***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Kes lekker rustig aan doen dan maar op je vrije dagen… kan me voorstellen dat je het in de zorg niet redt tot het einde, ik ben van plan gewoon tot 4 weken voor de uitgerekende datum te werken, ik zit toch de hele dag dus erg zwaar is het werk niet. Soms wel erg stressvol, maar dat zien we dan wel weer hoe dat gaat…

Lieke gezellie hoor, je bent altijd welkom :-*

Wij krijgen zo onverwacht schoonzus en haar vriend en ons neefje op visite, tompoezen uit de vriezer gehaald en gauw maar een bakje eiersalade gemaakt heb ook nog paté en lekker veel ships dus daar doen ze het maar mee… je weet het met hun nooit, de ene keer vreten ze de oren van je kop en de andere keer eten ze niks…

Zooooo halllllloooohoooo iedereen nog aan het uitslapen? Wat is het hier weer druk geweest zeg! (not).

Mannie is hier druk aan het klussen, door onze kinderkamer lopen over het plafond en dan aan de muur naar beneden pijpen van de verwarming, niet alleen lelijk maar ook superstofnesten. Nu is alles wit en daar tussen wordt het na verloop van tijd gewoon zwart heel vies gezicht vind ik. Hubbie is er nu een koof omheen aan het maken. Gisteren hebben we mdf gehaald en dan maakt mijn schoonvader een radiatorombouw (die heeft een frees en ander handig gereedschap) die tot aan het raam komt, dan hebben we ook meteen een vensterbank daar, want die heeft onze bovenverdieping niet… Ik zit dus maar rustig beneden, want in de weg lopen daar kan mijn lieffie niet zo goed tegen :shifty: :lol: :inlove:

@Tante Soesa wrote:

Zooooo halllllloooohoooo iedereen nog aan het uitslapen? Wat is het hier weer druk geweest zeg! (not).

Echt rustig zeg :!: :!:
Hiet net ff naar de koopzondag in Den Bosch geweest, hubbie moest een nieuwe broek en schoenen.
Was echt superdruk, maar wel gezellie
Dalijk nog ff met hondje wandelen en dan lekker niksen...

Hai hai

Ik kom net terug uit Berkel en Roderijs. We zijn naar kom in de kas geweest. Ik woon zelf in het Westland, maar daar heb ik die kom in de kassen wel al een keer gezien.

Was erg gezellig.

Nu naar mijn ouders, die vieren hun 28 jarig trouwdag!!

Lieke wandelze!

JanineB hier is dat ook zag ik in de krant… maar ik heb niet echt iets met kassen denk ik :wink:

Hey hey

Wij hebben vandaag gezellig bezoek gehad. Ze zijn net weg.

Was erg leuk…alleen vriend en ik waren nog niet helemaal aangekleed enzo :shifty: Ze waren wat vroeger dan ik dacht :oops:

Maar het was weer leuk om ze gezien te hebben. Was ook alweer half jaartje geleden toen ik bij hun op kraamvisite ben geweest.

Wij zijn echt van die miepen die steeds zeggen, binnenkort weer afspreken en vervolgens gaan er weer wat weken over heen :oops: :mrgreen:

Maar wat is die kleine van hun een scheet :inlove: :inlove: :inlove: Ben helemaal verliefd op Kirsten :inlove: :oops:

Ze staat trouwens ook wel op het forum want Kim is hier ook pas lid (mamavankirsten)

Sta ook met de kleine op de foto, als ik 'm krijg deel ik het natuurlijk wel met jullie :wink:

Hun zijn de enigste die het weten dat we aan het klussen zijn. Ja en mijn moeder dan…maar ik had geen keus ivm medicatie veranderingen e.d.

Maar ik vind het niet erg…want ze weten niet wanneer ik daadwerkelijk zwanger ben, hihi.

Hoi hoi,

Hier niet zo veel nieuws gisteren een verjaardag gehad. En heb vandaag een lekker verse pan tomatensoep gemaakt. En verder was vandaag mijn schoonmoeder jarig. Verder geen nieuws eigenlijk.

