***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

He Angel: Balen zeg, ik heb nog zo hard voor je :pray: helaas heeft het niet geholpen :cry:

Suus: Leuk hoor dat je kamertje al opschiet, ben erg benieuwd naar de foto’s

Dus je hebt lekker geshopt, leuk he die buikbanden, mijn vriend vind ze maar niks maar zeker weten dat ik er ook 1 ga kopen hoor als ik een mooie buik krijg :wink:

Lieke: Jij bent dus heel je inboedel aan het verkopen, ideaal he dat marktplaats :lol:

Ik ben sinds gisteren weer aan het werk.

Mensen met het 1e kindje, erg gezellig weer en redelijk in de buurt.

Voorlopig tot en met woensdag maar misschien 1 of 2 dagen langer omdat ze met een keizersnede bevallen is.

Gister lekker wezen wokken, altijd erg lekker :drool:

@anoniempje wrote:

He Angel: Balen zeg, ik heb nog zo hard voor je :pray: helaas heeft het niet geholpen :cry:

Ik ben sinds gisteren weer aan het werk.

Mensen met het 1e kindje, erg gezellig weer en redelijk in de buurt.

Voorlopig tot en met woensdag maar misschien 1 of 2 dagen langer omdat ze met een keizersnede bevallen is.

Gister lekker wezen wokken, altijd erg lekker :drool:

mhhhh lekker wokken, daar ben ik ook zo gek op :dance:

Maar inderdaad balen, maarja op naar de volgende ronde maar weer :wink: Ben iig geen 2006 mama meer…pfff wat klinkt 2007 nog lang weg dan hè :roll: Bedankt voor het harde :pray: Lief van je :-*

Jij bent binnenkort aan de beurt…dus voor jou blijf ik nog even :pray: en :thumbup:

Voor de anderen ook hoor :smiley: :wink:

Hè, balen Angèl :frowning:

Ik kan je in elk geval een hand geven, want ook hier geen 2006-mama meer.

Niet dat ik al ongi ben, maar ik heb vanochtend even getempd, omdat ik uiterlijk gisteren mijn eisprong gehad moest hebben om uberhaupt nog in 2006 uitgerekend te kunnen zijn. Mijn temp was nog steeds laag, wat dus betekend dat mijn eitje nog niet gesprongen is.

Angel balen hoor dat je :twisted: er weer zijn… waarom heb je je naam veranderd?

Antoinet, waarom ga je er nou meteen vanuit dat je geen eisprong hebt? Dat kan toch gewoon nog? Ik was er trouwens de laatste keer ook van overtuigd dat ik er geen had gehad, mijn temp was al na een week hoger en bleef dat ook, dus wat dat betreft vind ik het niet echt een betrouwbaar iets, je moet dan wel heel trouw en precies op hetzelfde tijdstip tempen en in bed blijven liggen wil je het helemaal goed doen, bijna onmogelijk vind ik…

Ejb mooi kamertje hoor! Ik heb ook grenen… vandaag is het in elkaar gezet, zal morgen even wat fotootjes maken om het te showen (al is het nog wel een beetje kaal allemaal nu… mijn schoonvader komt de komende week de kozijnen en de deur in de voorlak zetten, maar we konden de meubeltjes wel vast neer zetten, ze staan niet echt in de weg nu we moeten alleen nog even kijken of de commode niet beter staat aan de andere kant van de kamer, en als de kozijnen geschilderd zijn schuiven we de kasten sowieso nog meer richting raam… dan moet er alleen nog maar een radiatorombouw gemaakt worden wat dan meteen de vensterbank wordt… morgen foto’s!

hallo allemaal,

ik ben denk ik ook een 2007 mama…

Hier heb ik vanachtend een druppel bloed verloren… wel de hele dag misselijk om vana lles… maar ja dat kan ook weer heersen. Ik ga er van uit dat ik ongi ga worden en anders is het een meevaller…

@@ntoinet wrote:

Hè, balen Angèl :frowning:

Ik kan je in elk geval een hand geven, want ook hier geen 2006-mama meer.

Niet dat ik al ongi ben, maar ik heb vanochtend even getempd, omdat ik uiterlijk gisteren mijn eisprong gehad moest hebben om uberhaupt nog in 2006 uitgerekend te kunnen zijn. Mijn temp was nog steeds laag, wat dus betekend dat mijn eitje nog niet gesprongen is.

Balen joh :? Dan zit er helaas niks anders op dan samen 2007 mama’s te worden…maar dan wel in januari :wink:

@Tante Soesa wrote:

Angel balen hoor dat je :twisted: er weer zijn… waarom heb je je naam veranderd?

Ejb mooi kamertje hoor! Ik heb ook grenen… vandaag is het in elkaar gezet, zal morgen even wat fotootjes maken om het te showen (al is het nog wel een beetje kaal allemaal nu… mijn schoonvader komt de komende week de kozijnen en de deur in de voorlak zetten, maar we konden de meubeltjes wel vast neer zetten, ze staan niet echt in de weg nu we moeten alleen nog even kijken of de commode niet beter staat aan de andere kant van de kamer, en als de kozijnen geschilderd zijn schuiven we de kasten sowieso nog meer richting raam… dan moet er alleen nog maar een radiatorombouw gemaakt worden wat dan meteen de vensterbank wordt… morgen foto’s!

Heb mijn naam veranderd mocht er ooit een bekende hier komen koekeloeren. Nu valt het niet meer zo op dat ik, ik ben :mrgreen:

Ben benieuwd naar je foto’s :dance:

@lenie wrote:

hallo allemaal,

ik ben denk ik ook een 2007 mama…

Hier heb ik vanachtend een druppel bloed verloren… wel de hele dag misselijk om vana lles… maar ja dat kan ook weer heersen. Ik ga er van uit dat ik ongi ga worden en anders is het een meevaller…

Ik blijf nog even :pray: en :thumbup: voor je

Vanaaf lekker film gekeken met vriendlief :inlove:

Maar toen ik net mijn mail ging kijken, schrok ik. Ik had een ecard gehad van een hele goede vriend. Ik snap het alleen niet want het is geen leuke kaart.

Zie hier onder maar :cry: Het is een gezin waar ik als zus word beschouwd en kom daar heel regelmatig. Ik ben helemaal van slag. Ik kan nu helaas niet meer bellen omdat het al zo laat is. Dit word een rot nacht :frowning:

Ik hoop dat iemand onder zijn naam mij wil treiteren…vraag me niet waarom…maar dan is hij het iig niet.

Sorry maar moest het gewoon even kwijt, voel me niet echt happy nu.

Suus, ik ga er ook niet van uit dat ik helemaal geen eisprong heb, hoor :wink: Ik heb hem tot nu toe elke maand gewoon gehad, dus deze maand komt hij vast ook wel gewoon. Alleen heb ik hem tot nu toe nog niet gehad en dat betekend, ook als het deze maand raak zal zijn ( :pray: ), dat ik dan niet meer in 2006 uitgerekend zal zijn.

Jeetje Angèl, ik kan me voorstellen dat je schrikt als je zo’n kaartje binnenkrijgt :shock:

Maar als jij zo’n goede band hebt met dat gezin, denk ik dat de kans groot is dat iemand anders onder zijn naam jou die kaart heeft gestuurd.

Met e-cards gaat dat volgens mij vrij makkelijk.

Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt :-*

Zo hier ben ik ook weer eens.

Heb best een vol weekend gehad dus vandaar weinig hier gekeken.

Op mijn werk zaterdag moest ik aan een oude vriendin van mij denken uit venlo.

Drie jaar heb ik haar niet gesproken en zeker 6 jaar niet gezien.

Natuurlijk had ik haar nummer niet, maar dat van haar ouders wel. Eerst een kwartier met haar pa geklets en toen ik haar op haar mobiel te pakken kreeg hebben we nog een uur geklets :!:

Vroeger zijn we samen op vakantie geweest en we waren echt onafscheidelijk, maar door verkering en studie zijn we uitelkaar gegroeid.

Het was leuk om haar weer te spreken, maar ik denk niet dat het ooit weer zo wordt.

Ach ja, misschien spreek ik haar over een jaar weer eens ofzo…

Toen hubbie thuis was en wij ff langs het nieuwe huisje reden, kwamen we een collega van hubbie tegen die 31-03 is bevallen van een meisje.

De kleine ligt nog in het ziekenhuis. Ze was met man en het oudste kind ff wandelen.

Eenmaal aan de praat vroeg ze of we koffie kwamen drinken.

Dus laat thuis,wat eigenlijk niet de bedoeling was…

Maar ik heb nu weer eens gezien dat onze Aucke zooooo lief is mat kinderen :inlove:

Mijn vriendin en mijn nicht hebben ook een kleine, en zaterdag was hij er ook bij. Kindjes trekken aan zijn staart enzo, maar hij doet gewoon niks… :thumbup:

Verder gister ff mijn lampen verkocht en lekker geluierd…

Angel en Lenie, balen dat de :evil: er zijn, maar we gaan gewoon voor 2007 :!:

Enne Suus, ik kom je kamertje snel live bekijken

Angel, wat een kaart zeg :shock: Ik hoop echt dat het een hele flauwe grap is, laat ff weten wat en wie het gedaan heeft…

Sorry voor het lange verhaal :oops:

angel, jeetje zeg wat een rare kaart!!! Weet je al wat meer over de rede???

Is een geintje lijkt mij, ga er maar niet vanuit dat dat van de persoon is wat eronder staat.

Dit schrijf je niet naar iemand.

Ha Bibi-Jane…Alles goed met je :?: :?:

@lieke1 wrote:

Ha Bibi-Jane…Alles goed met je :?: :?:

Ja hoor prima na omstandigheden.

Zaterdag extra gewerkt, was zwaar nu maar ja 170% maakt wel wat goed.

Zondag naar Preston Palace geweest, lekker eten en drinken. Zwemmen maar op de terugweg zijn we verkeerd gereden hebben er 1 uur langer over gedaan dan nodig was. Dus 2 uur in de auto, en ik had al spier pijn van het werken zaterdag dus ik was helemaal gebroken, thuis de kinderen gedoucht en snel mijn bed in gegaan. Maar ben nu nog erg moe. Maar ja moeders kunnen niet zwak, ziek en misselijk zijn hé. Dus alles gaat gewoon door, vanavond nog weer werken pfffff.

Hihi toen wij met het werk naar preston palace zijn geweest zijn een collega en ik ook verkeerd gereden :!:

We zaten in Enschede i.p.v arnhem :!:

Hoi hoi,

Als die kaart een geintje moet zijn is het echt geen leuk geintje voor je dat kan ik me voorstellen. Ik zou dan ook echt willen weten wie wat en hoe en van wie het vandaan komt. Sterkte ermee meis… En jammer dat de :twisted: :twisted: weer zijn gearriveerd…En voor de andere dames die ik vergeten ben sorry heb een druk weekend gehad…Vrijdagavond had ik een trouwfeestje zaterdag boodschappen gedaan en s’avond’s visite gehad en gisteren zijn we een hele dag naar middelburg geweest dus druk druk gehad…Mijn kwaaltjes zijn weer weg gegaan dus ik denk dat hier de ongie toch zal arriveren.

Groetjes west xxx

@@ntoinet wrote:

Suus, ik ga er ook niet van uit dat ik helemaal geen eisprong heb, hoor :wink: Ik heb hem tot nu toe elke maand gewoon gehad, dus deze maand komt hij vast ook wel gewoon. Alleen heb ik hem tot nu toe nog niet gehad en dat betekend, ook als het deze maand raak zal zijn ( :pray: ), dat ik dan niet meer in 2006 uitgerekend zal zijn.

Jeetje Angèl, ik kan me voorstellen dat je schrikt als je zo’n kaartje binnenkrijgt :shock:

Maar als jij zo’n goede band hebt met dat gezin, denk ik dat de kans groot is dat iemand anders onder zijn naam jou die kaart heeft gestuurd.

Met e-cards gaat dat volgens mij vrij makkelijk.

Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt :-*

Ik :pray: ook voor je hoor dat het deze maand raak zal zijn :thumbup:

Ik ben inmiddels achter dat het niet van diegene komt. Gelukkig maar. Maar je maag draaid wel een keer om als je dat ineens krijgt.

Niet echt tof dat ze ons tegen elkaar uit willen spelen :naughty: :evil:

Maarja wie weet kom ik er nog wel achter…ik heb gevraagd of hun ip adressen opslaan. :wink:

@lieke1 wrote:

Angel en Lenie, balen dat de :evil: er zijn, maar we gaan gewoon voor 2007 :!:

Sorry voor het lange verhaal :oops:

Leuk zeg naar zo’n lange tijd weer met je vriendin babbelen. Gezellie.

Ja het is jammer van de :twisted: :twisted: Maarja op naar de volgende klusweken :inlove:

Als ik weet wie het gedaan heeft dan laat ik dat zeker weten :thumbup:

Owja…ik blijf voor alle meiden :pray: :pray: en :thumbup: :thumbup:

:-* :-*

Ha dames!

Gaat alles nog goed hier???

Met mij wel. Ben niet zoveel op KOK helaas, drukke tijden zijn aangebroken, want we verhuizen over anderhalve maand!

Met de beeb alles goed. Volgende week de 20 weken echo, wat gaat dat snel he! Volgens mij voel ik hem ook af en toe…

Hoop dat er snel meer zwangeren bijkomen… Ik duim in elk geval voor jullie allemaal!! :pray: :pray: :pray:

x Janine