***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Kes:Gaaf zeg die foto.

En wel goed te zien hoor, ook al is het nog een ukkie :wink:

Heerlijk zeg, je zal nu pas echt een beetje gaan beseffen dat er iemand in je groeit he!

Maja: idd erg leuk als je even komt showen hoor, we zijn erg benieuwd!

Kes mooie foto! Staan jullie weer met de voetjes op de vloer? Maja kom op met die foto’s!

Stilletjes hier vandaag! Ik heb ook weinig te vertellen… rustig dagje op het werk vandaag… heb het wel flink benauwd, door mijn verkoudheid denk ik en volgens mij last van mijn hyperventilatie, dus doe het lekker rustig aan hier. Vandaag ontdekt dat een opmerking in mijn functioneringsgesprek vorige week was gebaseerd op een opmerking van iemand waar ik niet eens voor werk, en dan ook nog eens iemand die heel erg veeleisend is en waar alle secretaresses “problemen” mee hebben. Niet erg eerlijk, maar er valt niet zo veel aan te doen. Mijn eigen advocaten is niks gevraagd en die waren daar niet echt blij mee. Maar goed, ik heb er geen zin in om daar nu mee bezig te gaan… we wachten volgend jaar maar eens af…

hoi hoi

ik heb de beloofde echofoto’s gezet bij het showforum…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=605726#605726

Maja, jij hebt ook al zo’n mooi kleintje!!!

:oops: dank je wel :oops:

heb ook zeer lang moeten wachten…

heb al 6 jaar een giga eigen-kinder wens, en het ziet erna uit dat mn droom in vervulling gaat

Mooie echo’s meiden. Weer twee fotomodellen erbij op deze wereld :inlove:

Zijn er nog dames die binnenkort hun NOD hebben? Ik hoop zo voor jullie dat het ook raak mag zijn…

Hier gaat alles goed verder… We hebben Joepie gevoeld (hubby ook) en zijn helemaal in de wolken :inlove:

Ik ga nu naar mijn werk. Heb niet veel zin vandaag, maar hoef gelukkig maar tot 12.00 uur. Vanavond lekker meidenavond met twee vriendinnen, daar heb ik dan wel weer zin in, dus dat houdt ik maar in mijn achterhoofd.

Groetjes Mees

Kes en Maja, wat een mooie foto’s van jullie kleintjes :inlove:

Suus, balen van die opmerking in je functioneringsgesprek. Wel vreemd dat ze zo’n opmerking meenemen in je gesprek terwijl je helemaal niet voor die persoon werkt :? Maar goed, als die persoon met alle secetaresses ‘problemen’ heeft denk ik toch dat het eerder aan die persoon ligt als aan jou en al die anderen :wink:

Mees, wat geweldig dat jullie Joepie gevoeld hebben :inlove:

Mijn schoonzusje ligt sinds gisterochtend in het ziekenhuis. Ze willen de bevalling op gaan wekken(niet omdat ze al zoveel over tijd is, maar omdat ze een nogal zware en heftige zwangerschap achter de rug heeft). Ze heeft gisteren gel ingebracht gekregen om het allemaal wat soepeler te maken van binnen, want dat wilde nog niet zo vlotten. Even dacht ze dat het zou beginnen, maar na een aantal krampen/weeen zakte het weer af. Vandaag willen ze nog een keer die gel inbrengen en mocht het genoeg verweekt zijn, maar beginnen de weeen niet uit zichzelf dan krijgt ze weeenopwekkers. Als alles meezit heb ik er vandaag of uiterlijk morgen dus weer een neefje of nichtje bij :inlove:

