer geweest dat ze Nathalie gezien heeft. Ik heb er echt zoveel verdriet van dat het allemaal zo gelopen is :cry: . Ik had het zo graag anders gezien. Maar mijn hemel wat ben ik blij dat ze elkaar toch nog hebben kunnen ontmoeten. Is er echt geen mogelijkheid dat het nog “goed” komt tussen jullie? Want ik weet nu uit ervaring dat wat er ook gebeurd het altijd je mama is en de oma van je kind.

Heel veel sterkte meis :hug:

Ik heb dit deel even doorgelezen.

Ingrid ik kan me heel goed voorstellen dat je het even rustig aan wilt doen hier op kok. Heel veel sterkte meis :hug:

Ik heb me nog niet netjes voorgesteld he? :angel:

Ik ben dus Marieke, 38 jaar en supertrotse mama van Nathalie. Haar papa is Romke en we wonen samen. Hij heeft al 2 dochters uit een vorige relatie van 9 en 11 jaar oud die om het weekend bij ons zijn.

Ik werk als gastouder en dat bevalt me prima. Ik heb Nathalie ruim een jaar 4 dagen naar het kdv gebracht maar ik kon er maar niet aan wennen, het bleef pijn in mijn hart doen :cry: Ik werkte toen voor Joop van den Ende. Marion had mijn werk trouwens geweldig gevonden om te doen :angel:

Ik ken Marion en Gemma van de meimama’s 2006. Ik was toen op 14 mei uitgerekend maar Nathalie vertikte het om eruit te komen en zag 18 dagen te laat het levenslicht op 1 juni. Ze is dus de jongste mei 2006 beeb :mrgreen:

Vanmorgen netjes foliumzuur gehaald bij de apotheek en daar ga ik vandaag mee beginnen.

Zo, nu weten jullie een beetje wie ik ben :lol:

Bedankt meiden voor jullie reacties.

Marieke, ik zal een klein tipje van de sluier oplichten: Op 15 oktober 2008 zijn wij 6 jaar getrouwd. Mijn moeder was niet op onze trouwdag aanwezig omdat toen het contact al verbroken was door omstandigheden. Toen ik 2 jaar na onze trouwdag zwanger raakte heb ik besloten het haar te vertellen en haar de keuze te laten wat ze met dit nieuws deed. Ze werd toch oma.

Ze is op kraamvisite geweest en toen hebben we het contact weer opgebouwd. Totdat ze een acute blindendarmonsteking kreeg en de fybromyalgie weer op ging spelen. Ze kon het alleen nog maar daar over hebben en over de problemen die ze hadden met de zoon van haar nieuwe vriend (inmiddels man). Zo erg zelfs, dat ik niet eens kon vertellen dat haar kleinzoon een bril moest omdat hij een aangeboren afwijking heeft. Ze was alleen maar met zichzelf bezig en bij ons op bezoek komen ho maar. (Tuurlijk begrijp ik wel dat Tilburg niet naast de deur ligt, maar wij gingen wel vaak naar haar toe).

En toen ze vorig jaar alleen nog maar zich liet zien op Thijs zijn verjaardag en daarna niets meer van zich liet horen, was voor mij de maat vol. Ik weet hoeveel verdriet ik zal hebben als ze komt te overlijden, maar bij mij is de deur gesloten. Ze heeft me genoeg verdriet gedaan en daar wil ik gewoon een stokje voor steken. Ik weet dat dit hard is, maar ik moet aan mezelf denken en aan mijn gezin.

Gem: ik zou me er niets van voor kunnen stellen dat Thijs later zegt: mam bekijk het maar, ik wil geen contact met je hebben. Ik zou het zelf ook niet zover laten komen.

En bedankt dat je ons oud noemt :smiley: Zo voel ik me totaal niet :liar:.

Ik ben al een stuk rustiger, maar het zit me nog wel hoog. Ga zo lekker eten en ben er dan denk ik vrijdag weer.

Linda ik heb toen ook voor mijn gezin en mezelf gekozen, kon ook niet meer tegen de pijn. En ja zelfs na jaren blijft het pijn doen. Ik weet wel hoe je je voelt :hug:

En omdat je dus morgen niet meer komt: alsvast van harte gefeliciteerd met Thijs zijn 4e verjaardag.

Thijs, ik hoop dat je een hele leuke dag zult hebben met heel veel cadeautjes, taart en een groot feest :-* :dance:

Linda, een hele fijne dag morgen en geniet van je mannetje, dit is wéér een mijlpaal in zijn jonge leventje!

Marieke, belachelijk maar ik wist niet meer dat jij voor Joop van Ellende hebt gewerkt, ik weet niet beter dan dat je bij de Friesland werkte :oops:

Hoe ver van te voren moet je ook alweer foliumzuur gaan slikken?

