Mannetje is net binnen die heb ik de test net laten zien
Bibi-jane en hubbie, Gefeliciteerd!!
Geniet ervan!!
:dance: HEEEEEEEEY Bibi-jane en hubbie, GEFELICITEERD!! :dance:
Super, Geniet ervan!! :-* :-* :-*
Straks de lijsten gelijk weer veranderen :mrgreen:
Ik denk ik ga even snel kijken of er nog nieuws is.
En ja hoor wat voor nieuws zeg!!!
Zie je nou wel dat ik gelijk had met een dikke vette +
Meid van harte gefeliciteerd ook voor je hubbie uiteraard, wat zal dat een verrassing geweest zijn toen hij thuis kwam zeg
Kun je het al een beetje geloven?
Ben zo blij voor je, geniet ervan he!
En ik heb zo geprobeerd op te vangen hoor die hormonen, hopelijk volgen we snel je voorbeeld en zijn we binnekort ook allemaal aanstaande mama’s
He wat zie ik op het lijstje, wij (nog) niet zwangeren zijn nu in de minderheid, dat is een goed teken zeg.
9 van de 16 zwanger dat is dus meer dan 50% dus dames kan niet anders dan dat wij binnekort zullen volgen
:dance: Jaaaaaaaa!!!
Bibi-Jane en hubbie, GEFELICITEERD!!! :dance:
Angèl, mooi gedaan met die nieuwe lijstjes :thumbup:
Ik zag in het vorige deeltjes nog een link naar je foto’s staan die heb ik nog even bekeken.
Hele mooie foto’s. Heerlijk is dat, hè, als je hondjes zo genieten. Dan geniet je zelf automatisch mee (heb je al eens op mijn www gekeken? Daar staan ook een heleboel wandelfoto’s (en andere) van mijn doggies op 8) )
Inderdaad Anoniempje, dat moet toch wel een goed teken zijn, hè?
Ik hoop het in elk geval wel
Ja wij gaan het proberen he we hebben nog een paar dagen, eerst Lieke!
Zou wat wezen zeg als we alle 4 positief kunnen testen in 1 week tijd, zal te mooi wezen he!
Hoe voel jij je?
Heb even snel een paar foto’s gekeken wat een schatjes zijn het toch he, die goldens
Tuurlijk eerst Lieke Ik ben volop aan het :thumbup: en
Ik voel eigenlijk weinig, maar ik heb een hele rare cyclus achter de rug.
In het vorige deeltje schreef ik al dat ik er niks van snapte en dat is ondertussen alleen maar minder geworden.
Vanochtend was mijn temp 2/10 gezakt. Meestal ben ik dan wel ongesteld als ik naar de wc ga. Maar niet dus. Er is gewoon nog helemaal geen spoortje bloed te bekennen. Mijn afscheiding is een beetje gelig van kleur, terwijl er afgelopen weekend nog wat bloed in mijn afscheiding zat.
En van dat bloed is nu dus niks meer te bekennen.
Ik vrees nog steeds het ergste, maar deze cyclus snappen doe ik het in elk geval niet.
En hoe is het met jou? Hoe voel jij je?
Ik heb trouwens wel vreselijke spierpijn in mijn bovenbenen, maar dat komt door iets heel anders.
Gisteren weer naar behendigheid geweest met Jody en we hebben aardig wat gedaan. Ik heb dus ook aardig wat rondjes over het parcours gerend met Jody en dat voel ik nu dus wel :lol: :lol: Jody was ook helemaal moe aan het eind van de les. Nou, daar is ook wel wat voor nodig, hoor, om haar moe te krijgen :mrgreen:
Merk eerlijk gezegd helemaal niks :?
De afgelopen maanden had ik steeds wel last van wat kleine dingetjes zoals mijn onderbuik, gevoelige borsten maar nu helemaal niks dus weet niet wat ik ervan moet denken.
Verwacht maar niks we zien wel al hoop ik natuurlijk wel heel erg dat het gelukt is deze keer en dat ik bij 1 van de eerste dec. mama´s zal gaan horen.
Ben jij al constant je temp. aan het bijhouden?
Wat moet dat precies zeggen, wie weet ga ik het de volgende keer dan ook eens doen.
