Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Hoi allemaal,

Propje, gefeliciteerd met je nieuwe huis!!

Tja, jullie zijn niet de enige die in spanning worden gehouden!

Ben inderdaad nog steeds niet bevallen.

Vrijdag word ik gestript en als dat niet voldoende oplevert moet ik maandag naar het ziekenhuis en nemen zij de ‘verloskundige zorg’ over. Dan moet de bevalling ook snel beginnen want dan ben ik al 42 weken.

OF ik beval gewoon thuis, voor die tijd…

Daar geloof ik ook nog wel in; de stuitligging ging ook net op tijd vanzelf over dus wie weet.

Fijn dat Sinterklaas geweest is, mijn vriend was Piet en om nou iemand onder de schmink aan het kraambed te hebben…

Gister de kerstboom alvast opgezet; had ik mooi wat te doen en is dat maar vast gebeurd.

Inmiddels begint het vanbinnen al wel meer te rommelen, maar ja, dat kan ook best lang duren voor het doorzet.

Intussen blijf ik duimen voor iedereen die op een positieve test wacht!!!

:: :: :pray: :pray: :pray: :: ::

hier ook druk aan het klussen.

verder gaat het hier goed.

beetje druk deze maand.

we hebben ieder weekend een paar verjaardagen.

de 19e t/m 23e zijn we heerlijk een midweekje weg

wave spannend hoor.

ben benieuwd wanneer je kleintje besluit te komen.

Hey meiden,

Jeetje Wave wat spannend zeg allemaal… ben ook heel erg benieuwd wanneer jullie kleintje klaar is om ter wereld te komen :smiley: Zet m op he :smiley:

Vanmiddag ziekenhuis bellen voor uitslag bloedonderzoek.

Ben benieuwd en hou jullie natuurlijk op de hoogte…

liefs,

spannend prinses :pray:

Hoi hoi dames,

Nou uitslag progesteron is goed :smiley: er is dus een eisprong geweest…

Nu spannende daagjes word ik wel of niet :twisted: na het weekend…

Nou pfffff ben net terug gebeld en hij was toch te laag ze had er niet goed naar gekeken :cry: die muts kon me ook niet meer vertellen dus word morgen door de gyn terug gebeld pffffffffffffff :cry:

dat is balen prinses.

ik duim voor je :pray:

O wat balen Prinses… :frowning: En wat nu??

meiden ik heb heel naar nieuws.

de man/vriend van Debz25 is overleden.

auto is te water geraakt.

er staat een topic in arm om je schouder.

Debz heel erg veel sterkte

:kaars:

geen woorden voor dit verlies

ik ben er naar van zeg…

alles lijkt dan zo onbelangrijk…

Hoi dames dat is wel heel raar zo. Allemaal in vreugde en spanning en dan opeens dit verschrikkelijke nieuws. Ik weet nog dat ze zo betrokken voelde bij maand mama’s waarvan ook iemand haar man was verloren. Wat moet dat dubbel zijn voor je debz ik vind dit erg heftig vooral zo rond de feestdagen.

Ik wens jou en je kindje heel veel sterkte toe deze komende tijd. Hopelijk put je wat kracht uit je kindje en je zwangerschap. :hug: :hug: :kaars:

Nogmaals vind het erg bizar niet te bevatten

Jeetje Debz :frowning: wat moet dit verschrikkelijk zijn…

Hier een hele dikke :hug: en heeeel veel sterkte meis…

Tjeeh ben er stil van…

Gedachte gaan uit naar jou :hug:

Jeetje Debz, wat verschrikkelijk nieuws!! :frowning: :frowning: :frowning:

Ik heb hier geen woorden voor… Heel veel sterkte gewenst!! :hug: :hug:

Debz, wat verschrikkelijk!

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.

Heel erg veel kracht gewenst om met dit verlies om te gaan. :hug: :hug: :hug: :hug:

Lijkt wel heel ongepast om mijn nieuws nu te delen…

Ik ben gister bevallen van ons zoontje Hidde, 3530 gram, al met al een vlotte bevalling!

Lieve meiden, ik gun jullie dit geluk ook zo!!!

Wave daar is hij dan eindelijk jullie kleine man :inlove:

Van harte gefeliciteerd!

Wave, inderdaad erg dubbel, maar wij zijn ook enorm blij voor je met dit geweldige nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!!!

Wave ik snap dat je het dubbel vind. Vind het zelf ook maar raar. En dan vind ik dat ik een moeilijk jaar heb gehad en zie dus maar weer dat ik niet de enige ben, en dat het nog erger kan.

Ik heb zelf mijn moeder verloren met een auto ongeluk echt debz ik weet hoe bizar het is je wereld stort in. Gelukkig hadden we veel mensen om ons heen die ons steunde ik hoop ook echt voor je dat je de kracht kunt vinden om je hier doorheen te slaan.

Met je kindjes en de mensen om je heen. Hopelijk lukt het je ondanks deze situatie nog een beetje van je zwangerschap te genieten en kan je uitkijken naar het kindje waar jullie samen zo naar uit keken. Ik weet zeker dat hij dicht bij je zou zij als je straks moet bevallen. Sterkte meid als ik voor andere hier mag spreken onze gedachtes zijn bij jou :hug: :hug:

En wave van harte gefeliciteerd natuurlijk

Lieve Wave,

Jeehhhh na dat nare nieuws is dit natuurlijk weer heel erg geweldig, Gefeliciteerd! Geniet ervan he lekker kroelen met jullie kleintej…

Zeker gaan onze gedachtes uit naar Debz :hug:

Volgens de gyn is me eisprong toch wel degelijk geweest…

Gister heel lichte bruinige afscheiding (sorry dames haha) maar vandaag dus weer niets… van de week of :twisted: of een positieve test…duimen duimen duimen…

Liefs,

spannend prinses ik duim mee

:pray: