***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Kom op meiden moed houden hoor! Een half jaar lijkt lang, maar je moet altijd rekening houden met een jaartje, helemaal als je bijv. lang de pil geslikt hebt (geldt ook weer niet voor iedereen natuurlijk…)

Lenie balen dat het niet zo goed gaat met je tante en tja die nichtjes, het lijkt wel of iedereen zwanger is als je er zelf mee bezig bent, had ik ook hoor!

Meiden dikke knuffel voor jullie allemaal!

Hier is het weer rustig hoor, heb wel gisteren op mijn werk (en thuis daarna ook nog natuurlijk) en vandaag ook weer een beejte te veel gestresst met als resultaat last van mijn buik (beetje harde buiken…) hang nu dus rustig op de bank, geen boodschappen gedaan en de frituurpan maar aangezet (hubbie kookt :lol: ).

Tot later!

Suus: je hebt wel gelijk hoor dat een jaar nog normaal is na pilgebruik maar als je dan iedereen om je heen snel zwanger ziet raken heb je toch zoiets van waarom ik nou ook niet?

Mijn cyclus was gelijk heel regelmnatig ondanks dat ik ongeveer 10 jaar de pil geslikt heb.

maar we houden de goede moed erin hoor.

Denk je een beetje om jezelf, harde buiken is echt een teken dat je rustig aan moet doen hoor dus luister maar lekker naar je lichaam en kom niet van die bank af, alleen om te kletsen bij ons mag het even :wink:

West: Balen zeg, op naar de volgende ronde, gelukkig dat je niet al te teleurgesteld bent.

Nou Lieke de hoop is nog op ons gevestigd dan he, wordt ook wel weer tijd toch want tot nu toe toch steeds wel elke maand 1 zwangere erbij

Lenie, ik kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig van wordt.

Wel even schrikken van je tante. Ik hoop dat ze snel weer opknapt.

Anoniempje, hier net geen 2006 mama meer. Mocht het deze maand raak zijn, dan zou ik uitgerekend zijn op 2 januari :wink:

West, balen dat ze er weer zijn :frowning:

Suus, fijn dat de lucht weer geklaard is bij jullie :wink:

Doe je wel een beetje rustig aan? :-* Zoals Anoniempje al schreef, alleen om met ons te kletsen mag je nog van die bank af :mrgreen:

Hihi om met jullie te kletsen blijf ik ook op de bank, laptopje, kan dus van de zomer in de tuin laptoppen als ik verlof heb… lekker hè? Ik ga zo wel effe lekker met de beestjes naar buiten, vind ik lekker even een frisse neus! Straks hubbie ook nog even vragen om een buikfoto te maken, de maand is weer om!

Ow ja, das waar ook. Hihi, heb zelf geen laptopje, dus dacht ik daar ook helemaal niet aan :lol: :lol:

Met de hondjes naar buiten is natuurlijk ontspanning, dus daar heb je dan ook wel toestemming voor :mrgreen:

Ik ben benieuwd naar je buikfoto :wink:

hallo, dank jullie voor alle lieve woorden… ik ben bang dat anderen het niet helemaal zullen snappen. Voor de rest weten vrienden niet dat ik bezig ben dus kan ik mijn gevoelens ook niet vertellen. Ik ben blij met jullie…

Mijn tante is de zoveelste die dit jaar een beroerte krijgt binnen de familie. Dit jaar ook al 2 keer een hartinfarct en een keer een hartaanval binnen de familie. Ik ben verder al vele familieleden verloren…

Mijn schoonvader heeft leverkanker met uitzaaiingen… dus ja, dat is een bijkomende rede dat ik toch wel zwanger zou willen worden. ik hoop dat hij alles nog mee zou mogen maken.

Ik sta er echt niet de hele dag bij stil hoor …maar leef met de dag…

@lenie wrote:

hallo, dank jullie voor alle lieve woorden… ik ben bang dat anderen het niet helemaal zullen snappen. Voor de rest weten vrienden niet dat ik bezig ben dus kan ik mijn gevoelens ook niet vertellen. Ik ben blij met jullie…

Mijn tante is de zoveelste die dit jaar een beroerte krijgt binnen de familie. Dit jaar ook al 2 keer een hartinfarct en een keer een hartaanval binnen de familie. Ik ben verder al vele familieleden verloren…

Mijn schoonvader heeft leverkanker met uitzaaiingen… dus ja, dat is een bijkomende rede dat ik toch wel zwanger zou willen worden. ik hoop dat hij alles nog mee zou mogen maken.

Ik sta er echt niet de hele dag bij stil hoor …maar leef met de dag…

Lenie heel erg veel sterkte.Ik weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen sorry Ik heb het vorig jaar ook van mijn schoonvader meegemaakt dus sorry dat ik even niet weet wat ik moet zeggen maar nogmaals veel sterkte meid.

Groetjes west xxx

maakt toch niet uit west…neem je niets kwalijk, ik weet af en toe ook niet wat ik moet zeggen hoor…

Jeetje Lenie: Wat een hoop ellende kan 1 familie dan toch hebben he, sterkte hoor meid.

En het is idd moeilijk als niemand weet dat je bezig bent om dan je gevoelens kwijt te kunnen, ik sluit me helemaal bij je aan, ik ben ook erg blij met jullie allemaal :-*

Suus: Showen hoor die buik, ben benieuwd of we kunnen zien dat je al goed gegroeid bent.

hier buikfotootje, zet er ook nog even de vorige bij kunnen jullie het verschil bekijken

Jeetje Suus, wat een verschil al weer zeg!!!

Suus toppie :inlove:

Ja best een verschil hè? En in kilo’s is het echt niks, namelijk 0,5 kilo aangekomen… en dat is niet van het weinige snoepen en gezonde eten :wink:

Zo, ben ik weer even, heb net de film Simon gezien, kennen jullie die? Was bij mijn ouders en zat zwaar te janken op de bank, zo zielig… Dat zijn dan echt de hormonen, want normaal heb ik daar niet zo snel last van. En waarschijnlijk ook de vermoeidheid, want die zit er goed in. Kan alleen nog niet slapen, hubby is ook nog niet thuis en heb niet zo’n zin om alleen naar bed te gaan nu, dus nog maar even hier kijken.

Soesa: Mooi fotootje hoor!! Het wordt al echt wat he??

Lenie: Wat een vervelende dingen allemaal binnen je familie… Ik hoop inderdaad voor jullie een beetje extra dat het snel lukt, want het is natuurlijk heel mooi als je schoonvader dit allemaal nog mee mag maken.

West: Jammer dat de :twisted: er weer zijn. Ook al had je er wel op gerekend, het blijft een teleurstelling elke keer weer…

Anoniempje: Sorry, ik dacht dat de hoop op 2006-mama’s voorbij was, maar blijkbaar niet. Hier nog wat :: :: :: :: :**:

Hier gaat alles verder prima. Heb de kleine vandaag regelmatig voelen schoppen, dus dat gaat vast goed. Moet alleen een beetje erom gaan denken met snaaien en snoepen, want al die extra kilo’s moeten er ook weer af.

Groetjes Mees

Suus: idd al weer goed gegroeid zeg, leuk om te zien hoor

Mees: geeft niks hoor, kan het soms ook allemaal niet meer bijhouden :wink:

Hoeveel ben jij al aangekomen en wanneer show jij je buik aan ons?

Ik ben nu in totaal 5 kilo aangekomen en zal even een buikfoto plaatsen. Let niet op de ongeschoren oksels :oops: en het ontzettend mooie setje :oops:

Heyy Suus en Mees,

Hele mooi buikfoto’s hoor en wat kun je het echt heel goed zien dat het hard groeit !!! Toppie op naar de volgende foto’s !!!

Groetjes West xxx

Inderdaad mooie buiken dames!!

Anoniempje…

Gefelicititeerd met je verjaardag!!!

Hier ben ik weer :!: :!: :!:

Afgelopen dagen vrij druk gehad dus niet veel gekeken hier…

Ik heb ook nog niet alles bijgelezen :oops:

Maar voor iedereen die ongi is geworden…Balen…maar op naar 2007 :!:

Mees en Suus mooie buiken hoor :!:

Enne Suus rustig aan doen op je werk he :!:

Ik ga snel ff poetsen, want vanmiddag heb ik verjaardag en dan komt er niks van…

Anomiempje: GefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiFijne dag :!: