***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Zo ben ik ook weer even, weinig tijd de afgelopen dagen

Heel de dag aan het werk en ook s´avonds vaak weg dus vandaar

Lenie: Balen zeg, op naar 2007!

West: nog maar even afwachten dan he

Ga nu eerst even boodschappen doen want zaterdag natuurlijk een verjaardag te vieren

@anoniempje wrote:

Zo ben ik ook weer even, weinig tijd de afgelopen dagen

Heel de dag aan het werk en ook s´avonds vaak weg dus vandaar

Lenie: Balen zeg, op naar 2007!

West: nog maar even afwachten dan he

Ga nu eerst even boodschappen doen want zaterdag natuurlijk een verjaardag te vieren

Ja afwachten maar meer kunnen we toch niet doen verders als het weg blijft test ik toch pas maandag of dinsdag.

Lijkt inderdaad ver weg… In juni wordt ik 25 en dat was een datum waarvoor ik graag zwanger wilde zijn… Kan misschien nog wel lukken…

Ja maar ik :pray: nog voor je hoor West

Lieke: hoe is het met jou?

Ik begin ook alweer een beetje zenuwachtig te worden hoor voor volgende week.

Heb vandaag weer wat meer last van mijn buik en wat gevoeligere borsten maar ja kan alle kant op dan he :?

Zo alvast de helft van de boodschappen binnen, viel een beetje tegen wilde even naar de aldi gaan maar die waren allemaal al dicht dus daar morgen nog maar even langs.

Ik vier mijn verjaardag zaterdag, mijn vriend is de 26e jarig dus vieren we het in 1x is wel zo makkelijk dan he.

Zal best druk worden, net even zitten tellen maar met familie en vrienden komen we op 40 man als ze allemaal komen :lol:

@anoniempje wrote:

Ja maar ik :pray: nog voor je hoor West

Lieke: hoe is het met jou?

Ik begin ook alweer een beetje zenuwachtig te worden hoor voor volgende week.

Heb vandaag weer wat meer last van mijn buik en wat gevoeligere borsten maar ja kan alle kant op dan he :?

Zo alvast de helft van de boodschappen binnen, viel een beetje tegen wilde even naar de aldi gaan maar die waren allemaal al dicht dus daar morgen nog maar even langs.

Ik vier mijn verjaardag zaterdag, mijn vriend is de 26e jarig dus vieren we het in 1x is wel zo makkelijk dan he.

Zal best druk worden, net even zitten tellen maar met familie en vrienden komen we op 40 man als ze allemaal komen :lol:

Dankje wel meis en jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag en ook van je hubbie !!! Heb op dit moment eet buien niet te geloven al een paar avonden en iedere keer pak ik er naar das nog het ergste maar ja dat doe ik zelf.

Zo anoniempje, dat word een drukke boel dan :shock: Ben je zaterdag ook echt jarig?

West, ben benieuwd meis :pray: O trouwens niks ontvangen met de post hoor. Is het nog niet verder doorgezet bij jou?

JanineB, je gaat goed hoor, lekker zo doorgaan! :thumbup: :dance:

Lenie, echt jammer meid :frowning: ik had echt goede hoop voor je deze ronde :-*

Suus, hb is 2 weekjes terug geprikt, VK zou het nakijken en als het te laag was dan zou ik het nog horen. Maar denk het niet want binnenkant ooglid is mooi rood. (word vaak bleek bij laag HB)

Chelleke, jij word hopelijk met de andere klussers een 2007 mama, en natuurlijk wel vroeg in 2007 :pray:

Hier gaat het zijn gangetje, enigste wat ik vandaag gedaan heb is gekookt, en veel geslapen tussendoor :oops:

Groetjes Natascha.

@Kes wrote:

Zo anoniempje, dat word een drukke boel dan :shock: Ben je zaterdag ook echt jarig?

West, ben benieuwd meis :pray: O trouwens niks ontvangen met de post hoor. Is het nog niet verder doorgezet bij jou?

JanineB, je gaat goed hoor, lekker zo doorgaan! :thumbup: :dance:

Lenie, echt jammer meid :frowning: ik had echt goede hoop voor je deze ronde :-*

Suus, hb is 2 weekjes terug geprikt, VK zou het nakijken en als het te laag was dan zou ik het nog horen. Maar denk het niet want binnenkant ooglid is mooi rood. (word vaak bleek bij laag HB)

Chelleke, jij word hopelijk met de andere klussers een 2007 mama, en natuurlijk wel vroeg in 2007 :pray:

Hier gaat het zijn gangetje, enigste wat ik vandaag gedaan heb is

gekookt, en veel geslapen tussendoor :oops:

Groetjes Natascha.

kzal hubbie eens even aanspreken straks die heeft hem als het goed is op de bus gedaan. Nee hier verder niks te bekennen van bloed spoortjes heb alleen wel veel vreet buien. En ja alles is weer wat gevoelig net de vorige keer maar minder als vorige week.Dus het blijft nog steeds spannend tot aan mijn nod.

