Wow veel mensen tegelijk getypt! Janine, dan zitten we inderdaad ff in hetzelfde schuitje. Laten we hopen dat het voor allebei snel goedkomt!!!
Lieke jij bent gek…grappige smiles hoe kom je eraan joh!
Ik wil ook zo’n smile!!!
ff proberen:
Dit is echt ongelooflijk!!!
Mijn pa komt net thuis en ik vraag hem of ie even Tijgertje(konijn) uit de kooi wil halen omdat ze dood is…(zie pag 7).
Komt ie binnen vraagt ie bij welke opticien ik werk???
Ik verbaasd dat ie dat vraagt en geef antwoord.
Zegt pa:" Ga maar snel ergens anders werken want ze leven allebei nog".
Ik helemaal verbaasd maar wel goed nieuws natuurlijk…
Stom he…blijkt dat hoopje sneeuw wat ik van binnen zie, een hoopje keutels met blaadjes te zijn…
hahahahahahaha lieke ik lach me rot!!!
Wel fijn zeg dat ie niet dood is!!!
idd, maar ik heb me nog nooit zo stom gevoeld geloof ik. Hubbie en al zijn collega’s lagen ook in een deuk toen ik opbelde… :oops:
hallo Lieke1,
ik kan helamaal niet bij die site komen…em ik zie hier geen smilies maar vakjes met een kruisje :?
Ja lieke ik zie ze nu ook niet. Gek zeg. Daarstraks zag ik wel de poppetjes, hoe kan dit???
Ohw mijn buik voelt zo opgeblazen, niet normaal. Kan iemand me ff lek prikken dan is de spanning eraf!!! Is dit soms een teken van zwangerschap of van een hele hevige ongi die onderweg is?
:-*
He…dat snap ik ook niet, 'k kan ook niet op de site komen :?: :?:
Ff afwachten maar…dit staat er op de site;
Deze site is wegens administratieve redenen (tijdelijk) afgesloten.
haha lieke, dat komt omdat we er nu met zijn allen tegelijk op gaan kijken. wel fijn trouwens dat er met je konijn niks aan de hand is.
Dames, er is een andere site met dezelfde smilies…raar he
Kijk op http://www.hondenhokforum.com/smilies/
Sorry, kunnen we weer de favorieten aanpassen.
Oh ja, ik moest van Sas zeggen dat ik de site van haar had…
Wat een leuke site zeg er staan echt hele leuke dingen bij.
Janinepien: lastig zeg dat het nog niet echt doorzet, wie weet zolang :twisted: er nog niet echt is heb je misschien nog kans…
Lieke: lachen zeg dat verhaal over je konijn, lag echt in een deuk toen ik het las, ja sorry lachte je inderdaad een beetje uit
Maakt niet uit hoor anoniempje, deed hubbie ook…
Lieke:
Wat ben je toch een mutsje! Ik zou je ook uitgelachen hebben hoor! Held die je bent!
Janines jullie houden het spannend meiden, en inderdaad is het pas echt een ongi als je helder rood bloed verliest, we blijven duimen hoor!
Ik heb vanmiddag de vk maar gebeld voor de eerste echo, die is op de 17e om 11.30 uur beetje ongelukkig tijd, moeten we maar iets voor bedenken, ze hebben natuurlijk meteen hun bedenkingen…
Nou hé?? Hopelijk wordt 2006 echt ons jaar! En natuurlijk voor iedereen onder ons!!
Lieke, ik snap weer helemaal niets van die nieuwe smilies,wat dat betreft snap ik niet veel van de computer.
Hoe kan ik ze gebruiken(graag advies in lekentaal)
Hier ben ik nog ff… Nog steeds hetzelfde beeld…geen ongi :dance:
Bedacht me daarnet dat ik dit weekend 2 keer kleine bruin plekjes zag met afvegen, maar dat was nadat we geknuffeld hadden :inlove: . Ik had toen ook een beetje last van mijn buik toen we dat deden. Misschien heeft het daar wel mee te maken gehad en is er dus echt geen teken van de :twisted: …???
Ondertussen hoop ik het wel heel erg hoor, mijn vriendje maakt al grapjes over ‘jullie’ etc…hihihi
hahahahaha,
mijn vriend begint ook al meer met grapjes en woordspelingen te komen…
hij zit al helemaal te bedenken hoe we het zijn ouders zouden vertellen als het zo ver zou zijn…
wel leuk om allemaal te horen!!!
Goedemorgen dames…
Hehe, ik ben een keer de eerste :lol:
Nes:als je naar de site gaat, en dan met de rechtermuisknop op het plaatje gaan staan wat je wilt.
Er verschijnt dan naast je plaatje een wit veld met verschillende opties. Je kiest dan voor kopieren, dan klik je op je kok site en bij je onderwerp klik ke boven op bewerken en dan op plakken…
Je moet wel 2 sites openen…Dus KOK en http://www.hondenhokforum.com/smilies/. Als je hierop klikt open je vanzelf 2 sites…
Ik hoop dat je het zo snapt, en anders hoor ik het van je.
Succes…
Janinie…zij de :evil: :evil: al gekomen :?: :?:
Hai hai
Ook mijn mannetje heeft het over KOK. Oww, zit je weer te babbelen daaro? Zegt ie dan. Zelf vind hij het wel best, en is er ook niet zo mee bezig als ik.
Ik moet zo gaan sporten, en waarschijnlijk moet ik weer een bezoekje aan de weegschaal brengen.
En dat is nog maar een kleine greep wat ik moet doen :lol:
Leuk he die site
Sport ze!!!
Lekker sporten Janine, gewoon gaan ook al heb je geen zin, dan kun je trots zijn op jezelf!
Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: …
SPANNENDDDDDDDDDD!
Denk dat ik strakjes een testje ga kopen, het gaat er nu toch wel erg op lijken hoor?!