Ik zei overigens vanmorgen nog tegen Marion:'t is dat ik mijn ei nog moet hebben anders zou ik toch serieus gaan twijfelen of ik zwanger ben. Ben moe, heb steeds hoofdpijn, droom enorm echt, word cjagie om niks en heb ontzettendddddddddddddddddddddddd zin in chocola 8)

Maar 't is natuurlijk totale onzin hè, dus 't zal wel van het weer komen :wink:

Ik denk altijd mijn ei te voelen en nu heb ik van een mede mei mama een pakket ovulatietesten gekregen, ik had ze zelf nooit gekocht als je nog maar zo kort bezig bent, maar nu we ze toch hebben liggen wil ik toch eens kijken of het klopt dat ik mijn eisprong heb op het moment dat ik denk dat ik hem heb.

Gemma toen ik zwanger was werkte ik voor de Friesland, daarna voor ome Joop :wink:

Voor zover ik weet moet je met foliumzuur gaan beginnen zodra je met de pil of ander voorbehoedsmiddel stopt :think: ik ben er vandaag dus mee begonnen.

Raar dat je je zo voelt :think: en je weet echt zeker dat je niet zwanger bent?

@Marieke_5000 wrote:

Gemma toen ik zwanger was werkte ik voor de Friesland, daarna voor ome Joop :wink:

Voor zover ik weet moet je met foliumzuur gaan beginnen zodra je met de pil of ander voorbehoedsmiddel stopt :think: ik ben er vandaag dus mee begonnen.

Raar dat je je zo voelt :think: en je weet echt zeker dat je niet zwanger bent?

Mmm doos, zat ik zeker nog in babyblues :oops:

Eh ja weet ik héél zeker, ben net ongesteld geweest en moet ongeveer zondag mijn eisprong hebben :wink:

Ach Linda, dat is een verdrietig verhaal zeg… Ik hoop dat je, desondanks, morgen gewoon een superfijne dag hebt! Vanaaf lekker de slingers ophangen en genieten van je mijlpaal!

Ennem Gem, 'Gelukkig duurt het nog heel lang?" Forget it! voordat je het weet loopt ze aan je handje mee naar school!

Ennuh, weet je wat dan ook heel snel gaat komen: nee hoor mam, je hoeft me niet naar school te brengen… ik loop zelf wel… en niet stiekem meelopen mama… :inlove: Tja… echt, ze zijn groot voor je het weet.

En nee, de autosleutels blijft ze echt nog even af :mrgreen:

@ICL wrote:

En nee, de autosleutels blijft ze echt nog even af :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Hé meiden,

Ben er toch eventjes.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en voor de felicitaties.

Vanochtend om 8.00 uur was meneer wakker (kwam ook omdat ik naar de wc moest). Hij wilde meteen naar beneden terwijl ik nog probeerde of hij er nog even bij kwam liggen.

Eenmaal beneden deed hij de kamerdeur open en zag toen al die slingers hangen en zijn nieuwe fiets staan. Thijs vind het allemaal nog steeds overweldigend dus die ging snel achter papa staan. We hebben hem echt naar zijn fiets toe moeten slepen. Maar hij was al snel over zijn verlegenheid heen: zijn verjaardagsmuts moest op en hij wilde gelijk een stukje fietsen. Nou dat was dus gelijk ons wassen en aankleden en een stuk fietsen.

Is hij ook nog gevallen, nou daar zat de schrik er even goed in.

Nadat we een broodje gegeten hadden zijn we richting het zwembad gereden waar we tot zo’n twee uur gebivakeerd hebben. Thijs vond het helemaal geweldig en we zijn ook bezig om hem te leren zwemmen (hij zit nog niet op les).

Eenmaal weer thuis wilde hij gelijk weer fietsen, dus die is nu lekker buiten.

Straks gaan we naar de Mac, maar dat is nog een verrassing voor Thijs, maar ik denk dat hij het wel leuk vind.

Aangezien we zondag nog groot feest hebben zal ik kijken of ik maandag wat foto’s kan plaatsen van zijn verjaardag en het afscheid van de PSZ.

Gemma: het gaat echt wel harder dan je denkt. Ik dacht ook dat gaat zo snel niet, maar daar heb ik me behoorlijk in vergist. Gelukkig hou ik een schriftje bij waar ik zijn ontwikkelingen en zo in bijhoud anders was ik nu al het één en ander vergeten.

Ga nog even van het zonnetje genieten.

Misschien tot later.

Oh wat goed Linda, een schriftje bijhouden. Moet zeggen dat ik me ook altijd heb voorgenomen om dingen als wanneer zitten, lopen tandjes e.d. bij te houden, maar helaas heb ik dat nooit gedaan. :oops: Ik vind dat nu wel jammer, want zelf heb ik soms ook vragen over hoe ik vroeger zelf was en hoe ik mij ontwikkelde enzo, en dan kan mijn vader daar ook eigenlijk geen antwoordt op geven. Zonde… dus vind het echt super dat jij het wel consequent bijhoudt.

Geniet nog even van het mooie weer met de verjaardag van Thijs. Ze zeggen dat dit de laatste mooie dag is voorlopig… :?

Dacht vanmiddag ook, dat het niet zo heel erg warm zou worden, omdat het vanmorgen nog behoorlijk heeft geregend. Ging ik dus daarnet Nynke van school halen en toen was het me daar een partij warm… Nou ja… jas kan natuurlijk altijd uit :smiley:

Linda wat heerlijk om te lezen dat Thijs zo’n leuke verjaardag heeft gehad :thumbup:

En heeft hij ook zo genoten van de Mac?

En gaan we allemaal nog iets leuks doen het weekend?

De meiden komen dit weekend bij ons en we hebben eigenlijk nog geen plannen. We zien wel.

Ook bij de Mac heeft Thijs erg genoten. Alleen altijd erg jammer dat hij niet zoveel eet. Vaak moeten wij de patatjes en de nuggets nog opeten. Maar goed, we hebben genoten en de dag is snel voorbij gegaan.

Vandaag hadden we niets op de planning, en dat is maar goed ook want het komt hier met bakken naar beneden. Niet normaal.

Morgen boodschappen doen en de taart halen en nog wat wasjes wegdraaien en zondag is Thijs zijn verjaardagsfeestje.

Ben erg benieuwd, want ik heb ook wat buurkindjes uitgenodigd. Ik weet nu al dat ik volgend jaar op wat meer puntjes moet letten. Ach, het komt allemaal wel goed. Ze voorspellen droog weer, dus kunnen ze lekker buiten spelen.

Marion: ik las dat je naar Derek gaat. Wat spannend.

Ingrid, toen Thijs nog baby was hield ik het echt elke dag bij. Hoeveel hij dronk, hoeveel hij sliep, zijn eerste echte ontwikkelingen. En nu doe ik het wanneer ik er echt aan toe kom en soms zit er echt een half jaar tussen. Maar sommige dingen onthoud je echt wel hoor.

Ik houd al sinds ik zwanger was van Sas een website bij. Best trouw. Toen Sen in de planning was heb ik voor haar ook site gemaakt (Dus toen was ik nog niet eens zwanger). Toen sen een jaar, en Sas drie werd heb 1 nieuwe site gemaakt die ik nu bij houdt. En ja, voor onze derde wens heb ik nu ook al een site in de maak… Als onze derde wens er komt en die een jaar is, gaat alles op de kidzsite die ik nu al heb…

Fijn dat je een mooie dag hebt gehad met je mannen Linda! Ik hoop dat jullie zondag ook een hele fijne dag hebben. Gefeliciteerd hoor met je grote man!

Ik hád helemaal geen plannen dit weekend. A moet werken (2x een vroege dienst) dus dan zijn we wat aan huis gekluisterd. Maar nu gaan we inderdaad zondag naar Derek. Wel balen want het is helemaal in Den Bosch… Dus e zijn wel effies onderweg.

Hello, Thijs happy birthday jochie!! :dance: :dance: Jullie hebben mooi weer getroffen, heerlijk :thumbup: :thumbup:

Wij hadden een lekker weekend, vrijdag naar Ballorig in Houten geweest :thumbup: met een mede mei mama en haar kroost, echt super gezellig. Toen nog snel even de stad in. 's Avonds stond Siemen lang in de file en hebben we dus lekker pizza besteld en die samen voor de tv opgegeten, Nica is niet zo fit dus die had ik al een bak fruit gegeven als avondeten.

Gister heb ik de maandboodschappen gedaan en verder wat geluierd en vandaag zijn we naar Stichting AAP gefietst, 10km heen en 10 terug! Nica was heenreis op de fiets in slaap gevallen dus we zijn ergens in het gras in het zonnetje gaan zitten en ze sliep op Siemen zijn trui nog 3 kwartier verder.

Toen even aapjes gekeken en ijsje gegeten en weer terug, net een broodje gegeten, Niek naar bed en nu ff niks meer.

Ik had die ovu testen van een mei mama gekregen en in de gebruiksaanwijzing stond dat ik vanaf vrijdag moest gaan testen, dus dat netjes gedaan, net weer eentje maar nog steeds geen positieve test. Heb wel steeds steken maar dat heeft dus niks met mijn eisprong te maken. Volgens de berekeningen zou morgen mijn ei moeten springen maar de test geeft dus aan van niet, ben benieuwd. Heb 6 testen gekregen, 3 zijn er nu op, heb dus nog tot woensdag en dan vind ik het ook wel prima, koop zelf die dingen niet hoor. Misschien als we ooit heel lang bezig zijn maar niet nu al.

Wie is er eigenlijk als eerste met de volgende NOD, zal eens even op het lijstje kijken…

OOO dat ben ik :mrgreen: maar we zitten lekker dicht op elkaar, gezellig :mrgreen: