Dank je diddle, jullie ook allemaal fijne kerstdagen.
Hai hai
Bibi-Jane
Jammer dat de test negatief was ,hopelijk klopt je gevoel en ben je gewoon hardstikke zwanger.
Ben benieuwd als je over een paar dagen test, ik hoop het echt voor je
Janinepien: Bij jou wordt het ook spannend toch?
Verder allemaal hele gezellige dagen toegewenst en tot van de week
Niet te gloven he:
http://www.nu.nl/news/646881/14/Drie_doden_bij_familiedrama_Middelburg.html
En dat op kerstavond…
De rillingen lopen toch over je lijf…en de moeder dan, allebei de dochters kwijt
Wat bezielt zo iemand om dat te doen
Heee meisjes!
Leuke 1e kerstdag gehad? Ik wel, leuk weekend met mijn schoonfamilie, echt heel gezellig!!! Hoef voorlopig geen eten meer, hahaha!
Verder is het hier afwachten, 2e kerstdag is mijn niet-ongidag. Heb nog geen test in huis, dus test sowieso niet snel… Heb trouwens het gevoel dat de :twisted: :twisted: onderweg zijn, dus denk dat het niet eens nodig is om te testen…
Ik hoop het natuurlijk wel. Had wat misselijkheidsvlagen afgelopen weekend, en buikpijn maar dat voelt als ongi-buikpijn… Dus denk echt dat het de volgende ronde dan maar moet worden.
Eerst ff lekker slapen, jullie horen wel weer van me!
X Janine
Spannend Janinepien!!!
Wij hebben onze bezoekjes al heerlijk gedaan. Kerstavond schoonouders. Kregen we leuke babycadeautjes en bonnen om heerlijk te gaan babyshoppen. Eerste kerstdag lekker gebruncht en 's avonds nog lekker wat hapjes. Vandaag moet helemaal niets. We gaan even naar mijn oma om het te vertellen. De andere oma’s weten het ook, dus gaan we het vandaag ook even aan haar vertellen. Ze zal het niet zo bijzonder vinden, want ze heeft al een achterkleinkind, en er is nog een nichtje zwanger (net iets verder als ik) en ik ben dus nummer 3. De andere oma’s vonden het overigens geweldig aangezien het hun eerste achterkleinkind is.
Zo, nu ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het bij Suus gegaan is. Als het goed is heb je het verteld en loopt iedereen met een big smile op hun gezicht. Ben benieuwd naar je verhaal!!!
Zo 1ste kerstdag hebben we ook gehad. gezellie met mijn familie gegourmet :dance: Was echt weer ouderwetsgezellie.
Vandaag gaan we naar m’n zwager en m’n schoonouders komen ook.
Maar eerst vanmiddag rustig aan, ik wil eigenlijk voor een nieuwe bank gaan kijken, maar hubbie heeft daar niet zo’n zin in…
Suus: ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan :!:
Bibi-Jane: heb je al nieuws :?:
Janiniepien: Ik voor je :: ::
Fijne 2de kerstdag allemaal en misschien tot vanavond
Ja zojuist, ben ik ongi geworden. Maar mijn borsten doen nog wel erg veel pijn.
Ik vermoed wel dat dit mijn eigen cyclus weer is. Omdat mijn cyclus altijd 28 dagen is geweest. En omdat ik vorige week een slijmprop heb verloren.
Bij pil gebruik sluit ook een slijmprop je baarmoeder hals, ach hoe dan ook nieuwe kansen nieuwe rondes.
Het heeft wat testen gekost weer. Baal ook wel een beetje het was een leuke datum geweest. Maar ik hou jullie nog even gezelschap
Mijn :twisted: zijn ook onderweg… Het is wachten tot ze echt doorbreken vandaag of morgenochtend (ik word vaak 's ochtends echt ongesteld)…
Wij gaan uit van een volgende ronde, jammer…
Nou janine dan gaan we samen naar 2006, het gaat ons vast een keer lukken
Mijn NOD is 23 jan. geworden
Jammer meiden, dat het niet raak was deze maand. Had zo’n leuk kerstcadeautje geweest. Maar wat jullie al zeggen: nieuwe ronden, nieuwe kansen. Ik ga weer voor jullie :thumbup: en . En als het komende maand lukt, zijn we evengoed allemaal in 2006 mama geworden en vieren we allemaal volgend jaar kerst met zijn drietjes (of meer).
Ik ben even wat afleiding aan het zoeken, want ik voel me nogal :sick: , heb alleen nog maar een stukje peer, een appeltje en een droog crackertje gegeten. Dat wordt wat vanavond, met het kerstdiner wat ik zelf moet koken. Maar goed, het is voor een goed doel.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne kerst en we spreken elkaar snel weer.
Groeten Mees
Ben ik ook weer even… Allereerst Bibi-Jane en Janinepien balen dat jullie :twisted: er zijn… ik had ook jullie wel een leuk kerstkado gegund… maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen… lekker veel klussen, hebben wij ook gedaan en zie het resultaat! Dat is echt al de tweede keer dat het zo gelukt is… romantisch is anders maar ik weet zeker dat het daarom bij ons gelukt is!
