Anomiempje:
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID !!!
Groetjes West xxx
anoniempje: gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Mees: ook al zo’n mooie buik!!!
Anoniempje :dance: Gefeliciteerd!! :dance:
Ik wens je vandaag en morgen een gezellige dag :-
Suus en Mees, wat een mooie buikjes al :inlove: Bij mij begint het ook al wat te groeien, maar voordat ik hier een foto plaats duurt nog wel effe denk ik :oops:
West balen zeg :? Maar je dacht het zelf ook al he, was je gevoel toch juist.
Lenie, sterkte meis :-
Ik begin dinsdag op kantoor met vervangend werk, hoef pas om 11:00 te beginnen ivm misselijkheid s’ochtends.
O en dat jaloers zijn kan ik me heel goed voorstellen, wij hebben erg geboft dat het zo vlot raak was. Als ik nu nog niet zwanger zou zijn zou ik dat denk ik ook bij iedere nieuwe zwangere hebben :?
Ook hier op het forum denk ik, aan de ene kant heb je hier veel steun van anderen, maar lijkt me ook wel moeilijk om steeds geconfronteerd te worden met mensen die wel al zwanger zijn.
Vinden jullie het niet moeilijk om elke keer onze berichtjes te lezen?
Over kwaaltjes, gekochte spulletjes enz?
Kan me dat namelijk goed indenken :think:
Nou dames een dikke :-* en nog wat hormoontjes just in case
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Groetjes Natascha.
@Kes wrote:
Anoniempje :dance: Gefeliciteerd!! :dance:
Ik wens je vandaag en morgen een gezellige dag :-
Suus en Mees, wat een mooie buikjes al :inlove: Bij mij begint het ook al wat te groeien, maar voordat ik hier een foto plaats duurt nog wel effe denk ik :oops:
West balen zeg :? Maar je dacht het zelf ook al he, was je gevoel toch juist.
Lenie, sterkte meis :-
Ik begin dinsdag op kantoor met vervangend werk, hoef pas om 11:00 te beginnen ivm misselijkheid s’ochtends.
O en dat jaloers zijn kan ik me heel goed voorstellen, wij hebben erg geboft dat het zo vlot raak was. Als ik nu nog niet zwanger zou zijn zou ik dat denk ik ook bij iedere nieuwe zwangere hebben :?
Ook hier op het forum denk ik, aan de ene kant heb je hier veel steun van anderen, maar lijkt me ook wel moeilijk om steeds geconfronteerd te worden met mensen die wel al zwanger zijn.
Nou dames een dikke :-* en nog wat hormoontjes just in case
Groetjes Natascha.
Ja balen maar mijn voor gevoel was juist alleen nu weer 26 dagen dus nu weer eerder. Ik heb er geen moeite mee hoor dat er meiden zwanger worden en op internet zetten of gekochte spullen er op zetten.Je weet van te voren dat dat kan gebeuren.
Groetjes West xxx
West niet lullig bedoeld hoor maar jij bent natuurlijk ook nog niet zolang bezig als sommige meiden die hier schrijven.
@Kes wrote:
West niet lullig bedoeld hoormaar jij bent natuurlijk ook nog niet zolang bezig als sommige meiden die hier schrijven.
Nee dat weet ik maar je weet van te voren toch ook wel dat het snel kan gaan en wat langer kan duren. Tuurlijk als je wat langer bezig bent dat je meer gaat hopen. Maar nog maals was alleen bedoeld dat ik er geen problemen mee heb verders niks hoor…
Anoniempje, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! :dance:
Suus en Mees, mooie buiken :thumbup:
Suus, echt een heel verschil met 4 weken geleden.
Kes, fijn dat je voorlopig kantoorwerk kan gaan doen. En helemaal fijn dat je om 11 uur pas hoeft te beginnen. Ik blijf voor je duimen dat je snel van die misselijkheid af bent :-*
Wij zijn nu 7 maanden bezig, maar ik vind het niet moeilijk om jullie berichtjes te lezen. Sterker nog, ik vind het eigenlijk heerlijk om jullie berichtjes te lezen. Ooit komt onze tijd en dan mag en kan ik zelf zulke berichtjes gaan schrijven. Tot die tijd geniet ik van het geluk en de blijdschap (ondanks de kwaaltjes ) die uit jullie berichtjes straalt
Gelukkig maar, op sommige forums krijg ik weleens een ander idee namelijk
En wil mensen het niet moeilijker maken dan ze het al hebben :-*
West ik denk dat je vanaf het begin al heel erg hoopt, maar als het na een tijd nog steeds niet lukt dan zijn er veel dames die zich afvragen of het wel gaat lukken op de natuurlijke manier.
En iedereen gaat er natuurlijk anders mee om, geen mens is hetzelfde he
@ntoinet, ik ben trouwens voornamelijk s’ochtends nog misselijk, dus lijkt wel wat minder te worden. Een tijdje terug zakte het namelijk pas halverwege de middag weg. Dus er is nog hoop :mrgreen:
Anoniempje :-*
West ik denk dat je vanaf het begin al heel erg hoopt, maar als het na een tijd nog steeds niet lukt dan zijn er veel dames die zich afvragen of het wel gaat lukken op de natuurlijke manier.