Groetjes west xxx

Hey Angèl hoe ist met jou? Zag in de huiskamer dat je niet naar die paardenvoorstelling kon (ben effe de naam vergeten) omdat je zo’n last van je reuma had! Balen hoor! Voel je je weer wat beter nu? Hier heeft het flink geregend maar nu schijnt het zonnetje lekker, dat weer zal voor jou ook wel meespelen hè?

Ben ik weer :!:

Lekker ff met Aucke in de bossen geweest, en daar hebben ze een berg waar hij wel 10 keer op en af is gerend…

Nu is ie lekker moe, en ligt lief in zijn mandje :inlove:

@Tante Soesa wrote:

Hey Angèl hoe ist met jou? Zag in de huiskamer dat je niet naar die paardenvoorstelling kon (ben effe de naam vergeten) omdat je zo’n last van je reuma had! Balen hoor! Voel je je weer wat beter nu? Hier heeft het flink geregend maar nu schijnt het zonnetje lekker, dat weer zal voor jou ook wel meespelen hè?

Hey hey, ja klopt.

Ik baalde er echt goed van. Maar ik kon het echt niet meer opbrengen :oops: Achja volgend jaar misschien een nieuwe kans :wink: Het weer speeld inderdaad niet zo heel prettig mee nee :think: Maar we gaan snel de zomer weer te gemoed :dance:

Ik begin wel weer meet pijntjes te krijgen omdat de prednison spuit aan het uitwerken is. Die werkt bij mij meestal 1 1/2 maand. Maarja volgende maand weer naar de reumatoloog en dan krijg ik er weer 1 lekker in mijn bil :mrgreen: En als ik echt eerder wil mag dat ook wel :smiley:

Maar verder gaat het wel goed. Begin nu weer beetje zenuwachtig te worden omdat ik weer bij de NOD kom :shifty:

Maar we wachten geduldig af. Ik voel niks raars ofzow dus ik denk dat ik gewoon ongi ga worden :think:

Mijn tijd komt nog wel :inlove:

Hoop dat met jou ook alles goed is??

En met de rest natuurlijk ook :wink: Ik leef nog steeds mee met de dames.

:-* :-* :-*

Owja zal de foto’s van vanmiddag toevoegen…staat het ons een beetje?? :inlove: :mrgreen:

Oww wat een scheet :inlove:

En ja hoor, het staat jullie geweldig!!!

ik kan ze niet zien :frowning:

nu wel dat is grappig.

Idd erg rustig geweest hier van het weekend, iedereen leuke dingen gedaan?

Wij zijn gisteravond nog naar de bios geweest, naar de film: Running scared, goeie film hoor!

Angel: Balen zeg dat je weer meer last hebt van de reuma, hopelijk voel je je snel weer wat beter.

En staat jullie zeker goed hoor, zo’n kleintje :wink:

Suus: Hoe vorderd het klussen?

Lieke: dus Aucke is zijn energie weer kwijt geraakt vandaag, hier was het vandaag weer erg winderig dus niet echt heel lekker om een eind te gaan wandelen helaas.

Vandaag echt een luierdagje gehouden :oops:

Kes:Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, kan me voorstellen dat 5,5 uur nu even genoeg is.

Volgens mij zijn er idd maar weing mensen in ons beroep die het halen tot hun zwangerschapsverlof.

Sprak toevallig vorige week een collega die net in haar verlof zat, had het tot 3 gezinnen terug nog volledig volgehouden, de laatste 2 gezinnen 5 uurszorg en 1 week kantoorwerk gedaan, vond het knap dat ze het zo lang gered heeft zeg.

West: Hoop dat het bij jou ook snel weer wat gezelliger zal worden met je werk, heb je het verder wel naar je zin?

JanineB: gefeliciteerd met je ouders jubileum, wat een tijd al zeg, leuk hoor, bijna je mannetje weer thuis he, hoe lang is hij nu weg geweest?

Lenie: Met jou ook alles goed?

