Wat een poepweer vandaag zeg! Mijn zusje was op bezoek en we zijn even naar het winkelcentrum geweest. Ik heb haar getrakteerd op een lekker broodje en zij heeft voor Jim nog een leuke 1-2-3 teigetje gekocht, echt zoooo leuk en bij Zeeman een opblaasbaar poefje van teigetje. Zelf heb ik een knuffeltje van teigetje bij Kruitvat gekocht. Ook superleuk. Ook meteen even bh’s ingeslagen (3 halen 2 betalen bij Hunkemöller) ik had tijdens de zwangerschap mijn eigen bh’s gewoon aan (boobies waren niet zo heel erg gegroeid) maar ze zitten niet meer helemaal lekker. Dus meteen maar 3 nieuwe ingeslagen. Daarna echt een plensbui op onze kop gehad op de terugweg maar goed het was wel gezellig!
Verder weinig nieuws, Jim heeft honger dus ik ga hem een flesje geven!
West, fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad :thumbup:
Zou die buikpijn niet vd spanning kunnen zijn?
Enne idd, vind het nog zo’n raar idee dat we straks papa en mama zijn :shifty: Ben niet bang voor de bevalling, maar wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen enzo en vooral…wanneer kondigt onze uk zich aan
Alles goed met alle beeps hier?
Ik ga nog even de bovenste plankjes doen en dan vind ik het weer even genoeg.
Groetjes Natascha,[/quote]
Ik weet het niet zou dat kunnen dan? Heb echt geen idee ik heb eigenlijk nooit geen spanning zo ver ik weet…En het begon met het avond eten in 1 keer kwam het opzetten de rest van de dag nergens geen last van gehad. Als het van de week nog is ga ik toch even terug naar de ha dan zou ik deze week ook spanningen moeten hebben en zou dan echt niet weten waarom…We kijken het even aan…
Leuk dat de badkamer al opschiet kom binnenkort als ik tijd heb wel ff loeren naar jullie mooie badkamer als je dat leuk vind anders niet he hahaha…Volgens mij heb je nesteldrang hahaha Dan is straks alles in spik en span als de kleine komt lekker toch? Bij ons komen ze nu over 2 a 3 weken als het goed is de badkamer doen…En het is inderdaad rot weer geweest vandaag :thumbdown: :thumbdown:
:-* :-* West
Natascha je moet je echt niet druk maken over de bevalling hoor, je weet hoe het kan lopen in de praktijk maar dat is anders dan het zelf meemaken natuurlijk… Ik had echt een supergoede vk en ik vond het allemaal vrij makkelijk en snel gaan. Als je weëen wegpuft gaat de tijd echt snel! Tja en wanneer de kleine zich aankondigt dat maakt ie lekker zelf uit in ieder geval op een moment dat jij het het minst verwacht! Ik ben erg benieuwd en hoop dat ie jullie niet té lang laat wachten :-*
West sterkte met je buikpijn! Ik hoop dat het overgaat!
Lenie ik duim voor je hoor!
Antoinet geniet er van, over een paar weekjes ben je helemaal aan het idee gewend en dan gaat het grote genieten beginnen… enneh wat zo’n echo betreft vanaf 6 weken gaat het hartje kloppen en dat is aan het eind van de 6e week vaak al te zien op een echo. Volgens mijn vk is de kans dat het dan nog fout gaat al een heel stuk kleiner en mochten wij met 7 weken stiekem al een beetje blij zijn met een kloppend hartje!
Voor de meiden die het nog niet gelezen hadden en een opstekertje nodig hebben (ik hoop dat het werkt) moet je even dit topicje van Antoinet bij zwanger zijn lezen (heeft ze in augustus geplaatst toen ze dus nog niet zwanger was) http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=25751&postdays=0&postorder=asc&start=15
Meiden ,
Ik ga meer afstand nemen van het forum.
Ik houd samen met Saskia het lijstje nog wel bij en zal ook nog kijken, maar reageer minder.
Niet omdat ik jaloers ben maar omdat ik "iets"heb waar door ik nog niet zwanger ben.
Ik zeg dit liever niet op een forum waar jan en alleman meekijkt, maar je mag me altijd pb-en.
Suus je weet waarom en ik spreek je snel weer :-
Meiden succes en jullie weten nu waarom ik minder reageer…maar ik kijk mee.
:-
@lieke1 wrote:
Meiden ,
Ik houd samen met Saskia het lijstje nog wel bij en zal ook nog kijken, maar reageer minder.
Niet omdat ik jaloers ben maar omdat ik "iets"heb waar door ik nog niet zwanger ben.
Ik zeg dit liever niet op een forum waar jan en alleman meekijkt, maar je mag me altijd pb-en.
Meiske heel veel suc6 en doe lekker rustig aan :hug:
Ik hoop dat het niet te ernstig is.
Denk lekker aan jezelf :-*
Als je liever hebt dat ik het lijstje bij houd, moet je het maar laten weten

West sterkte met je buikpijn! Ik hoop dat het overgaat!
Ja dat hoop ik ook dat het snel weer over zal gaan… Hoe gaat het met jim? En met zijn hoofdje …
@Kes wrote:
Bibi-Jane, de tijd vliegt inderdaad, hoop dat iemand mijn plekje in het lijstje binnenkort overneemt
Groetjes Natascha,
Ja erg hé vandaag bij de VK geweest, en ik mag over 2 weken alweer terug komen, en dan iedere week bij de gynacoloog. De laatste loodjes. Is altijd flink kleppen qua controles maar dan gaat het wel heel snel.
Ons eind is in zicht Kes, ik hoop dat onze plaatsen snel weer ingepikt worden

@lieke1 wrote:
Meiden ,
Ahhh Lieke wat verschrikkelijk voor je, ik hoop dat het net ernstig is en je snel samen met je man het “probleem” achter je kunt laten en de medicie versteld doen staan en je gewoon zwanger bent.
Lenie weet je al wat meer van je hoge temperatuur, vind het zo spannend.
Er zijn nu nog maar 3 zwangeren en daar moeten er echt wat bij komen hoor
Heey meiden,
Lieke1, jammer dat je wat afstand neemt! Maar laat je wel af en toe eens wat van je horen!! Dikke knuffel!
Nou, vandaag heb ik mijn armbandje gekregen (ja ben jarig vandaag, 26 wel te verstaan). Vrijdag vier ik het voor de familie en vrienden (als ik er zin in heb)
Ik merk dat ik steeds zenuwachtiger wordt voor donderdag. Slaap niet zo goed 's nachts!
Liefs, Janine
@JanineB wrote:
ja ben jarig vandaag, 26 wel te verstaan
Liefs, Janine
Ondanks alles,
Gefeliciteerd met je verjaardag :-*
Gefeliciciteerd met je verjaardag…
Janine gefeli met je verjaardag vandaag! Enneh plan je het niet te druk voor vrijdag? Een dagje rust kan je denk ik best gebruiken hoor! Anders lekker op je kont gaan zitten en een ander laten lopen hoor!
Lieke: :hug: :-*
Nou vandaag is de fysio geweest, echt een heel aardige vrouw, ze heeft Jim heel goed nagekeken inclusief zijn nek en dat zit allemaal goed. Ze heeft even gekeken toen ik hem een flesje gaf en nou blijkt dat hij zijn drinken en ademen niet kan controleren en daardoor dus zo raar drinkt. Dit moet ik proberen op te lossen door tussendoor pauze te nemen en hem op adem te laten komen (als hij daarvoor rustig genoeg is…) de afplatting van zijn hoofd vond zij mild maar dat is omdat we er vroeg bij zijn. Jim moet nu op momenten dat hij ligt en er is toezicht (dus in de box of bij wandelen in de kinderwagen) in de safe t sleep op zijn rechterzij voor de komende week daarna gaan we om en om van zij wisselen om te voorkomen dat de voorkeur straks naar de andere kant gaat. Als hij in zijn bedje ligt moeten we gewoon consequent zijn hoofd blijven draaien naar rechts dus om het uur even gaan kijken (behalve 's nachts).
Janine: nog GEFELICITEERD met je verjaardag meid !!!
Lieke: Dikke knuffel.
Suus: Hopelijk gaat het nu wat beter met jim zijn drinken en dat zijn hoofdje snel weer goed komt… :-* voor jim !!!
Lenie: :thumbup: :thumbup:
Hoop voor je dat het raak is mijn duimen draaien door voor jou.
Natascha, bij jou begint het nu echt op te schieten zeg. 17 dagen nog maar Fijn dat de badkamer bijna klaar is. Is inderdaad toch wel zo prettig als je gewoon alles thuis kan doen als je bevallen bent.
Lieke, heel veel sterkte, meis :hug:
Janine, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Suus, fijn dat de fysio Jim zijn hoofdje mee vond vallen. Is toch weer een geruststelling. Ik hoop dat het snel weg zal trekken door zijn hoofdje te blijven draaien. En dat het advies wat ze heeft gegeven over het drinken ook zal helpen. Het zal toch fijn zijn als hij wat rustiger wordt met drinken.
Lenie, hoe is het met jou?
Hier heeft inmiddels vooral de moeheid toegeslagen.
Gisteren ben ik zelfs van mijn werk naar huis gekomen. Vreselijk moe, misselijk, duizelig en ik stond te trillen op mijn benen. En ondanks dat ik zo moe ben, toch niet kunnen slapen :?
Ach, het is voor het goede doel, hè?
Het wordt echt beter hoor antoinet, op het laatst is slapen ook geen lolletje maar gelukkig heb je dan vaak verlof en doe je het lekker rustig aan.
Dit moeten ze aan het begin ook aanschaffen
Haha, daar zat ik ook al aan te denken, Bibi-Jane :lol: Zwangerschapsverlof aan het begin zou niet verkeerd zijn
Behalve de moeheid heeft de misselijkheid vanavond ook aardig toegeslagen hier :roll:
Ik had aardappels met witlof en een speklapje klaar gemaakt (het was de bedoeling gehaktballen te eten, maar ik had blijkbaar ipv gehakt, die speklapjes uit de vriezer gehaald :doh: ) Toen ik het opschepte had ik al niet echt trek meer, maar ja, je moet toch goed eten als je zwanger bent. Dus toch maar de witlof en aardappels gegeten. Het vlees kreeg ik er echt niet in.
Nou, inmiddels is alles er al weer uit gekomen ook. Ik ben een uur lang aan het spugen geweest. In plaats van dat het dan in één keer komt, nee hoor, elke keer een klein beetje. Jeetje, wat kan je je dan beroerd voelen, zeg.
Nu alles eruit is voel ik me wel wat beter, maar ik hoop toch niet dat ik dit elke dag ga krijgen na wat warms te hebben gegeten :shifty:
ik hoop dat je er snel weer vanaf bent.
:-* Oke het hoord erbij, maar echt een lolletje is het natuurlijk ook niet
nou jullie zien al: slecht nieuws…volgende ronde beter…
Ik heb een huis gekocht samen met mijn vriend. Als alles rond is krijgen we 4 december de sleutel!!! Ik ben zo blij!!!