Kes: Heb je trouwens al iets onvangen bij de post vandaag :?: :?:
Groetjes West xxx
Angel wat zijn je tanden mooi geworden! Weer flink wat dames met gekke kwaaltjes! Ik ben erg benieuwd en druk aan het duimen voor iedereen, het wordt weer tijd dat er weer een zwangere bijkomt!
Hubbie heeft vandaag een digitale camera gekocht (rib uit mijn lijf weer :shock: ) een Sony DCR HC 24 kunnen we dus straks ons ukkie lekker gaan filmen. Zijn er trouwens hier nog dames die als het zover komt de bevalling willen gaan filmen? Ikke niet hoor, maar was er benieuwd naar…
Hoi Meiden,
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben weer niet lekker :?
Vanochtend moest ik naar een bevalling en ik werd daar echt niet goed, stond op het punt van flauw vallen. Polsen onder de koude kraan gedaan en effe op het bad gaan zitten, maar zakte niet weg.
De verloskundige en die mensen zagen het ook aan me, ik was volgens hun een spook zo wit :shock: Ik had het koud en toch liep het zweet langs mijn rug, en mijn oren suisden.
Later werd ik ook weer erg misselijk en stond te trillen op mijn benen, dus heb mijn werk maar opgebeld om om aflossing te vragen
Gelukkig waren ze heel begripvol en moet van mijn leidinggevende deze week maar even heel rustig aan doen. Vrijdag bellen we dan weer even hoe het gaat, en dan mag ik vanaf volgende week evt. voorlopig vervangend werk op kantoor doen voor een paar uurtjes. Dan evt aanvullend nog in ziektewet en als het niet gaat kan ik zo weer naar huis gaan.
Baal er wel van, thuis duren de dagen zolang in je eentje, maar ja zo ging het dus duidelijk niet goed :wall:
Lenie, meis ik :thumbup: wel voor je hier hoor!
Suus, mooi dat oranje!
JanineB, fijn dat je hubbie bijna weer thuiskomt! (O enne Kes en Natascha ben ikke allebei hoor)
West, ja rekeningen
Groetjes Natascha.
Ja was een foutje, ben niet helemaal helder meer na 4 vroege diensten!! :oops: :oops: :oops:
Zit ook met mijn hoofd ergens in de wolken, het idee dat ik over een paar nachtjes mijn hubbie weer naast me heb! :inlove: Dan ben ik weer helemaal verliefd!
Wat dat te gaat geeft zijn afwezigheid wel een goede relatieboost!!!
@Kes wrote:
Hoi Meiden,
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben weer niet lekker :?
Vanochtend moest ik naar een bevalling en ik werd daar echt niet goed, stond op het punt van flauw vallen. Polsen onder de koude kraan gedaan en effe op het bad gaan zitten, maar zakte niet weg.
De verloskundige en die mensen zagen het ook aan me, ik was volgens hun een spook zo wit :shock: Ik had het koud en toch liep het zweet langs mijn rug, en mijn oren suisden.
Later werd ik ook weer erg misselijk en stond te trillen op mijn benen, dus heb mijn werk maar opgebeld om om aflossing te vragen
Gelukkig waren ze heel begripvol en moet van mijn leidinggevende deze week maar even heel rustig aan doen. Vrijdag bellen we dan weer even hoe het gaat, en dan mag ik vanaf volgende week evt. voorlopig vervangend werk op kantoor doen voor een paar uurtjes. Dan evt aanvullend nog in ziektewet en als het niet gaat kan ik zo weer naar huis gaan.
Baal er wel van, thuis duren de dagen zolang in je eentje, maar ja zo ging het dus duidelijk niet goed :wall:
Lenie, meis ik :thumbup: wel voor je hier hoor!
Suus, mooi dat oranje!
JanineB, fijn dat je hubbie bijna weer thuiskomt! (O enne Kes en Natascha ben ikke allebei hoor)
West, ja rekeningen
Groetjes Natascha.
Sjee natas,
Doe maar rustig aan dan want anders gaat het niet goed komen met je

Groetjes West xxx
West, zolang ik een beetje op de bank hang gaat het wel hoor, alleen als ik wat ga doen dan begint het :? Naja, hopen dat het volgende week weer wat beter gaat, ik doe nu in elk geval wel rustig aan, want moet nu niet alleen voor mezelf zorgen he.
