mees ik zou uitgaan van die 2 dagen licht bloed verlies
Ik heb nog een vraagje en hoop dat jullie hier antwoord op weten…
Graag wil ik deze maand beginnen met ov testen, maar omdat ik een korte cycles heb weet ik niet zo goed wanneer ik het beste kan beginnen…
Wie helpt mij :?: :?: :?: :?:
:-*
Kan best op het kaartje hoor Suus, ik vond het heel mooi…(ik wil dan ook een kaartje)
Lieke ik geloof dat Garfield ook met ovtesten werkt, misschien moet je haar anders een pbtje sturen (weet je zeker dat ze het leest…) Of even bij de apotheek navragen die weten natuurlijk ook heel veel!
Ja hoor dan komt het wel goed, tenminste, dan hebben we het in ieder geval vaak genoeg gedaan :inlove:
Ik zou het heel mooi vinden als je dat gedichtje op een geboortekaartje zou zetten. Dat is veel persoonlijker dan een standaardtekst en het komt recht uit je hart. Ik denk dat mensen dat wel heel mooi vinden.
En Lieke: ik heb geen ervaring met ovulatietesten. Schijnt wel goed te werken, maar ik wil er zelf niet te veel mee bezig zijn nog, dus voorlopig proberen we alleen ongeveer de vruchtbaarste dag te vinden en daaromheen om de dag te klussen.
Jullie moeten voor de grap eens proberen goed op te letten ongeveer 14 dagen na je eerste ongi dag (ik weet dus niet op welke dag dat dan voor jou is Lieke ) Ik krijg vaak een soort van zijpijn aan de linkerkant rond die 14e dag dat zou dan wel eens je ovulatie kunnen zijn. Dus als ik dat gevoel heb is het 's avonds wel verplicht klussen…
Nou daar ben ik weer… toch maar weer eens getest… weer niks
Ik weet het nou even niet meer hoor… ik zal deze week nog afwachten en dan moet ik misschien de ha maar bellen? Als die er überhaupt iets aan doet… dat is niet zo’n hardloopster… :shifty:
Suus wat rot voor je dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt :x :x :x , maar hopen dat je snel ongi wordt of dat de test positief is
We hopen natuurlijk het laatste, maar als je ongi wordt heb je ook duidelijkheid…
Ik heb net gekeken op de site van bibi-jane, en ik zou op 31-10 mijn ov hebben dus op 30-10 :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Nou Lieke dat wordt hard werken zondag!!! Kan je je mannie vast voorbereiden… (of dat nodig zou zijn)!
Ik weet het even niet meer, gruwelijke koppijn ben het weekend met opstaan weer door mijn rug gegaan… het zit effe niet mee! Mijn vriendin zei dat het misschien handig is om zaterdag nog eens te testen als er niks gebeurt, i.v.m. de hormoontjes die dan wel in mijn bloed zitten en nu nog niet…
Ik vind het k*t!!
Kan me heel goed voorstellen da je je k#t voelt, ik denk dat ik hetzelfde zou hebben. Maar weet je nog wat je tegen mij zei KOP OP…het is snel zaterdag en dan mag je testen… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
tip: deze week veel een hard werken, dan vliegt de week voorbij :!: :!:
dikke :-* en knuffel
@Tante Soesa wrote:
Jentel ben je toch maar weer gaan werken? Had je die extra daagjes nog nodig of zo? Nou ja, anders duurt het ook best lang voordat het woensdag is! Weet je al wanneer je het gaat vertellen aan je familie?
Ja vandaag toch maar gaan werken, maar nu heb ik weer vakantie :dance:
En wij houden het nog even voor onszelf.
Wij willen het op een bijzondere manier vertellen (op 5 december met een gedichtje) Ik hoop dat we het zo lang kunnen volhouden, zoals jullie weten is geduld niet onze sterke kant :lol:

Wat een mooi gedichtje ik zou hem zeker op de kaart zetten.MEES
Tante soesa wat erg dat wachten ik hoop dat je snel een positieve test mag vasthouden.
Lieke suc6 Zondag

:-* jentel
@Bibi-Jane wrote:
Nou hier is er weer wat raars zeg, kramp in mijn onderbuik.
Moest net even plassen, wat denkje een vlekje in mijn onderbroek?? Ongi??? Nee dat kan echt niet, het is ook wat bruinig
Het kan echt je innesteling zijn, maar ik weet niet of dat dan bruin is.
IK :thumbup: voor je.
Ja vandaag toch maar gaan werken, maar nu heb ik weer vakantie :dance:
Fijne vakantie Jentel…Maar we spreken je vast nog voor woensdag…toch :?:
Suus hopelijk voel je je al iets beter :!: :!:
Bibi-Jane ik voor je…
Volgens mijn vriendin kan het zijn dat het wat langer negatief is omdat de HCG hormonen dan nog laag kunnen zijn… dus als er zaterdag nog niks is weer testen en anders even de ha bellen. Ben wel blij dat ik kan werken, dat leidt tenminste af… stel dat ik niet zwanger zou zijn helpt dat misschien wel om het tussen mijn oren weer rustig te krijgen…
Jentel mocht ik je niet meer zien hier alvast een heeeeeele fijne vakantie!! Geniet er van!
Goedemorgen allemaal,
Het is nog erg vroeg (zeker als je vakantie hebt), maar ik dacht: laat ik maar eens gaan kijken of er al wat te kletsen valt. Zo te zien nog niet veel op dit moment.
Soesa, ik vind het zo vervelend voor je dat je weer negatief hebt getest. Vooral omdat je ook nog steeds niet ongi bent. Ik kan me goed voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt, want je hebt waarschijnlijk geen idee wat je lichaam op dit moment doet. Ik zou het zeker in de gaten houden en idd naar de huisarts gaan als je het niet vertrouwt. Ik voor je dat je zwanger bent of dat je snel ongi wordt, want dan weet je tenminste ook waar je aan toe bent.
Jentel: eindelijk weer lekker vrij! En morgen lekker op vakantie. Met het oerhollandse weer van vandaag en gisteren zou ik daar ook wel zin in hebben, maar helaas moet hubby gewoon te werk en zit ik de hele dag thuis. Niet dat ik me verveel hoor, er is genoeg te doen, maar een vakantie naar Gran Canaria kinkt toch aantrekkelijker. Ik wens je alvast heel veel plezier, voor als we elkaar niet meer spreken vandaag of morgen.
Okee, dan ga ik nu maar weer verder surfen op internet. Ben op zoek naar een geheugenkaart voor mijn nieuwe digitale camera (komt morgen) en kijk stiekem af en toe opzwangerschapssites, want dat is ook zo leuk!!
Tot sprekens allemaal
Groeten Mees
Goede morgen allemaal.
Vandaag lekker mijn koffer pakken, vanacht om 1 uur worden we op gehaald.
Van te voren hoop ik nog wel even te kunnen slapen.
Maar mischien kijk ik hier nog even.
Jentel, heerlijk om op vakantie te gaan en vooral als het hier van dat rotweer is en je kunt uitstappen in een lekker warm land.
Misschien ook wel lekker dat je nu niet zo lang hoeft te vliegen
Geniet er lekker van en tot volgende week!!!
Liefs,
Garfield
Ja zo zijn er wel meer ‘‘geluk bij een ongeluk’’
*het vliegen
*beter tijden bij het vliegen
het voelt beter (wat dichter bij) nu ik zwanger ben.
Al moet ik zeggen ik heb nog geen zwangerschapskwaaltjes.
Ik heb er echt zin in.
:- jentel
Moet jij niet werken :?:
Ja, wat dat betreft helemaal niet verkeerd nu zo!
Ik heb vrij omdat ik vanavond alweer mijn eerste tentamen van dit jaar heb. Ik moet nog behoorlijk veel doen, dus verwacht er niet veel van. Ik moet ontzettend veel doen voor een ander tijdrovend vak, dus dat moet echt eerst. De herkansing is in februari en dan heb ik het verder rustig, dus ik ga me ook niet druk maken. Maar zo wel achter de PC vandaan :roll:
Wanneer ben jij weer terug?!
Wat lekker dat je nog geen kwaaltjes hebt. Echt niets waaraan je het merkt???
xx Garfield
Nou leerse zo
En nee hier nog echt geen kwaaltjes, wel moe maar dat ben ik al snel
En ik wordt niet ongesteld, maar het is wel rot zo (onzeker)
Dat zeg ik ook niet meer als ik boven de wcpot hang.
Ik ben volgende week Donderdag terug.
Nou, nogmaals: GENIET ERVAN!
Ik ga er nu echt vandoor…
xx Garfield