***September en oktober klussers 2005 DEEL 14***

Ik zou het ook niet laten staan Angel. Als jij Nijntje echt zo leuk vindt, dan moet je dat gewoon doen voor dat geld. Zet het lekker weg op zolder en als het raak is heb jij het mooiste kamertje dat je je kunt wensen…

En anoniempje: jij vroeg toch over die blaasontsteking? De enige klachten die ik had waren steken achter mijn schaambeen zeg maar, ik ben twee dagen grieperig geweest en mijn urine was erg donker van kleur. Verder geen pijn bij het plassen ofzo. Maar ja, pijn in je buik kan zoveel betekenen. Ik denk alleen niet dat het je eisprong is, want dat schijn je maar een paar tellen of minuten te voelen.

:inlove: :smiley:

Ja Mees: dat dacht ik dus ook.

Weet niet wat het dan is, maar zal vast wel weer over gaan :lol:

Angel: Wat een schattig setje zeg, maar zal je voor de zekerheid dan niet ook even een blauw setje bestellen :wink:

Maar het is echt heel leuk, en niet duur, waar heb je dat besteld dan?

Ik zou denk ik nog niks durven te kopen hoor voordat ik een positieve test heb.

Ach ik zie het als uitzet :wink: Netzoals toen voordat ik uit huis ging.

Ik heb het op Marktplaats gevonden :wink:

Nou ja wie weet, kan je het al wel heel snel allemaal gaan gebruiken want het gaat weer spannend worden he voor je :pray:

Ik ga even eten maken, kom vanavond weer even meekletsen

Ja ben wel wat zenuwachtig…maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben :frowning: Dus ik ben bang dat ik een 2007 mama ga worden.

Ik ga ook even wat aan het eten doen. Eet smakelijk iedereen voor nu en straks.

:-*

Angèl leuk kamertje hoor! En idd wel een beetje vroeg maar als dit hem echt is voor jullie… ik vind het alleen wel altijd eng want je weet nooit wat er gebeurt. Maar aan de andere kant waren wij ook erg vroeg met het kopen van het kamertje… was nog geen 12 weken zwanger en dat vond iedereen ook wel risky omdat het al een keer mis was gegaan. (Maar het kan altijd nog gekker een oude buurvrouw van mij kocht twee kamertjes al voor ze zwanger was voor het geval ze een tweeling zou krijgen :shock: ). Oh enne wat betreft die roze kleertjes wij maken het er zelf van dat roze voor meisjes is, een jochie merkt er echt niks van hoor :wink:

Lieke :thumbup: :-

Anoniempje ik heb het ook gehad hoor, volgens mij had het toch echt wat te maken met de eisprong hoor…

Hier is hubbie weer vrolijk aan het zagen en schuren voor het !@#$%^&
koofje om de verwarmingsbuizen… het loopt niet helemaal soepel, maar als het zit zit het! Als het goed is komt mijn schoonvader vrijdag ook een beetje klussen en zaterdag ook (ook al is hubbie er niet) dus dit weekend zullen we wel een eindje gaan komen… Neem me al de hele week voor een fotootje te maken zoals het nu is, maar ja die dementie hè :lol:

Mooi kamertje hoor Angel :!:

Al zou ik het niet doen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet niet mmoi vind.

En iedereen moet dat natuurlijk zelf weten :wink:

Dus jij denkt dat het toch met de eisprong te maken kan hebben Suus?

Dacht echt dat dat maar heel even was dat je dat kon voelen maar goed, wacht maar af.

Lieke: Alles goed met jou?

We duimen voor je Angel. Wie weet

@Bibi-Jane wrote:

We duimen voor je Angel. Wie weet

Dank je :-*

Ik heb witte vloed…ik weet niet heb er geen goed gevoel over. :? Maar we wachten netjes af :wink:

Dat is ook het lastige eraan he dat de 1e kwaaltjes die je kan hebben net zo goed kunnen horen bij een naderende :twisted:

Blijft gewoon elke maand afwachten denk ik, misschien als je heel :sick: bent dat dat dan wel een teken is maar ja niet iedereen is gelukkig misselijk dus dat zegt ook weer niks.

Wat zit een vrouwenlichaam toch lastig in elkaar he! :lol:

@anoniempje wrote:

Wat zit een vrouwenlichaam toch lastig in elkaar he! :lol:

en dan vinden wij het ook nog vreemd dat de mannen ons niet snappen, we snappen ons zelf vaak niet !!

@Angel

ik duim ook voor je

en voor iedereen met een naderende NOD

even wat hormaatjes rondstrooien…

:: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :**:

Hai hai

Vandaag weer naar de gyn geweest.

Gelukkig geen inwendige echo’s.

Clomid slaat dus aan, en de gyn stelde voor een samenlevingstest te doen. Helaas, hubbie is er niet de 11e dag. Want dan zouden we moeten klussen en dan de 12e voor die test.

Maar aangezien deze cyclus 33 dagen was zou die 12e dag waarschijnlijk toch te vroeg zijn. Dus nu aankijken hoeveel dagen de tweede cyclus is.

Heb in ieder geval weer 2 recepten voor Clomid.

Sjees wat een raar gedoe vandaag bij de augustus mama’s… als jullie nieuwsgierig zijn moeten jullie daar echt even gaan lezen en zeggen wat jullie er van denken, ik weet het even niet meer. Het gaat om Tamara, in eerste instantie zwanger van een tweeling, later bleek het een drieling, waarvan eentje was afgestoten, weer wat later weer eentje afgestoten en gisteren is de laatste “gehaald” omdat ook dat niet goed zou gaan. Een heel apart bizar verhaal en dan komt er opeens iemand van de afvalklup die eigenlijk haar twijfels bij het hele verhaal zet, en toen had ik ook zoiets van ja, wat moeten we daar nou mee…

Hmmm klinkt beetje vaag zo maar zoals ik zei jullie moeten maar even lezen als jullie nieuwsgierig zijn…

Lekker net gemact… heb een kantoorauto meegenomen, ik heb de post weggebracht en reed dus langs de mc donald’s en omdat ik toch alleen was en toch ook die auto had :lol: heb ik er maar aan toe gegeven. Kan ook best, ben alles bij elkaar pas 3,5 kilo aangekomen, de laatste maand 0,5 kilo dus wat dat betreft kan ik me wel een keer laten gaan toch?

Idd heel raar verhaal Suus :? :? :?

Hier verder alles goed :!:

Jeetje Suus wat een raar verhaal zeg.

Heb even de laatste paar bladzijde gelezen maar snap er idd ook niks van.

Zoals ik nu begrijp was het dus iemand die allerlei verhalen "verzon"en dus eigenlijk helemaal niet zwanger is toch of heb ik het nu mis?

Heel vreemd, als het idd verzonnen is ben je volgens mij niet helemaal helder in je hoofd hoor, sorry maar vind dat je over zulke dingen niet mag spotten.

En nu bedreigingen enzo, belachelijk gelukkig dat ze er nog van kok mee bezig zijn.

Alles goed met je?

Hier alles prima, net lekker wezen sporten en zo mijn bedje weer opzoeken.

Morgen naar de tandarts, ga toch maar niet afbellen want ik zal er toch aan moeten geloven :cry:

Vandaag minder last van mijn buik dus misschien toch met de eisprong te maken gehad, nu maar afwachten

Lieke lekker gewerkt vandaag? Toch wel raar als je avond dan zo kort is… ikke ga zo naar mijn bedje toe…

Anoniempje het is allemaal heel raar, zeker omdat ik van de week haar nog een pb had gestuurd om te vragen hoe dat nu allemaal zat met haar ziekte en hoe ze zwanger was geraakt van in eerste instantie een drieling. Dat heeft ze me uitgelegd en we zijn effe op msn verder gaan kletsen omdat dat wat makkelijker was, daarom heeft haar vriend mij gisteren bericht dat het niet goed zou zijn. Ergens had ik achteraf een beetje een vreemd gevoel maar kon het niet goed plaatsen. De vraag is nu of ze wel of niet zwanger is, wie zal het zeggen… Het is in ieder geval heel ziek als het echt zo zou zijn wat iedereen nu vermoedt!

ja dan is het helemaal raar want dan voel je je helemaal zo voorgelogen

He bijna op de helft he! :thumbup:

En met aankomen gaat het dan ook netjes zeg, houden zo dan heb je zeker wel eens een keertje Mc Donalds verdiend hoor :wink:

Heb je al weer nieuwe buikfoto´s gemaakt, ben je al goed aan het groeien?

Morgen mijn laatste vrije dag, morgenavond met een avondwacht beginnen, hoop niet dat ik dan gebeld wordt want een vriendin viert morgenavond haar verjaardag dus mijn spullen maar meenemen dat ik snel weg kan als ik gebeld wordt

Suus, het is inderdaad een raar verhaal en het lijkt niet helemaal medisch te kloppen maar ik ben geen arts… Ik weet niet wat ik ervan moet denken… Zoiets verzin je toch niet??? maar je weet nooit.

Wat ik niet snap: wat wil ze nou laten onderzoeken door de politie???