***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

JanineB: :thumbup: goed zeg dat het weer werkt :wink:

Komt je hubbie al weer snel thuis?

Dus nu kunnen we ook voor jou flink gaan :pray: fijn zeg!

Lieke: idd een hele mooie naam, vond ik ook al.

Ik kom met mijn werk natuurlijk ook allerlei namen tegen en regelmatig heb je dan zoiets van ja dat is nou een mooie naam

Dat lijkt me echt zo moeilijk om een mooie naam uit te kiezen voor je kindje, het moet natuurlijk bij je achternaam passen, niet zo’n modenaam zijn dat er straks 5 kinderen in de klas zitten met dezelfde naam dus lijkt me echt een hele opgaaf en dan moet je er ook nog 2 hebben, jongen en meisje.

Even voor allemaal( nu vast voor de zwangeren onder ons):

Zouden jullie het trouwens willen weten wat het wordt

Owwwwwwwwwwww drama

heb net uit zitten rekenen dat ik 18 april mijn meest vruchtbare dag zou hebben, komt dit vent van mij pas 20 april terug.

Eigenlijk loop ik me er druk om te maken, terwijl het eigenlijk maar een indicatie is, want soms kan je toch ook later of juist eerder je eisprong hebben. Ongeveer 1,5 geleden gaf ik aan dat ik zere tepels had. Is dat ook een kenmerk van een eispron?? Want dan kan ik het op die manier ook uitrekenen.

Anoniempje: Wij willen niet weten wat het wordt. We lijken af en toe wel de enigen, maar ik vind het zo leuk om het een verrassing te laten.De enige twee redenen die ik zou kunnen bedenken om het wel te willen weten zijn: 1. je kunt de kleur van het kamertje aanpassen (maar ik houd toch niet van babyblauw en roze) en 2. je kunt alvast kleertjes kopen voor het juiste geslacht (voor de eerste twee dagen kun je ook neutrale kleertjes kopen en dan krijg je meestal zoveel erbij, of je stuurt je moeder naar de Hema, ik zie het probleem niet).

JanineB: Fijn dat alles weer op gang gekomen is! Alleen als je een heel regelmatige cyclus hebt kun je je eisprong uitrekenen. Anders blijft het toch een kwestie van gokken. Wij deden het vanaf dag 10 tot en met dag 18 van mijn cyclus om de dag, dan ligt er zeker een voorraadje klaar voor een eventuele eisprong.

Bibi-Jane: Grappig die reacties… Dat ze het helemaal niet hadden verwacht. Dan is de verrassing des te groter…

Hier gaat alles redelijk. Was gisteren echt ziek. Gooide 's ochtends alles eruit en heb de rest van de dag weinig meer gegeten, bang om weer te moeten overgeven. Ben dan ook zo slap als een vaatdoek. En ook vandaag wil het niet echt lukken nog. Heb vanmorgen een schaaltje muesli met vla gegeten en net een appeltje, maar ik zit gewoon weer vol. Heel vreemd. Heb twintig weken lang geen klacht gehad en gisteren de 20-wekenmijlpaal en ik wordt ziek. Maar misschien is het wel gewoon een griepje hoor. Of heb ik het de laatste dagen een beetje te druk gehad (dat klopt ook wel). Nou ja, vandaag maar rustig aan weer, af en toe Kok-ken, lekker op de bank hangen en als ik echt heel moe ben gewoon een uurtje slapen…

Groetjes Mees

Mees: Balen zeg dat je je niet lekker voelt, hopelijk voel je je snel weer beter.

Lijkt mij ook het leukst hoor om het niet te weten van te voren, juist die verassing is zo leuk net na de bevalling en dan gewoon maar neutrale kleurtjes hoor.

Heb jij nou ook al een keer een buikfoto geshowd?

Ben benieuwd want jij bent natuurlijk al weer over de helft, wat een mijlpaal he!

JanineB: toch maar afwachten joh wanneer je eisprong er is, het is al heel wat dat die ongesteldheid op gang komt toch dus het begin is er :thumbup:

Hoi hoi,

Vandaag een brief gehad van me werk en hebben het verhaal nog eens duidelijk op papier gezet en dit is echt een waarschuwing anders gaan ze andere maatregelingen nemen.Slaat echt nergens op dit. Wil een brief terug schrijven maar weet niet hoe ik moet beginnen en wat er in te zetten weet ook niet of dat echt zal helpen pfffffffffffff.

Groetjes west

Jipppiieeeeee HET IS WEER LENTE :!: :!:

Het is hiet echt lekker weer…ik heb echt zin in de lente en de zomer.

Vandaag ben ik eerst onder de zonnebank geweest en toen lekker naar de kapper.

Ik ben echt een mooiweer mens, en als ik dan dit weer zie kan ik niet wachten op de 20 of 30 graden :dance: :dance:

West, succes met je brief en ik hoop dat het allemaal goedkomt :pray:

West echt belachelijk dat ze je nu een waarschuwing geven voor iets waarvan jij vindt dat je het niet gedaan hebt! Ik weet natuurlijk niet precies wat er in de brief staat, maar ik zou een nette brief terug sturen, waar je in ieder geval jouw kant van het verhaal verteld en puntsgewijs weerspreekt wat in de brief wordt beweerd. Je kan zeggen dat je het jammer vindt dat deze maatregelen nu genomen terwijl je al zoveel jaar naar behoren functioneert (dit moet je natuurlijk alleen doen als je altijd positieve functionerings-/beoordelingsgesprekken hebt gehad). Houd het in ieder geval kort en netjes, maar laat wel weten dat je het niet eens bent met de gang van zaken!

JanineB gaaf dat je ongi gekomen is! En ik sluit me bij Mees aan, een eisprong valt niet te berekenen hoor, het is nooit 100% zeker volgens mij, zelfs niet met tempen of testen! En de 20ste ligt toch vrij dicht bij de 18e, dus ik zou zeggen er even flink tegenaan dan, wie weet hebben jullie mazzel :lol: Ik zou in ieder geval nu pas gaan tellen voor het echte werk, je bent er al een tijd mee bezig, maar nu kan het pas echt… dan valt het misschien een beetje mee voor jezelf…

Mees balen dat je niet lekker was, ik hoop dat het gewoon een griepje is!

Lieke ik ben ook een zomermens hoor, ik kan niet wachten tot de jassen weer de kasten in mogen en de tuinset naar buiten!

Effe eten!

West: idd belachelijk hoor van die brief, zou idd ook gewoon jouw kant van het verhaal vertellen.

Om je nou gelijk zo schriftelijk een waarschuwing te geven lijkt me een beetje overdreven.

Lieke: Hier nog een zonaanbidder hoor.

Vind het ook heerlijk dat de zomer er weer aan komt, lekker buiten eten, s’avonds lang buiten zitten.

Hier was het vandaag ook best lekker weer alleen stond er nog erg veel wind.

Oooooh ik wil jullie niet jaloers maken hoor… maar ik zie mezelf al helemaal zitten de hele maand augustus in het zonnetje in de tuin… iedereen zegt maar dat het niks is met zo’n dikke buik met dat warme weer, maar nu kan ik lekker dingen doen, in de winter zou ik alleen maar binnen zitten en dan duren die laatste weken toch wel heel erg lang…

Hey Chad Lowe op tv, da’s lang geleden…

Ben net zo snel jaloers hoor Suus, tenminste niet met zulke dingen, in mijn relatie wel heel erg :lol:

Maar jou gun ik het van harte hoor om lekker van het zonnetje te genieten met je dikke buik :wink:

Tuurlijk zal je in de zomer vast meer last hebben met vocht vasthouden enzo maar zo heeft denk ik elke periode wel iets hoor.

Dat is denk ik hetzelfde met wat de "ideale"tijd is om te bevallen met betrekking tot het mooie weer tegemoet enz. met een kleintje.

Het zal mij in elk geval helemaal niks uitmaken hoor als het maar zover komt.