Hoi hoi,

Ik was een tijdje geleden bij een vrouw en kind aan het werk.Het kindje was thuis had vrij van school.Die vrouw vroeg dus of ik zijn kamer wilde opruimen dus kleren opnieuw opvouwen etz dus gedaan en hij wilde mij helpen nou ik vond dat prima. Krijg ik gisteren een klacht van die vrouw dat ik te opdringerig was tegen dat kindje. Dus ik ho wacht even dit klopt niet dus ik mijn verhaal vertelt geloven ze haar ik zo nou lekker dan. Ik had echt zo iets van nou ja stik er in en ik ga nu gelijk ander werk zoeken. Ik werk er nu 4 jaar kom op zeg niet te geloven.Maar dit pik ik dus echt niet ze zeiden gelijk als dit nog een keer voor komt ik gelijk op straat sta. Ik zo ga dit dan eerst is beter uitzoeken. Maar dat doen ze niet en de client geloven ze gewoon terwijl ik niks heb gedaan dat is nog het mooiste er van. En ik had ook nog collega’s afgekraakt volgens haar ja tuurlijk ik werk niet samen met collega’s Zo ben weer even uit geraast. sorry

Groetjes West

Tjee West, wat een lullig verhaal.

Wel vreemd dat je baas jouw niet geloofd en haar wel :shock:

Je weet zelf dat je de waargeid spreekt en laat je daar haar niet ondersneeuwen…

Suus, ik schaam me diep :oops: ik wist dat je vorige week dat gesprek had en heb er helemaal niet naar gevraagd :oops: :oops:

Sorry :-*

Wel een rotopmerking trouwens…

Mooie echo’s weer meiden :inlove: :!:

Hier nog iemand die heeel pissig is :x :x

Mijn schoonouders passen al heel wat jaren 2 dagen in de week op onze hond.

We hadden al vaak gezien dat iedere keer als hij daar was, hij de volgende dag diarree had. Mijn man heeft er al zooooooooooooooo vaak iets van gezegd, maar ze leren niet. :naughty:

Gister is hij weer daar geweest…en je raad het al…weer diarree :x

Gelukkig ben ik vandaag vrij en kan ik hem uitlaten, maar ze denken echt niet na dat ze de hond hier pijn mee doen. :frowning:

Nou gaan we er denk ik iets anders aan doen.

We willen nu de dagen dat hij met de uitlaatservice meegaat varanderen en dat Aucke dan op zaterdag bij mijn pa zit. Die geeft hem tenminste alleen brokken en hondenkoekjes. Hij heeft nu eenmaal gevoelige darmen en daar moet gewoon rekening mee gehouden worden.

Aan de ene kant vind ik het wel sneu voor mijn schoonvader, want Aucke is echt zijn vriend…maar ja, had ie maar naar ons moeten luisteren…

Tjeee…hoe moet dit als er ooit een kleine is :shock: :?: :?: :?:

Begin van de middag is mijn nichtje Danischa geboren :dance:

Ik heb haar nog niet gezien, maar ben wel heel benieuwd, hoor.

Maar aangezien mijn schoonzusje nog maar net thuis is gekomen en ze van gisteravond negen uur tot vanmiddag kwart over twaalf bezig is geweest, zal ik mijn nieuwsgierigheid nog maar even bedwingen tot morgen :wink:

Gefeliiiiii tante Antoinet :!: :!:

antoinet,

GEFELICITEERD meid !!!

Groetjes West

Gefeliciteerd!!!

Maja mooie echo’s hoor! Wat zullen jullie opgelucht zijn!

West wat lullig op je werk zeg! Maarreh ik zou me niet zo maar weg laten pesten daar, en volgens mij kunnen ze je zo heel weinig maken hoor! Ontslag op staande voet mogen ze sowieso niet zomaar geven, daarvoor moeten ze bij het CWI of de Kantonrechter toestemming aanvragen, en daarvoor moeten ze echt met keiharde bewijzen komen. Dat wat jij nu opschrijft is echt niet voldoende, en dus hebben ze ook geen zaak tegen je hoor!

Lieke balen dat Aucke steeds zo’n last heeft als hij bij je schoonouders is geweest… weet je ook wat ze hem dan geven? Hier is het ook altijd een strijd met mijn schoonvader met Dandy, die wil ook graag wat lekkers geven en het resultaat is dan met de feestdagen als wij niet alles zien dat wij daarna weer naar de dierenarts mogen voor een antibioticakuur omdat ze weer blaasontsteking heeft :wall:

Antoinet gefeliciteerd met je nichtje! Ik wist niet dat ze ook in leidden als daar geen echte medische reden voor is… mijn dinnetje Nannie had een pre-eclampsie (bijna Hellp) en is met 40 weken opgenomen met een veel te hoge bloeddruk, ze hebben bij haar twee keer gel ingebracht en er gebeurde niks, die mocht mooi nog twee weken wachten voordat het opnieuw geprobeerd werd :shock: Dus je schoonzusje heeft wat dat betreft best geluk gehad geloof ik…

Maja: Wat een mooie en duidelijke echo zeg.

Echt een mooi kindje!

Mees: Super zeg dat jullie Joep gevoeld hebben ,zal wel een heel bijzonder gevoel zijn.

Verder alles goed met je?

West: wat deed jij ook alweer voor werk?

Stom zeg dat ze iemand anders wel geloven en het eigen personeel niet.’

Met mijn werk heb ik dat ook weleens natuurlijk, dan wordt je gebeld met een klacht wat echt nergens op slaat. :x

Suus: ze leiden regelmatig in hoor zonder dat er echt een hele speciale reden voor is, ligt een beetje aan hoe meedenkend de gyn. is, sommige doen het al als je aangeeftd dat je het echt zat bent.

Wel een raar verhaal zeg met dat bijn helpp, meestal nemen ze dan geen enkel risico en wordt er verder gegaan met inleiden m.b.b infuus.

Antoinet: gefeliciteerd met het nieuwe levenswondertje

@anoniempje wrote:

Maja: Wat een mooie en duidelijke echo zeg.

Echt een mooi kindje!

Mees: Super zeg dat jullie Joep gevoeld hebben ,zal wel een heel bijzonder gevoel zijn.

Verder alles goed met je?

West: wat deed jij ook alweer voor werk?

Stom zeg dat ze iemand anders wel geloven en het eigen personeel niet.’

Met mijn werk heb ik dat ook weleens natuurlijk, dan wordt je gebeld met een klacht wat echt nergens op slaat. :x

Suus: ze leiden regelmatig in hoor zonder dat er echt een hele speciale reden voor is, ligt een beetje aan hoe meedenkend de gyn. is, sommige doen het al als je aangeeftd dat je het echt zat bent.

Wel een raar verhaal zeg met dat bijn helpp, meestal nemen ze dan geen enkel risico en wordt er verder gegaan met inleiden m.b.b infuus.

Antoinet: gefeliciteerd met het nieuwe levenswondertje

Ik werk bij het zelfde bedrijf als jij anoniempje

@Tante Soesa wrote:

Maja mooie echo’s hoor! Wat zullen jullie opgelucht zijn!

West wat lullig op je werk zeg! Maarreh ik zou me niet zo maar weg laten pesten daar, en volgens mij kunnen ze je zo heel weinig maken hoor! Ontslag op staande voet mogen ze sowieso niet zomaar geven, daarvoor moeten ze bij het CWI of de Kantonrechter toestemming aanvragen, en daarvoor moeten ze echt met keiharde bewijzen komen. Dat wat jij nu opschrijft is echt niet voldoende, en dus hebben ze ook geen zaak tegen je hoor!

Lieke balen dat Aucke steeds zo’n last heeft als hij bij je schoonouders is geweest… weet je ook wat ze hem dan geven? Hier is het ook altijd een strijd met mijn schoonvader met Dandy, die wil ook graag wat lekkers geven en het resultaat is dan met de feestdagen als wij niet alles zien dat wij daarna weer naar de dierenarts mogen voor een antibioticakuur omdat ze weer blaasontsteking heeft :wall:

Antoinet gefeliciteerd met je nichtje! Ik wist niet dat ze ook in leidden als daar geen echte medische reden voor is… mijn dinnetje Nannie had een pre-eclampsie (bijna Hellp) en is met 40 weken opgenomen met een veel te hoge bloeddruk, ze hebben bij haar twee keer gel ingebracht en er gebeurde niks, die mocht mooi nog twee weken wachten voordat het opnieuw geprobeerd werd :shock: Dus je schoonzusje heeft wat dat betreft best geluk gehad geloof ik…

Dankje wel suus !!!

Dank julie wel meiden :stuck_out_tongue:

Suus, het inleiden is uiteindelijk niet meer nodig geweest, omdat ze gisteravond dus uit zichzelf toch al begon.

De reden dat ze wilden inleiden bij haar is omdat ze de hele zwangerschap door last heeft gehad van een soort epileptische aanvallen. Het was geen epileptie, maar het leek er wel erg veel op. De laatste weken hadden ze een zuurstofapparaat thuis staan, omdat ze soms gewoon stopte met ademen :? en regelmatig zelf te weinig zuurstof opnam. Ze moest zowiezo al in het ziekenhuis bevallen. In de eerste instantie wilden ze haar zelfs al bij 38 weken inleiden, maar toen was haar baarmoedermond nog helemaal niet verweekt, dus inleiden ging niet. En ze hadden toen ineens toch liever dat ze de 40 weken gewoon uit zou zitten. Afgelopen zaterdag nog had ze wat last van een beetje voorweeen en door die ‘pijn’ (ze gaf later aan dat die nog niet eens zoveel pijn deden) is ze toen een uur van de wereld geweest. Al die dingen bij elkaar hebben er dus voor gezorgd dat er wat vaart achter gezet is. Gelukkig is de bevalling hardstikke goed gegaan en heeft ze tijdens de bevalling zelf geen aanvallen gekregen anders had het nog een keizersnee geworden.

Ik vind het inderdaad ook wel heel vreemd dat er bij Nannie niet ingegrepen is :?

Hellp (ook al is het bijna) is toch niet bepaald iets om rustig bij af te wachten.

Sjees Antoinet wat een verhaal! Geen wonder dat ze dan zulke maatregelen gaan nemen! Bij mijn dinnetje wilde de baarmoedermond ook maar niet weker worden, vandaar dat verder inleiden geen zin had… maar wel balen voor haar!

Ik weet ook niet wat ze bij mijn schoonzusje zouden doen als het niet uit zichzelf was begonnen en als de gel ook niks geholpen zou hebben. Ik denk dat er dan ook niks anders op had gezeten als nog langer wachten. Of een keizersnee, maar die wilde ze zelf ook liever niet.

Die aanvallen had ze ook al voordat ze zwanger was. Maar met behulp van medicijnen was het redelijk goed onder controle te houden.

Tijdens de zwangerschap mocht ze die medicijnen natuurlijk niet slikken en daarom had ze er dus zoveel last van.

Met 7 maanden werd ze in het ziekenhuis pas serieus genomen. Tot die tijd dachten ze dat het allemaal wel meeviel. Ze moest eerst een aanval in het ziekenhuis zelf krijgen voordat ze de ernst van die aanvallen inzagen.

Maar goed, door dit alles ben ik (en de rest van de familie) dus wel heel erg blij dat alles zo goed verlopen is en dat ze toch op de natuurlijke manier is bevallen :wink:

Ze gaat nu wel weer allerlei onderzoeken tegemoet. In Zwolle (daar heeft ze 4 jaar gewoond voor haar studie) hadden ze haar aanvallen een naam gegeven. De ziekte van tsja-stat (zo spreek je het uit, ik heb geen flauw idee hoe je het schrijft). Maar hier in zeeland denken ze dat het een combi is van verschillende dingen. Een stukje epileptie, een stukje clusterhoofdpijn (aangezien ze er ook altijd heel erge hoofdpijn bij heeft) enz. en daarvoor willen ze dus weer allerlei onderzoeken gaan doen om zo een nog betere medicatie ervoor te krijgen.

Maar goed, dat is voor latere zorg, eerst gaan ze maar eens even lekker genieten van de kleine :wink: