***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Tja, dit ben ik niet gewend hoor, dat er zo weinig wordt gekletst!! :slight_smile:

Fijne 2e paasdag!!

Het was vandaag super mooi weer geworden gelukkig lekker een terrasje gepakt enzo.Toen we weer verder liepen en terug liepen wilde we bij het zelfde cafe weer gaan eten.Het was hartstikke druk en weinig personeel.We konden vrij snel bestellen en we kregen ook snel ons drinken maar na een uur was er nog geen eten en toen hadden wij zo iets ja dag tis goed dus een dame aangesproken van hoe het nu zat met ons eten.En er was wat fouts gegaan met de bestelling dat ging nog via een luik de keuken was dus beneden en ze hadden naar de keuken gebeld toen en bleek dat ons briefje ergens tussen bleef hangen ja ja heel veel mensen gingen weg zonder hun drankjes te betalen want met het eten duurde het ook zo lang en die hadden niet zo veel geduld net wij.En al dat eten bleef over dus zetten ze dat op een tafel opgesteld maar wij kregen dus ook ons eten niet en echt na een uur te hebben gewacht hadden we zo iets van we betalen ons drankje en gaan ergens anders eten.Dus die serveerster wil het wel overnieuw bestellen maar toen zeiden wij van duurt het dan weer een uur Daar had ze dus niet van terug en we hebben afgerekent en toen kwamen we langs een viskraampje en toen hebben we maar staande weg een visje gegeten.En we zijn ook nog bij marken geweest ook een heel erg leuk plaatsje moesten we voor een uur 4,30 toeristenbelasting betalen met zijn 4 ren afzetters. Dus toen we daar klaar waren hadden we het wel gezien en zijn we naar rotterdam gereden en hebben daar lekker met zijn 4 ren gaan gourmetten en dat was op en top erg lekker !!! Verder trouwens ook nog bij een kaas boer geweest kregen we eerst uitleg was ook erg leerzaam en toen nog 2 kazen gekocht hmmmm… Weer een lang verhaal maar zo was onze dag en we zijn net thuis en morgen maar eens lekker uitslapen hahaha

Groetjes West xxx

Halloooo!!!

Dames stop maar met duimen…hier zijn de :evil: :evil: al :!: :!: :!:

Dus ik wordt (hoop ik) ook een 2007 mama

Chelleke mijn NOD mag naar 13 -05

Maar nu het leuke nieuws:

Wij hebben vanmiddag een nieuwe auto gekocht :dance: Een skoda Fabia combi uit 2002…we krijgen hem over ongeveer 3 weken.

Ik zal ff fotootje plaatsen.

Hubbie heeft ook mooiere foto’s gemaakt maar die laat ik nog wel zien, deze is van internet afgehaald.

Kom op dames er moet er deze ronde toch 1 zijn die goed geklust hebben…ik kan toch echt niet de laatste blijven van de rij hoor

Lieke balen zeg dat de :twisted: er weer zijn.

Mooie auto hoor

Bibi-Jane: jij was idd de laatste he, ik verwacht ook niet echt iets hoor, heb geen bijzondere klachten maar goed alle hoop voor de laatste 2006 mama is op mij gevestigd dan he :doh:

Hier op het moment een zooitje, nogal wat problemen bij mensen die heel erg naast mij staan dus voel me op het moment totaal niet lekker in mijn vel.

Misschien dat ik de komende dagen nog even mijn hart lucht bij jullie maar nu moet alles eerst even zakken ligt erg emotioneel :cry:

Lieke, balen dat je weer ongi bent geworden :frowning:

Mooie auto!! :stuck_out_tongue:

Anoniempje, sterkte. Ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn.

En als je je hart wil luchten, zijn wij er natuurlijk voor je om een luisterend oor te bieden.

Van je af schrijven (als je daar aan toe bent) doet vaak al veel :-*

ff kort…

Anoniempje: sterkte, als je er over wilt praten dan zijn we er voor je heeee!

Lieke: leuk die nieuwe auto, ziet er goed uit! wel weer die stomme :twisted: … balen!!!

ik blijf hopen voor je…

Voor de andere dames, tot later. Fijn om te horen dat ‘wij zwangeren’ jullie niet de neus uitkomen :wink: !

x

Ik ben trouwens vanmiddag nog even naar de mediamarkt en naar een tuincentrum geweest. Ik moest een nieuwe printercartridge en wat leuke bloemetjes voor in de tuin hebben.

Stom natuurlijk, want ik had van te voren al kunnen weten dat het spook- en spookdruk zou zijn op zo’n dag. Vooral in het tuincentrum kon je je kont amper keren :roll:

Maar goed, ik ben uiteindelijk wel thuis gekomen met wat ik wilde, en ik heb zelfs nog wat tuinkussens die in de aanbieding waren kunnen scoren :mrgreen:

@lieke1 wrote:

Halloooo!!!

