:dance: :dance: Bibi-Jane gefeliciteerd! Het kon ook bijna niet anders hè!
Ik ben vandaag voor mijn allergie naar de ha geweest, is het dus gewoon een schimmelinfectie! :snooty:
Verder vannacht weer flinke pijn in mijn linkerlies gehad, echt pijnscheuten geen bandenpijn, zitten liggen lopen uit bed komen alles deed pijn… dus ook maar even gevraagd of ze wilde voelen. Ze heeft naar mijn darmen geluisterd en dat klonk goed geduwd in mijn lies en dat deed dus flink pijn… daarna dus alleen maar nog meer… zei ze heb je al een echo gehad? Was daar niet iets van een cyste of zo op te zien :shock: (terwijl ik net had gezegd dat ik een beetje onzeker ben met dat soort dingen omdat het al eens fout is gegaan…) dus ik zeg dat er niks gezegd is over zoiets nou zei ze dan zal het wel goed zijn, dan hoeft er geen echo gemaakt te worden. Morgen even ochtendurine inleveren om te kijken of het een blaasontsteking is en als het dat niet is gaat ze er verder niks mee doen, omdat het zacht aanvoelt… Nou ik ben dus echt met een rotgevoel naar mijn werk teruggegaan, en heb de hele middag last gehouden van dat gedruk en nu natuurlijk weer barstende koppijn… hubbie schrok zich een ongeluk, die is toch al zo onzeker. Morgen eerst maar plasje inleveren en als daar niks uitkomt ga ik gewoon de vk bellen, moet de maar eens goed gaan kijken… zo dat was mijn dag… lekker verhaal weer!
Das niet zo leuk Soesa. Maar je hebt gelijk hoor! Gewoon de VK bellen als je zekerheid wilt. Maar volgens de dokter zal het allemaal wel meevallen, dus probeer daar wel vanuit te gaan! Succes!
Groetjes Mees
Dank je dames voor alle felicitaties, ik hoop dat jullie snel zullen volgen.
Mannetje was blij, hij is een stille genieter. Maar hij is zeker blij hij kust me altijd op mijn hoofd (hij is bijna 2 m ikke maar 1,67) als ie trots of blij is.
Kindjes weten het ook al, hopelijk houden ze nog even ons geheim voor zich. Chayenne ben ik niet zo bang voor, maar Quinten is zo enthousiast dat ie het uit blijdschap zo verteld
Jeetje Suus fijn zo´n dokter die je onzeker maakt.
Bel idd morgen even de verloskundige wat die er van vindt, en wie weet mag je wel een echo laten maken om je een beetje gerust te stellen.
Bibi-Jane: dat is idd lastig met kinderen he om het nog zolang geheim te houden want voor ons duurt het al lang maar voor die kleintjes is het helemaal een eeuwigheid!
Maar wel ontzettend leuk dat ze er zo blij mee zijn.
Dus je hubbie is ook lekker aan het genieten, leuk hoor!
Merk dat mijn vriend zich er ook steeds meer mee bezig gaat houden.
Ik wilde al 2 jaar geleden ofzo stoppen met de pil maar mijn vriend is jonger dan ik en was er dus nog niet aan toe dus netjes gewacht natuurlijk.
De eerste maanden had hij steeds zoiets van maak je niet druk want het valt straks alleen maar tegen als de :twisted: komen maar nu sinds vorige maand zegt hij ook steeds vaker van ik zou echt blij zijn als we een positieve test hebben!
Dus dat is dan wel leuk om te zien.
Heyy Suus ik zou morgen ook gewoon de vk bellen hoor.
Bibi-jane leuk dat ook de kids leuk reageren echt toppie !!!
Verder zijn we vanavond bij ons toekomstige huis wezen kijken wat die vrouw achter laat of mee over te nemen valt en het is ons reuze meegevallen. Voor de vloer vraagt ze niks voor ligt er net 3 jaar in. Hebben een nieuwe keuken 3 jaar oud en koelkast heel groot laat ze achter 3 jaar oud is hier wat we nu hebben veel ouder. Een slaapkamer kast laat ze achter ook 3 jaar oud en nog op de overloop stond een kast ook 3 jaar oud en laat ze ook achter en een computerkast. Ze laat echt heel veel achter echt tof !!! Alleen voor de slaapkamerkast en overloopkast en computerkast wil ze iets voor hebben. Ze ging er over na denken… Dus ze mag er niet te veel voor vragen ook nog eens…Verder in het huis hoeven we ook geen verbouwingen te doen dus dat is echt een meevaller…
XXX West
Hai hai
Goh, er is in tijden niet zoveel gekletst hier als de afgelopen 24 uur! Dat gaat weer de goede kant op.
