***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Ik werk bij het zelfde bedrijf als jij anoniempje[/quote]

West: ???

@anoniempje wrote:

Ik werk bij het zelfde bedrijf als jij anoniempje

West: ???[/quote]

Kennen jullie elkaar dan zonder het te weten???

Geen idee Lieke ik weet van niks :lol:

@anoniempje wrote:

Ik werk bij het zelfde bedrijf als jij anoniempje

West: ???[/quote]

Heb je net een pb gestuurd meis !!!

Vandaag weer wat meegemaakt. Ik moest een huis met 4 slaapkamers poetsen waar overal kasten en bedden in staan. en de douche en beneden ook alles nog eens kunnen jullie dat op 3 uur tijd een hele boven verdieping en een beneden verdieping op 3 uur tijd :?: :?:

:lol: West ik had je pb nog niet gezien, kom eigenlijk gelijk altijd hier heen om te kletsen.

Zal er voortaan maar eens op letten.

Maar ik dacht al: weet jij iets wat ik niet weet ?

Nee ik werk in de kraamzorg, dus wel in de zorg allebei :wink:

@anoniempje wrote:

:lol: West ik had je pb nog niet gezien, kom eigenlijk gelijk altijd hier heen om te kletsen.

Zal er voortaan maar eens op letten.

Maar ik dacht al: weet jij iets wat ik niet weet ?

Nee ik werk in de kraamzorg, dus wel in de zorg allebei :wink:

Dat klopt ik had zo iets vernomen hahaha lees mijn vorige berichtje nog eens wat denk jij er van?

:stuck_out_tongue:

ja belachelijk he dat sommige mensen zoveel van je verlangen wat eigenlijk gewoon niet kan.

En dat met dat kindje vind ik ook een raar verhaal hoor.

Maar zoals ik al zei ik heb het ook hoor heel af en toe dat er mensen een klacht indienen over iets wat gewoon echt niet klopt.

Maar ik heb gelukkkig wel een leidinggevende die altijd het gevoel geeft achter ons te staan.

Je verteld jouw verhaal en omdat ze ons inmiddels ook wel kent en weet hoe wij werken gelooft ze ons dan wel hoor op ons woord en zegt ze ook dat sommige mensen gewoon iets verzinnen om onder de rekening uit te komen, belachelijk toch.

Maar gelukkig zijn dat de uitzonderingen en wordt ons werk toch altijd wel erg gewaardeerd, vandaag weer mijn laatste dag gewerkt en afscheid genomen van een moeder die helemaal in tranen was omdat ze zo´n leuke tijd had gehad, mooie bos bloemen gehad dus dat geeft altijd wel een goed gevoel hoor.

En nu dus lekker weer mijn vrije dagen in

@anoniempje wrote:

ja belachelijk he dat sommige mensen zoveel van je verlangen wat eigenlijk gewoon niet kan.

En dat met dat kindje vind ik ook een raar verhaal hoor.

Maar zoals ik al zei ik heb het ook hoor heel af en toe dat er mensen een klacht indienen over iets wat gewoon echt niet klopt.

Maar ik heb gelukkkig wel een leidinggevende die altijd het gevoel geeft achter ons te staan.

Je verteld jouw verhaal en omdat ze ons inmiddels ook wel kent en weet hoe wij werken gelooft ze ons dan wel hoor op ons woord en zegt ze ook dat sommige mensen gewoon iets verzinnen om onder de rekening uit te komen, belachelijk toch.

Maar gelukkig zijn dat de uitzonderingen en wordt ons werk toch altijd wel erg gewaardeerd, vandaag weer mijn laatste dag gewerkt en afscheid genomen van een moeder die helemaal in tranen was omdat ze zo´n leuke tijd had gehad, mooie bos bloemen gehad dus dat geeft altijd wel een goed gevoel hoor.

En nu dus lekker weer mijn vrije dagen in

Ja dat geeft een lekker gevoel als je iets gedaan hebt wat gewardeerd word maar met huishoudelijke zorg zien ze ons vaak als werkster en dat zijn we niet we zijn hulp want de dingen die ze zelf nog kunnen moeten ze zelf doen maar dat word heel vaak niet gedaan.

Dat is wel lekker ja dat klopt. Maar is dit nu absurt dat ik binnen 3 uur een volledig huis moet poetsen normaal gesproken zitten de mensen in een flatje en als de mensen dan nog in een groot huis wonen krijgen ze 2 a 3 ochtende dus ik vind dit nog al veel wat ze verlangen. En ga er morgenochtend even voor bellen ik moet dan briezen om het af te krijgen dat vind ik niet kloppen zelf krijg ik het thuis niet voor elkaar om binnen 3 uur mijn huis schoon te krijgen. Heb geen hele dag nodig dat niet maar binnen 3 uur gestoft en gestofzuigt en gedweild en douche + wc te doen dat red ik echt niet jullie wel ??

En West ben benieuwd of je nog gebeld hebt met je werk?

Ik heb nu dus lekker vrij, moest alleen wel al vroeg opstaan omdat ze een nieuwe ruit in mijn dakkapel kwamen plaatsen, daar zat een grote scheur in.

Maar goed dan hebben we nog wat aan onze dag he

Vind het altijd moeilijk hoor met wat je doet en in welke tijd enzo.

In de kraamzorg is het nu ook een zooitje, nu nog maar standaard 44 uur in 8 dagen, terwijl het hiervoor zo was dat als mensen volledige zorg hadden het 64 uur was dus dat is nog al een verschil.

Nu heb ik zelf altijd heel erg de neiging om in kortere tijd toch hetzelfde werk te doen, dus als ik er nu tot 2 uur ben probeer ik net zoveel te doen als wanneer ik er tot 4 of 5 uur ben.

Pas nog over gehad met mijn leidinggevende en die zegt dan ook dat dat niet kan dat je jezelf dan voorbij gaat lopen en dat we grenzen moeten aangeven wat er wel en niet gedaan kan worden mar ja ik vind het dan al zo’n tegenvaller voor het gezin als ze opeens minder zorg krijgen dat ik wel gewoon alles probeer te doen, dus loop je je heel de dag te pletter

Heey meiden!

Das weer een paar dagen geleden!!

Druk met werk heh?

Mooie echo’s hoor!! Ik ben daarom ook erg benieuwd hoe de beebs er straks uit zien, maar vast :inlove:

Daarnet weer lekker gesport. Dinsdag heb ik gewogen, ben 1,1 kilo kwijt geraakt in een week tijd! Totaal nu 2.6 kilo. Helaas nog wel een lange weg te gaan!

Goed hoor, Janine.

Als het begin er eenmaal is, is het meestal ook wat makkelijker vol te houden.

Succes! :wink:

Groetjes,

Garfield

@anoniempje wrote:

En West ben benieuwd of je nog gebeld hebt met je werk?

Ik heb nu dus lekker vrij, moest alleen wel al vroeg opstaan omdat ze een nieuwe ruit in mijn dakkapel kwamen plaatsen, daar zat een grote scheur in.

Maar goed dan hebben we nog wat aan onze dag he

Vind het altijd moeilijk hoor met wat je doet en in welke tijd enzo.

In de kraamzorg is het nu ook een zooitje, nu nog maar standaard 44 uur in 8 dagen, terwijl het hiervoor zo was dat als mensen volledige zorg hadden het 64 uur was dus dat is nog al een verschil.

Nu heb ik zelf altijd heel erg de neiging om in kortere tijd toch hetzelfde werk te doen, dus als ik er nu tot 2 uur ben probeer ik net zoveel te doen als wanneer ik er tot 4 of 5 uur ben.

Pas nog over gehad met mijn leidinggevende en die zegt dan ook dat dat niet kan dat je jezelf dan voorbij gaat lopen en dat we grenzen moeten aangeven wat er wel en niet gedaan kan worden mar ja ik vind het dan al zo’n tegenvaller voor het gezin als ze opeens minder zorg krijgen dat ik wel gewoon alles probeer te doen, dus loop je je heel de dag te pletter

Ik heb nog gebeld en ze gaan er achter aan want het is best veel zegt ze zelf en dat kan toch niet dus gaan ze er weer achter aan zeggen ze dus we wachten weer maar af of ze het ook daadwerkelijk doen.

xxx West

Netjes hoor, Janine, toch al 2,6 kilo :thumbup:

Hey Garfield, volgens mij toch alweer een tijdje geleden dat je hier geweest bent?

Hoe is het met jou?

Dames, hoe staat het leven ervoor???

Ben erg druk geweest, dus weinig gelezen hier, sorry :oops: .

Hier gaat alles wel goed!!

Ga wel minder werken tot aan mijn verlof. Heb teveel buikpijn die ik nu nog niet hoor te hebben. Moeilijk ook om rustiger aan te doen als je gymles geeft… Al met al beter zo dus…

Duim voor jullie hoor!

X

Haai meisjes! Nou ik heb vandaag dan toch echt mijn eerste meegroeibh gekocht. Mijn eigen bh begon wat te strak te zitten. De cups gingen nog goed, maar de omvang dus niet meer… vind het eigenlijk maar een slap dingetje, en wit en nog doorschijnend ook :shock: dus onder een heel wit shirtje zie je alles zeg maar zitten…

Ben vandaag een beetje lui, heb nergens zin in en ben moe…

Janine goed hoor dat je minder gaat werken, lijkt me idd niet goed als je zo’n last van je buik hebt!

JanineB goed hoor al 2,6 kilo afgevallen! Ga zo door!

West ben benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen!

Zoooo :shock: rustig hier zeg…

Ik heb lekker weekend :!: :!: (alhoewel, mijn baas belde net maar ik kon de telefoon niet opnemen. Zat in de auto. Dus ik ben benieuwd of hij nog terugbelt…

Janiniepien wel rustig aan doen nu hoor :!: Je kind en je gezondheid gaan voor alles :!:

Suus, het begint nu al echt echt te worden he :wink:

Ik ga zo ff de boodschappen doen.

Dikke kus

Ja erg hé die meegroei bh’s die geven niet echt de stevigheid die je verwacht.

Ik heb er ook nog 2 liggen, maar je krijgt er hang tietjes van vind ik hahaha.

Ben moe, misselijk maar heb ook veel eetlust, en dat gaat dus lekker samen (maar niet heus)

Gisteren mijn schoonfamilie verteld dat we een weer een echte Davelaar krijgen. Ze geloofde het niet.

Wij gaan volgende week naar Preston Palace, en Rein zegt dus van wij nemen ook een extra (gratis) kindje mee. Jaaaa zegt mijn schoonzus en begint te lachen. Ja echt zegt rein, “ik heb nog voor een laatste toegift gezorgt” Jaja, dat zou wel…Ja zegt rein er komt een echte davelaar bij voor de laatste keer en dan mogen de andere broers het voort zetten…Ja echtttttt, ja echt hahahah ze geloven het niet.

Maar toen het kwartje viel vonden ze het toch wel heel leuk, ze hadden het niet meer verwacht van ons

Janinepien: Idd maar rustig aan gaan doen hoor, met zo’n beroep is het denk ik al snel te zwaar aan het worden.

Maar luister maar naar je lichaam he!

Gelukkig dat verder wel alles goed is.

Suus: Vreselijk he die doorschijnenede dingen :lol: je moet idd steeds opletten wat je er overheen aandoet want staat anders zo stom he

Lieke: Lekker he nu al weekend ik ken dat :wink:

Verder alles goed met je?

Garfield: ik zag dat je ook weer even geweest was, hoe gaat het met jou want volgens mij was het wel een poos geleden dat je er was toch?

Bibi-Jane: leuk hoor die reacties op jullie grote nieuws, lachen zeg dat ze het niet meer verwachten, des te groter is de verrassing bij iedereen

En wat een vreselijke combi zeg misselijk en grote eetlust, je maakt het jezelf wel moeilijk hoor :wink:

Hai hai

Nou, de clomid heeft zijn werk gedaan. Ben ongi geworden, en niet zo een klein beetje ook.

Straks maak ik een banner aan om te kijken wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn. Zou leuk zijn als het in de periode is dat hubbie thuiskomt. Maar eerst ff sporten!!

JanineB, wat goed dat je nu ongi bent geworden :!:

Stom he dat we dat hier zeggen…

Wanneer komt je hubbie thuis :?:

Hier is alles goed hoor :!:

Krijg net telefoon van mijn hubbie. Een collega van hem heeft vandaag een dochtertje gekregen met de naam die ik zooooooo mooi vind voor een meid: Bo

Ik heb deze naam zelf ook in gedachten :lol:

Gelukkig is het een collega en niet een vriendin ofzo :wink: