September stoppers 2010

Oh jeetje Kee dat is inderdaad niet leuk :frowning: Ik snap goed dat je toch wat voorzichtig bent en dat je het dan als het zover is pas verteld als je echt bevestiging heb gehad met de echo.

Ja Tuur en Briek, wat een aparte namen idd. Nog nooit van gehoord!

Hoi hoi Allemaal

Sorry sorry sorry dat ik er een paar dagen niet ben geweest maar moest alles even goed laten inwerken. Daar kwam nog bij dat ik ook nog 2dagen na me ouders met geweest met onze zoon.

Ik heb nog geen besluit genomen. Enne kant denk ik waarom eerst weer afvallen voor het zwanger worden :roll:…

Ik ga maandag maar eens bellen met me oude gyn.

Verder weinig bijgelezen.

Kee: wat een domme reactie. ( wij zouden het ook leuk vinden om 3 kids temogen krijgen)En spannend joh, heb je normaal een regelmatige cyclus?

En er was iemand nieuw las ik tussen de regels door Welkom…

Kee!! Hoeveel dagen ben je nu overtijd?

Logisch dat je er nog mee wilt wachten om 't te vertellen, eerst zekerheid… :-*

Yvonne, vandaag je nod! Ook spannend! :pray:

Heb sinds gisteravond een hele zeurende/trekkende ā€˜pijn’ in mn liezen. Erg vervelend, weet niet wat t is…

Tannie, sterkte met je rug! :hug:

Yvonne, spannend!

@ Esthe, dank je wel. Het is er nog niet beter op geworden, nachtrust heeft met wel goed gedaan maar nog veel pijn en trekt ook nog… Vandaag even rondje stad gedaan maar had het al snel weer gehad.

Vervelend van de pijn in je liezen… Kan het innestelingspijn zijn? Ik heb echt geen idee hoor wanneer en na hoeveel dagen zoiets plaats vindt…

@Debz25 wrote:

En er was iemand nieuw las ik tussen de regels door Welkom…

Ja dat was ik :wink: Dank je wel :slight_smile:

@Tannie90 wrote:

Yvonne, spannend!

@ Esthe, dank je wel. Het is er nog niet beter op geworden, nachtrust heeft met wel goed gedaan maar nog veel pijn en trekt ook nog… Vandaag even rondje stad gedaan maar had het al snel weer gehad.

Vervelend van de pijn in je liezen… Kan het innestelingspijn zijn? Ik heb echt geen idee hoor wanneer en na hoeveel dagen zoiets plaats vindt…

Haha, weet ik ook echt niet!! Krijg je daar pijn in je liezen van?

Hmm, gelukkig heb je goede nachtrust gehad :), jammer dat 't er niet beter van wordt…

Hadden allemaal plannen vandaag, maar hebben zó geen zin! :lol: Net besloten dat we lekker om blijven hangen.

Nou ik had het even gegoogled haha en daar kwam ik op uit dat er heeeeel veel mensen zijn die niets voelen en andere weer wel en daar wordt onder andere dat opgenoemd… weet even niet meer welke site dat was en er wordt zoveel gezegd natuurlijk. :wink: heb je er nog steeds last van?

Wij blijven ook lekker thuis vandaag. Wij zouden vandaag naar Groningen maar mijn man is verkouden dus kon het niet doorgaan… erg jammer maar ja nu lekker thuis. Zo komt mijn stiefdochter nog even langs. Mijn man heeft een dochter van 17 uit een eerdere relatie :wink: mijn man en ik schelen 12 1/2 jaar, dat verklaard haar leeftijd haha. Fijne avond allemaal!

@ Debz, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, we snappen het wel!

Den kdat het een goede zet is om toch alsnog even contact op te nemen met je oude gyneacoloog. Even horen hoe hij het ziet.

Succes!!!

@ Yvonne, is je ongi doorgekomen vandaag of heb je misschien al getest? Ben erg benieuwd!

@ EstHe, ik heb ook wel eens op internet gelezen over een zeurend gevoel in de liezen mbt zwangerschapskwalen in een vroeg stadium. Maarja dat is zo lastig, want wanneer is dat inderdaad het geval, soms wil je ook te graag alles dÔÔrop gooien… Nou ja ik wel :oops: :oops:

Trouwens nu we het hebben over ā€˜het aantal’ kinderen.

Als alles mocht gaan zoals je hoopt, met hoeveel kindjes zou voor jou

het gezinnetje compleet zijn?

Ik heb altijd gezegd 3 :oops:

Maar ik zou nu eerst al DOLGELUKKIG zijn als ik zwanger mocht raken van een eerste kindje!!

Volgende week zaterdag is mijn NOD en mijn tepels zijn weer erg gevoelig, terwijl ze ook 1 dag wat minder waren…

Gisterochtend stond ik lekker te douchen toen ik ineens een vlaag van misselijkheid kreeg. Zeg tegen mijn vriend, ik voel me niet zo goed worden, bah!! Even rustig aan gedaan en het ging wel weer. Maarja kan toeval zijn.

Ik ben lekker druk geweest vandaag. Eerst vanmorgen om 8 uur met twee van de drie katten naar de dierenarts geweest voor de inentingen. Ergens volgende maand zal de derde ook weer moeten. Daarna het huis van top tot teen schoongemaakt. Had ineens de schoonmaakkriebels.