Heb de afgelopen 2 dagen problemen gehad met de vijver. Zal je net zien, hubbie is weg en er gebeurt van alles (eerst al de auto). Gelukkig is het alweer opgelost, en is er 1 vis overleden. Wel sneu maar het is niet anders. (kwam door het probleem).
Maandag ben ik wezen bloedprikken of ik een eisprong gehad heb. Zelf heb ik geen idee. 6 april moet ik naar de gyn dus ik neem aan dat ik het an hoor, of ik moet inmiddels al ongi geweest zijn, dan weet ik ook dat het gewerkt heeft. Heb nu al wel 2 dagen lang zere tepels, als ik er aan zit dan.
Hoe gaat het met jullie??
Het zit je niet mee, maar je bent al op de helft of niet dat je mannetje weer thuis komt
Hopelijk zit het goed met de eisprong, en loopt het snel allemaal volgens het boekje weer
JanineB: Hoop dat je goed bericht krijgt hoor als je naar de gyn. moet.
Zal je idd net zien dat al die dingen gebeuren als je alleen thuis bent.
Bibi-Jane: Beetje kunnen slapen vannacht?
Lieke en anoniempje hoe is het met jullie dames, heb versterking nodig hoor in november mama’s
Ik heb geslapen als een roosje, ik snurk alleen heel erg zegt mijn man.
En 's morgen heel vroeg wakker en kan dan niet meer slapen.
Maar dat heb ik al een tijdje allemaal.
Net wat “grappigs” mijn zoontje uit school halen, loop ik altijd met mijn school vriendin mee. Bij onze straat nemen we afscheid tot morgen.
3 Stappen verder zegt mijn zoontje, “knap hé mama ik heb niemand verteld dat jij een baby in je buik hebt” hij schreeuwde het bijna. Het is omdat ik hem ken en ik snel mijn hand voor zijn mond deed want anders had ze het zeker gehoord, zo hard ging het wel.
Lekker handig zo’n zoon
ja grappig is dat he van kinderen.
Mijn achterneefje heeft dat ook eens gedaan, die liep met zijn oma in de supermarkt en die wist al wel dat haar dochter zwanger was maar niet wat het zou worden dus wat zegt hij als ze voor de muisjes staan: He oma ik weet welke wij nodig hebben maar ik mag het niet zeggen van mama maar ik kan wel zeggen dat we geen roze muisjes krijgen :lol: schitterend toch!
Bij mij alles goed, niks bijzonders nog steeds dus wachten maar af.
Heb al wel stiekem zo’n berekening gedaan en als ik zwanger zou zijn wordt het 2 december dus geen novembermama
Hoop dat bij Lieke alles nog weg gebleven is, want ze had zelf gister al het idee dat de :twisted: kwamen dus hopelijk nog rustig daar maar ze zal wel aan het werk zijn denk ik.
Ik ga vanavond om 6 uur de wacht weer in.
Ik ben heel benieuwd.
Ik moet vanmiddag werken, normaal ben ik vrij op woensdag maar mijn collega wilde vrij en toen ben ik gevraagd, heb ja gezegt maar echt zin heb ik nu niet heb mijn hoofd er even niet bij.
Moet ook nog iemand inwerken hopelijk gaat dat goed
Het is rustig hier, al wat bekend van Lieke
leuk die opmerkingen van kinderen…ze zijn nog zo lekker onschuldig…(af en toe)
Liekeeeeeeeeee waar ben jeeeeeee!!!