Zal morgen de post in de gaten houden, ben benieuwd
JanineB, ja geloof je meteen, had ik al als hubbie een paar daagjes weg was voor zijn werk, laat staan zolang als bij jou
Ik ga me bed opzoeken, truste vast dames :-*
Kes
Heel veel beterschapjes…doe lekker rustig aan :-*
Trusten meis
Kes hoe zit het met je hb? Want als je zo beroerd bent zou het natuurlijk wel eens bloedarmoede kunnen zijn… misschien even de vk of ha vragen om een vingerprikje? Is zo gebeurd en binnen een kwartier heb je de uitslag! Je moet er niet te lang mee blijven lopen want als het te erg wordt kan je er zelfs van in het zkh terecht komen hoor! (wil je niet bang maken, maarreh hup die dokter/vk bellen jij :snooty: )
Dames ik ga lekker stoppen even banken en naar bed! Toedels!
Hoi hoi,
Hier wat bloed druppels vanmorgen dus ik vrees dat de ongie er aan zit te komen. Dus ik kijk het nog even aan of het al door gaat zetten.
Groetjes West xxx
West, balen zeg!!
Nou, daarnet heb ik weer gewogen en weer 7 ons kwijt!! Ik ben nu 3.7 kilo afgevallen!! gaat lekker dus!!
Balen West :thumbdown: Dan ga je ook met me mee als 2007 mama
Netjes hoor Janine :thumbup:
@Chelleke wrote:
Balen West :thumbdown: Dan ga je ook met me mee als 2007 mama
Netjes hoor Janine :thumbup:
Ik denk het wel maar nu is het weer verdwenen maar ik ga er wel van uit dat ik ongie word. Maar nu weer verdwenen :wall: :wall: :wall: Dus ik wacht nog af tot dat het door gaat zetten…
Goed hoor Janine toppie ga zo door :!: :!:
Groetjes west xxxx
Dan blijven we nog even heel hard duimen west :thumbup:
@Chelleke wrote:
Dan blijven we nog even heel hard duimen west :thumbup:![]()
Ja heel hard hahaha :thumbup: :thumbup:

Groetjes west xxx En anders worden we gewoon een 2007 mama’s
Ja kan me voorstellen dat je nu heel onzeker ben. Ik ben dat ook steeds voor de NOD :wall: :wall: Zo vervelend.
En uiteraad :thumbup: en ik voor alle andere meiden ook
ik heb voor de zekerheid getest en ik ben niet zwanger…
@Chelleke wrote:
Ja kan me voorstellen dat je nu heel onzeker ben. Ik ben dat ook steeds voor de NOD :wall: :wall: Zo vervelend.
En uiteraad :thumbup: enik voor alle andere meiden ook
![]()
Ja dat bedoel ik dus maar er waren maar een paar kleine drupelstjes vanmorgen en al heel de dag weer niks dus ja is erg vervelend dit dan.
Mag het of wat mij betreft door zetten of anders gewoon zwanger zijn.
@lenie wrote:
ik heb voor de zekerheid getest en ik ben niet zwanger…
Dat is balen lenie! Dan op naar een volgende ronde en een 2007 mama worden. Dan ga ik misschien wel met je mee !!!
@west wrote:
@Chelleke wrote:Ja kan me voorstellen dat je nu heel onzeker ben. Ik ben dat ook steeds voor de NOD :wall: :wall: Zo vervelend.
![]()
Ja dat bedoel ik dus maar er waren maar een paar kleine drupelstjes vanmorgen en al heel de dag weer niks dus ja is erg vervelend dit dan.
Ja precies. Snap wat je bedoeld. Ik heb gelukkig nu een regelmatige syclus en als ik ongi moet worden ben ik dat gelijk de ochtend van de nod dag…dat is op zich wel erg fijn. Hoef ik ten minste niet heel de dag in spannening te zitten.
Hè balen Lenie… :thumbdown: …nu ga je met mij mee naar de 2007…lijkt dat nog ver hè…bleeh. Maar dan moeten we maar weer flink aan de klus :inlove:
@Chelleke wrote:
@west wrote:@Chelleke wrote:Ja kan me voorstellen dat je nu heel onzeker ben. Ik ben dat ook steeds voor de NOD :wall: :wall: Zo vervelend.
![]()
Ja precies. Snap wat je bedoeld. Ik heb gelukkig nu een regelmatige syclus en als ik ongi moet worden ben ik dat gelijk de ochtend van de nod dag…dat is op zich wel erg fijn. Hoef ik ten minste niet heel de dag in spannening te zitten.
Hè balen Lenie… :thumbdown: …nu ga je met mij mee naar de 2007…lijkt dat nog ver hè…bleeh. Maar dan moeten we maar weer flink aan de klus :inlove:
En dat is hier dus niet de vorige keren dus 23 dagen en de laatste keer 31 dagen dus ik zie het allemaal wel weer wat het gaat worden maar vrees voor de :twisted: :twisted: En werd het niet gelijk in de ochtend dus ja dan altijd een hele dag wachten enzo.