He Lieke: Balen zeg dat het toch door lijkt te zetten nu.
Had het je zo gegund ( alle andere meiden ok hoor )
Nu maar weer op naar een nieuwe ronde dan he!
Balen Lieke, dan gaan we er volgende maand weer tegenaan maar ik hoopte het wel voor je…
Suus, ik denk aan je en hopelijk wordt alles snel duidelijker…
Ik leer nu wel meer dat niet alles vanzelf gaat…
Hier heeft het dan echt doorgezet :evil:
West en lenie en alle andere niet zwangere: ik doe nog een ronde mee
@lieke1 wrote:
Hier heeft het dan echt doorgezet :evil:
West en lenie en alle andere niet zwangere: ik doe nog een ronde mee![]()
We gaan samen door naar de volgende ronde en dan hopen we dat het voor ons allemaal raak is. :thumbup: :thumbup:

Suus, Veel plezier op de negenmaanden beurs !!!
De rest die ik ben vergeten sorry !!
XXX West
Balen lieke, ik hoopte er zo op dat we samen doorgingen naar de volgende fase, zwanger zijn. Anoniempje we duimen voor jou verder
@Bibi-Jane wrote:
Balen lieke, ik hoopte er zo op dat we samen doorgingen naar de volgende fase, zwanger zijn. Anoniempje we duimen voor jou verder
Anoniempje sorry ben je vergeten ook ik zal voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup:

XXX West
Hè balen Lieke
Op naar de volgende ronde dan maar :**:
Wij beginnen nu weer aan de klus :inlove:
Vandaag gaan we lekker naar de huishoud/negen maanden beurs.
Vanaaf duiken we een hotelletje in en morgen vroeg naar Den Helder. Komt een groot marineschip met vliegtuigen erop en dat vinden we allebei erg leuk
Ik hoop dat het met iedereen verder oke is…en de gene die mee klussen…klus ze Dat het raak mag zijn.
Ik ga er nu gauw vandoor, de hondjes naar opa en oma brengen want die kunnen helaas niet mee :thumbdown:
Doei doei dames
Liefs :-*
Veel plezier op de beurs, en geniet van jullie tijd samen uit
Dank je wel bibi :-*
Is je zwangerschap al een beetje werkelijkheid geworden??
Voor de meiden die tegen de nod aanlopen…ik blijf door :thumbup: :thumbup: en
Nou zeg, ben je er een dagje niet, vergeten ze je gelijk
Mijn nod zou samen vallen met die van Anoniempje.
Nu weet ik ook gelijk waarom ik die dag niet eens haal, er werd hier niet voor mij geduimd :wall: :wall:
Nee, geintje hoor meiden :mrgreen:
Maar goed, mijn nod haal ik dus niet meer, want gisteren zijn de :evil: :evil: helaas weer aangekomen
Ronde 7 is dus ingegaan.
Ik maak nog even geen nieuwe banner aan, aangezien ik geen flauw idee meer heb welke dag ik als nod moet nemen.
Angèl, zet voor mij maar even onbekend in de lijst bij mijn nod.
Tjee Suus, jij hebt weer een lekker dagje achter de rug gisteren.
Hopelijk valt het allemaal mee en is alles goed.
Lieke, balen dat het bij jou ook is doorgezet.
Anoniempje, hoe is het met jou.
Ik :thumbup: en nog volop voor je, hoor!
Suus en Angèl, ik denk niet dat jullie dit nog zullen lezen, maar ik wens jullie toch nog even heel veel plezier op de beurs
't is omdat ik weet dat ik positief getest heb maar anders zou ik het niet echt geloven hoor. Lijkt net of ik in een roes zit en ik ieder moment toch ongi kan worden. Stom hé, maar omdat je nu eigenlijk nog gewoon zit te wachten tot je naar de VK mag, en het iedereen kan vertellen zit je een beetje tussen het wal en het schip, niemand weet het nog dus het is nog wat onwerkelijk
He Antoinet: ik was je niet vergeten hoor, heb echt heel hard voor je maar helaas heeft het dus niet geholpen.
Hopelijk de volgende ronde meer geluk, jij ook Lieke!