Groetjes West xxx

hallo, vandaag naar het zuiderpark geweest met mijn neefje… hier even een foto van mij met hem… meerdere staan bij het showforum…

West: Ben vrijdag jarig :dance:

Zou eigenlijk vrij zijn dan maar moet nu toch nog werken tot 13.00 anders zou dit gezin op hun laatste dag nog iemand anders krijgen vond ik ook zo vervelend en het is hardstikke gezellig dus dan is het niet erg vind ik.

s’middags dan even mijn huis opruimen, is wel nodig na een week werken :lol: en vast appeltaart bakken enzo en dan zaterdag vieren we het.

Dan de pasen nog werken en dan weer lekker 8 dagen vrij

Kes: Gaat het weer een beetje beter met je nu je rustiger aan doet?

@anoniempje wrote:

West: Ben vrijdag jarig :dance:

Zou eigenlijk vrij zijn dan maar moet nu toch nog werken tot 13.00 anders zou dit gezin op hun laatste dag nog iemand anders krijgen vond ik ook zo vervelend en het is hardstikke gezellig dus dan is het niet erg vind ik.

s’middags dan even mijn huis opruimen, is wel nodig na een week werken :lol: en vast appeltaart bakken enzo en dan zaterdag vieren we het.

Dan de pasen nog werken en dan weer lekker 8 dagen vrij

Kes: Gaat het weer een beetje beter met je nu je rustiger aan doet?

Oh heerlijk appeltaart doe ik ook wel eens als ik veel tijd heb.

Kes: Hubbie heeft hem maandag op de bus gedaan dus als het goed is had je hem nu al moeten hebben toch :?: :?: Gebeurd wel vaker bij de post dat er gewoon niks aankomt had dat ook met kerstkaarten gehad afgelopen jaar had ze allemaal gelijk gepost en er waren er 5 bij die niks hadden gekregen vreemd hoor doen die mensen niks hahaha

Lenie: Leuke foto enne ook een leuk neefje het staat je geweldig meid :!: :!:

Lenie balen dat je negatief getest hebt hoor! Misschien ga je het nog redden voor je verjaardag… nog twee maandjes…

Voor de rest van de meiden :pray: :pray:

Gisteren heeft hubbie ons ukkie voor het eerst gevoeld :inlove: hij ging zo te keer in mijn buik ik zei tegen hem je moet nu echt even voelen hij had al zoiets van zal toch niet maar niks was minder waar, een grote schop precies midden in zijn hand :inlove: Vandaag de grote mijlpaal van 20 weken bereikt…Heb vandaag even een dipje gehad, druk op het werk hubbie chaggie en ikke ook dus jullie raden het al vette bonje en nog allebei chaggie…

Een hele goedemorgen allemaal 8)

Ik had weer even weinig tijd de laatset dagen om te reageren, maar ik ga nu proberen dat alsnog te doen (ik open mijn reactie dan altijd in een nieuw venster, zodat ik in het andere venster tegelijk kan lezen wat er allemaal geschreven is :mrgreen: )

Angèl, gelukkig dat het opgelost is met die kaart. Wel jammer dat sommige mensen het leuk vinden om zulke dingen uit te halen :?

Wat een verschil zeg, op die foto van je gebit. Het ziet er echt heel mooi uit.

Janinepien, gaaf dat je de kleine al voelt bewegen. Nog een paar daagjes en je bent alweer op de helft :stuck_out_tongue:

Suus, kamertje ziet er goed uit, hoor :thumbup: Mooie meubeltjes ook. Ik ben benieuwd hoe het is als het helemaal klaar is :wink:

Leuk, een camera. Wij willen er ook al een poos één hebben, maar zoals je al schrijft, ze zijn vrij prijzig, en daarom stellen we het eigenlijk steeds uit. Maar als er hier een kleine komt, wil ik hem toch echt hebben. Het is gewoon geweldig om het opgroeien op film vast te kunnen leggen :wink:

De bevalling filmen lijkt mij niks, hoor. De hele tijd zo’n camera erop gericht als je bezig bent.

Gefeliciteerd met je 20 weken!! Je bent gewoon al op de helft nu. De tijd gaat echt snel. Ik weet nog dat toen ik hier mee kwam kletsen, hadden jij en Janinepien net positief getest. Leuk dat hubiie jullie ukkie nu ook heeft gevoeld.

Balen van die bonje met je hubbie, ik hoop dat jullie allebei inmiddels alweer wat vrolijker zijn :-

Natascha, nog gefeliciteerd met je 12 weken!!!

Wel vervelnd dat je je steeds zo slecht voelt. Ik hoop dat dat snel over gaat :-

JanineB, nog een weekje!!! :wink: :-*

En al 3,7 kilo. Netjes hoor!! :thumbup:

West, ik :thumbup: en :pray: nog voor je, hoor.

Lenie, balen dat bij jou de :evil: :evil: er weer zijn.

