Janine je had dus nog niet getest? Wel spannend hoor, je laat het toch wel gauw weten hè?
Hier verders weinig nieuws eigenlijk…
Ik heb nog niet getest nee, vind het een beetje spannend namelijk…
Vandaag maar eens een test halen (dat vind ik al eng!!!) en dan morgenochtend maar eens testen met zijn tweetjes…
Natuurlijk horen jullie het dan ook!
Morgenochtend pas??? Dan pas??? Jeetje jij bent hard voor jezelf! Je hoeft trouwens niet persé 's morgens te testen hooor :lol: :lol: kan ook nunununununu hihihihi
Ooo, spannend hopelijk goed nieuws voor jouw nog net in het oude jaar
Haha nee niet hard voor mezelf. Bang voor de uitslag… Nu heb ik nog hoop, snap je!!! Eerst wilde ik pas zaterdag testen, maar dat red ik niet hoor… Heb alleen nergens op gerekend, dus heb nog niet zo’n test enzo. Anders had ik misschien al wel eerder getest denk ik…
Ga nu ff met mijn mannetje weg. Beetje meubels kijken voor ons nieuwe huis enzo. En dan halen we ook een test met zijn tweetjes!!!
Tot later!
Oww Janinepien! Spannend!!!
Tja en dat sporten, ik moet wel want ik maak altijd een afspraak. Dat moet ook wel met persoonlijke begeleiding. Athans, 1 trainer op ongeveer 3 a 4 mensen. In ieder geval was ik weer afgevallen! Ben nu 2,7 kilo kwijt!! I feel great!!
Janinepien spannend hoor… ik duim voor je!
Janine B moet je zoveel kilo’s kwijt dan? Heeft dat nog wel nut nu je zwanger wilt worden? Daar word je ook weer dik van… Ik ben na de mk een paar kilootjes zwaarder gebleven dan daarvoor maar had echt geen zin al die moeite te gaan doen als het er binnen een jaar toch weer aan zou zitten… nou moet ik zeggen dat ik geluk heb, want ik kan eten wat ik wil meer komt er dan niet aan… hoop dat dat zo blijft als alles goed gaat ook over een maand of 9 :?
Tja, ik moet wel wat kilootjes kwijt ja. Ik heb overgewicht dus vandaar… :oops:
Pff het is een beetje warm hier in huis. Ik moest de verwarming op 25 graden zetten, want we hebben nieuwe verwarmingen op zolder. Deze moeten even goed doorgestookt worden. Het is nu echt 24 graden. Ik heb de termostaat weer lager gedaan, ik kon het echt niet meer uithouden.
Hoi Allemaal
Wat spannend Janinepien, gauw laten weten he als je getest hebt, ik voor je.
Mijn vriend heeft ook al zoiets, van zit je nou alweer daar te kletsen en zegt dat ik er misschien teveel mee bezig ben maar ik vind het gewoon gezellig bij jullie
Ja dat afvallen he, echt een vrouwenkwaaltje denk ik, wil ook graag nog wel een aantal kilotjes kwijt maar heb nu zoiets van: stel dat het lukt dan is lijnen natuurlijk niet goed.
Dus misschien als het deze maand weer niet gelukt is dat ik dan toch nog wel even ga lijnen.
janineB: Wat doe je voor sport?
Ik spinning, is erg leuk en erg intensief, was gisteravond weer helemaal afgemat
Nou lekker dan… zit ik net te googlen klapt de hele laptop er uit… een of ander raar programma over spyware zit er nu op… gauw even alles overgezet naar 1 van de andere pc’s (mijn site enzo) en nou is hubbie druk aan het uitzoeken wat het is… ben er dus vandaag niet meer Vindt het hier boven niet zo leuk om te zitten…
Verders weinig nieuws, mannie is lekker chinees halen… had geen zin in mijn boerenkool nou jaaaaaaa!!! Maar ik vind chinees ook lekkerder :inlove:
Dames fijne avond en ik hoop morgen weer lekker veel online te kunnen zijn!
Spinnen is leuk he anoniempje! Heb ik ook vaker gedaan. Op het moment sport ik ff niet, maar beweeg al wel wat doordat ik gymles geef natuurlijk. Afvallen wil ik ook wel een paar kilootjes, maar denk net als Suus erover: het moet er over een tijdje toch weer opnieuw af… Dus ik let gewoon een beetje op mijn eten.
De testen zijn in huis! Morgenochtend ff de clearblue er doorheen gooien en dan weten we het… en jullie natuurlijk ook!
spannend :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Ja was ik inderdaad even vergeten dat je al heel de dag volop in beweging bent met gymles.
Succes hoor morgen met testen.
Ik ben er vanavond niet meer want ik ga lekker naar Walt disney on Ice,dus tot morgen allemaal.
Janinepien, echt spannend! Laat je het ons gelijk weten.
Ik zit op een bewegings en afslank instituut, zo noemen ze dat. Ik werk veel met gewichten, zoals de bencpress, biceps, triceps e.d. Je kan zeggen dat het krachttraining is. Want, hoe meer spiermassa, hoe meer je verbrand. Daarna nog een half uur cardio en dat drie keer per week. Het is niet saai, want doordat ik begeleid wordt weet ik ook hoeveel ik kan, en ik wordt steeds sterker!
Meiden, voor vandaag kap ik ermee. Ik heb barstende hoofdpijn. Mijn verstandkies zit weer een beetje door te komen dus vandaar. Mijn man is ook chinees aan het halen, ik had geen zin om te koken.
Lieke, heel goed uitgelegt, nu nog even uit proberen….
Hehe Gelukt, bedankt voor de goed uitleg Lieke.
Janinepien, het is nu echt wel spannend…Knap van je om tot morgen te wachten.
Ik hoop het zo voor je.
Zijn wel leuke smilies…hihi,en deze leek heeft weer wat bijgeleerd.
Janinepien, Jij zit toch ook te kletsen bij de nov/dec stoppers?
Weet jij hoe het met Kes is, al zolang niets van haar vernomen hier op KOK.
Hee Nesje
Nee heb al lang niks van Kes gehoord nee, nu je het zegt…
Maar ja het zijn ook drukke dagen… daar zou het wel aan kunnen liggen toch?
Bah verstandskiezen Janine: heb ze er van de zomer alle vier uit laten halen. Was wel vervelend, maar ben er nu wel blij mee want had er vaak last van en nu helemaal nooit meer!
anoniempje: leuk, disney on ice!!! Veel plezier!
Ik ga met mijn liefie een dvd-tje kijken. doeiiiiiiii
Fijn dat het gelukt is Nes, goed van je
Idd, al lang niks meer van kes gehoord