Hoi Annette,
Jammer dat deze ronde niet raak was…
Wat klinkt dat naar met jouw harstslag… Gaat het verder wel goed met je? Ik hoop niet dat dit iets in de weg staat… :?
Nou ik heb een tijd gehad dat ik om de havenklap flauw viel. Zomaar uit het niets. Dus daar is dit voor. Maar mijn huid kan gewoon niet tegen die plakkers. Dus nu krijg ik plakkers voor een overgevoelige huid toegestuurd. Ik ben benieuwd.
Verders gaat het super hoor nu :lol: Helaas duurt zo’n holter super lang om te reserveren dus nu heb ik eigenlijk nergens geen last meer van
Hee Yvonne,
Eigenlijk weet ik niet precies wanneer mijn NOD is. Uitgaande van de normale cyclus van 30dagen is het 4November, maar aangezien ik de afgelopen maand een cyclus had van 42 dagen zou het weer 16 November zijn. Lastig, ga mijn cervixslijm maar in de gaten houden om een beetje een idee te krijgen.
@ Annette, wat vervelend joh dat je een periode lang steeds flauwviel. Dat het zomaar uit het niets gebeurd lijkt me erg eng!
Met mij gaat het prima, wel erg moe vandaag en heb dus vanmiddag even lekker op de bank gelegen.
Verder meer goed nieuws, in mijn voorstel post vertelde ik dat ik MS heb. En alles wordt nu mooi afgerond, hoef niet meer naar ergotherapie, fysio is al gezet naar 1x in de week en zal met zo’n 3 weken afgelopen zijn… Super. Ben zó blij dat het zo goed met me gaat :oops:
En ook in het ziekenhuis staan ze er ook wel een klein beetje versteld van. Hoop ook zo dat het positieve doorgezet mag worden in een zwangerschap. Zover is het natuurlijk nog niet, maar ik blijf positief!!
Een erg ego berichtje, maar wilde het even met jullie delen
Hallo allemaal,
Iedereen is op naar de volgende ronde lijkt het… behalve Prinses1985!!
@ Prinses, wat is de status… 14 dagen over tijd is wel veel…!! :shifty: Wij zijn wel erg nieuwsgierig of je nog een tweede en/of derde test hebt gedaan…
@ Nettepetje, wat fijn dat het nu weer zo goed gaat…! Nu maar hopen dat het nu helpt bij het zwanger raken… :inlove:
Voor alle anderen… SUCCES! :thumbup:
Annette, wat lijkt me dat eng! Ben ook wel es flauwgevallen, maar gelukkig niet zomaar om niets!
Ze gaan dus met die holter de komende tijd je hartslag in de gaten houden? Maar stel dat dat goed is(hoop t voor je) wat kunnen ze dan nog onderzoeken over dat flauwvallen?
Nettepetje, wat een goed nieuws! Super dat je zo aan t afbouwen bent!
Prinses1985! Bij jou al iets meer duidelijk? Je maakt t spannend…
Ik ben nog steeds ziek. Gister gewoon weer aan t werk gegaan, maar dat was toch te vroeg. Vandaag toch weer thuis. Duik mn bed weer in…
Oh oh, ik schaam me diep :oops: ik probeer bij te lezen, maar op iedereen reageren valt tegen.
Hier in ieder geval wachten op mijn menstruatie, maar is nog ver te zoeken geloof ik, ik had het van het weekend al moeten worden, maar goed… ik durf nog niet teveel te hopen, deze week maar even afwachten en anders van het weekend maar eens testen.
Prinses, jij maakt het ook spannend.
Debz, hoe is het nu met jou?
Spannend Nana!!! Wie weet ben je 2de van de oude nov mama;s
Ik ben een week tevroeg dikke stolsels met veel buikpijn en bloed verloren.,
Ik heb nu weer hormonen dus ben benieuwd hoeveel eitjes zullen volgroeien…
Sorry dames heb zooooo weinig tijd,
Testen blijven negatief uitkomen 29 oktober afspraak met de Gyn…
Wil dat ze me gaan onderzoeken. Zeker na die slechte uitstrijkjes eerder dit jaar. Ben zo bang onvruchtbaar te zijn pfff maak mezelf helemaal gek.
liefs
Oei Prinses…, dat is vervelend
Sterkte en houd moed! Probeer het nog niet te donker in te zien… :hug:
Wat vervelend Prinses, en wat Yvonne al zegt, probeer het niet de donker in te zien, en positief te blijven. Is moeilijk, ik was afgelopen maand ook 12 dagen overtijd en dat is niet makkelijk als de testen negatief zijn. Ik weet dat het wel anders is voor jou ivm je ‘voorgeschiedenis’. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel duidelijkheid hebt.
Ben vandaag lekker vrij. Lekker uitgeslapen tot 9uur, gedoucht, wasje in de machine, opgevouwen en nu zit ik lekker met een ontbijtje en een kop thee op de bank. Even hier en daar bijlezen en dan straks bezig in huis.
Fijne dag allemaal!!!
