September & Oktober '05 klussers! Deel 7!

Hoi

Bibi-Jane misschien inderdaad wel te vroeg getest, morgen is je nod toch?

We blijven voor je hopen hoor.

Soesa: Bij jou ook alles nog rustig?

Succes morgen met testen.

Moonfire: Heb je ook al getest?

Spannend hoor dames!



Ik duim voor een dikke + op de test, of een streepje, ligt aan de test uiteraard :slight_smile:

Nee helaas kan ik nog niet testen…



ik zal nog zeker 1 week moeten wachten, ik heb namenlijk na een missed abortion een curritage gehad

En dan kun je met Predictor pas na 5 weken weer fatoendelijk testen, en clearblue zelfs pas na 9 weken (want er is nog HcG in mn lichaam van de vorige zwangerschap)



Dus het blijft spannend de komende dagen…

ik ben van plan op 31-12 te testen als er tot dan nog niets is, dan ben ik 5,5 weken verder… :pray:

Suus, Bibi-Jane en Moonfire, ik hoop dat het raak is voor jullie!!!

Moonfire, jij moet wel heel lang in onzekerheid zitten zeg, wat vervelend. Maar ja, als de ongi zo lang wegblijft, weet je het eigenlijk ook wel he? :mrgreen:



Diddle, ik heb je gegevens aangepast!!! Garfield en ik hebben begin volgende week onze NOD (Garfield maandag, ik dinsdag,)… Dus wie weet op de valreep nog een zwangere (of 2 ???) in 2005!!! Ik denk dat ik gewoon ongesteld wordt, want ik merk niks anders aan mijn lijf. Ik test ook pas als ik een paar dagen overtijd ben / wordt…



Mannetje weer werken, blegh!!! Dus nu maar soepie aan het maken met knoflookbroodjes. Misschien daarna nog een eitje bakken. Vanavond op tv maar beetje switchen tussen Big Brother finale en anders leuks.

Nog mensen op KOK???

Garfield, merk jij al iets??? Ik niks… Wel spannend zo bijna gelijk de NOD!

hoi hoi

mn hubbie is ook werken… :?

en idd als t zolang wegblijft dan is de kans er wel !!

:pray: :: :pray: :: :pray:

Hallo lieve meiden, het is deze maand wel erg spannend voor iedereen.

Ik hou jullie nog steeds in de gaten, Was jullie wel even kwijt :oops:



:: :: Nou alvast een hele fijne kerst allemaal. :: ::



Dikke :-* jentel

Ik wens jullie ook allemaal een fijne kerst toe. En vooral een vruchtbare kerst hihihi.



Mocht het ons in 2005 niet meer lukken dan hebben we vast in 2006 veel nieuwe kansen.

@Janinepien wrote:



Diddle, ik heb je gegevens aangepast!!! Garfield en ik hebben begin volgende week onze NOD (Garfield maandag, ik dinsdag,)… Dus wie weet op de valreep nog een zwangere (of 2 ???) in 2005!!! Ik denk dat ik gewoon ongesteld wordt, want ik merk niks anders aan mijn lijf. Ik test ook pas als ik een paar dagen overtijd ben / wordt…




Super, dank je wel. Ik wil je toch even een hart onder de riem steken, ik voelde ook helemaal niets hoor en toch was ik zwanger. Ik vergeleek mezelf altijd met de ervaringen van anderen. Zo voelde iedereen altijd zijn eisprong, ik niet. Zo voelde iedereen allerlei dingen toen ze net zwanger waren, ik niet. Ik ging behoorlijk twijfelen, maar achteraf heel erg onnodig. Dus nogmaals, niets voelen aan je lijf wil echt niets zeggen.

Suus!!!!!! Ben je al wakker en heb je al getest. Ben lekker vrij, maar ga zo even boodschappen doen. Kom straks snel weer kijken hier. :oops:

Jaaaaaaaaaahaaaaaaaahaaaaaaa! Dikke vette +!!!



