Jammer hoor! Hou de moed erin, blijf positief! :mrgreen:
Ik verlies van donker bloed⦠Lijkt wat oud bloed.
Kan iemand mij vertellen of dit ook kan als je zwanger bent?
hoi hoi ik ben er weer
Ben even druk geweest met me kleine man hij is namelijk maandag geholpen aan zijn neusamandelen.
Ik heb het idee dat ik niet zwanger ben want voel me op en top goed hahaā¦
Is er al iemand zwanger?
Ik lees vanaf hier weer mee.
Ja, Mamajel, maar dat is momenteel wel erg spannend⦠Het lijkt niet goed te gaanā¦
Mamajel, weet je al meer? Gaat het nog goed? :hug:
Hey!
ik meld me wel eventjes.
Het is idd niet goed gegaan.
Ik heb een miskraam gehad.
Doordat ik MS heb, zaten er risicoās aan
Daardoor hebben we nu besloten het bij onze 2 gezonde
meiden te latenā¦
Heel verdrietig ben ik erom geweest en nog⦠je moet een droom loslaten.
Maar komt wel goed met me
@ mamajel: Heel veel sterkte de komende tijd! :hug:
Mamajel heel veel sterkte toegewenst enneh als je lekker van je af wil schrijven kan je me altijd een pb sturen!!
liefs,
Mamajel, heel veel sterkte gewenst!! :hug:
Ik hoop dat je troost kunt halen uit die mooie dochters van je. Wij zijn er voor je mocht je nog wat van je af willen schrijvenā¦
Veel liefs,
Yvonne
ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. Dus we gaan een nieuwe ronde in.
Ik ben wel heel erg blij dat ik mooi op 27 dagen ongesteld ben geworden.
Mamajel :hug: Heel veel sterkte ermee. Wat een moeilijke keuze heb je moeten maken.
Ik hoop dat je extra van je meiden kan gaan genieten. En zoals al gezegd, lekker meeschrijven en van je af praten als je daar behoefte aan hebt⦠:-*
Annette, jammer!
@Annette88 wrote:
ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. Dus we gaan een nieuwe ronde in.
Ik ben wel heel erg blij dat ik mooi op 27 dagen ongesteld ben geworden.
Jammer meid :hug:
Thanks
Maar Mamajel, ik denk dat jij de :hug: beter kan gebruiken. Dus je krijgt er nog een van mij :hug:
Ik had het eigenlijk wel verwacht. Want dit was pas de eerste menstruatie na het stoppen van de pil. Dus ik had niet verwacht om zwanger te worden.
ook hier vandaag ongesteld geworden.
nu kan het echte werk beginnenā¦haha
ik ga ff mijn banner aanpassen.
het was nu cyclus van 34 dagen
En toen was mijn ongesteldheid alweer voorbij :?
Heel raar.
Ik had nog een test gedaan vanochtend, maar helaas was hij negatief. Dus de verdere ongesteldheid zal toch wel gaan komenā¦
Annette, dat had ik nou ook⦠Eind vorige maand ongesteld geworden na stoppen met de pil. Op 2 dagen een paar druppeltjes (!) gehad, verder nietsā¦!! :shock:
Ik ben gewend altijd een hele week last te hebben van de rotzooi, met 1 à 2 dagen veel en een dag of 3 weinig spul⦠:lol:
Ik ben benieuwd hoe het de volgende keer gaatā¦
Nog even geduldā¦
Ik had een hele lange reactie geplaatst op iedereen en nu heeft hij mijn berichtje niet geplaatstā¦
In iedergeval wil ik Mamajel heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven!
En voor iedereen waarbij de ongi gekomen is, op naar de volgende ronde, ik duim voor jullie hoor!!!
Nettepetje, wanneer is jouw NOD weer? Moet je nog lang?
En toen was 't weekend weer bijna voorbij
Vanaf donderdag ziek op bed gelegen, grieperig⦠Vanaf vandaag ging 't weer iets beter, en ineens is 't weekend dn ook weer over haha. Jammer altijd.
Hoe is 't bij iedereen? Wanneer is jullie NOD? Op 't wachtbankje?
Sorry dames, en drukke periode (op verschillende vlakken) achter de rug, maar hier ben ik weerā¦
Mamajel: wat een verdrietig nieuws Heel veel sterkte voor jou :hug:
Annette: :hug: ook jammer, maar jou volgende ronde is nu begonnen
prinses: :hug: hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen (hopelijk nog met een positieve test, maar als het dat niet is dan gewoon maar snel ongi)
EstHe: niet prettig dit in het weekend is, maar gelukkig voel je weer beter
snips: :hug: ook voor jou, de volgende ronde
Hier is het nu afwachten denk ik, 't zou leuk zijnā¦
Hier is de ongi weer voorbij. Het was echt bijna niets :?
Maar ok, ik klaag verder niet, want als het altijd zo blijft dan vind ik dat geweldig
Ik heb het hele weekend met een holter omgelopen voor mijn hartslag. Die doet af en toe rare dingen dus gingen ze dat bijhouden. Maar ik kreeg zaterdag avond ineens verschrikkelijke jeuk, bultjes, branderig gevoel precies op de plekken van die stickers. Zondagochtend kon ik het niet meer houden en heb ik ze eraf gerukt. Toch vandaag even bellen wat nu plan B moet zijn :lol: