Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

:pray: :pray: :pray: :pray:

morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis :dance:

spannend maar heb er enorm veel zin in, bijna alles zit al in dozen alleen de keuken en boven moet alles nog leeg :slight_smile:

meiden dank je :cry: :cry: :cry:

Ik kom als ik het aan kan weer terug?

Debz, neem je tijd en schrijf van je af als je daar de behoefte toe hebt… of juist even niet… :hug: :hug:

Heel veel sterkte gewenst!! :kaars:

Hoi lieve meiden ik kom even wat van me afschrijven.

Gisteren mn lieve schat was Lekker vroeg klaar met eten. Samen Lekker naar de mc geweest en nog iets leuks maken van onze laatste avond in het oude huis. Man lief duikt onder de douche il hoor buiten geschreeuw. Hij is klaar met douchen en zegt tegen me ik hoor iemand om een ambulance roepen. Alarmbellen beginnen te rinkelen em trek mn sloffen aan en neem een spurt naar beneden zie ik iemand op de grond liggen. Het is de vader van de buurvrouw ik schreeuw naar mn vriend bel 112 maar dat was inmiddels niet meer nodig. Ik zeg dat ik ehbo kan en hij laat me erbij. Al.snel voel ik dat zn hart niets meer doet, shit ik moet reanimeren ik weet hoe moet maar wat is dit eng. Maar de knop moest om en heb het gedaan. Naar wat geschreeuw tegen de meldkamer hoeveel compressies ik moet geven begin ik met tellen. En 1 en 2 pffffffff dat tellen wat ik de hele nacht weer deed. Naar een minuut was de eerste ambulance er met de benodigde apperatuur. Hij word aangesloten en ik moet door gaan met reanimeren. En los hij krijgt de eerste schok en weer verder. Ik weet niet hoe lang ik gezeten heb maar moest gewoon door gaan ik voelde niets geen pijn geen kou. Toen moest ik weg iemand moest het overnemen. Toen kwam de klap, het komt er nog steeds niet helemaal uit. Heb maar 4 uurtjes geslapen, en vandaag de sleutel ophalen zon dubbel gevoel hij haalt het misschien niet, maar hoop dat het w goed komt.

Debz sterkte meid :kaars:

Propje jeetje wat heftig zeg.maar goed dat je zo snel handelde.

dat blijft nog wel even bij je.

hoe is het met die man?

ik denk niet dat het hier raak is.

we hebben het maar 1 keer gedaan voor de eisprong.

we gaan het zien

Debz, heel veel sterkte :kaars: neem je tijd, hebben we alle begrip voor :hug:

Propje jeetje zeg…goed gehandeld en snap dat het best heftig is zoiets te moeten doen :hug:

Snips :pray: je weet maar nooit he :pray:

Bij ons is het deze maand niet raak :frowning: gisteren :twisted: gekregen :frowning:

maar positief wel op tijd…

liefs,

Propje, wat heftig zeg! Denk eraan dat je altijd het juiste doet in zo’n situatie… Fout doen is geen sprake van!! :naughty: Hoe gaat het nu met die man? Heb je daar nog iets van gehoord?

Prinses, wat jammer… :hug: :hug: Gelukkig nu wel op tijd ongesteld… :slight_smile:

Snips, kop op… er is nog hoop…! Je weet het nooit… :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:

Ik denk dat ik eind volgende week wel klusmoe zal zijn, dan zijn we ruim twee weken bezig geweest… :shock: Moet dan toch wel een keertje raak zijn deze maand lijkt mij (hoop ik dan…) :snooty:

prinses wat jammer :hug:

yvonne dan moet het idd toch een keer raak zijn he :pray:

Propje en Snips, voor jullie begint het al weer een beetje spannend te worden…

Propje, heb je alweer een beetje kunnen doorslapen sinds het voorval?

Propje, wat heftig!

Kan me heel goed voorstellen dat je eerst vooral kon doen en dat nu de klap komt. Hopelijk geeft jullie nieuwe huis wat afleiding! Sterkte, meid.

Prinses, knap hoor, zoals je toch nog kunt relativeren; je menstruatie is in elk geval op tijd. Hopelijk komt daar volgende maand een schepje bovenop; nu de regelmaat (even?) terug is, is het de volgende ronde misschien wel raak.

Jolanda,ik kan me voorstellen dat je na twee weken even klusmoe bent.

Het meest romantische is er dan wel af dacht ik zo (uiteraard gezien vanuit mezelf; het ‘moeten’ vrijen vind ik altijd minder dan gewoon spontaan)

Snips, ik kan wel heel bijdehand gaan doen en zeggen dat er ook één ‘kwakje’ kan zorgen voor bevruchting, maar zover was je zelf ook al wel.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor jullie allemaal!

Hier zijn we een dip voorbij;

ik heb 86 minuten geperst wat vrij lang is (eigenlijk moet het binnen een uur) en dat was dus ook voor Hidde best zwaar. Hij heeft schijnbaar vruchtwater en bloed binnen gekregen waar hij de eerste paar dagen heel misselijk van was (direct na de bevalling nog niet, dus hij is ook niet uitgezogen).

Omdat ie zo misselijk was had hij niet de kracht om de borstvoeding op gang te krijgen en kreeg hij kunstvoeding.

Met een kolf probeerde ik het toch opgang te krijgen, maar dat zette geen zoden aan de dijk. Een kwartier kolven en maar 20 cc opbrengst is erg weinig.

Om het lange verhaal wat korter te houden; we hebben alles geprobeerd, zelfs een lactatiekundige is langs geweest, maar we hebben het nu maar opgegeven.

Ons mannetje doet het goed op kunstvoeding, bv hebben we geprobeerd en wordt niet wat.

Maar ja, nu nog die boodschap aan mijn borsten doorgeven. Ik kolf nu zo min mogelijk en koel ze heel veel want mijn ‘meloenen’ doen best zeer.

Ach, gaat vast wel weer over…

Meiden, een fijn weekend en hopelijk snel weer positief nieuws hier!!!

Wave, van harte gefeliciteerd met de geboore van zoon Hidde!! Nu lekker uitrusten…

Hoi dames bedankt voor de lieve berichtjes. Gelukkig was alleen de eerste dag heftig. En heb ik me helemaal op ons nieuwe huisje kunnen storten wat echt heel erg mooi word. Vandaag te horen gekregen dat die man wakker geworden is het gaat beter met hem. Volgende week gaan we op ziekenbezoek. Nu Lekker slapen morgen weer een drukke dag.

Ik ga met kerst testen als ik nog niet ongie ben.

Snips jij ook neem ik aan ?

Yvonne Lekker geklust?

Wave gefeliciteerd geniet er Lekker van

Prinses suc6 met je nieuwe ronde

ik ga een paar dagen op vakantie.kom vrijdag weer terug.ik ga proberen na de kerst te testen.

ik voel helemaal niets nu.

Snips, heel veel plezier!! Hopelijk daarna een postitieve test…!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

Ik ben nu uitgeklust voor deze maand. Trouw om de dag bezig geweest. Nu maar afwachten of het iets oplevert (behalve de honger die de laatste week heb…)

Vandaag gaan we overhuizen. Het huisje is echt prachtig geworden helemaal zoals ik het voor ogen had.

Morgen ongesteld worden eerlijk gezegd voel ik het nog niet aankomen. Ook 1 zwangerschaps kwaal mn haar valt amper uit spannend dus :slight_smile:

Verder wel wat moe en duizelig maar dat kan ook door het klussen in huis komen. Als ik morgen ochtend niets voel aankomen ga ik denk ik testen. Zou wel bijzonder zijn precies een jaar later weer zwanger :slight_smile:

Spannend Propje :pray:

hoe gaat het verder met de dames?

heb even het een en ander berekend en als het goed is zal ik rond oudjaarsdag me eisprong hebben :pray: :pray: :pray:

Propje, wat spannend…!! :pray: :pray: :pray:

Volgens mij gaat Snips morgen of overmorgen ook testen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Laat meteen weten dames, ik brand van nieuwsgierigheid…!! :inlove: :inlove:

Prinses, heel veel klusplezier…!! Ik hoop op Nieuwjaarsdag te kunnen gaan testen… :?

Vandaag ongi geworden.

Met frisse moed op naar januari.

Volgende NOD is 17 januari.

20 januari is eigenlijk de uitgerekende datum

Van de mk. Hoe mooi zou het zijn om dan

Een positieve test te hebben.