September stoppers 2010

Pff… Nog 9/10 dagen wachten… :oops:

voel ook vanalles haha, zit me echt dingen in te beelden hoor :wink:

ben wel erg moe, dat beeld ik me niet in. Maarja, is dan ook wel erg druk op werk… Kan ik best, mezelf inhouden :lol:

Debz, ben je er al uit of je naar je oude gyn teruggaat?

Wachten duurt lang he… Ik kan op even denken 10 november pas testen :wink: Dus hoop dat we raak geschoten hebben deze week hahaha.

Meestal zit ik elke dag wel eventjes achter de comp, dus moet deze pagina gewoon even aan mijn vaste internetbezoekpaginalijstje van de dag toevoegen :lol: Maar dat komt vast goed, het is ook veel te leuk dit :wink:

Ik ga ook maar eens even uitzoeken hoe ik zo’n banner bij mijn profiel krijgt… Die zijn ook wel erg leuk zeg!

pfff op’t wachtbankje weer EstHe, hier ook hoor…

De 22e was mijn eisprong, dus tja, verwacht hem ongeveer volgende week vrijdag of zaterdag.

Sinds mijn eisprong heb ik zere tepels joh! Kennen jullie dat?

Ik heb wel vaker richting mijn NOD zere tepels gekregen, maar echt ná de eisprong nog niet. Maarja, lees wel op internet dat dat hij meerdere vrouwen voorkomt.

Maar vind het natuurlijk opnieuw weer spannen deze maand.!

We hebben trouwens wel met z’n drieen onze NOD dicht bij elkaar! Leuk! :wink:

Oh en Tanja. ik zal je even aan ons lijstje toevoegen

Het ge-update lijstje, als er iets niet klopt dan hoor ik het graag van jullie!!! :smiley:

Leuk lijstje, lief zo met dat beertje!

Zere tepels ja dat ken ik wel pffff. En dan vooral in de laatste week voordat ik ongesteld moet worden. Elke maand weer, maar niet direct na de eisprong nee. Maar jeetje mina zeg wat doen die zeer zo nu en dan hahaha, ik heb ook het gevoel of mijn borsten 20 kilo per stuk wegen en naast de pijn, jeuken mijn tepels ook vaak nog eens… Erg naar vind ik dat… Maar ja hadden we maar een jongetje moeten worden :wink:

Jeuken ja? Oh dat lijkt me irritant! je kan moeilijk in het openbaar eens lekker gaan krabben natuurlijk;)

Tannie: welkom

Hier nog steeds geen ongi :slight_smile: :shifty:

Schrijf later wat uitgebreider want ik moet nu nog even aan het werk…

Spannend Kee!!! Ik ben hard aan het duimen hoor!!

Kee, spannend!! :pray: Wanneer ga je testen…?

Oh dat jeuken,zwaar aanvoelen,gevoelige tepels, komt me erg bekend voor!

T voelt ook echt als een ‘bevrijding’ aan om savonds mn beha uit te doen :lol: (pff, laatste dagen ook echt last van :?)

Haha, zie mezelf al zitten in de bus naar mn werk :lol: ff krabben…

hahaha ja, zo lekker ongegeneerd :lol: :lol:

Wat ik soms wel doe (als ik alleen ben) even aan mijn tepels voelen…

even voelen of ze nóg zeer doen :oops: :oops:

Oh dat doe ik ook. Vind ik wel handig om te weten :wink:

Merk 't vooral met lopen/bewegen. Niet alleen mn tepel, mn gehele borst doet zeer.

Hebben jullie eigenlijk de mensen om je heen verteld dat je (weer) bezig bent om zwanger te worden?

Ik namelijk niet (alleen 1stel vrienden…) en wordt echt gek van de vragen als: begint 't niet te kriebelen? willen niet ook al?

Volgens mij staat 't op mn voorhoofd :lol:

Zoooo herkenbaar wat je nu zegt, hier krijg ik ook steeds de vraag ‘zijn jullie er al aan toe?’ etc etc…

Wij hebben het aan 2 bevriende stellen verteld. Voor de rest houden we het stil. Zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik het ook graag stil houden tot na de echo.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Hebben (voor de mama’s) jullie het ook op een speciale of aparte manier bekend gemaakt ?

Ja, dat vind ik ook wel leuk om te weten :smiley:

Ben nog op zoek naar een originele manier om 't te gaan vertellen als het eenmaal zo ver is…

En wil idd ook wachten tot als ik iig zwanger ben, of dat ik 't tot na de echo voor mn (schoon)ouders verborgen kan houden weet ik nog niet hoor :wink:

Nou ik vraag mij soms ook af of ik dat inderdaad voor hen verborgen kan houden… maar mijn vriend is van mening dat ik daar toch écht mijn best op niet doen, want hij wil éérst de zekerheid na de echo. Ik snap het wel.

Wat ik wel eens op internet zag was ; je hebt nu ook bij de hema fototaarten of tompoezen. Als je daar een foto van een beschuit met muisjes op af laat drukken :wink: blauwe en roze muisjes, dat vond ik wel een heel leuk idee overigens.

Hahahaha… grappig hoor. :smiley:

Ik heb zelf gelukkig geen last van mijn borsten of tepels…, gelukkig maar. Toen ze vroeger in de groei waren deed elke aanraking al zeer, dus ik ben heel blij daar nu geen last van te hebben. :wink:

De vraag of het al kriebelt of we er al mee bezig zijn is inderdaad wel vervelend. Ik heb het inderdaad ook een paar verteld. Alleen mijn beste vriendin en onze naaste buren waar we goed mee opschieten weten dat we bezig zijn, de rest weet van niets. 8) Ook wel leuk dat als het inderdaad zover is het op een leuke manier te kunnen brengen.

Ik las fototaarten, dat is inderdaad wel een erg leuke. Zelf zit ik te denken aan een shirt of trui met een bepaalde opdruk erop; zoiets als “Wil je mijn geheimpje weten?”. Maar als iemand anders nog ideeën heeft is dat altijd leuk om te horen.

Volgens mij moet ik dit weekeinde weer ongi worden…wat volgens mij ook wel gaat gebeuren. Heel erg jammer, maar toch ook wel een beetje gelukkig, anders kan ik begin januari niet mee gaan skiën. Maar dan volgende maand toch wel echt hoor…!!! :pray:

Bijna weekeinde. Gaat iemand nog iets leuks doen? Wij gaan een nieuwe schutting zetten in de tuin, met m’n schoonouders. 's Avonds uit eten met schoonzus en zwager erbij, wel leuk. :dance:

Hoiii allemaal,

Vandaag is het gevoel in mijn tepels wel iets afgenomen, maar nog steeds wel een BEETje pijnlijk, achja :wink:

Mijn moeder is er enorm mee bezig hoor, dus het is maar goed dat zij niet weet dat we bezig zijn. Ze wil zó graag oma worden en mijn vader opa… Twee weken terug waren we op visite en mijn moeder had een breiwerkje op de bank liggen. Dus heel belangstellend vraag ik ‘goh, wat ben je aan het maken?’ zij zegt heel trots; ‘ik ben een jasje aan het breien voor mijn eerste kleinkindje’ ahhh dat vond ik wel zo enorm schattig! Echt hoor!! Ik zeg ‘wat leuk joh’, maar ivp knopen doe maar houtje-touwtje, dat vind ik toch net iets leuker’ hahaha… :wink:

Mijn moeder kijkt me aan… even stil… en ik begon maar even snel over iets anders :wall: :lol:

Yvonne, zal ik voor je gaan duimen dat je niet ongi wordt en zodoende meekan ski-en of zal ik tóch gaan duimen dat het raak is deze maand? :wink: haha.

Wij hebben niet echt plannen dit weekend. Lekker rustig. Ik wil eigenlijk nog wel even langs bij mijn zwager en schoonzusje. Zij hebben een huis gekocht en willen (volgens mij) dit weekend over. Ben heel benieuwd nu naar het eindresultaat.

Hoi nettepetje,

Ik weet ook even niet of ik moet hopen dat het raak is of juist moet hopen op net niet raak… :think:

Spannend Kee! Ben je nog steeds niet ongi?

Wij krijgen ook vaak de vraag hoor, en is het al eens zover? Of van nou een leuk klein neefje / nichtje zou wel leuk zijn… Of klein vriendje / vriendinnetje.

Het zal ook voor velen geen verassing zijn als het zover is :wink: Ik ben wat dat betreft best open en dus een aantal mensen weten dat we wel bezig zijn… Vind het ook veel te spannend allemaal en dan kan ik mijn mond niet houden :lol:

Tsja voor ideetjes om het te vertellen… Als het deze maand raak is ga ik het denk ik al vroeg aan mijn ouders en broer / schoonzus vertellen. 1 vriendin zal het al eerder weten :wink: :lol: Ik denk dat ik het dan met Sinterklaas ga doen via een cryptisch gedichtje en een klein kadootje. Tot de echo afwachten kan ik echt niet denk ik… Ik moet het gewoon aan paar vertellen dan!

Als het deze maand nog niet raak is maar pas later dan denk ik dat ik een taart bestel met daarop een tekst dat ik zwanger ben en dan mijn ouders, schoonmoeder, broer en schoonzus uitnodig voor op de koffie of zo… Ik heb eigenlijk nog geen idee. Maar waarschijnlijk zal ik mijn moeder gelijk na een positieve test wel bellen hahaha.

Eindelijk weekend! Rot week achter de rug. Nu even rustig aan, weekendje niets doen. We hadden wel plannen maar die gaan helaas niet door. Ach weekendje voor jezelf is ook wel eens lekker. En sinds vandaag heb ik weer vreselijke rugpijn. Waarschijnlijk (weer) spit :? Het weekend maar afwachten en dan als het maandag nog niet over is dan maar dokkie bellen.

Iedereen fijn weekend!

Nog steeds geen ongi :slight_smile: :shifty:

Tannie: hopelijk gaat de pijn over

Bij ons weten de meeste mensen dat wij wel voor een derde willen gaan (al hebben we niet gezegd wanneer) en meestal krijg ik daar niet zo’n fantastische reacties op. Meestal is het ‘echt?’, ‘wil je er nog eentje?’ Maar goed, dat is niet zo van belang zolang wij het maar zien zitten…

Als ik zwanger ben, wachten wij nog wel even om het te vertellen… Toch minstens na de eerste echo met kloppend hartje, 2 MK hebben hier toch voor gezorgd. Met Briek hebben we een klein cadeautje gegeven (babypantoffels) aan mijn (schoon)ouders. Bij Tuur is net toen ik 2 dagen wist dat ik zwanger was mijn vader overleden. Ik heb het toen een hele tijd verzwegen om het niet te moeilijk te maken voor mijn moeder. Ik was ruim 3 maanden (en kon nog amper mijn buik verstoppen) toen ik het vertelde. Hoop nu wat meer te kunnen genieten van een zwangerschap…

Och Kee wat vreselijk zeg, het overlijden van je vader. Ik begrijp dat je het nog even voor je gehouden hebt toendertijd. Hoe reageerde je moeder toen je het haar vertelde?

Wanneer ging je ookal weer testen?

Trouwens, hoe ben je op de namen Tuur en Briek gekomen? Ik vind ze erg leuk, voornamelijk omdat het geen standaard namen zijn! Bijzonder.