(Sorry Bibi-Jane, ik hoop dat jou :twisted: ook wegblijven!)



Nou mijn kerst kan niet meer stuk (en het zag er naar uit een stomme kerst te worden…) Nou even de komende spannende weken afwachten en dan kunnen we echt enthousiast gaan worden!



Maja wat leuk om jou hier tegen te komen! Gezellig hoor!



Damens ik was vannacht om 1.15 uur thuis, daarna tot 2.15 uur (zeker wel) wakker gelegen… King Kong was op zich wel mooi (duurt wel een uur voor hij op gang komt) maar ik zou er zelf niet naar toe zijn gegaan. Geen pauze en natuurlijk moest ik op de helft alweer plassen omdat ik voor de film heel erg op had moeten houden… deed gewoon pijn :? maar om 0.15 uur stonden we buiten, naar de metro gelopen, metro naar Amstel en naar huis gegaan. Ik was BOB in een van de kantoorauto’s (hebben we 2 voor als de advocaten naar een zitting moeten) en ik heb even lekker gegast (iedereen reed wel 100 op de A2 (waar je 120 mag!!!) ben geen oude lul… wel een gedoe hoor parkeerplaatsje zoeken pffff 10 bijna ongelukken gehad, maar toch een plekje gevonden :lol: :wink:



Nou ik ga werken en daar een dagje verder glimmen!



Tot vanavond en allemaal een fijne dag, wie hier niet meer komt voor de kerst: hele fijne dagen!



Oh en hier nog even het bewijs:

GEFELICITEERD, als wisten we al wel een beetje dat het goed zat met jouw ++++ op de test.



Hoezo, sorry…ben heel blij voor je hoor. Je sluit in ieder geval het oude jaar goed af.

Suus,



GEFELICITEERD!!! :dance:



Liefs,

Garfield

Janine,



Mijn nieuwe NOD is 26 januari (vooralsnog)!

Nu dus weer een ronde van 32 dagen en de vorige keer 42…



Groetjes Garfield

Suus:



Gefeliciflapstaart!



Geniet er van!!! enneh… laat wat hormoontjes achter!! :wink:

JIPPPPIIIIIEEEEEEE!!! Zie je wel :wink: . Van harte gefeliciteerd!!! Ik vind het echt onwijs gaaf voor jullie. :dance:

Yess Suus, dat is inderdaad een hele duidelijke plus!! :thumbup: :dance:

Nou de spannende weekjes vliegen vas voorbij, maar probeer er vast lekker van te genieten he :wink: Nogmaals gefeliciteerd! :dance:



Bibi-jane en Moonfire, ik :thumbup: en :pray: voor jullie hoor!! :pray: :pray:



Janine, mijn NOD is trouwens 16 januari. Ga nu maar uit van 30 dagen cyclus net als deze maand :think:



Groetjes Kes :-*

he soesa !

VAN HARTE GEFELICITEERD meid !!

echte SUPER zeg !!!



ik :pray: had ik met oud jaars avond kan gaan testen…



Hoera Suus Gefeliciteerd, ik hoorde het van Lieke, en dat je vandaag nog een keer zou testen, dus ik dacht ik ga even kijken. Echt geweldig. Geniet er van, ook al is het spannend, maar vertrouw op je gevoel en geniet geniet geniet :dance:

Ik hoop dat het voor Lieke en de rest van de dames hier, ook eerdaags feest zal zijn. maar dat zal zeker :wink:

Maar hoe dan ook ik wil jullie hele fijne feestdagen toewensen

Veel Liefs van Saskia Jeroen en Max

tante soesa: van harte gefeliciteerd…

Soesa, gefeliciteerd en welkom bij de augustusmama’s. Ik krijg eigenlijk zin om ook nog een keer te testen. Zo’n vette + is veel mooier als zo’n vage die ik ook had in eerste instantie.