Zo mijn benedenboel is weer schoon en heb een wasje aan staan en heb net al mijn strijk weg gestreken. Nu lekker koken. Ik kom vanavond weer wel even kijken wat er nog geschreven is. Ja bibi-jane hoe is het met je?
Angel mooi foto’s trouwens en ja het staat jullie perfect :!: :!: :lol:
Groetjes West XXXX
Hihi dank jullie wel :inlove: :lol:
Vanmiddag een andere vriendin, uit Drunen, op visite gehad.
We gingen even het centrum in en ik zag een zo mega schattig pakje voor een babymeisje bij de Wibra…ik zo die ga ik kopen :wall: :silenced: Heel snel er achteraan voor de uitzet…hihi
Maar ze geloofde gelukkig dat het een grapje was :shifty:
Nu ga ik even mijn 2 kleine meiskes uitlaten en ff eten voor mezelf maken. Vriendlief is tot 23:00 uur werken dus eet weer alleen :roll: Ach eet ik lekker op de bank :mrgreen:
:-*
Hoi hoi
Heb je nou dan wel dat pakje gekocht of niet??
Ik heb ook al jaren geleden een truitje gekocht voor een meisje. En ik vind het nog steeds geweldig als ik het zie. Het is een soort chinees truitje van satijn. Zo lief!!
Oja en wat dacht je van slabbetjes. Ik ben helemaal weg van Winnie de Pooh, en je kon ooit bij de trekpleister slabbetjes kopen in de vorm van Winnie, teigetje en knorretje. Die waren per 2 verpakt, dus er liggen ook al 6 slabben klaar.
Ook heb ik nog een tutpopje, die ik zelf gemaakt heb op school 4 jaar geleden. We moesten toen een knuffel maken voor gehandicapten. Maar deze is dus ook leuk voor een baby. Heb toen voor het eerst achter een naaimachine gezeten, gelijk ook de laatste keer
Nee heb 'm niet mee genomen…maar ik ga nog wel zeker terug zonder haar :mrgreen: Hij was echt zoooo leuk!
Ik vind Winnie de Poeh ook super…heb alleen dat van kruidvat gemist…hè jammer zeg…nouja volgende keer beter
Zie mij zitten Tranen met tuiten en waarom? Omdat ik geen brandweervrouw kan worden. :oops:
Er is op discovery een reportage bezig over de brandweer in Boston. En dan zie ik hun werken…1 familie zijn ze…en dan heb ik het ineens weer moeilijk omdat ik dat nooit mee zal maken :? Dom eigenlijk hè. Ik schaam me er diep voor en als vriendlief of iemand anders erbij is dan laat ik niks merken want ik ben meestal een sterke meid enzow :shifty:
Maar ik moet maar zo denken, er zijn ergerde dingen in de wereld. Hoef ik alleen maar naar de vlinder afdeling te gaan, dan steld wat ik heb eigenlijk helemaal niks voor :oops:
Angel: Tuurlijk mag je daar verdrietig over zijn. Als dat jouw grote droom is en die kun je om 1 of andere reden niet waarmaken, dan is het heel logisch dat je zulke gevoelens hebt. En dat kun je denk ik ook niet vergelijken met het verliezen van een (ongeboren) kindje. Dat is een heel ander soort verdriet. Je hoeft echt niet altijd de sterke vrouw te zijn hoor, iedereen heeft zijn zwakke momenten…
Ik heb verder weinig gelezen. Kwam even kijken of het alweer eens raak is bij iemand, maar helaas, nog geen NOD’s gehad… Ik blijf voor jullie hopen meiden. Hier weer wat :: :: :: :: :**:
Verder gaat het met mij wel weer wat beter. Ben vandaag bij dokter geweest en heb blaasontsteking, vandaar dat ik me niet zo goed voel(de). Nu maar aan de antibioticakuur en dan gaat het wel weer over. Ik moet alleen goed opletten, dat ik daarna veel water blijf drinken, al komt het af en toe mijn oren uit…
Groetjes Mees
Ja hoor het gaat prima, was een tijdje niet geweest omdat ik schijnbaar afgemeld was :?
Bibi-Jane: Hadden ze je afgemeld, zijn ze nou helemaal… :lol:
Hoe voel je je?
Angel: Kan me wel voorstellen hoor dat je dan een dipje hebt als je zo’n documentaire ziet over iets wat je zo graag had willen doen.
Vooral omdat je niet gewoon je hart kon volgen en voor het beroep kon kiezen wat je echt graag wilde.
Mees: Gelukkig dat ze er nu achter zijn wat het is, met medicijen knap je hopelijk snel weer op.
Ja en wat is het toch verleidelijk om alvast wat spulletjes te kopen voor zo’n kleintje he!
