September & Oktober '05 klussers! Deel 7!

Je banner is heel leuk… Wil ik ook…

Spannend Bibi-Jane voor jou… Dank voor het advies, dan neem ik lekker een glaasje!!



Ga nu echt ff nokken, tot over een paar dagen meiden! :-*

Nou dame’s Vanacht was ik flink misselijk mijn tepels schieten als een gek op terwijl het niet koud is, mijn pyama zit rond mijn borsten vrij strak…en ik ben 3 kg afgevallen. Mijn tepels gloeien helemaal, en het is soms net of er iemand in bijt



Nu wil ik mezelf geen valse hoop geven maar dit herken ik van de vorige 2 kids ook.

De test gaf negatief, maar ik moet wel zeggen dat ik die test niet echt vertrouw (het is zo’n 9 voor 10 euro test).



Zelf denk ik voor 80% dat het raak is, maar ik durf me er nog niet op te verheugen. Overtijd ben ik al de tijd niet gegaan, nu dus wel…mijn man weet helemaal niks nog. Die kan nooit onthouden wanneer “de” datum is…dus die kan ik eventueel goed verrassen (hoop ik) as. Dinsdag als ie jarig is.



Ahhhhh, wordt gek van mezelf en die testen. Bij de vorige 2 was met 1 dag overtijd de test positief maar dat waren allebei eigenmerk testen



Help!!!

ik zou gewoon een clearblue halen en nog een keer testen. je wilt toch niet twee kerstdagen rondlopen met een zenuwachtig gevoel? ik had allang naar de drogist gerend. zeker als je met je vorige twee zwangerschappen dezelfde gevoelens en tekens had. maar goed, wie ben ik? ik heb makkelijk praten, want ik hoef niet meer te testen. ik wil je in ieder geval succes wensen en hoop natuurlijk dat de :twisted: wegblijven.



groetjes Mees

OOoo Bibi-jane :pray: :pray:

Ik heb zelf ook pas in de spanning gezeten, maar ik zou gewoon een clear-blue halen en morgenochtend meteen testen! Misschien heb je dan wel een heel mooi kerstcadeautje :inlove:

Ik :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: volop voor je!



Voor wie ik niet meer spreek, iedereen hele fijne kerstdagen :-* , en voor de zwangeren, geniet ervan, want dit word voor jullie als het goed is de laatste kerst met z’n tweeën :inlove: (of drieën of vieren) :wink:



Groetjes Kes :-*

Aleereerst: GEFELICITEERD tante Soesa!!!

Je krijgt volgens mij een heerlijke kerst!!!



Bibi Jane, ik zou ook een clear bleu kopen. De kerst is toch al duur dus misschien kan het er wel bij…ik kan niet in je portemonee kijken…ze zijn duur…



Ik ga vanavond lekker pakjes onder de boom uitpakken…



De film Narnia is ect een aanrader!!! Gisteravond echt zitten genieten in de bios!!!

Nou dames ik heb er net 2 gekocht hoor. Mijn lichaam zegt nog steeds dat ik zwanger ben.



Nu is het voor mijn man geen verrassing meer, al is ie niet zo zweverig nog. Maar ja zekerheid is wel wat waard

spannend, wanneer ga je testen???

Twijfel nog, wanneer

ik blijf wel telkens kijken…ben erg benieuwd en ik duim voor je hoor!!!

Twijfel of het wel verstandig is nu te testen of beter morgen vroeg

Bibi-Jane je kan op ieder moment van de dag testen, het hoeft niet persé met ochtendurine hoor… maar je maakt het wel heel spannend moet ik zeggen! In je ochtendurine is je HCG iets sterker aanwezig zeggen ze, maar als je hormonen aanmaakt pikt clear blue ze er wel uit!



Wij gaan het vanavond en morgen aan onze ouders vertellen. Hubbie wilde liever even wachten, maar ik vind dat ze het moeten weten, zeker als het weer fout gaat, dan komt het zo uit de lucht vallen… Ik heb glazen kerstballen gekocht en daar roze en blauwe muisjes in gedaan, ben benieuwd naar de gezichten!



Dames allemaal hele fijne dagen! Tot dinsdag!

Heb getest, Negatief probeer het over een paar dagen nog eens

Hè balen Bibi-Jane… probeer het maar een beetje van je af te zetten de komende dagen… je moet je Kerst er niet door laten verpesten hoor (lekker makkelijk gezegd van mij hoor…)



Nou maar hopen dat je gauw wat duidelijkheid krijgt!

he tante soesa

van harte gefeliciteerd meid ! :dance: :dance:



ik blijf nu nog steeds in ongewistheid…

maar volgens mij gaat de ongi eraan komen…

mn banner ga ik pas aanpassen als t doorzet :cry:

Hè balen Maja, maar ik zou mijn banner ook pas aanpassen als het nodig is hoor! Waarom denk je dat de :twisted: er aan komen? Heb je vaste kwaaltjes dan? Misschien is het anders dan het lijkt :wink:

Balen Bibi-Jane :x :x hopelijk heb je nog te weing hormonen…



Ik heb eigenlijk niks te melden…maar was nieuwsgierig naar bibi…

Fijne kerst

Ik :thumbup: voor je Bibi-Jane…



Leuke idee Suus met die glazen kerstballen, suc6 met vertellen aan de ouders…



Vanavond lekker met z’n tweetjes uit eten en morgen naar mijn ouders en maandag is m’n ventje jarig :inlove:, wordt hij 31 :slight_smile:



Iedereen een fijne kerst en tot gauw…

Ach ja we zien over een paar dagen wel weer, zonde van de test maar ja anders kun je het ook niet te weten komen.



Mijn lichaam verteld me andere dingen dan de test, al wil ik er niet te veel mee bezig zijn.



Vanmiddag ook loop ik in kwantum, moet ik opeens nodig plassen. Plas bijna in mijn broek. En ik kan normaal uren ophouden…dus wij snel even naar een kleine broodjes zaak een broodje nemen zodat ik kon plassen (consumptie verplicht) was het echt de moeite niet waard maar het lucht wel erg op. Ook dit was weer een teken van zwangerschap, had ik bij de andere 2 ook. Alleen toen was de test (dacht ik me te herinneren) gelijk positief bij 1 dag over tijd. Maar ik weet niet meer zeker of ik toen geduldiger was dan nu.



Nou ja, we doen er niks aan en wachten gewoon lekker de kerstdagen af. En hoop dat als ik zwanger ben de hormonen snel groeien…dan is de test tenminste positief…al heb ik ook wel eens mensen gehoord die tot op het laatst een negatieve test hadden

Bibi-jane, ik :thumbup: voor je hoor!! Maar laat je kerst er niet door verpesten (makkelijk gezegd, maar toch…)



Soesa: leuke manier om het te vertellen. Wilden wij ook eerst doen alleen hadden wij een ander idee wat ons nog veel leuker leek. Ik heb nl een paar jaar geleden een kop en schotelset gekregen van mijn ouders met 2 kopjes die samen op 1 schotel staan. Daarop staat in het Tjechisch ‘opa en oma’. Maandag komen ze bij ons om kerst te vieren en dan krijgen ze koffie in die kopjes en voor de duidelijkheid doen we er ook een beschuitje bij met aan de ene kant blauwe en aan de andere kant roze muisjes. En voor mijn schoonouders (die niet bij ons komen, wij gaan daarheen), hebben we een kaart gekocht met: ‘een kleinkind op komst’ en daar hebben wij het woordje ‘nog’ voor geschreven, want in maart worden zij ook al opa en oma. En dan in de kaart geschreven dat er in augustus nog een kleintje bijkomt. Ik ben heel benieuwd hoe ze allemaal gaan reageren. Het wordt nu wel spannend.



Dit zal trouwens het laatste berichtje zijn dat ik schrijf voor de kerst, ik wil jullie allemaal prettige kerstdagen wensen!!

Voor alle meiden hier



Hele gezellige dagen toegewenst