Leuke foto van jou en je neefje :smiley:

Anoniempje, jullie gaan het druk krijgen zaterdag :shock: Wel gezellig druk natuurlijk 8) :stuck_out_tongue:

Ik weet inmiddels dat ik mijn eisprong heb gehad, dus kan mijn banner weer onder mijn berichten 8)

Ga nu eerst de honden maar eens uitlaten en dan straks een bakje koffie doen bij mijn schoonzusje. Weer even lekker genieten van mijn nichtje :inlove:

Goedemorgen meiden,

Ik krijg steeds geen mailtjes meer als er berichtjes worden geplaatst, dat was de vorige keer ook zal zo. Ik dacht dus: laat ik maar weer eens gaan kijken. Ik las dat er jammergenoeg nog niemand zwanger is geworden deze maand, helaas geen 2006-mama’s meer dus… :cry:

Maar alle goede hoop voor 2007 dan maar… We gaan extra hard :pray: en :thumbup: en :**: strooien.

Groetjes Mees

Lenie:

Wat een leuke foto :thumbup: Zal dadelijk eens naar de andere foto’s kijken.

Suus:

Balen van jullie dipje zeg :thumbdown: Helaas horen die dagen er ook bij :? Nu alles weer goed?

Wat lijkt me dat super om je kindje te voelen in je buik :inlove: Heerlijk.

Gefeli hè met je 20 weken :dance:

Mees:

Bedankt voor de :**: :thumbup:

Hoe is het nou?

Wij gaan er allemaal voor om jan 2007 mama’s te worden :smiley:

Flink aan de klus weer :inlove:

We beginnen het weekend ook maar weer eens, dan zijn alle :twisted: wel weg :lol:

Owja allemaal nog bedankt voor de positieve racties van mijn mooie tandjes :smiley: :dance:

ik was vandaag even verdrietig. In een maand tijd zijn er 2 jongere nichtjes zwanger en ongepland… ook kreeg ik te horen dat een tante van mij een beroerte heeft gehad… dubbel op dus eventjes

.Ik ben blij voor mijn nichtje hoor daar niet van maar ik ben nu een half jaar bezig… en … jullie snappen het hopelijk…

Oww lenie,

begrijpelijk dat je verdrietig bent! Ik wens je veel sterkte toe! Ook je familie uiteraard!!

Dikke knuffel!!

Mees: Nog niet voor iedereen is de hoop voorbij hoor voor 2006 :hand:

Lieke is bijna aan de beurt, bij West is het nog spannend en ik kan ook nog, als het bij mij gelukt is wordt het 29 dec.

En Antoinet missschien nog, of net niet? :?:

Geeft niet hoor :wink:

Alles goed met je?

Suus: Leuk dat je kleine zo beweeglijk is zeg, is het weer gezelliger daar bij jullie? :wink:

Lenie: ik snap je helemaal hoor meid.

Ik hoor om mij heen ook zo vaak van nou het was zo snel "raak"en ik vind een half jaar eigenlijk ook al wel lang hoor

Van de week zei zelfs mijn vriend nu dat hij toch wel zenuwachtig begon te worden als het nu ook niet gelukt zou zijn.

Hij begon al bang te worden dat het aan hem zou liggen.

Leuke foto met je neefje trouwens

West: hoe gaat het bij jou en Lieke???

@lenie wrote:

ik was vandaag even verdrietig. In een maand tijd zijn er 2 jongere nichtjes zwanger en ongepland… ook kreeg ik te horen dat een tante van mij een beroerte heeft gehad… dubbel op dus eventjes

.Ik ben blij voor mijn nichtje hoor daar niet van maar ik ben nu een half jaar bezig… en … jullie snappen het hopelijk…

Tuurlijk ben je verdrietig…zou ik ook zijn :frowning:

En we snappen wel dat je blij bent voor je nichtjes maar het

is voor jezelf wel pijnlijk…als je zo graag wilt en maar niet lukt en dan die meiden ongeplant zwanger raken…Daar mag je ook best verdrietig om zijn.

Wat naar van je tante, hopelijk knapt ze snel en 100% op.

Sterkte meis :-*

Hier is net na het eten de :twisted: :twisted: verschenen wat ik eigenlijk zelf had gedacht. Ik ga van af nu tempen want ik weet helemaal niet waneer me ei sprong is geweest en bij de vorige ook niet dus is best lastig om dan uit te vogelen waneer me eisprong is en moeilijk te klussen is want nu weer 26 dagen.Ik had er zelf ook niet heel erg op gehoopt dus het is nu eigenlijk niet echt een telrustelling.

Mijn nieuwe nod houd ik gewoon op 28 dagen dat is makelijker voor mij vind ik dan ik heb zelf ook een agenda waar ik het allemaal in bij houd.

Mijn nieuwe nod is nu 9 mei

groetjes west xxxx

Jammer West :thumbdown:

Ik zal je NOD veranderen :wink:

De dag dat mijn paps jarig is