Wij hebben de verplichte familiebezoekjes ook weer achter de rug. Kerstavond bij mij thuis en gisteren bij de schoonfamilie.
Had dus glazen kerstballen gevuld met muisjes, na het inpakken onder de boom gelegd sneuvelde er al eentje… :mrgreen: echt weer iets voor mij :mrgreen: heb ik er eentje in een doosje gedaan voor bij mij thuis en twee in een doosje voor bij de schoonfamilie (die zijn wat enthousiaster meestal).
Stiefje mocht uitpakken (van mijn vader) en die snapte het meteen en mijn vader gelukkig ook. Ze waren erg blij en stiefje zei dat ze het al gezien had aan me :?: Ze zei ook dat ze er vorige keer haar twijfels bij had… had ik ook dus wat dat betreft…
Schoonouders hebben ook ieder een balletje uitgepakt en mijn schoonvader begreep het niet, mijn schoonmoeder en schoonzusje wel en die waren weer erg enthousiast. Mijn schoonzusje was zelfs een beetje beledigd dat zij geen bal had gehad en die heeft er ook eentje meegenomen voor in haar boompje :lol:
Hier verder een rustig dagje vandaag met zijn tweetjes (waarschijnlijk ook meteen de laatste keer :dance: ) Vanavond lekker naar de Griek. :drool: Ik begin toch een beetje last van mijn (.)(.) te krijgen nu, dat had ik de vorige keer niet, dus dat is voor mij een goed teken. Ik ben er ook van overtuigd dat het deze keer wel goed zal gaan, dus daar gaan we dan maar vanuit dat mijn gevoel me niet in de steek laat (het was tenslotte ook al juist dat ik zwanger was deze keer…)
Dames nog een fijn kerstdagje en tot morgen!
Bij ons is het een latertje geworden, het was 03.00 uur voordat we bij mijn ouders weggingen, dus nog een beetje duf…
Lekker gegeten en heel gezellig geweest, nu moet ik wel op gaan schieten, want er komt vandaag visite voor de verjaardag van mijn ventje :inlove: .
Vanavond samen met mijn ouders de restjes opeten van gisteren.
Iedereen nog een fijne kerst en Bibi-Jane en Janinepien: We gaan er gewoon voor in januari(dit wordt een vruchtbaar maandje)
Groetjes Nes
Bibi-jane en Janinepien ik sluit me volledig bij jullie aan voor 2006, het wordt ONS jaar.
Gister vroeg er iemand aan ons wat ons goede voornemen was voor 2006.
Ik zei die hebben we niet, maar hubbie zei meteen we hopen pa en ma te worden :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben wel jaloers op julie hoor :!: Jullie hebben al de verplichte bezoekjes er weer op zitten…we mogen vanavond nog 1 keer.
Zo, we hebben het weer gehad dit jaar…
Morgen weer “gewoon” werken voor sommige van ons…ikke ben tot donderdag lekker vrij :dance: :dance: :dance: :dance:
Rustig hierzo zeg, met de kerst…de meesten zullen nog wel aan het feesten zijn…
Ik da zo lekker slapen…tot snel :-*
Bibi-Jane en Janinepien:
Jammer hoor dat die :twisted: er weer zijn maar we gaan er maar vanuit dat het in het nieuwe jaar zal lukken he
Misschien zijn wij volgende maand wel gezellig met z’n allen aan de beurt
Tante Soesa:
Leuk hoor dat je het verteld hebt en dat ze allemaal zo enthousiast reageerden, hopelijk blijven alle kwaaltjes voorlopig nog even weg, zoals bij Mees ( succes meid)
Toch jammer dat dat er bij hoort he maar goed dat hebben we er allemaal denk ik heel graag voor over, toch?
Drukke week voor de boeg, met kerst vrij geweest maar nu werken tot en met oud en nieuw.
Daarna lekker even een weekje bijkomen in Center Parcs en dan hopelijk met goed nieuws daarvan weer terug komen, nod is 5 jan.
Wij hebben een leuke dag gehad vandaag, mijn pa en ma zijn net weg en ik heb sinds mensenheugenis aan de wijn gezeten…
Jullie raden het al ik heb toch iets te veel gedronken, dit typen gaat me ook niet zo goed meer af.
Gauw naar bedje toe, want morgen om half 7 gaat de wekker weer…
Jaja, dat gaat moeilijk worden morgenochtend… :wall:
Groetjes Nes
Hee dames, lief jullie reacties…
Zit alleen te wachten tot die ongi dan ook echt doorbreekt, blijft een beetje bij af en toe bruine plekjes??!!! :?: :?: De buikpijn is er wel. Irritant is dit zeg, laat die boel nou maar gewoon komen, toch? :?
Vandaag waren wij lekker saampies. Beetje meubels gekeken voor in ons nieuwe huis. Mooie dingen gezien, bankstellen enzo!! Donderdag eten bij mijn ouders, die hebben we niet gezien met de kerst. Mijn zusje zit in Thailand, ook wel speciaal. Ik heb nog nooit kerst en oud en nieuw in een warm land gevierd, lijkt me echt raar!!!
Nou, ik ga zo slapen, morgenochtend zullen de :twisted: er wel zijn.
:-*