Hier weer een aparte dag achter de rug… vanochtend urine ingeleverd kon ik vanmiddag bellen voor de uitslag (of het wel of geen blaasontsteking is) bel ik was er een spoortje bloed te zien, maar ik zou wel even door de dokter gebeld worden… word ik een uurtje later gebeld door de dokter (trouwens een andere dan waar ik gisteren was) had de dokter van gisteren opgeschreven dat ik 11 weken zwanger was :roll: dus die bloedspoortjes dat was natuurlijk wel even alarm daar, maar gelukkig ben ik veel verder… (ik hoop gelukkig…) maar waar dat bloed nou van was wisten ze dus niet, schijnbaar geen blaasontsteking dus alles is op kweek gezet en morgen moet ik weer bellen om te vragen of er iets uit is gekomen. Deze ha vond wel dat ik anders toch maar even een echo moest maken en er moest nog maar eens gevoeld worden aan mijn buik. Dus dat stelde al een beetje gerust. Daarna ook op aanraden van de ha even de vk op de hoogte gesteld, nou die was er van overtuigd dat het vast bandenpijn was :shock: ik moest haar dus bijna overtuien dat het niet zo was voor mijn gevoel… mocht de ha nou nodig vinden dat ik toch weer een echo moet wil ze dat ik het via haar doe… morgen dus op de negen maanden beurs maar een rustig plekje gaan zoeken om even te bellen…
@Tante Soesa wrote:
Liekeeeeeeeeee waar ben jeeeeeee!!!
Hier weer een aparte dag achter de rug… vanochtend urine ingeleverd kon ik vanmiddag bellen voor de uitslag (of het wel of geen blaasontsteking is) bel ik was er een spoortje bloed te zien, maar ik zou wel even door de dokter gebeld worden… word ik een uurtje later gebeld door de dokter (trouwens een andere dan waar ik gisteren was) had de dokter van gisteren opgeschreven dat ik 11 weken zwanger was :roll: dus die bloedspoortjes dat was natuurlijk wel even alarm daar, maar gelukkig ben ik veel verder… (ik hoop gelukkig…) maar waar dat bloed nou van was wisten ze dus niet, schijnbaar geen blaasontsteking dus alles is op kweek gezet en morgen moet ik weer bellen om te vragen of er iets uit is gekomen. Deze ha vond wel dat ik anders toch maar even een echo moest maken en er moest nog maar eens gevoeld worden aan mijn buik. Dus dat stelde al een beetje gerust. Daarna ook op aanraden van de ha even de vk op de hoogte gesteld, nou die was er van overtuigd dat het vast bandenpijn was :shock: ik moest haar dus bijna overtuien dat het niet zo was voor mijn gevoel… mocht de ha nou nodig vinden dat ik toch weer een echo moet wil ze dat ik het via haar doe… morgen dus op de negen maanden beurs maar een rustig plekje gaan zoeken om even te bellen…
Tjee Suus,
Dat is nog al wat zeg. Hopelijk valt het allemaal mee en gaat alles nog goed met de kleine. Sterkte meid. Ik zal morgen aan je denken. En ja ik zou er dan op staan om een echo te laten maken om te kijken of alles goed is met de beeb.
XXXX Liefs West
Thanx West, ik wacht het morgen maar even af en dan zien we wel weer verder…
Ben ook nog hartstikke verkouden aan het worden … dus dit is duidelijk niet mijn week
He Suus: wat raar joh van die urine.
En scheelt nogal he of je 11 of 17 weken zwanger bent.
Hopelijk kunnen ze je morgen even gerust stellen en anders voor de zekerheid maar een echo, altijd leuk toch om even je kleintje te bewonderen.
Veel plezier op de 9 maandenbeurs.
Nog niks gehoord van Lieke?
Ben echt benieuwd, hoop het zo voor haar.
Ik ben vandaag om 18.00 de wacht in gegaan en 10 minuten later al gebeld voor een bevalling.
Was erg snel gegaan dus ik was al niet meer op tijd, mevr. is binnen 2 uurtjes bevallen!
Maar er is dus weer een nieuwe wereldburger bij :lol: gezond en wel.
Dus ik ben weer voor een week onder de pannen.
Zit alleen nu nog tot 0.00 op wacht dus hopelijk hoef ik niet naar nog een bevalling toe want moet morgen weer om 8.00 beginnen
Dus nog even afwachten maar
Hier is ikke :!:
Wat lief dat jullie allemaal aan mij denken :-* Mijn gevoel was denk ik toch juist, vandaag een beetje bloedverlies gehad…heb nu een tanpon in en dan ga je niet iedere 5 min kijken he Heb nog geen ongi pijn iig
Maar ga maar van niks uit…
Suuuuus, wat lees ik nu :shock: :shock: :shock:
Ik hoop iig dat alles goed is , maar ik bel je denk ik morgenavond wel ff na negenen als je dan nog niet op bed ligt
Hey Lieke ben je daar! Balen dat het toch gaat komen dan… ik hoop toch echt dat ik morgen nog niet in bed lig zo vroeg, maar je weet niet wat zo’n dag met je doet hè? Vast niet!