En iedereen gaat er natuurlijk anders mee om, geen mens is hetzelfde he
Ja dat snap ik ook wel maar je als je met je conceptie stopt weet je van te voren dat het of snel kan gaan en lang kan duren. Dus tja ieder zijn eigen mening hier over.
Weten en gevoelens zijn 2 verschillende dingen west.
En uiteraard heel fijn dat jij het zo relatief kan bekijken, maar bedoelde alleen maar te zeggen dat niet iedereen dat zo voelt.
Was geen aanval op jouw manier van denken hoor
West, hij is even onderweg geweest, maar heb vandaag jullie kaartje ontvangen :mrgreen: Bedankt ervoor hoor! :-*
Hoe blij kun je zijn he :oops: Is namelijk ons eerste kaartje pas
Mijn zus heeft er ook een gestuurd maar die is niet aangekomen.
Lang leve de TPG :twisted:
@Kes wrote:
West, hij is even onderweg geweest, maar heb vandaag jullie kaartje ontvangen :mrgreen: Bedankt ervoor hoor! :-*
Hoe blij kun je zijn he :oops: Is namelijk ons eerste kaartje pas
Mijn zus heeft er ook een gestuurd maar die is niet aangekomen.
Lang leve de TPG :twisted:
Graag gedaan meid… Dan is ie wel erg lang onderweg geweest zeg pfff maandag op de bus gedaan heeft dat 5 dagen de tijd nodig om aan te komen naja ja inderdaad lang leve de tpg post…
Lieve meiden: allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties!
Vandaag in mijn gezin al verwend, hadden gebakjes gehaald voor bij de koffie, en ik kreeg een mooie bos bloemen en een kadobon dus was hardstikke leuk.
Verder druk bezig geweest met taarten bakken, het ruikt hier nu heerlijk :lol: naar appeltaart.
Mijn vriend komt zo thuis dus dan kadotje uitpakken :lol: en straks samen lekker uit eten zodat ik toch ook vandaag een jarig gevoel heb.
Werd nog gebeld door mijn werk dat ik met pasen niet hoef te werken dus ben nu lekker vrij tot de 26e :!:
Mees: ook al zo’n mooie buik, wees er maar trots op hoor.
Kes: Wat moet je nu precies doen op kantoor?
En ik vind het ook niet vervelend hoor om jullie verhalen aan te horen, ik gun het jullie allemaal van harte en zo weten wij vast wat ons te wachten staat toch?
@Kes wrote:
Groetjes Natascha.
Nee hoor ik heb er geen moeite mee…juist leuk om te zien hoe het met jullie gaat en hoe alles groeit en bloeit…
Normaal heb ik er ook geen last van maar met dit nichtje was het even anders… zij wilde eerst geen kinderen… maar ik ben super blij voor haar en ieder ander…
Toen we stopten met de pil wist ik heel goed dat niet iedereen snal zwanger zou zijn. Je moet het ook maar net kunnen worden. Het grootste wonder!!!
Lenie,
Had het niet speciaal over jou hoor, maar ben blij dat jullie het zo voelen :-* Dan blijf ik jullie lekker vervelen met mijn verhalen en foto’s :mrgreen:
Anoniempjeeeeeee gefeli met je verjaardag!!! Lekker saampjes eten en ik hoop dat je deze keer een heel mooi kadootje krijgt voor je verjaardag!
Gelukkig dat iedereen het idd wel leuk vindt dat de zwangeren toch hier blijven meekletsen. Ik vind het toch fijn zelf om hier te kletsen, hier leeft iedereen net wat meer met je mee dan op de 9 maanden mama’s. Daar kan je dan wel praten over ervaringen, maar er wordt ook weer niet altijd gereageerd…
Hier is het kamertje helemaal geverfd inmiddels. Het enige wat nog moet gebeuren is de radiatorombouw, maar die gaan hubbie en zijn vader maken als het mooi weer is, moet nog op maat gezaagd worden enzo. Nu kunnen dus spulletjes gaan kopen en dingen die er al zijn ophangen en opbergen! Ikke ben blij :lol: :lol:
Enneh voor iedereen nog even:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Mogguh,
Iedereen alvast een gezellig paasweekend!!
Ik moet werken dus vandaar al deze wens voor jullie!!
Vandaag een late, morgen een late, maandag een vroege en daarna nar de voetbalvereniging om te helpen achter de bar. Druk druk druk
Maar manlief is over 5 nachtjes thuis :inlove: :inlove: :inlove:
Wij gaan zo lekker naar rotterdam toe naar kennissen en dan daarna lekker naar volendam toe een dagje hopelijk gaat het nog droog worden want het regent nu hierzo Dus ik ben er vandaag niet !!!
Groetjes West xxx
Zo wat een rust hier zeg.
Jullie hebben niet veel gekletst de afgelopen dagen. ik was zo weer bijgelezen
Hier een gezellige verjaardag gehad, vrijdag dus lekker uit eten geweest en gister de visite gehad, wel verschillende mensen afgebeld du het was niet zo druk als verwacht maar toch wel aardig wat mensen geweest.
Zijn goed verwend, van mijn vriend een mooie ketting met bijpassende oorbellen gehad, ik heb hem een horloge gegeven.
Verder veel bloemen. kadobonnen, geld, douchespulletjes mooie set tuinverlichting dus niks te klagen.
Ga lekker aan een paasontbijtje beginnen, allemaal fijne dagen
En Lieke: Ik ben hard voor je aan het