Angel raar hoor die kaart! Dat zou ik zelf toch graag tot op de bodem uitgezocht willen hebben!
Janine niet te vaak te lang wegblijven hoor :naughty:
Ik zal wel weer hopeloos achterlopen, maar ik weet dus echt niet wat Preston Palace is :? … maarreh leuk hoor Bibi Jane!
Vandaag poetsdag gehad, hubbie had zich ziek gemeld met een buikgriepje , 8 uur baas gebeld had ik om 10 uur al de arbo aan de telefoon hij lag net te slapen na een halve nacht spoken, of ik hem even wakker wilde maken wat denk je zelf ! En dan is de eerste ziektedag nog wel van zijn eigen tijd, daarna gaat er iedere dag 0,20 uur af zolang je ziek bent, dus ik vraag me af waar ze zo’n haast mee hebben als ie eens een dagje ziek is… als je dan toch je twijfels hebt aan je personeel stuur je toch gewoon iemand langs de deur, weet je zeker of ie thuis is! Ik zal vanavond even wat fotootjes van het kamertje zoals het nu even is online zetten!
Hey Suus,
het is inderdaad raar maar ik maak me er niet meer druk om. Ik zit ook op een ander forum wat met brandweer te maken heeft en daar zit mijn goede vriend ook. En hij heeft een belletje gehad van lenen.nl Hij zou 10.000 willen lenen. Dat heeft diegene dus ook gedaan.
En nu komen er meer klachten van leden die lastig worden gevallen :naughty:
Dit alles komt waarschijnlijk door de verstand houding tussen 2 forums en 1tje vind het nu nodig om sommige te straffen :evil:
Snap dat niet hoor. Laat elkaar toch lekker in de waarde en als hun een mening hebben over iets waar hij heel anders over denkt, mag dat toch gewoon. Wij respecteren dat toch ook van die gene.
Nouja er word iig aangewerkt en wij gaan gewoon lekker vrolijk verder…net als hier
:-*
Zo dames, lang geleden dat ik zovel bij te lezen had hoor :thumbup:
Angel: Wat een rotkaart zeg, gelukkig kwam hij niet echt van de afzender vandaan, zou idd ook uitzoeken wie hem gestuurd heeft hoor.
Suus: Ben heel benieuwd naar je kamertje hoor, kom op met de foto’s!
Lieke: Leuk hoor dat je weer bijgekletst hebt met je vriendin van vroeger.
Hoe gaat het verder met je, gaat weer opschieten he
Janinepien: Leuk om weer iets van je te horen horr en wel regelmatig blijven komen bij ons he, al begrijp ik wel dat je het duk hebt hoor.
Een super zeg dat je die kleine al voelt bewegen
West en Lenie: ik hoop dat die vervelende :twisted: weg blijven hoor
West en Lenie: ik hoop dat die vervelende :twisted: weg blijven hoor [/quote]
Ik hoop het ook meis maar vorige week alle kwaaltjes zichtbaar tot gisteren toen ging het weer weg en nu nergens geen last meer van dus ik denk dat hier gewoon de ongie komt…
Lenie: Hoe is het bij jou merk jij al iets :?: :?:
Groetjes West xxxx
ja spannend dan he West.
Ik merk ook helemaal niks hoor, maar is misschien nog wel te vroeg ook.
Hebben wel op het “goeie” moment geklust :lol: dus wachten maar af
Als beloofd een paar fotootjes waarschijnlijk zetten we de commode aan de overkant en waar nu de commode staat de kast, lijkt mij ook wat handiger als je de kamer binnen komt lopen dan kan je meteen naar de commode… het bedje wil ik wel graag zo, de zon staat veel op het kamertje en achterin is het het minst warm en kan ik beebje ook gewoon zien door een kiertje van de deur :inlove:
Zo is het nu tijdelijk
Ik moet zeggen dat het er heel goed uitziet :inlove:
Suus, nogmaals ziet er al goed uit :!:
Maar ik kom het vlug weer een keer live bekijken :-*
Suus: begint al ergens op te lijken hoor, hardstikke leuk!
@Chelleke wrote:
Heb nu mijn voortanden mooi laten maken. Door alle neppe delen zag het er niet meer uit. Nu hebben ze alles verwijderd en alles opnieuw gevuld maar dan zo dat alles 1 geheel is. Dus ook over wat nog wel van mezelf was. Ik ben er erg blij mee. Ik zal eens zoeken naar de foto, heb een foto van dat de ene helft wel gedaan is en de andere nog niet. Zie je echt best wel goed het verschil.
Ik zag ineens hier op briefje staan....tanden...ik was vergeten dat ik een fototje zou plaatsen...hihi niet zo heel boeiend :mrgreen:
Wordt mooi hoor Angel :!:
Dank je. Is al af hoor. Is al weer even geleden
Maar we hadden tijdje geleden over tanden enzo…hihi
Zo Angel het verschil zie je echt goed hoor.
Echt hardstikke mooi, jij hebt dus weer een hele mooie glimlach
hier rare tijden… wel last van mijn buik maar dan tijdje weer niet… ongi zet nog niet door en was weer misselijk vanmiddag…
Ik weet het niet hoor maar reken nog steeds op die ongi…
@lenie wrote:
hier rare tijden… wel last van mijn buik maar dan tijdje weer niet… ongi zet nog niet door en was weer misselijk vanmiddag…
Ik weet het niet hoor maar reken nog steeds op die ongi…
lenie: ik heb ook al die bekende kwaaltjes die jij hebt vorige week 3 dagen lang achter elkaar maar is nu weer weg getrokken gisteren weer een beetje na het eten heel de avond wat zeuren in mijn buik. Ik reken ook gewoon op de ongie deze keer.Maar we houden de moed er in en ik ga hard voor je :thumbup: :thumbup:

Chelleke: Mooie tanden hoor :!: :!:
Suus: Het word al wat he met die baby kamer hij is echt mooi aan het worden ga zo door :!: :!: hahaha
Ik hoop dat ik niemand ben vergeten :!: :!:
Groetjes West xxx
ik weet het niet hoor. Ben weer kotsmisselijk na de lunch en voor mijn doen heb ik weinig gegeten.
Nog steeds licht bloedverlies maar normaal ben ik het heel erg… Ik weet het niet maar reken nergens op. Alleen die misselijkheid maakt onzeker.
Nou weet ik even niet meer van wie: maar wat een mooie houten meubels zeg!!!
Ook hier duim ik voor je lenie:
:thumbup: :thumbup:
:**:
Hai hai
Druk druk druk met werken… 4 vroege diensten achter elkaar en daarna geen zin om achter de pc te zitten :oops:
Anoniempje, hopelijk heeft de pijn niet lang aangehouden na het vullen van je kiezen! Ik neem aan dat je er nu geen last meer van heb. En wokken… oww dat vind ik ook zo lekker!!! Mjammie!!
Natascha, gefeliciteerd met je eerste mijlpaal. Dat lijkt mij een super goed gevoel te geven!!
Suus, de fotoos zijn al leuk!! Toffe kleuren! Leuk dat je zo geslaagd bent met kleding kopen!!
Kes, leuke maxicosi :inlove: Ik vind die dingen zo leuk, en kan dus niet wachten tot dat wij er ook één aan kunnen schaffen!
Antoinet, balen zeg een blaasontsteking. Mijn oma (82) heeft op dit moment nierbekkenontsteking en ze heeft erge pijn. Ze heeft nu wel pijnstillers maar die gaan pas na 3 á 4 dagen werken!
Bibi- jane, lijkt me echt heerlijk daar, Preston Palace. Ooit wil ik er ook heen… als hubbie thuis is hahaaha.
Lenie, balen zeg!! Hopelijk worden we (en uiteraard nog meer meiden) in 2007 mama!!
Angel alias Chelleke, wat betekent je nieuwe naam?? Trouwens, want een lugubere kaart!!
Lieke, leuk zeg dat het nog steeds zo klikt als 6 jar geleden met die vriendin. Het kan soms voorkomen dat je elkaar echt niks meer te vertellen heb. Gelukkig is dat niet bij jullie het geval!!
Janine, heel veel succes met de voorbereidingen! Gaaf huis trouwens!! (je avatar)
Nou dat wassie weer!
in ieder geval ben ik aan het aftellen! Nog 9 daagies en dan zie ik hubbie weer!! Jippie!!
Hey hey Janine,
Mijn echte naam spreek je uit als Ansjel (zoiets)
Mijn oom en mijn moeder noemde me altijd chelleke (sjelleke).
Doet mijn oom nog steeds eigenlijk :lol:
Vandaar dat ik deze naam nu gekozen heb