Dames stop maar met duimen…hier zijn de :evil: :evil: al :!: :!: :!:

Dus ik wordt (hoop ik) ook een 2007 mama

Chelleke mijn NOD mag naar 13 -05

Maar nu het leuke nieuws:

Wij hebben vanmiddag een nieuwe auto gekocht :dance: Een skoda Fabia combi uit 2002…we krijgen hem over ongeveer 3 weken.

Ik zal ff fotootje plaatsen.

Hubbie heeft ook mooiere foto’s gemaakt maar die laat ik nog wel zien, deze is van internet afgehaald.

Hè balen lieke :thumbdown:

Op naar de volgende ronde maar weer :!:

Leuk autotje :dance:

@anoniempje wrote:

Lieke balen zeg dat de :twisted: er weer zijn.

Mooie auto hoor

Bibi-Jane: jij was idd de laatste he, ik verwacht ook niet echt iets hoor, heb geen bijzondere klachten maar goed alle hoop voor de laatste 2006 mama is op mij gevestigd dan he :doh:

Hier op het moment een zooitje, nogal wat problemen bij mensen die heel erg naast mij staan dus voel me op het moment totaal niet lekker in mijn vel.

Misschien dat ik de komende dagen nog even mijn hart lucht bij jullie maar nu moet alles eerst even zakken ligt erg emotioneel :cry:

Sterkte meis :frowning: :-*

En we duimen voor je

Nieuw deeltje :smiley:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=19168

Hallo meisjes! Wat een rust hier zeg! Iedereen leuke dingen gedaan het weekend?

Lieke balen hoor dat de :twisted: er weer zijn, nou ja dan maar lekker schilderen in je nieuwe huisje! Mooie auto hoor, echte gezinsauto, dus dan maar jullie best doen om een vroege 2007 mama te worden :wink: :-*

Anoniempje, als het nodig is lekker je hart hier luchten hoor! Hier is altijd wel iemand die een goed adviesje of een aardig woordje en een luisterend oor voor je heeft!

Wij zijn het hele weekend druk geweest. Zaterdag met het kamertje beetje gerommeld, 's avonds de verjaardag van Ramon zijn zusje. Zondag weer naar zijn ouders omdat daar de schoorsteen gesloopt moest worden, ik ben met mijn schoonmoeder samen bij mijn schoonzusje thuis geweest. Vandaag zouden wij naar de meubelboulevard hier gaan, en toen wilde zijn zusje ook wel even mee, die moesten voor een autostoeltje gaan kijken. We zijn niet geslaagd, maar we hebben wel een hele mooie gezien die ik ook wil kopen (voor kindjes van 9 - 18 kg) ik krijg hem namelijk van mijn vader. Die is dus EUR 259,- maar de mevrouw van Prenatal vertelde dat ze a.s. zondag open zijn en dat dan alle stoeltjes met 20% korting (dan zijn ze dus EUR 207,- en dat kost een oudere versie ook, maar deze is echt heel mooi en goed getest) verkocht worden. Zondag komen ze dus weer en gaan we het stoeltje kopen. Zo weer een heel verhaal… en komend weekend is hubbie jarig dus dan wordt het weer een vol weekend… pffff

Lieke balen dat de :twisted: :twisted: er weer zijn op naar de volgende ronde dan maar net als ikke.wel een mooi auto zeg toppie meis !!! Sjee Anoniempje dat is niet zo mooi dat het niet zo lekker bij je gaat en dat je je niet zo goed voelt. Hopelijk komt er snel verbetering in dat goed gaat met je sterkte ermee.

Vandaag zijn we met een vriend voor een tent wezen kijken die moest nog een tent hebben voor hemelvaart en nu was alles open en hij heeft kunnen slagen en we hebben hem gelijk bij ons in de tuin opgezet stond binnen een half uur met zijn 2 tjes dus de mannen hebben zich wel vermaakt en ik ook trouwens met hun blunders met de tent jammer dat we geen camera hebben om te filmen was zo leuk om te zien hoe hun dat deden.Ik had de beschrijving dus was erg lachen.Ik heb echt in een deuk gelegen hahaha.Ik zo dat moet je zus enzo doen zeiden hun nee we hebben al meer een tent opgezet dus we weten hoe het moet ja ja mannen hahaha. Lukte dus niet he ik zo wie heeft hier nu de beschrijving haha wilde ze hem afpakken om te kijken ik zo nee doe nu maar wat ik zeg hoezo eigenwijs :lol: Maar uiteindelijk naar mij te hebben geluisterd stond de tent. haha Verder gaat het super goed met mij ik voel me heel erg goed ondanks de ongie heb er weinig last van en er bijna alweer van af joepie !!! Ik denk dat dat het weer is !!!

Groetjes West xxx

Euh…dames…zie bovenste berichtje :oops: