***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Het is rustig hier zeg vandaag, iedereen aan het werk?

Ben net bij de tandarts geweest, hebben we weer gehad.

Viel eigenlijk best mee, had 2 gaatjes maar ben verdoofd dus voelde er niet veel van.

Alleen begint nu de verdoving uit te werken en nu gaat het wel een beetje pijn doen :cry:

Maar goed dat zal hopelijk snel weer over zijn.

Angel: Alles nog rustig bij jou, ik :pray: voor je hoor

Hey dames,

Ik kom ook weer effe meekletsen :wink:

Ten eerste ben ik vandaag precies 12 weken zwanger, dus we hebben de eerste grote mijlpaal gehaald :inlove:

De moeheid is wel wat minder geworden, maar het misselijke word de laatste 3 dagen alleen maar erger :eh: Dacht dat dat rond de 3 maanden juist minder zou worden :shifty: Vanochtend weer flink overgegeven. :sick:

Maar ondanks de misselijkheid geniet ik volop hoor! Het hoort er nou eenmaal bij he. We hebben van de week die kinderwagen gekocht, ik zal er binnenkort wel effe een fototje van opzetten. Ook hebben we gisteravond een maxi-cosi cabrio gekocht, hij was nu in de aanbieding en scheelde behoorlijk in prijs. En 2 mooie pakjes gekocht voor als de kleine net geboren is :inlove:

Tot dusver nog steeds niet aangekomen, zit nog steeds 0,5-1 kilo onder het gewicht aan het begin vd zwangerschap.

Ontbijt en warm eten zijn momenteel knudde, fruit, brood en rauwkost smaken s’middags en s’avonds meestal wel, vers soepje gaat er ook in. Maar de meeste soorten vlees en warme aardappels/groenten gaan er niet in :silenced: :sick: En steeds kleine beetjes, dus ja niet gek dat ik niks aankom :roll:

Angel, mijn :thumbup: draaien overuren hoor, voel je nog niks?

Anoniempje, hopelijk valt de pijn mee, altijd erg vervelend als de verdoving uit begint te werken :?

Suus, inderdaad een heel vaag verhaal, het is allemaal wel heel erg extreem :shock: Maarre netjes hoor, dan mag je gerust es die grote gele M bezoeken :mrgreen:

JanineB, balen dat je hubbie er niet is voor die test, maar :thumbup: dat je cyclus nu wel regelmatig blijft met de clomid :pray:

Hoe is het eigenlijk met Nes?

Hoop dat ik geen bijzondere dingen vergeten ben :oops:

Groetjes Natascha.

@Kes wrote:

Hey dames,

Ik kom ook weer effe meekletsen :wink:

Ten eerste ben ik vandaag precies 12 weken zwanger, dus we hebben de eerste grote mijlpaal gehaald :inlove:

De moeheid is wel wat minder geworden, maar het misselijke word de laatste 3 dagen alleen maar erger :eh: Dacht dat dat rond de 3 maanden juist minder zou worden :shifty: Vanochtend weer flink overgegeven. :sick:

Maar ondanks de misselijkheid geniet ik volop hoor! Het hoort er nou eenmaal bij he. We hebben van de week die kinderwagen gekocht, ik zal er binnenkort wel effe een fototje van opzetten. Ook hebben we gisteravond een maxi-cosi cabrio gekocht, hij was nu in de aanbieding en scheelde behoorlijk in prijs. En 2 mooie pakjes gekocht voor als de kleine net geboren is :inlove:

Tot dusver nog steeds niet aangekomen, zit nog steeds 0,5-1 kilo onder het gewicht aan het begin vd zwangerschap.

Ontbijt en warm eten zijn momenteel knudde, fruit, brood en rauwkost smaken s’middags en s’avonds meestal wel, vers soepje gaat er ook in. Maar de meeste soorten vlees en warme aardappels/groenten gaan er niet in :silenced: :sick: En steeds kleine beetjes, dus ja niet gek dat ik niks aankom :roll:

Angel, mijn :thumbup: draaien overuren hoor, voel je nog niks?

Anoniempje, hopelijk valt de pijn mee, altijd erg vervelend als de verdoving uit begint te werken :?

Suus, inderdaad een heel vaag verhaal, het is allemaal wel heel erg extreem :shock: Maarre netjes hoor, dan mag je gerust es die grote gele M bezoeken :mrgreen:

JanineB, balen dat je hubbie er niet is voor die test, maar :thumbup: dat je cyclus nu wel regelmatig blijft met de clomid :pray:

Hoe is het eigenlijk met Nes?

Hoop dat ik geen bijzondere dingen vergeten ben :oops:

Groetjes Natascha.

Ja mij ik had je een pbtje gestuurd :eh: :eh: :frowning:

Oeeiiiiii ahhhhhh sorry… :silenced: :-*

Ben af en toe eenn beetje vergeetachtig :oops: :wall:

Zal straks effe antwoorden, nu effe eten :wink:

Anoniempje:

Hoe gaat het nu met je?? Nog last van je mond?

Hoop het niet.

Natascha:

Gefeliciteerd met je mijlpaal :dance: :-

Fijn dat de moeheid minder is. Alleen wel balen dat je nog steeds misselijk bent. Lekker rustig aan doen he

Hier gaat alles prima, beetje zenuwachtig :shifty: Heb buikpuin, onder in mijn buik. Al dik 2 weken. Dat had ik vorige maand ook :? Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben :frowning: Maarja we wachten nog even af :wink:

Liefs en :-

Angel: Gewoon afwachten maar dan he ik blijf hard voor je :pray:

Met mij gaat het wel weer goed hoor, lief dat je het vraagt.

Vanmiddag nog wel even last gehad maar nu is het alleen nog een beetje gevoelig als ik mijn kiezen op elkaar doe zeg maar dus valt mee :wink:

Zit nu weer op wacht maar ga zo naar een verjaardag dus hoop dat alle weeën vanavond wegblijven :lol:

Kes: Wat gaat dat snel zeg, dat jij nu ook alweer 12 weken ben zeg.

Vervelend dat je nog zo misselijk ben, is het echt heel de dag, veel last met werken of valt dat mee?

Natascha pas met een week of 16 nemen de kwaaltjes af, dat heeft te maken met de vermindering van progestron en toename van oestrogeen (of andersom) ik had zo’n last van hoofdpijn en dat was met een week of 16 een heel eind over!

Gefeli met je eerste mijlpaal! Op naar de 16 dan, dat wordt vast jouw volgende (dat je maar lekker energiek en hongerig mag worden :wink: )

Rustig hier vandaag! Vandaag heeft mijn schoonvader alle muren in de kinderkamer al gerold, en ik vind het echt heel mooi geworden! Het is niet zo heel erg oranje geworden als verwacht, maar ik vind het nog steeds heel leuk nu. Morgen komt hij weer en ga ik hier met mijn schoonmoeder en schoonzusje de stad in, even mijn kortingsbonnen bij de miss etam op maken hoop ik… Mijn zwager heeft al aangeboden om zondag te komen en te helpen met het in elkaar zetten van de meubeltjes, dus met een beetje geluk staat het meeste gewoon zondagavond al, afhankelijk van hoe ver mijn schoonvader morgen komt… Ikke ben blij :dance:

Anoniempje, het is voornamelijk de ochtend, vooral dus sinds eergisteren erger geworden. S’middags is het met vlagen, soms niks en dan ineens zit ik weer te kokhalzen en voel ik me beroerd :roll:

s’avonds valt het meestal wel mee, weleens wat weeïg gevoel maar daar blijft het meestal bij dan. Op het werk is dus wel erg lastig, van de week kon ik het steeds net binnen houden, maar als ik me zo voel als vanochtend gaat dat niet lukken :sick:

Ik vind het ook erg snel gaan nu hoor, we hebben er gewoon alweer 1/3 opzitten :inlove:

Angel, je weet het niet he, zat mensen voelen niks, of als naderende ongi… Spannend meid :pray: Is het nog wat geworden met dat kamertje?

Hey suus tegelijk gepost :mrgreen:

Nouja dan heb ik nog 4 weken te gaan :silenced: :sick: :eh:

O enne te hongerig hoeft niet hoor, heb reserve’s genoeg :wink: maar als die misselijkheid dan maar minder word ben ik allang blij. :thumbup:

Leuk suus, we willen natuurlijk wel een fototje ter illustratie he :wink:

@Kes wrote:

Angel, je weet het niet he, zat mensen voelen niks, of als naderende ongi… Spannend meid :pray: Is het nog wat geworden met dat kamertje?

Jaa dat is ook weer zo :smiley: We wachten netjes af :mrgreen: poging tot :shifty:

Kamertje staat al bij mijn ouders op zolder :mrgreen: We waren tevreden en het zag er leuk uit. We hebben zelfs een badje, 2 emmers en standaard mee gekregen.

Vind wel leuk hoor. Sommige verklaren me voor gek. Ik heb zoiets van ach het is net zoiets als uitzet. :mrgreen:

@anoniempje wrote:

Angel: Gewoon afwachten maar dan he ik blijf hard voor je :pray:

Met mij gaat het wel weer goed hoor, lief dat je het vraagt.

Vanmiddag nog wel even last gehad maar nu is het alleen nog een beetje gevoelig als ik mijn kiezen op elkaar doe zeg maar dus valt mee :wink:

Fijn dat je nu niet meer zo’n last hebt. Gellukig maar. Lief dat je nog hard blijft :pray:

Hier onze gisteren aangeschafte maxi-cosi :inlove:

De foto is nogal donker, maar hij is dus heel licht grijs met wat donkerder grijs.

En wat geel langs de randjes.

Mooi hoor Kes! En je kinderwagen is dus lekker rood?

Yep, alleen waren de batterijen van het fototoestel leeg, dus die zitten nu in de oplader… Dus word nog vervolgd :mrgreen:

Kes: Leuk hoor je maxi-cosi, leuke kleuren ook

Dus je hebt een rode wagen, ben benieuwd.

Voel je je weer wat beter vandaag?

Ik ben gisteravond nog niet opgeroepen en zit dus nog steeds in de wacht.

Geloof dat het weer even wat rustiger is bij ons.

Zoooow rustig hier zeg! Iedereen van de zon genoten (hier schijnt hij pas sinds de middag, daarvoor regende het steeds…

Hey meiden! Nou de muren zijn hier klaar, de laatste plintjes op het laminaat, komende week komt mijn schoonvader nog even de kozijnen schilderen en de binnenkant van de deur en dan zijn we wat het verfwerk betreft klaar! Morgen komt onze zwager helpen en gaan hij en hubbie de meubeltjes in elkaar zetten, die staan toch niet voor het raam, dus dan kan mijn schoonvader gewoon bij de kozijnen. Ik zal gauw een fotootje neer zetten!

Vanmiddag lekker geshopt, bij miss etam een mooie linnen broek gekocht voor van de zomer. Mijn schoonmoeder wilde me weer in maat 40 hijsen, maar ik had een 38 aan die me gewoon goed zat, niet te strak en niet te wijd. Voor het geval mijn benen dikker worden omdat mijn schoonzusje dat had, maar ja die was nu al 20 kilo aangekomen en ikke 3,5 dus dat zal toch allemaal wel mee gaan vallen? Wat denken jullie? Ook 2 leuke buikbanden, eentje echt zomers wit met bloemetjes en kraaltjes, en een tuniek/jurkje kan nu over een broek en straks ook zo als jurkje. Ook nog een babyfoon/portofoon met een bereik van 3 km, als het dan straks in het najaar slecht weer is en beebje slaapt lekker kan ik toch effe met de hondjes de hoek om zonder dat ik hoef te hannessen met kinderwagen en hoezen enzo, voordat ik dat klaar heb zijn de honden al buiten geweest en hebben ze hun ding al gedaan.

Hey, het is inderdaad rustig hier, zeg.

Hier ook pas sinds vanmiddag zon, Suus.

Maar het was wel lekker toen hij eenmaal tevoorschijn kwam.

Van mij mag de lente nu wel echt gaan beginnen, hoor.

Ik ben heel benieuwd naar de foto’s van jullie kamertje, Suus.

En leuk hoor, al dat shoppen. Ik zou dat toch ook zo graag gaan doen, hè, maar moet me helaas nog even inhouden :frowning:

Mijn schoonzusje heeft nu wel mazzel, want als ik nu in de stad loop en me niet kan inhouden, koop ik maar gewoon iets voor mijn nichtje :mrgreen:

Ik denk ook dat het wel mee zal vallen wat jij aan gaat komen, Suus.

Je bent bijna op de helft en nog maar 3,5 kilo aangekomen. Dat is hardstikke netjes, toch :wink:

Kes, mooie maxi-cosi :stuck_out_tongue: Ik ben benieuwd naar je kinderwagen.

Hier heb ik fijn een blaasontsteking te pakken :? Ik voelde het gisterochtend al, maar moest de hele dag werken. Aangezien ik er toch niet het weekend mee inwilde (en ik tegenwoordig heel voorzichtig ben, omdat ik één keer een nierbekkenontsteking heb gehad en dat echt niet nog een keer mee wil maken, want daar ben ik echt heel erg ziek van geweest), ben ik tussendoor toch maar even een plasje naar de dokter wezen brengen. En ja hoor, mijn gevoel had het dus goed.

Of het door de blaasontsteking komt weet ik niet, maar ik voel me ook al twee dagen heel erg vreemd.

Wat draaierig, licht in mijn hoofd en een beetje zweverig gevoel, ik weet eigenlijk niet precies hoe ik het moet omschrijven :? En heel erg moe. Het is dat ik mijn eisprong nog niet (of nog maar net) heb gehad, anders zou ik bijna gaan hopen dat het zwangerschapssymptomen zouden zijn.

Maar goed, vanavond maar op tijd naar bed en hopen dat ik me morgen weer wat beter voel.

Morge…vandaag gaan we lekker naar Preston Palace lekker zwemmen eten en drinken de hele dag.

Lekker rustig genieten heerlijk

Veel plezier Bibi-Jane :!:

Wij hebben vorige week nog velgen van onze astra op marktplaats verkocht, en nu hadden wij er nog lampen van ons oude huis opgezet.

Belt er vrijdag een vrouwtje ui Dordrecht die ze wel wil hebben.

Nu komt zij met de trein naar Den Bosch en wij rijden daar ook even naar toe.

We krijgen er 50 euro voor :!:

Ik vind de lampen nog steeds mooi, maar ze passen dalijk helaas niet in het nieuwe huis, omdat dat plafond daar hoger is, en dan krijg je van de korte hanglampjes…

Hey meiden

Hoop dat alles oke is met jullie :thumbup: :-

Hier wat minder…heb mega buikpijn en last van de reuma :? Nouja plaatje van de uitslag van mij deze maand zegt genoeg :frowning:

Fijne zondag allemaal :-