Met mij is alles goed hoor. Druk aan het slopen in de badkamer met een giga blunder… Mijn vriend bikte de tegels eraf en ja hoor… een gat in de muur :wall: :wall: bleek een luchtkanaal achter te zitten en de wand was nogal dun…

Druk dus en ook op het werk…

Ik wacht deze maand lekker af en we zien wel of het gelukt is… Ik duim maar voor mijzelf en moet nog even wachten.

Ik ben gisteren ook naar de film geweest: ice age 2 is een erg leuke film en ik heb echt erg gelachen…

Ik duim met je mee Lenie :thumbup: :thumbup:

en balen van je badkamer zeg :? Is het wel nog goed op te lossen? of gaat dat nu allemaal extra lang duren?

Anoniempje,

Echt leuk meer nee dat kan ik niet zeggen. Maar ja toch nog maar het goede er van maken.Bij mijn vaste cliente is het leuk maar moet ik naar vreemden zie er wel een beetje tegen op.

Kes: Ja af en toe kun je ze wel wat doen ja die bazen. Maar zei is er sinds een jaar bij gekomen en ik mag haar niet en zei mij waarschijnlijk ook niet. Dus waarschijnlijk vlieg ik er toch uit als het straks over genomen word en dat ze nu een van me af willen zonder daar zelf voor in de problemen te hoeven komen waarschijnlijk…

Groetjes West xxx

De rest die ik vergeten ben sorry !!

Hèhè, ik ben al weken bezig met onze ziektekostenverzekering. We zijn gewoon bij dezelfde verzekeraar gebleven, alleen zijn we nu collectief verzekerd via Daniel zijn werk.

Helaas hadden ze er een zootje van gemaakt, want er klopte helemaal niks van de polissen die we binnenkregen.

Mijn aanvullende verzekering klopte voor geen meter, die van Daniel hadden ze ook een foutje in gemaakt en ze hadden maar de helft van de beloofde korting verrekend.

Elke keer als ik belde werd ik, na eerst een half uur ‘Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft’ , aan te moeten horen, van het kastje naar de muur gestuurd :evil:

Vanochtend dus nog maar een keer al mijn moed bij elkaar geraapt en weer gebeld.

Na de bekende wachttijd kreeg ik een vriendelijke mevrouw aan de lijn die me eindelijk prima geholpen heeft. Ik heb haar daarvoor bedankt en verteld dat ik blij was dat ik eindelijk goed geholpen werd. Volgens haar was dat gewoon haar werk, waarop ik haar vertelde dat dat blijkbaar toch niet zo vanzelfsprekend is, aangezien ik tot op heden nog helemaal niet goed geholpen was.

Ik snap best dat het razenddruk is bij de zorgverzekeringen, maar je kan je klanten op z’n minst toch wel normaal helpen als er iets niet klopt, lijkt mij.

Gisteren weer even bij mijn nichtje wezen kijken. Toen ik kwam lagen mijn schoonzusje en mijn zwager (en de kleine) net even te slapen. Na een paar nachten bijna niet geslapen te hebben, konden ze dat goed gebruiken :wink: Mijn schoonouders waren er om op mijn neefje van 7 te passen. Even een bakje koffie gedaan en ik wilde net weggaan toen ze naar beneden kwamen en ik Danicha en het flesje aangereikt kreeg. Tja, je hoeft natuurlijk geen twee keer aan mij te vragen of ik dat flesje wil geven :inlove:

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik sinds Danicha’s geboorte nog harder hoop dat het bij ons ook heel snel raak mag zijn :pray: :pray:

Angèl, ik hoop dat het snel beter weer wordt, zodat je weer wat minder last zal hebben van je reuma :-*

Leuke foto’s, en ja, het staat jullie geweldig :wink:

JanineB, nog gefeliciteerd met de 28-jarige trouwdag van je ouders.

Veel dames komen weer in de buurt van de NOD dag dus we duimen weer :thumbup: het wordt weer tijd voor nog een of 2 of 3 of meer zwangeren

Hey Bibi Jane tijd geleden! Hoe is het met je? Alles goed?