Had van de week al zitten rekenen als het nu zou lukken zou het eind dec. worden dan zit je weer met de kerst, oud en nieuw enz. maar dat heeft toch ook wel weer iets

Oeh anoniempje is jaloehoers! Hihi nou ik vind het wel een lekker idee om met dat mooie weer met verlof te mogen. Ik zie het maar als een lekkere luie zonnige vakantie! En aangezien ik ver weg woon van alles en iedereen vind ik het wel mooi. Anders zou ik toch ook maar gewoon 4 weken (of langer) helemaal alleen thuis zitten…

Oeh anoniempje is jaloehoers! Hihi nou ik vind het wel een lekker idee om met dat mooie weer met verlof te mogen. Ik zie het maar als een lekkere luie zonnige vakantie! En aangezien ik ver weg woon van alles en iedereen vind ik het wel mooi. Anders zou ik toch ook maar gewoon 4 weken (of langer) helemaal alleen thuis zitten…

Zijn jullie nooit jaloers dan? :oops:

Ik heb het alleen in mijn relatie hoor Suus.

Verder nergens mee, ik gun iedereen altijd alles.

Lijkt me erg vervelend als je om dat soort dingen jaloers zou zijn.

Dus jij gaat nu al aftellen richting je verlof? :wink:

Lekker hoor dan kun je met hopelijk warm weer lekker rustig aan doen, en je laatste babywasjes buiten drogen :lol:

Anoniempje ik ben eigenlijk niet zo gauw jaloers in mijn relatie ook niet… hubbie nou juist weer wel, al wordt dat met de jaren minder. Maar het is heel normaal, bijna iedereen heeft dat volgens mij wel eens…

Ik ben nu heel erg aan het aftelen naar 18 april en dan ben ik echt over de helft. Vond de afgelopen tijd met vlagen dan weer heel snel dan weer heel langzaam gaan… die laatste maanden zullen vast heeeel lang gaan duren…

Ik ga lekker in mijn bedje tv kijken! Tot morgen!

Nog even volhouden hoor Suus, het is zo 18 april!

Denk juist dat als je eenmaal over de helft ben dat het dan juist snel gaat omdat je ook nog zoveel dingen te regelen en te doen hebt.

Ga ook mijn bedje maar eens opzoeken.

Morgen lekker shoppen in Breda

Weltrusten!

Hey meiden,

Wou even iets kwijt: ik typ de laatste tijd wel niet veel,

maar lees nog steeds mee en leef met iedereen heel erg mee hoor, ben jullie niet vergeten :!:

Tante Soesa wrote:
Oooooh ik wil jullie niet jaloers maken hoor.... maar ik zie mezelf al helemaal zitten de hele maand augustus in het zonnetje in de tuin... iedereen zegt maar dat het niks is met zo'n dikke buik met dat warme weer, maar nu kan ik lekker dingen doen, in de winter zou ik alleen maar binnen zitten en dan duren die laatste weken toch wel heel erg lang...
quote]

Suus je hoeft je niet te vervelen hoor :!: Wij hebben dan weer een goeie auto en wij het nieuwe huis :wink:
Ik werk partime, dus kom je lekker vervelen :wink:

Angel: Ik had je idd al een beetje gemist de afgelopen dagen :wink:

Gaat het toch wel goed met je?

Vandaag lekker geshopt hoor, het was heerlijk weer.

En goed geslaagd, 2 nieuwe shirtjes, mijn vriend 2 nieuwe broeken en ik heb gelijk een nieuw telefoonabonnement genomen want mijn oude loopt binnekort af dus weer een nieuwe telefoon en zoals ik graag wilde voor mijn werk een tom tom erbij.

Lijkt me vooral ideaal als ik naar een bevalling moet, hoef ik niet meer te zoeken

Hey Meiden,

West, wat een gedoe zeg met je werk, af en toe dan zou je ze toch he :twisted:

Angel, maakt niet uit hoor meid, we hebben dat allemaal weleens denk ik :wink: Gaat het verder toch wel goed met je?

JanineB, wat fijn dat het dus werkt! Hopen dat je eisprong net ietsje later is dan :pray: Enne 1,1 kilo in 1 week! das best veel hoor! :thumbup:

Anoniempje, wij willen niet weten wat het word, dan is de verassing des te groter :inlove: (jullie zijn dus niet de enigen Mees) :wink:

Mees voel je je alweer wat beter nu? Wat gaaf lijkt me dat zeg, ben benieuwd wanneer ik onze prul ga voelen :inlove:

Janinepien, denk om jezelf en de kleine hoor! Goed dat je dan een stapje terug gaat doen :-

@ntoinet, gefeliciteerd met je nichtje! :dance: :-

Suus, ik ben wel jaloers op je hoor :frowning: Ik moet in principe t/m de eerste week van september werken) Maar volgens de verloskundige zijn er maar weinig mensen die in de zorg werken en het t/m week 34 redden.En nou vallen bij mij de laatste loodjes ook nog in de zomer, dus we zien wel, misschien zit ik in augustus ook wel lekker thuis bij de vijver :wink:

Hier gaat het wel aardig, ben gisteren weer begonnen in een gezin en werk nu 5,5 uur per dag ipv 8. En ik ben er eigenlijk wel heel blij mee, ik was gisteren moe, maar vanmiddag had ik het helemaal gehad. Voelde me echt niet lekker :eh: Dus nadat we boodschappen hadden gedaan effe op de bank gehangen en nu gaat het wel weer.

Vanavond nog naar een verjaardag, en morgen weer om 9:00 beginnen, dus we kijken wel tot hoelaat we blijven.

Nou we gaan effe eten, fijn weekend allemaal!

Groetjes Natascha :-*

@anoniempje wrote:

Angel: Ik had je idd al een beetje gemist de afgelopen dagen :wink:

Gaat het toch wel goed met je?

Vandaag lekker geshopt hoor, het was heerlijk weer.

En goed geslaagd, 2 nieuwe shirtjes, mijn vriend 2 nieuwe broeken en ik heb gelijk een nieuw telefoonabonnement genomen want mijn oude loopt binnekort af dus weer een nieuwe telefoon en zoals ik graag wilde voor mijn werk een tom tom erbij.

Lijkt me vooral ideaal als ik naar een bevalling moet, hoef ik niet meer te zoeken

Lekker hoor shoppen :dance: Ik ben vandaag even de stad in geweest in Enschede. Heb verder alleen niks gekocht :eh: Wel mijn vriendin, Nicole, opgezocht in de winkel, die had ik alweer 1 1/2 jaar niet gezien (wel mailen enzo) en toen ik daar kwam moest ze meteen wat laten zien. Bleek dat zei nu een collega is van een oud klasgenootje van ons. We waren vroeger vriendinnen, (Nicole en ik nog steeds) ik had haar al 10 jaar niet meer gezien. Was best grappig.

Maar lief dat jij en Kes vragen of er niks is. :-* Er is niks bijzonders aan het handje eigenlijk…ik lees gewoon lekker mee en duim en :pray: :pray: voor iedereen nog lekker mee. Maar heb zelf weinig te vertellen :think:

@Kes wrote:
Hey Meiden,

Angel, maakt niet uit hoor meid, we hebben dat allemaal weleens denk ik :wink: Gaat het verder toch wel goed met je?

Hier gaat het wel aardig, ben gisteren weer begonnen in een gezin en werk nu 5,5 uur per dag ipv 8. En ik ben er eigenlijk wel heel blij mee, ik was gisteren moe, maar vanmiddag had ik het helemaal gehad. Voelde me echt niet lekker :eh: Dus nadat we boodschappen hadden gedaan effe op de bank gehangen en nu gaat het wel weer.

Vanavond nog naar een verjaardag, en morgen weer om 9:00 beginnen, dus we kijken wel tot hoelaat we blijven.

Nou we gaan effe eten, fijn weekend allemaal!

Groetjes Natascha :-

Dat is niet zo fijn dat je je niet lekker voelde. Hopen dat het snel weg is. Wel aan je eigen denken hè :wink:

Ik ga me hondjes even uitlaten

:- :-*