Het klinkt niet zo aardig allemaal van me eigenlijk… maar ze doen echt alles veel te snel en pakken de dingen verkeerd aan (vind ik) komen ze hier op visite zitten ze met zijn tweetjes een uur boven omdat de baby huilt, als hij thuis een kik geeft staat ze ook naast het bed, ik vind dat ongezond, als hij echt overstuur is kan je wel gaan kijken maar je heeft toch niet bij ieder geluidje te gaan… en ze werkt nog wel met baby’s, dan zou je toch wat relaxter kunnen zijn…
Nou ja het zal met de :twisted: te maken hebben, het is zo heftig en het duurt zo lang al weer… denk ik dat het over is ga ik naar de wc is het weer een smeerboel, of ik al niet genoeg gedoe heb gehad, ik baal er gewoon van helemaal…
Ben het helemaal eens met wat je zegt over dat huilen. Een kind weet op een gegeven moment dat het hiermee aandacht krijgt en dat kan nooit de bedoeling zijn. Alleen hoor je toch veel mensen die moeite hebben om hun kind even te laten huilen. Ook mensen die dachten dat ze dat niet zouden hebben…
Jeetje Suus, je klinkt echt ff heel depri. Is ook balen die stomme :twisted: :twisted: ! En je hebt al wel wat meegemaakt. Maar ook voor jou zal het toch wel weer goed komen hoor…
Even een knuffel van mij voor jou KNUF Misschien voel je je dan wat beter. En gooi het er vooral uit hiero, daar zijn we toch voor?! :-*
Thanx Janinepien, voel me meteen weer wat beter :lol: En het kan natuurlijk altijd erger, maar soms vind je jezelf even een zielepietje… en ik ben niet iemand die daar anderen mee lastig valt over het algemeen… (behalve jullie dan!) Het lucht in ieder geval wel weer op zeg!
Nannie heeft nog steeds geen nieuws, donderdag gaan ze nog een keertje inleiden dan is 42 weken, hebben ze iets om naar uit te kijken.
Hallo meiden,
Alles goed hiero :?:
Met mij is alles okee, vanmorgen ff bij een vriendin op bezpek geweest en boodschappen gedaan…'k zit nu voor 1ste keer
Suus, gooi het er maar uit hoor, daar zijn we hier toch voor
Ik heb eigenlijk geen nieuws maar wou toch ff kijken hoe het met jullie was :!:
Dat dacht ik dus ook Lieke, gewoon ff alles eruit gooien. Dat lucht lekker op.
Ik wacht nog ff wat dagen voor ik test, maar hoop wel heel erg dat het per ongeluk al raak is!!!
Dat zou wel heel mooi zijn
Maar niet getreurd als het niet zo is, hetis pas de 1ste ronde
Ja daarom… Niks aan het handje als het niet zo is.
Rafael en Sylvie zijn wel zwanger!! hahahaha staat op telegraaf.nl
Janine ik hoop het voor je hoor! Je weet maar nooit, zo snel ging het bij mijn schoonzusje ook…
Lieke mocht je bij je vriendin niet zitten dan? :lol:
Had net mijn zusje aan de lijn ze gaat geregistreerd partnerschappen, weet nog niet wanneer, ze willen het huis dat ze huren gaan kopen en dan willen ze alles goed geregeld hebben…. Ze wil mijn vader en stiefje als getuige, ze moest kiezen tussen mij en stiefje (zou ik geen moeilijke keuze vinden…) maar omdat ze zo aardig was geweest toen mijn zusje het een tijdje geleden moeilijk had (rondom mijn bruiloft en daarna) wil ze haar kiezen. Heb ik gezegd dat ze dat zelf moet weten alhoewel ik het wel een beetje jammer vind natuurlijk… (mijn zusje en vader waren mijn getuige) Ze doen verder niks ik begreep zelfs in eerste instantie dat wij er niet eens bij mochten zijn, maar dat mag gelukkig wel…. Moet weer allemaal zo goedkoop mogelijk in ieder geval…. Zal vast wel op een maandag of dinsdag zijn, dan is dat vast net als trouwen ook gratis….
En mijn vader en stiefje vieren kerst op 1e kerstdag omdat zus en vriendin op de andere dagen niet kunnen, weet ik meteen weer op welke plaats ik sta, voor mij en hubbie gaan ze iets anders bedenken… joepie :wall:
Zo alweeeeer gezeurd! Ik ga goed vandaag!
Je hebt van die dagen he Suus…
Ik weet nog echt niet wat wij met kerst doen, vaak wordt dat op de verjaardag van hubbie (17-12) altijd ff geregeld…
Ik mocht daar wel zitten hoor…en ik kreeg zelfs thee :lol:
Ik ha d mijn broer en mijn vriendin als getuige, en hubbie ook broer en beste vriend. Als hij het nu over moest doen zou hij niet meer voor zijn broer kiezen…maar ja…hopen dat dat snel goedkomt…
Wij tekenen eind december een samenlevingsovereenkomst… In de toekomst willen we waarschijnlijk nog wel trouwen. Maar met de samenlevingsovereenkomst is alles voor ons koophuis ook geregeld gelukkig. Ook bij overlijden is alles dan rond.
Suus, you go girl, weg met alle frustraties, gooi het eruit!!! :thumbup: Je kunt ze overigens best confronteren met je gevoelens hoor. Misschien is de bedoeling van je vader helemaal niet om jou voor het hoofd te stoten?!
Wij gaan op 24 december met mijn schoonfamilie naar Den Haag. Overdag leuke dingen doen, 's avonds eten en slapen in hotel. Dan 1e kerstdag waarschijnlijk ff naar Scheveningen (schijnt ook helemaal in kerstsfeer te zijn) strandwandelen en in een bistrootje eten. Ben nog nooit met mijn schoonfamilie zo lang op stap geweest, haha. Maar dat zal wel goed komen. Wel leuk zo een nachtje weg toch?
2e Kerst hebben we nog niks gepland. Misschien ff naar woonboulevard, daar is tenslotte niemand op tweede kerstdag… ahum… :?
Ik ga maar eens kijken of ik deze maand een nieuw deeltje kan maken…
Zal wel ff duren want Suus heeft zo’n mooi lijstje gemaakt, moet ik wel zo overnemen…
Ja de pagina’s gaan zo wel errug hard he! Kun je niet gewoon knippen en plakken met dat lijstje?
Ga ik proberen…!!!
Deel 5 is open!!!
Dan mag deze dus op slot!