Was van het weekend in Breda daar hebben ze dus een Nijntje winkel met alles van Nijntje echt zo schattig, heb me echt in moeten houden had ook echt zoiets van nou kan toch alvast wel iets kopen?
Maar nee vriendlief had zoiets van wacht nou nog maar even
Volgens mij kan je blijven kopen als het zover is
Hallo allemaal,
Angel: het is niet niks hoor als je je droom niet kan verwezelijken… Ik weet nog hoe ik huilde toen ik hoorde dat ik niet geschikt zou zijn voor het conservatorium voor klassiek ballet… Ik was wel erg jong hoor dus had nog wel meer mogelijkheden maar mijn droom tot ballerina viel in duigen…Ik had kromme onderbenen ( zie je nauwelijks hoor maar te erg voor dansen) en een te lang ziektebed gehad… NIet geschikt dus… Nog kan ik er weleens van balen hoor…
Ik ben er nu wel overheen hoor… van jou is wel erg… snap je goed…
Dank jullie wel lieve meiden :-*
Het gaat alweer wat beter
Maar wat balen zeg Lenie.
Maar van jou was/is net zo erg als voor mij hoor :naughty:
Ach ik zit op het moment gewoon wat minder in mijn vel omdat ik zo zenuwachtig ben voor woensdag en merk dat ik nu stuk emotioneler ben :? Hihi ben gewoon een muts :mrgreen:
@anoniempje wrote:
Ja en wat is het toch verleidelijk om alvast wat spulletjes te kopen voor zo’n kleintje he!
Was van het weekend in Breda daar hebben ze dus een Nijntje winkel met alles van Nijntje echt zo schattig, heb me echt in moeten houden had ook echt zoiets van nou kan toch alvast wel iets kopen?
Maar nee vriendlief had zoiets van wacht nou nog maar even
Volgens mij kan je blijven kopen als het zover is
Oooow een nijntje winkel…gaaaaaaf :inlove: Ikke wil kijken…onee kan niet is te laat :think: Hihi ander keertje maar…vriendlief vind nijntje ook geweldig…volgens mij als ik het hem vertel wil hij er het weekend gelijk naar toe :lol: Ik zou het ook doen hoor, alvast wat kopen :oops: Leuk toch :shifty:
@Mees wrote:
Ik heb verder weinig gelezen. Kwam even kijken of het alweer eens raak is bij iemand, maar helaas, nog geen NOD’s gehad… Ik blijf voor jullie hopen meiden. Hier weer wat :: :: :: :: :**:
Verder gaat het met mij wel weer wat beter. Ben vandaag bij dokter geweest en heb blaasontsteking, vandaar dat ik me niet zo goed voel(de). Nu maar aan de antibioticakuur en dan gaat het wel weer over. Ik moet alleen goed opletten, dat ik daarna veel water blijf drinken, al komt het af en toe mijn oren uit…
Groetjes Mees
Bedankt voor de hormoontjes

Ja Angel, die winkel is echt een aanrader hoor als je van nijntje houdt.
Is maar klein maar stampvol met allerlei leuke spulletjes.
Alle boekjes, speelgoed, kado spulletjes, kortom een feest om in te snuffelen :lol:
Vindt ook al die kleertjes met nijntje zo leuk die ze vaak bij v&d verkopen.
Het begint al weer spannend te worden he bij jou, jij bent als eerste weer aan de beurt geloof ik he of vergeet ik nu iemand?
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken wordt weer tijd, tot morgen
Pffff kan niet slapen…zo zenuwachtig voor woensdag :wall:
Maar ik ga eens koekeloeren in dat winkeltje.
Het word inderdaad weer spannend aan deze kant, ben benieuwd…heb niet echt het idee dat ik zwanger ben ofzow :think: Denk dat ik gewoon ongi ga worden. :roll: Maarja dan word ik toch lekker een 2007 mama :mrgreen:
We zijn alweer even paar uur verder… :shifty: Ben kei broert, beetje zuurbranden en heb echt giga buikpijn, krampen net of ik heel veel winden moet gaan laten :shifty: :oops: Heb er maar even een kruik op gelecht, weet wel niet of dat uberhaubt goed is…als je zwanger wil worden en je loopt tegen je NOD aan :think: Weet iemand dat?
Angel: een kruik kan geen kwaad hoor, gewoon lekker doen! Ik heb denk ik wel wat gemist, want wat is er woensdag? :oops:
Leuk, Nijntje!! Ik mocht van mezelf ook niks shoppen hoor, tot ik de positieve test in handen had. En toen durfde ik eerst een tijdje niet, want stel je voor dat het toch nog fout gaat, maar nu gaan regelmatig de remmen los. Ik heb straks met 6 maanden alles al in huis, dan hoeft het kindje alleen nog maar te komen, haha.
Vandaag een lekker makkelijk dagje op mijn werk. Op de ochtend hebben de kids zwemles, dus zitten we, op een uurtje na, de hele ochtend in het zwembad en vanmiddag hebben we knutselcircuit, waarbij ouders komen helpen, dus ik kan bijna net zo goed thuisblijven
Vanavond gaan we op kraamvisite bij vrienden van mijn man. Ben erg benieuwd. Ze hebben een jongetje gekregen, met de naam Job… Altijd weer leuk, beebjes kijken :inlove:
Groetjes Mees
@AngèlenRob wrote:
Nee heb 'm niet mee genomen…maar ik ga nog wel zeker terug zonder haar :mrgreen: Hij was echt zoooo leuk!
Ik vind Winnie de Poeh ook super…heb alleen dat van kruidvat gemist…hè jammer zeg…nouja volgende keer beter![]()
Ik heb ook iets leuks gezien in een winkel. En een vriendin was afgelopen woensdag uitgerekend wilde het eerst kopen maar weet niet wat het word dus is lastig en wat ik heb gezien is voor een meid. En als het een jongen word kan ik weer terug. Iets leuks voor een jongen stond er niet bij dus ik denk dat ik nog maar even wacht want hubbie vind het nog niet nodig om iets te kopen hahaha. En ja een warme kruik moet volgens mij niks uit maken. Goed op jezelf letten meis als het niet gaat lekker rustig aan doen…En ik ga trouwens vanmiddag met mijn moeder winkelen ohh wat zal ik me in moeten houden vrees ik :wall: :wall:
Groetjes west knufff xxxx
Hey Mees, je hebt niks gemist hoor. Ik ga woensdag voor intake bij het GGZ, heb daar wel al eerder een half jaar in dagbehandeling gezeten, maar nu ga ik voor de therapie EMDR (http://www.emdr.nl) …en ik hoop zo dat ze me dat willen bieden
Ik ken het probleem West…ik zou ook wel vanalles willen kopen :oops: :inlove: Maar hou me toch een beetje in
:mrgreen: Tenzij je iets voor een prikkie kan krijgen :shifty:
Heb trouwens nog steeds niet geslapen :naughty: foei :naughty: Tja val vanmiddag vanzelf een keer in slaap :mrgreen:
@anoniempje wrote:
Bibi-Jane: Hadden ze je afgemeld, zijn ze nou helemaal… :lol:
Hoe voel je je?
Ja heb schijnbaar een email bericht gemist ofzo.
Misselijk :sick: , vanmorgen voor het eerst echt overgeven zoals vanouds.....niet fijn. Zo naar de tandarts hoop dat het meevalt.
@AngèlenRob wrote:
Hey Mees, je hebt niks gemist hoor. Ik ga woensdag voor intake bij het GGZ, heb daar wel al eerder een half jaar in dagbehandeling gezeten, maar nu ga ik voor de therapie EMDR (http://www.emdr.nl) …en ik hoop zo dat ze me dat willen bieden![]()
Ik ken het probleem West…ik zou ook wel vanalles willen kopen :oops: :inlove: Maar hou me toch een beetje in
:mrgreen: Tenzij je iets voor een prikkie kan krijgen :shifty:
Heb trouwens nog steeds niet geslapen :naughty: foei :naughty: Tja val vanmiddag vanzelf een keer in slaap :mrgreen:
Ik kon me vooraf niet echt inhouden, had al een kinderwagen via marktplaats een box voor een prikkie, en wat leuke spulletjes. Een mobiel van tiny die vond ik zo leuk heb ik een tijd geleden al gekocht.
Het enige wat we nog echt moeten is een kinderstoel, en de slaapkamer zelf. Het linnengoed wat je nodig hebt. Dekens heb ik al wel.
Erg hé maar kon het echt niet laten.
Nu ben ik zwanger dus nu mag het echt, en nu is het enige wat ik gekocht heb foliumzuur bij het kruidvat :think: heb nog niks leuks gezien wat ik kan kopen al
@Bibi-Jane wrote:
@anoniempje wrote:Bibi-Jane: Hadden ze je afgemeld, zijn ze nou helemaal… :lol:
Hoe voel je je?
Ja heb schijnbaar een email bericht gemist ofzo.
Misselijk :sick: , vanmorgen voor het eerst echt overgeven zoals vanouds.....niet fijn. Zo naar de tandarts hoop dat het meevalt.
Ja ik weet het angel erg he !!!!
Bibi-jane: Dat is wat minder ja dat je misselijk bent enzo maar ja het is voor een goed doel he !! Succes bij de tandarts straks hopelijk valt de misselijkheid dan mee en heeft de tandarts er een beetje begrip voor !!!
Ik ga nu werken en vanmiddag shoppen.
Groetjes West xxx