***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Kes: ben benieuwd of het 2 hartjes zijn. Ik zou het in mijn broek doen bij de gedachte… 2 leventjes:)

Suus: veel sterkte vanmiddag en laat het weten he!!!

Bedankt meiden, suus jij hopelijk een mooi kloppend hartje vanmiddag te horen, maar dat moet gewoon hoor! :thumbup:

Lenie, nou in mijn broek doe ik het nie, maar zit wel geregeld op de wc vanochtend :oops: De zenuwen slaan op mijn darmen geloof ik :shifty:

Kes en Suus: Heel veel succes vanmiddag allebei he!

Laat ons snel horen of alles goed was want we zijn benieuwd.

Kes: Voor jou dus even extra spannend of het er misschien wel 2 zijn :lol:

Antoinet: Fijn vooruitzicht zeg zulke nieuwe buren, hopelijk vinden jullie snel iets anders.

Bij mij alles goed hoor, mijn dipje is weer aardig over, kan alles weer een beetje realistisch bekijken :wink:

Nou daar ben ik weer hoor! Alles was gelukkig goed, voelde allemaal soepel en goed aan, flink gegroeid ook weer, mijn baarmoeder zit nu onder mijn navel en het hartje ging lekker regelmatig tekeer! Geen enkele reden om me zorgen te maken volgens de vk. Zoals verwacht geen echo, maar als zij vindt dat het allemaal goed is kan ik daar mee leven. Mag nu weer pas over 6 weken, maar daartussen zit de 20-weken echo nog dus dat vind ik niet erg.

Had wel weer de vk waar ik de vorige keer niet zo’n goed gevoel bij had, maar vond haar nu erg aardig en geduldig…

Hubbie kon helaas niet eerder weg van zijn werk, die had liever een echo gehad, maar goed als de vk tevreden is ben ik dat ook!

Kes ben benieuwd hoe het bij jou was! Niet te lang wachten met schrijven hoor!

Mooi Suus dat alles goed is :!: :-*

Hubbie en ik hadden het vanmiddag nog over je in Den Bosch :wink:

Idd kes…ik ben benieuwd…

Suus: Wat fijn om te horen dat alles goed was zeg.

Gelukkig ben je weer een beetje gerust gesteld.

Toch raar he dat dezelfde persoon nu wel anders overkomt, gelukkig maar!

Idd Kes: Waar blijf je nou, alles goed en is het er 1 of zijn het er misschien toch wel 2???

Fijn om te lezen dat alles goed is, Suus :stuck_out_tongue:

Nu kunnen jullie weer lekker gaan genieten :wink:

Joehoe Kes!!! Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig, hoor :liar: :mrgreen:

Suus, blij te horen dat alles goed is en dat je gerust gesteld bent. Lijkt me erg fijn voor je!!!

Kes : waar ben je???/

Heyy Suus,

Wat fijn dat het allemaal goed is ik had niets anders verwacht !!! En nu lekker gaan genieten meid !!!

KESSSSSS waar blijf je ben nieuwsgierig hahaha en moet naar een verjaardag vanavond dus hoop nog wat te lezen van je hahahaha

Groetjes West XXX

Jaaaaa hier ben ik weer!!!

:inlove: Oke ten eerste we hebben een kloppend hartje gezien :inlove:

Het is er eentje, en ik ben 1 dag verder dan ik dacht, ik ben nu dus voor 20 oktober uitgerekend.

Ik kreeg de echo gewoon via de buik, dus de foto is ook zo’n vaag vlekje geworden, maar wel een hele lieve natuurlijk :inlove:

Het hartje klopte goed, het lag met de beentjes gekruisd en bewoog goed, het zwaaide zelfs nog even :mrgreen: Helaas is dit op de foto niet zo duidelijk te zien, maar het blijft een lief vlekje :wink: De foto houden jullie tegoed, moet nog even de scanner bij de buurvrouw terughalen.

Maarre hubbie en ik zijn dus helemaal opgelucht en gelukkig dat ons kleintje het tot dusver allemaal keurig doet :thumbup: :inlove:

Suus, fijn dat bij jou ook alles goed was meid :-*

Enne lief dat jullie allemaal zo meeleven, jullie zijn schatten :thumbup:

Groetjes Natascha.

Gaaffff hoor kes :!: :!:

Blij om te horen dat het goed gaat met jullie uk :!:

Jaaaaa, geweldig Natas.

Het is toch altijd een hele geruststelling als je eenmaal een kloppend hartje hebt gezien :inlove:

Ik ben benieuwd naar de foto, want vaag vlekje of niet, het zal vast, net als al die andere beebjes hier, een heel mooi fotomodelletje zijn :wink:

Kes: Leuk hoor.

Super dat alles goed was.

En toch “gewoon” 1 kleintje in je buik dus.

Tweeling lijkt me aan de ene kant erg leuk maar ook super druk natuurlijk,

En het zou bij mij echt niet passen in mijn huis hoor, dan zou ik nog even snel moeten verhuizen.

Heb maar 2 slaapkamers, waarvan 1 echt een klein kamertje is waar precies alles voor 1 beeb in past :lol:

En ook ik ben erg benieuwd naar de foto!

Kes Gefeliciteerd meid tof dat alles goed is en nu hopen dat de misselijkheid over gaat en dat je lekker kunt gaan genieten…

Groetjes xxxx West

Kes gelukkig dat alles goed is met jullie ukkie! Jullie zijn vast helemaal verliefd op jullie kleintje! (ikke wel :inlove: )

Meiden fijn dat jullie allemaal zo met ons meeleven hoor! :thumbup: Voor jullie allemaal een dikke :-*

Kes wat fijn dat alles goed is! En nu gaan genieten hoor!

Groetjes Mees

@Tante Soesa wrote:

Kes gelukkig dat alles goed is met jullie ukkie! Jullie zijn vast helemaal verliefd op jullie kleintje! (ikke wel :inlove: )

Meiden fijn dat jullie allemaal zo met ons meeleven hoor! :thumbup: Voor jullie allemaal een dikke :-*

Graag gedaan hoor suus !!!

Liefs West

Nou zoals beloofd hier de eerste foto van ons kleintje :inlove:

Voor degenen die een routebeschrijving nodig hebben… :mrgreen:

Het hoofdje ligt rechts, en hij/zij lag te zwaaien dus de 2 armpjes steken ook omhoog. De beentjes zijn hierop niet goed te zien :wink:

Ja Suus, ben ook helemaal :inlove: op ons kleintje het is nu trouwens van stuit t/m hoofdje 36,7 mm.

Mooie foto Kes, mag je trots op zijn

Ik moet 25 april naar de VK zij maakt nu tegenwoordig zelf een echo dus dat is wel zo handig.

Hoi Dames…

ik wilde even laten weten dat het met ons heel erg goed gaat…

en met mn beeb ook

afgelopen vrijdag bij de echo geweest…

en een heerlijke blije beeb gezien !!! :dance:

zal strakjes de foto’s alle 3 op het forum zetten(vanuit mn werk lukt dat niet…)