September & Oktober '05 klussers! Deel 7!

Suus,gefeliciteerd,toch nog iemand zwanger voor het nieuwe jaar begint.



Janine: mijn NOD is op 19-01.





Voor iedereen die het vanaf morgen te druk heeft om op KOK te kletsen:



Fijne Feestdagen…

Allemaal heel erg bedankt… ik ben zooooo blij en ook een beetje opgelucht, ik voelde het al een week… maar ja dan nog de bevestiging.



Ik blijf voorlopig nog gewoon kletsen hoor hier, veel te leuk hier, kan jullie echt niet missen hoor! En bij de augustusmama’s vast een beetje, weten ze wie ik ben.



Kort nachtje vannacht ben benieuwd hoe laat ik indut vanavond :lol: 8)

Suus: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: I told you so :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Enne, niet te veel piekeren maar genieten.



Iedereen hele fijne dagen, maar ik zal hier toch wel regelmatig te vinden zijn tijdns de feestdagen. :oops:

:clap:

Zie je wel toch hardstikke zwanger he!

Gefeliciteerd he en geniet ervan :!:

WOOOOOOOOOOOW Suus, wat gaaf voor je!!!

Echt heel leuk, geniet ervan. Niet weggaan hier hoor, dan krijg je ruzie met mij :wink:



Ik heb alle NOD’s erin gezet van iedereen, dank voor de info…



Diddle: oh nou geef je me toch weer een beetje hoop!!! Ik hoor van iedereen dat ze signalen hadden, dus daarom reken ik nergens op. Maar wie weet… Zo lang de :twisted: er nog niet zijn hou ik hoop natuurlijk!!



Ik zal dit weekend weinig op KOK zijn, ben weg met mijn schoonfamilie. Dus denk na het weekend pas weer hier. Dan horen jullie hoe het er hier voor staat! Zal ik nou een wijntje nemen of niet, dat is wel lastig. Nou met mate (eentje?!) maar denk ik…



Tot snel, kus :-*

Janine ik vind dat je best een wijntje kan nemen, eentje lijkt me niet zo erg hoor… schoonzus heeft zich helemaal volgeschonken met oud en nieuw vorig jaar en was ook zwanger en wist het niet… Ik zou het lekker rustig aan doen en heel veel plezier maken!



Geniet van de dagen meid en bedankt!



Oh waarschijnlijk ben ik rond 30 augustus uitgerekend… maar dat weten we over een maand of 2 pas echt zeker!

Gewoon een wijntje nemen janine, als je je opgelaten voelt is je kind ook niet bij gebaat.

En als je niet zat wordt moet het kunnen toch zo af en toe.

Bibi-Jane ik ben blij dat ik er niet als enige zo over dacht pfew!



Hoe is het met jou? Nog geen :twisted:

Nee nog geen :twisted: Zo voelt het ook niet moet ik zeggen, beetje last van mijn darmen na het eten maar verder naar onderen voel ik niks

Bibi-Jane spannend! Wanneer wil je proberen te testen?

Had gisteren al getest, denk als alles stil blijft dat ik zondag weer test, Met kerst

Da’s waar ook… sorry vergeten… nu al zwangerschapsdementie???



Nou ik ben benieuwd, zou wel een leuke eerste kerstdag zijn dan als het je positief test! Ik ga :pray: voor je!



Alles goed met de pups?

Met de pups gaat het goed, ze goeien als kool. Dus een beetje baby plezier is er hier toch wel met kerst

Leuk hoor die pupjes… en lieeffff

Heb je toch iets Bibi-jane…hihi

Hey Lieke jij ook hier! Gezellie :wink:

Wel raar zeg…die andere banner onder je naam :wink: :-*

Dames ik ga met de hondjes lopen en de gemiste uurtjes slaap inhalen! Misschien tot morgen en anders fijne dagen!



Enneh ben trots op mijn banner :-*

moet je ook zijn hoor :!: :inlove:

Vind je banner wel leuk