Dus behendigheid is ook goed voor jezelf :lol: zo blijf je in beweging he.
Die van mij is ook onvermoeibaar hoor, gaat altijd maar door!
Ik ben inderdaad al een tijdje mijn temp bij aan het houden. Maar mocht het deze maand niet raak zijn, laat ik de thermometer komende maand toch even in het kastje liggen. Het was mij voornamelijk te doen om de vraag of ik een eisprong had. Inmiddels weet ik wel dat ik die inderdaad heb. Het nadeel van tempen is dat je pas na de eisprong ziet dat je je eisprong hebt gehad. Het is dus geen goede methode om te weten wanneer je hem krijgt, want dat zie je er meestal niet mee. Soms gaat je temp iets naar beneden op de dag van de eisprong, maar dat is ook lang niet altijd het geval.
En ik kon dus ook meestal zien wanneer ik ongesteld werd. Op de dag dat mijn temp weer zakte werd ik ongesteld.
Maar deze maand zakte hij pas op dag 5 en nu was hij vanmorgen al gezakt, maar ben ik nog niet ongi.
Dat is dus ook de reden dat ik echt helemaal niks van deze cyclus snap. Hij wijkt echt heel erg af van mijn andere cyclussen (het zou heel misschien een goed teken kunnen zijn, maar daar durf ik ook weer niet te hard op te hopen)
Behendigheid is inderdaad ook heel goed voor je eigen conditie. Je rent zelf natuurlijk constant met je hond mee.
Ik doe verder niet aan sport, maar dit is dus al een sport op zich
Ik leef nu een beetje in een roesje
Alles moet gewoon door gaan hier en ik zit op een wolk
Hihi, dat is toch logisch, Bibi-Jane?
Blijf jij nog maar even op je wolk zitten, hoor
Als ik ooit een positieve zwangerschapstest in handen heb, klim ik er ook heel snel op :lol:
@@ntoinet wrote:
:dance: Jaaaaaaaa!!!
Bibi-Jane en hubbie, GEFELICITEERD!!! :dance:
Angèl, mooi gedaan met die nieuwe lijstjes :thumbup:
Ik zag in het vorige deeltjes nog een link naar je foto’s staan die heb ik nog even bekeken.
Hele mooie foto’s. Heerlijk is dat, hè, als je hondjes zo genieten. Dan geniet je zelf automatisch mee(heb je al eens op mijn www gekeken? Daar staan ook een heleboel wandelfoto’s (en andere) van mijn doggies op 8) )
Dank je

Schandalig genoeg heb ik nog niet eens op jou www gekeken :oops: Dat ga ik na het eten even uitgebreid doen

Er is er een zwanger hoera hoera, dat kun je wel zien dat is bibi....
Gefeliciteerd meid, je hebt er even op moeten wachten, maar dat is het vast meer dan waard. Geniet er lekker van!!
En voor de meiden die deze week hun NOD hebben: ik hoop dat jullie allemaal in 1 week een + testen. Is weer eens wat anders dan elke maand een en het is jullie zo van harte gegund!!
Groetjes Mees
Yesss Bibi-jane :dance: :inlove: Gefeliciteerd!!! :dance: :inlove:
En hoe reageerde je hubbie?? Blijf maar lekker op dat wolkje zitten hoor :inlove:
Lieke, nou jij bent de volgende he hopelijk ook zo’n mooie plus op de test voor jou :thumbup:
Spannende tijden hier op dit forum, ik :thumbup: en natuurlijk ook voor de andere afwachtende dames.
Zal ook nog effe wat extra hormonen hier rondstrooien
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Groetjes Natascha.
Gefeliciteerd Bibi-Jane.
Eindelijk weer iemand zwanger, Lieke we blijven duimen voor je :thumbup: :thumbup:
Groetjes Vanessa.
Hoe is het met jou natascha???
Een tijdje geleden weer. Hier goed in ieder geval geen last van mijn menstruatie eigenlijk. Wat ik wel zo prettig vind !!!
Vanavond gaan we weer bij ons nieuwe huisje kijken eens kijken wat ze achterlaat of wat we over moeten nemen. Dan weten we gelijk wat we hier ook achter kunnen laten voor onze kopers wel zo handig !!!