Dus allemaal leuke dingen doen he vandaag, ben ik maar zielig aan het werk.
Nee hoor ik heb weer een heel leuk gezinnetje dus ik mag niet klagen.
Verder hier niks bijzonders, voel ook helemaal niks dus ik weet niet wat ik daarvan moet denken aangezien alle zwangeren onder ons al een aantal dagen of een week voor de nod allerlei klachten hadden, toch?
De afgelopen 2 x had ik steeds wel last van mijn buik en gevoelige borsten voordat ik ongesteld werd maar nu dus heemaal niks :?
Daar ben ikke dan eindelijk! Vermoeiend dagje achter de rug… hh beurs was leuk en gezellig en heeeeel druk! De 9-maanden beurs vond ik eigenlijk tegenvallen. Had gehoopt daar wat leuke kleertjes voor de beeb en voor mezelf te kunnen kopen, maar dat was niet het geval. Alleen maar zomerkleren en lichte broeken of van die hoge die bij mij tot onder mijn oksels komen… dus daar had ik weinig aan, ik wilde gewoon een leuk shirt of zo voor nu hebben. Wat ik wel heel bijzonder vond is dat ik daar gewoon een oude vriendin tegen het lijf liep waar het contact destijds heel erg mee verwaterd was… ik heb haar e-mailadres opgeschreven en ik ga haar dus zo meteen nog even mailen denk ik… het zal wel nooit meer worden zoals het was, maar vond het heel leuk haar weer te zien… een van de grootste redenen dat het ook minder is geworden is denk ik omdat zij bang is voor honden en hier dus nooit rustig binnen zat…
Verder kon ik vanmiddag de ha bellen voor de uitslag van de urinetest, en daar was dus niks uitgekomen :shock: de ass. wilde het daar bij laten maar ik heb aangegeven dat ik het hier niet bij wil laten, morgen word ik dus weer gebeld door de ha waar ik van de week geweest ben om te bespreken hoe of wat, en als dat me niet bevalt ga ik met de vk praten gek genoeg heb ik vandaag weinig last gehad maar toch wil ik dat er naar gekeken gaat worden…
Lieke balen dat je :twisted: hebben doorgezet! En voor jou ook Antoinet! Weer naar de volgende ronde dus voor jullie :x
Suus: Fijn dat je een leuke dag gehad hebt.
Hoorde net al van een vriendin dat het haar ook tegen gevallen was.
Maar goed als het maar gezellig was toch?
Dus je weet eigenlijk nu nog niks?
Hopen dat je morgen eindelijk wat duidelijkheid zal hebben, succes!
Anoniempje thanx! Ik hoop ook morgen eindelijk wat meer te weten… die echo krijg ik denk ik niet dat is mijn gevoel in ieder geval, maar eerst maar eens kijken wat de ha en de vk te zeggen hebben…
Hoest met jou verders?
Goed hoor hier alles z´n gangetje, niks bijzonders.
Zou gewoon vragen om die echo hoor, deed jouw verloskundige het nou zelf bij hun praktijk of niet?
Zeg gewoon dat ze je nu toch wel ongerust gemaakt hebben en je toch zeker wil weten of alles goed is.
Angel wil je mijn NOD naar 18 -04 zetten :?:
wel grappig is mijn schoonma jarig…misschien mooi kado voor haar
Ja daar ga ik het ook op gooien, zeg gewoon dat ik het emotioneel niet meer trek nu… ben niet van dat soort dingen normaal, maar als dat nodig is dan moet het maar!
Ik ga nu lekker naar mijn bedje, ben snotverkouden ook nog eens en het begint nu weer aardig vervelend te worden… hoop dat het morgen gaat, moet bij de telefoniste achter de receptie zitten, mijn collega die daar normaal zit is er morgen niet…
nou heel veel succes morgen en idd gewoon een beetje aandringen hoor, hun weten toch niet hoe snel jij je wel of niet zenuwachtig laat maken nee zonder gekheid het is vervelend als ze je zo laten schrikken en vind dat het minste wat ze kunnen doen dan wel een echo maken is al is het maar voor jullie gemoedsrust toch?
Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken, was gister ook al laat.
Tot morgen