September & Oktober '05 klussers! Deel 7!

@lieke1 wrote:

Bibi-jane en Janinepien ik sluit me volledig bij jullie aan voor 2006, het wordt ONS jaar.

hier sluit ik mij bij aan… proost…op een vruchtbaar 2006!!!

Allereerst voor de meiden die die vervelende duivels op bezoek hebben gekregen, ik baal met jullie mee. Ik hoop echt vanuit mijn hele hart dat jullie in 2006 een kleintje in je armen mogen houden en het dus een vruchtbaar 2006 wordt. Ik duim in ieder geval voor jullie.

Leuk Soesa en Mees, zoals jullie het verteld hebben. Helaas had ik net zoals bij Mees een wat mindere reactie erbij zitten, maar die zijn nu helemaal bijgetrokken. Hoop dat dat bij jullie ook is. Een Suus, wat heerlijk dat je nu een ander gevoel hebt bij je zwangerschap. Ik hoop echt dat het goed gaat. Dat verdien je echt en wens ik je echt heel erg. Ik weet niet hoe het is om een miskraam te krijgen, maar ik kan het me wel een beetje voorstellen, als ik nu naar mezelf kijk hoe ik er al aan gehecht ben. Ik zou kapot gaan als ik geen goede echo krijg of alsnog een miskraam.

Nou meiden, de kerstdagen zijn weer geweest en zoals ik bij de meeste gelezen heb, hebben jullie het gezellig gehad. Maar het is toch altijd weer lekker als het weer voorbij is, tenminste vind ik altijd :oops: Wij hebben met de kerst nog 2 oma’s het verteld. De andere oma wist het al en daar kreeg ik nog een heel schattig kerstserviesje van. Voor volgend jaar, want dan kon het al lekker smikkelen, schreef mijn oma. Erg lief. Ze vindt het helemaal geweldig een eerste achterkleinkind. Tenminste, dat denkt ze. Ze heeft er al 2. Eentje van mijn neef en een van mijn nichtje, maar de familie ligt uit elkaar, dus ze weet het niet. Maakt ook niet uit, is ze dubbelgelukkig met ons kleintje. Egoisisch he. Maar ze heeft haar andere kleinkinderen al jaren niet gezien en wij zien haar wel.

Verder kreeg ik van mijn andere oma nog een envelopje met geld, maar die wist nog niet dat ik zwanger was, dus we hebben die gelegenheid maar aangegrepen om te vertellen. Het geld is lekker bij de cadeaubonnen gegaan, dus ik kan straks lekker shoppen voor de baby. Heb er al helemaal zin in.

Heb vannacht alleen een nachtmerrie gehad. Droomde dat ik bij een andere dokter was en aangezien ik het zo jammer vond dat ik zo lang moest wachten op een echo, deed hij het wel even. Op de echo was te zien dat het kindje overleden was. Jeetje wat voelde ik me rot en leeg. Gelukkig was het niet echt, maar aangezien ik maandag mijn eerste echo en intake krijg, merk ik dat ik toch echt wel een beetje zenuwachtig word.

Nou het is een heel verhaal geworden. Hoop dat jullie ook nog lekker vrij zijn, en niet door de sneeuw hoeven, om te gaan werken.

Die :twisted: :twisted: blijven nog uit??? Wel buikpijn en alles, maar het komt niet los… Stiekem dus toch nog hoop, erg he!!

Janine,

Je houdt het dus toch nog even spannend!

Ik duim wel gewoon verder :wink:

Groetjes Garfield

Ik :pray: voor je janinepien :!:

Ik heb net m’n hubbie naar Nijmegen gebracht en moet dalijk ff een broek gaan ruilen.

Kom ik net thuis, laat ik de hond in de tuin…zie ik dat er 1 konijntje dood is

Ze ligt onder de sneeuw dus ik kan het niet duidelijk zien, en ik durf niet zo goed.

Wacht wel ff tot vanavond als pa of hubbie thuis is.

Wel rot voor m’n ander konijntje zit ze alleen, en in de winter mag je er geen ander konijntje bijzetten…

We wachten dan wel tot in het nieuwe huis…

Nou, ik ga zo eerst ff een broek ruilen en nog boodschappen doen en dan straks weer hubbie ophalen in Nijmegen…pffff ik ben echt eentaxibedrijf vandaag…maar zo doe je wel iets met je vrije dag…hihhihhih

Lieke,

Wat een gaaf huis!!

Ik heb even op je www gekeken, hihi!

Groetjes,

Garfield

Ik zal er binnenkort foto’s van de binnenkant op zetten.

Jaaaaa leuk foto’s van de binnenkant! Ik wil ze ook wel zien! Maar dan wel gemeubileerd hoor :wink:

Ik hou het zeker nog even spannend, vooral voor mezelf, zucht…

Elke keer op de wc kijk ik, maar nog steeds niks.

Maar als het wel zo is, hoe verklaar ik dan de buikpijn???

:wall:

Oh Janine wat een gedoe zeg… maar je hebt al bruine afscheiding dus ik zou me maar niet te veel op iets verheugen… wil natuurlijk niet al je hoop de grond indrukken… het zal vast een dezer dagen wel gaan doorzetten als ik het zo hoor! Ik blijf toch voor je :thumbup:

@Tante Soesa wrote:

Ik blijf toch voor je :thumbup:

Ikke ook

janinepien, je houdt het wel spannend zeg. ik blijf voor je :pray: hoor!! of dat je een ±je test of dat de :twisted: snel komen, dan heb je in ieder geval weer zekerheid.

Lieke wat is die leuke site ook weer… kan ik natuurlijk weer niet terugvinden nu…

Effe potje kaarten met mijn mannie!

Dit is die site: http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies

P.s. er staan andere foto’s op m’n site voor de nieuwsgierige enne laat in het gastenboek ff weten wat je er van vind…

Hai hai

Oww Janinepien, wat spannend. Ik dacht natuurlijk ook vorige week dat ik ongi was, maar volgens mijn buurvrouw noemen ze het niet echt een ongesteldheid als je geen tampon of maandverband nodig hebt. Dus we zitten waarschijnlijk in hetzelfde schuitje. Alleen volgens de test ben ik niet zwanger en van jou weten we het nog niet. Ik blijf duimen :thumbup:

Voor de meiden die weer in een nieuwe ronde zitten:

2006 wordt echt ons jaar!!

@ Lieke1, hoe krijg je zo leuk die smilies in je berichtje??

Duh gewoon op je site kijken

@lieke1 wrote:

http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies

geinig, zet hem gelijk bij mijn favorieten!!

leuk he

Haaaaaaaaaaai!!!

Wat een leuke smiles allemaal lieke!

Ik duim mee voor mezelf…hahaha :thumbup: . Heb vandaag niks bruins gezien. En gisteren was het 1 keer heel minimaal, net als eergisteren. Dus wie weet…?

Het is wel idioot koud buiten zeg! Niet normaal meer die wind.

Vanavond gaan we naar vrienden toe, altijd ff gezellig!

XXX