***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Hoi Meiden,

Hier even een berichtje vanuit Soesterberg. Ik ben gisteren naar de beurs geweest, was s’avonds zo moe en slap dat ik het niet aandurfde om s’avonds nog weer naar huis te rijden. Dus ben nog maar een extra nachtje bij mijn ouders blijven slapen en ga vanmiddag naar huis.

Ik vond de beurs wel leuk, maar erg druk :shock: vooral de huishoudbeurs vond ik een ramp. Ik wilde eigenlijk voor wat positiekleding kijken, maar kon weinig vinden in grotere maten :thumbdown: Ook een extra meegroei-bh ben ik daar niet voor geslaagd :?

Toch veel dingen gekocht die ik pas later wilde kopen :shifty: ze hadden wel erg leuke aanbiedingen overal, ben weer ongeveer 200,- euro armer :mrgreen: Dus hopen dat maandag op de echo alles er goed uitziet :pray: Want ik wil al die spulletjes natuurlijk wel gaan gebruiken dit jaar :inlove:

Heb nog een positiebroek en 3 buikbanden gekocht bij de prenatal.

Lieke en @ntoinet balen joh dat ze er weer zijn :-*

Anoniempje, hopelijk word jij de eerste decembermama :thumbup: :pray:

West, fijn dat ze die dingen in het huis achterlaten en jullie smaak zijn :thumbup:

Suus, ik :pray: dat alles gewoon goed is hoor, misschien gewoon een klein bloedvaatje gesprongen? Ik heb zelf nu alweer een bloedneus, gisteren ook al. En inwendig kan er natuurlijk ook een adertje springen omdat alles nu zo goed doorbloed raakt.

Ahhhhhhh ik wou dat het vast maandag was :inlove:

Groetjes Natascha.

En Suus hoe is het afgelopen vandaag, ben je inmiddels iets wijzer geworden?

Kes: spannend hoor maandag de echo, verder alles goed met je?

Meiden: ik word vandaag echt gek van mezelf :wall: , heel de dag al een rare buik, beetje gespannen heel mijn buik niet alleen onderin zoals ik normaal heb als de :twisted: er aan komen, af en toe een vlaag van misselijkheid.

Maar weet niet of het echt zo is of dat het puur van de zenuwen komt, wordt er gek van.

De vorige keren was ik er ook wel flink mee bezig maar nu ben ik echt zo zenuwachtig, stom he!

Wil het liefst nu in slaap vallen en dan zondagavond ofzo wakker worden, vreselijk morgen nog zo’n stressdag.

Prent mezelf heel de dag al in dat ik nergens op moet rekenen maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan :x

Erg hé dat had ik afgelopen maand ook, zovaak wat gevoeld en zovaak getest (negatief) daarom “durfde” ik niet te testen afgelopen keer.

Maar het wachten heeft geloont, vanavond gaan we het mijn ouders vertellen (als onze kids die nu daar zijn het al niet verklapt hebben)

Leuk hoor Bib-Jane

Een hele fijne avond dan maar he!

Nou Meiden :cry:

Hier slecht nieuws!

Jullie raden het al: de :twisted: zijn er al!

Balen zeg, hopelijk de volgende ronde hebben jullie meer geluk.

Nou ben nog steeds niet heel veel wijzer geworden… ha weer gesproken ze dacht dat het misschien urinesteentjes waren daar kan je ook last van hebben en ze was er van overtuigd dat het niks met de zwangerschap te maken kon hebben omdat het laag zat. Dat van die cystes moest ik maar vergeten dat ze dat gezegd had :shock:. Heb haar gezegd dat ik toch wel heel onzeker ben nu door de verhalen met de cystes en bloed en miskramen, nou dat vond ze (gelukkig) toch wel heel vervelend en toen ik vertelde dat wij ons kindje 6 maart voor het laatst gehoord hebben vond ze het toch wel nodig voor mijn gemoedsrust om dan toch een extra controle in te plannen. Dat kon alleen niet meer vandaag omdat er op vrijdag nooit een vk op het gezondheidscentrum is, dus ik mag maandag bellen om me even er tussen te laten plannen en ik moet ook voor de zekerheid weer urine inleveren.

Anoniempje ik :thumbup: :pray: voor je hoor! Als er morgen niks is ga je dan testen of wil je tot zondag wachten?

Kes ik vond de positiekleding op de beurs ook niet zo, allemaal lekker zomers dat wel, maar ik zou niet weten wat ik dan moet kopen, ik weet niet hoe hard ik de komende tijd nog ga groeien en nu zitten korte mouwtjes er nog niet in om te dragen…

Anoniempje we gaan voor de volgende ronde…dan zouden we nog 2006 mama"s worden :pray: :pray:

Suus, ik hoop dat je maandag je beeb hoort en ziet, en dan zall je ook weer van je zwangerschap kunnen genieten.

Ik denk aan je :-*

Enne laat me ff weten hoe laat je maandag mag als je het weet…

Bibi-Jane veel plezier vanavond

Anoniempje gelijk gepost! Balen voor je! Maar ja van je onzekerheid ben je meteen weer af… volgens mij is het pas raak op het moment dat je het helemaal niet verwacht, dat was het bij mij in ieder geval wel! Dames weer lekker klussen de komende maand en wie weet deze keer raak! Ik duim voor jullie! Het zou toch wel leuk zijn als we allemaal dit jaar nog mama worden!

Ja jullie hebben allemaal wel gelijk, het kan nog net in 2006 tussen kerst en oud en nieuw ofzo :lol:

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het echt een flinke tegenvaller vond deze keer en ik was dus ook niet zo vrolijk toen mijn vriend thuis kwam zullen we maar zeggen.

Maar goed idd nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen dan he!

We gaan er weer vol goede moed voor hoor.

Dus meiden we klussen gezellig vol goede moed met elkaar verder.

En wat helpt het best tegen een flink baalmoment?

Een mac flurry!!! :lol: mijn mannetje is onderweg :wink:

Wow BIBIJANE Gefeliciteerd!!!

Zie het nu pas, heb wat dagen niet kunnen kijken hier helaas. Ik vind het super voor je. Merk je al wat?

Hoe is het met de andere dames?

Lieke, jammer dat het deze ronde niet raak was… ik blijf voor je duimen meissie :thumbup:

He Kes, hoelaat moet je maandag naar de vk en in Roosendaal of in Oudenbosch wat je al eens eerder gezegd had?

Ik moet namelijk maandagochtend voor controle om 9.10 uur.

Morgen naar de hhbeurs, ben benieuwd…of het wat is en de drukte :shock: :shock:

Enne Lenie, om nog ff terug te komen op jouw vraag of ik m’n naam al eerder had verteld, nee dat was juist de eerste keer, dus goed opgevallen door je…ik vond het onderhand wel tijd worden om m’n echte naam te vertellen.

Groetjes Vanessa.

@Janinepien wrote:

Lieke, jammer dat het deze ronde niet raak was… ik blijf voor je duimen meissie :thumbup:

Lief van je :-*

Ik moet zeggen dat ik normaal helemaal geen emomens als ik ongi ben, maar vandaag zit ik echt niet lekker in mijn vel.

De hele dag al cjagie en hubbie zegt ook maar niks meer tegen me.( wat ik ook wel begrijp)

Heb gewoon ff een baaldag en dan doet het goed om te lezen dat er mensen aan je denken.

jammer anoniempje… gaan we door voor december…

Vanessa, zag het ineens, dus lees toch wel goed merk ik…

Mogguh

@Janinepien wrote:

Wow BIBIJANE Gefeliciteerd!!!

Zie het nu pas, heb wat dagen niet kunnen kijken hier helaas. Ik vind het super voor je. Merk je al wat?

Hoe is het met de andere dames?

Dank je Janinepien, beetje misselijk en wat krampen in mijn buik als ik te lang sta

Rustig hier zeg, blijf ik hier kletsen zijn jullie allemaal weg.

Gisteren was heel leuk, we hebben eerst gewoon gekletst en ik moest mijn vader nog helpen met de pc.

Pas heel laat heb ik mijn vader zijn cadeautjes gegevens, hij is 19 mrt jarig geweest en hij wilde een foto van de kinderen voor op zijn bureau

Ik had een 3 luik gemaakt, met een babyfoto van Chayenne met de datum 21-08-1998 de 2de foto was een baby foto van Quinten met de datum 04-10-2000 en de 3de foto was een groot roze/blauw vraagteken met als datum 24-11-2006

Hij snapte het gelijk

Gaaf zo’n cadeau!!! Ik heb hier een wand vol met foto’s van mijn neefje Stein… die staat veel op het showforum…

Oh Lieke balen dat je even niet lekker in je velletje zat gisteren… hopelijk gaat het vandaag wat beter met je! Ik zag je ook niet op msn gisteren maar hier een dikke vette knuf van moi :-*

Bibi-Jane leuk idee zeg! Leuke verrassing voor je vader!

Hier vandaag een dagje Amsterdam gedaan met Albert Cuyp en winkelen, heb niks kunnen kopen weer niks leuks aan kleding gevonden…

Morgen moeten we weer, hubbie is de tuin voor zijn zusje en zwager aan het straten…

Idd leuk idee Bibi-Jane :!:

Vandaag voel ik me al beter, heb gewerkt en vanavond lekker niks gedaan…

Suus, leuk hoor een dagje amsterdam…ik ga 23 april met Sas naar a’dam zij is daar al 20 jaar niet meer geweest.