Heb het huis dan nu ook spik en span weer :smiley:

Ook is het huis nu weer in de warme sferen. In het voorjaar en in de zomer heb ik groene kaarsen in de kamer en groene assesoires en groene en roze kussens op de bank…

Vandaag is alles weer bordeau (goed geschreven?) rood. Rode kaarsen, rode kussens op de bank, rode assesoires.

Oja en wij hebben ook een een kleine vierkante zitzak in de kamer, in het voorjaar de lime groene en nu staat de rode er :wink:

Vandaag heb ik de dvd box van Glee ontvangen, zo leuke serie vind ik dat!!! Misschien kijk ik het vanavond? Ga in iedergeval lekker NIETS doen, beentjes hoog en op de bank!!

Denk ook dat ik iets te graag wil haha.

Probeer er maar niet te veel aan te denken, maar 't is wel een vervelend ā€˜pijntje’. (doet niet echt zeer,maar tja… kan 't niet echt uitleggen :wink:)

Debz, sterkte met je beslissing! Lijkt me, zoals nettepetje al zei, een goed idee om ook nog een keer met de vorige gyn te praten/overleggen.

Ik hoor een hoop over Glee, dat 't zo leuk schijnt te zijn. Maar heb er nog geen minuut van gezien zelf :oops: Mis ik echt iets?

Wat leuk dat je de accessoire-kleuren aanpast aan t seizoen! Goed idee :smiley:

Hoi, van mij nog geen nieuws. Vandaag nog druk geweest met schutting plaatsen in de tuin, morgen druk met een fotoshoot van 6 kinderen (ik ben fotograaf).

EstHe, het wordt voor jou ook langzaam aan spannend…! :wink:

Netteptje, geniet van de warme herfstkleuren in huis… Even lekker ontspannen… :smiley:

Kee, bij jou ook erg spannend nu… Heb je al een test gedaan? :-*

Yvonne, succes met je fotoshoot!! :thumbup:

Misschien een idee om een nieuw deeltje te openen? We zijn nu compleet, en dan hebben we t lijstje op de eerste pagina, ipv afwisselend op verschillende?

Moet alleen wel degene die t lijstje maakt (nettepetje :wink:) het eerste bericht incl lijstje plaatsen…

@Nettepetje, ik wil altijd heel graag 2 kinderen. Maar inderdaad eerst maar eens 1 :wink: en wie weet worden het er wel 2 tegelijk, dan ben ik gelijk klaar :lol:

@Yvonne, succes met de fotoshoot! Wat leuk dat je fotograaf bent! Heb jij al een test gedaan? :roll: Of wacht je het nog even af? Nou duim voor je!

@Esthe goed plan :thumbup: Of kan je het eerste bericht van dit draadje ook veranderen? Dan kan daar het juiste lijstje in geplaatst worden…

Hebben jullie nog last gehad van de klok? Vandaag lekker rustig dagje houden, echt zondag! Fijne dag allemaal!

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

zwanger!!!

Gisteren nog getest met een ā€˜goedkope’ test, pas na 15 min 2de streepje (terwijl er stond dat je na 5 min kon aflezen) maar niet na 30 min… Dus vandaag met de dure ('t is toch voor een laatste keer :lol: ) clear blue (zwanger 1 ƃ 2 weken) :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Yvonne: voor jou ook spannend…

Esthe: vervelend hé die vage tekenen… nog een weekje geduld en hopelijk schrijf jij dan ook mee bij de juli mama’s

Nettepetje: 3 is hier het aantal, zelf heb ik er altijd 4 gewild , maar mijn man wil niet en dan moeten we ook een andere auto enzo. Ik kan me er dus wem mee verzoenen dat dit de laatste keer zal zijn.

Druk bezig geweest!. Hier is het ook een drukte, badkamer schilderen…

Oh en de namen… Ik ben Belgische en hier zijn ze wel meer bekend al zal ik niet zeggen dat ze veel gebruikt worden. Briek was een Belgische wielrenner, keuze van mijn man en ik vond dat ook wel mooi en Tuur is naar mijn grootvader genoemd.

Mijn moeder kon toen ook een beetje blij zijn (ondanks het verdriet om mijn vader)? ze was ā€˜blij’ dat ze een periode ook gewoon heeft kunnen rouwen. Ik weet zelf dat ik die 2 dingen heel moeilijk vond, blij zijn met een zwangerschap en zoveel verdriet over een overlijden, dit wilde ik mijn moeder niet mee opzadelen. Ze had het al moeilijk genoeg…

Debz: misschien verstandig om eens te horen wat je ā€˜oude’ gyn zegt over het advies van de andere. Kan je nog altijd een beslissing nemen

Zo ga nog een beetje wegdromen :inlove:

Jaaaaa Super joh! Van harte meid!

Wanneer zou je ong uitgerekend zijn? Was je bij de vorige 2 ook zo snel zwanger?

Hier een zoon die moment alles uitspuugt met beste golven. Zijn melk vooral we gebruiken nutriton vanaf zijn geboorte maar we gaan het nu eens zonder doen.

Verder is hier het klustijd haha… Ik verneem heel licht pijn in me rechterlies ( had ik de vorige keer ook voor me eisprong aan)

Dus nu om de dag klussen haha…

dames, nieuw topic is gemaakt…