Sorry ik ben eventjes afwezig geweest…
Mijn lichaam had het volgends mij een beetje gehad. Ik werd met vlagen ongesteld. Maar nu gaat het gelukkig weer wat beter.
Maar we krijgen vrijdag waarschijnlijk beetje vreemd nieuws. Door mijn ziekte heb ik een foutje in een van mijn chromosomen. En nu hebben ze als het goed is het foutje gevonden na 6 jaar. dus dat is echt een hele stap. Maar mijn vriend en ik hadden net besloten om te proberen normaal zwanger te worden. Maar nu geeft die uitslag wel een kans met IVF. Dus we zitten beetje in dubio…
Bedankt dames, voel me al dagen best rot…
29 okt duurt voor mijn gevoel nog zo lang…
Wow Annette88 spannend en snap je dubio wel hoor
je bent nog jong dus miss is eerst op “de normale” manier het proberen waard? Goed ik ga er niet over he hihi wens je veel succes bij het maken van een keuze…
Thanks voor je reactie.
Nou ik heb vandaag gebeld met de dokter omdat ik niet meer kon wachten.
En helaas was het slecht nieuws. Ik zat er weer niet bij.
Nu zijn helaas de testen op :? En kan het nog wel 1.5 jaar duren voordat er weer een nieuwe test is.
Dus ik heb wel de diagnose gekregen, maar zonder bewijs. En we kunnen nu dus ook geen IVF doen. Dus dat maakt de keuze wel makkelijk :lol:
Ach, ik leef al jaren zonder bewijs van mijn diagnose, maar ik had me er toch wel een beetje op verheugd. Helaas…
prinses: :hug: dat blijft echt wel aanslepen. gelukkig heb je al een afspraak maar 29 okt is ook nog lang :hug: Het hoeft natuurlijk ook geen mega groot probleem te zijn. Ik heb ook een tijdje gesukkeld met mijn hormonen (na mijn mk) en toen heb ik eerst wat bij moeten slikken en na een maand was dat probleem van de baan en een maand later was ik zwanger. :hug: Niet meteen alles zwart in zien…
Annette: ik begrijp het niet zo goed: je hebt een diagnose en die kunnen ze genetisch aantonen, maar ze vinden het probleem niet???
nana: En???
Hier afwachten maar, voel van alles en niets, spannend!! Nog een week wachten :mrgreen:
@ Kee: Ja ik heb een syndroom wat ze bij heel veel mensen kunnen aantonen met het foutje in je dna. In je chromosomen dus. Deze mensen hebben ook uiterlijke kenmerken en zijn dus heel herkenbaar.
Nu heb ik dus wel die uiterlijke kenmerken maar ze hebben het foutje in mijn dna nog niet gevonden…
Annette, wat een tegenvaller dat je de ‘officiele diagnose’ nu alsnog niet krijgt. Je zei eerder dat het nu al 6jr geduurd had, kan 't dat nu ook weer duren?
Wat je zegt, maakt wel de keus makkelijk :lol:
Kee spannend! :thumbup::thumbdown:
Prinses, positief blijven! Volgende week heb je meer duidelijkheid.
Iedereen een heel goed weekend! Iemand nog leuke, bijzondere plannen?
Prinses, nog even volhouden, vrijdag is het zover. :hug: Om de tijd te vullen tot die tijd wellicht extra veel… ?
Annette, wat een naar verhaall. Helaas kan ik niets opbeurends verzinnen. Dikke knuffel dan maar… :hug:
Kee, spannend hoor… Ik hoef zelf ook nog maar een week. Ik voel hier helemaal niets, alleen veel last gehad van de eisprong. Pfff, dat je daar zo’n last van kan hebben zeg…! Bij mij zal het wel niets zijn ben ik bang. Ik hoop dat het bij jou wel zo is, zeker als je toch iets denkt te voelen…
Voor alle ander meiden, veel succes en prettig weekeinde!
Kee, wat ga jij doen? Ik weet het nog niet.
@ Annette: :hug:
@ Prinses; :hug:
Breken dus weer spannende tijden aan voor sommigen van ons!
Hier geen plannen, ben al door het huis gegaan dus doe de rest van de dag lekker rustig aan. Morgen ben ik alleen want de heer des huizes gaat met een kameraad naar FC Twente;) Dus ook dan niet echt plannen.
Hier ook niets bijzonders, mijn man is aan het klussen in de badkamer en ik animeer de kinderen en doe maar wat huishoudelijk werk :sick:
Volgende donderdag is officieel mijn nod (35 dagen) maar ik test niet voor zaterdag…
Ik voel mij weer een beetje vaag misselijk (vooral bij lege maag ) en heb erg weinig eetlust (had ik bij de 2 vorige ook) en soms wat spanning op de (.)(.) maar goed ik wil het ook heel graag dus waarschijnlijk hou ik mezelf voor de gek … nog een week
Hier helaas ongesteld geworden, maar ach… volgende ronde nieuwe kansen!
Einde ego bericht :lol: