Antoinet, super!! GEFELICITEERD!!!
Kes, ik wordt donderdag geholpen, maar dat maakt niet uit hoor!
(zie er wel tegen op…)
Wat kan verdriet en blijdschap tcoh weer dicht naast elkaar staan hé
Nogmaals veel sterkte donderdag, en hopelijk valt de ingreep je mee. Het verlies blijft altijd zwaar.
Ow sorry meis, donderdag dan :oops:
Ik kan me voorstellen dat je ertegenop ziet, hopelijk valt het je mee :hug:
@anoniempje wrote:
Wat is het rustig hier zeg.
Kom jullie nog even gedag zeggen, koffers zijn gepakt dus wij zijn er klaar voor.
Ik ben er volgende week maandag weer. :-*
Geniet er van meis :dance:
@@ntoinet wrote:
Het is een beetje laat, maar Nes en Maja, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lucas en Bryan!!!
Daarnaast heb ik nog meer nieuws, want ik heb nu net, één dag voor mijn NOD een test gedaan. Ik wilde eigenlijk wachten tot morgen, maar hield het niet meer. Ik heb wel de laatste dagen elke ochtend een heel klein beetje roze slijm, maar dat verdwijnt ook elke keer weer. Verder heb ik al een week last van mijn onderrug en mijn buik doet ook ‘raar’.
Maar jullie raden het al: IK BEN ZWANGER!!!
Ik zit helemaal te shaken en ik vind het dus nog wel heel eng in verband met dat roze slijm, maar voor nu ben ik gewoon echt zwanger :dance:
Buiten mijn rugpijn en wat rommelige buik heb ik nog helemaal geen last van kwaaltjes. Dat maakt me ook wel wat onzeker, maar we hopen er gewoon het beste van.
Voor alle nog klussende meiden hoop ik dat dit een opsteker is. Laat de moed niet zakken, het kan echt nog gewoon!!!
YeahGEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance:
Antoinet Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :dance:
Antoinet wat een goed nieuws! Van harte meid! Enneh wat veel mensen doen is de vk bellen met de mededeling dat ze niet weten hoe ver ze zijn, krijg je wat eerder een echo! (Gewoon zeggen dat je ongi niet regelmatig was!) Ook als je onzeker bent over dat slijmverlies gaan bellen, misschien mag je dan ook wat eerder een echo.
Janine het is mij echt 100% meegevallen de curettage. De nasleep was ietsje minder maar ook niet heel heftig. Ik heb echt een uurtje superlekker geslapen en toen ik wakker was kon ik wat mij betreft dat hoofdstuk grotendeels afsluiten en wilde ik eigenlijk alleen maar weer zo snel mogelijk verder om opnieuw zwanger te worden…
Het eten staat op ik ga gauw verder! Kom morgen weer even kijken!
Antoinet van harte gefeliciteerd zeg!!!
Wat een leuk nieuws om te horen. Eindelijk weer iemand die zwanger is.
Ik denk dat mijn ongi eraan zit te komen. Ik heb last van mijn onderbuik. Ik weet het niet maar vandaag of morgen zal het wel doorzetten.
Bedankt meiden!!!
Pffff, het is nog wel heel onwerkelijk, hoor.
Ik heb vanmiddag ook nog een gewone clearbluetest gedaan, omdat ik het nog niet helemaal kon geloven :oops: :lol:
De test ligt voor mijn neus en moet er gewoon af en toe even naar kijken om weer even te weten dat het echt waar is :mrgreen:
Suus, aan de ene kant lijkt een vroege echo me wel wat, maar aan de andere kant vind ik dat ook weer eng, omdat de kans dan bestaat dat het misschien nog te vroeg is.
Ik zal van de week zowiezo de vk wel bellen en dan vraag ik in elk geval even naar dat roze verlies. Ik lees gelukkig wel veel op google dat roze vaak echt niks hoeft te betekenen.
De eerste echo heb ik met 9 weken gehad ivm echte bloeding, maar toch geeft het geen zekerheid.
Vooral omdat het 12 weken termijn in je hoofd zit, dan heb je meer kans dat het goed gaat. Er moet zoveel gebeuren waar door het eventueel mis kan gaan die eerste weken.
En zolang je geen echt bloed verlies hebt zou de VK denk ik niet echt reageren of een verzoek, het heeft ook niet veel zin als het hartje nog niet klopt nu…9-10 weken is echt het minimale wat zin heeft.
@ntoinet GEFELICITEERD!!! Fijn om te lezen dat er na zo’n lange tijd toch weer iemand zwanger is, dat zal voor de rest aan de ene kant misschien niet zo leuk zijn, maar aan de andere kant is het wel een teken dat het dus gewoon kan. Ga lekker genieten hoor!!
En ja, heel dubbel, maar Janine veel sterkte donderdag. Ik hoop dat de ingreep op zich meevalt, zodat je daarna rustig kunt gaan verwerken, al heb ik het idee dat je daar al mee bezig bent…
:-* Mees
Janine sorry, ik dacht ook dat het dinsdag was, maar lees nu dat je donderdag moet. Heel veel sterkte voor donderdag meis. Ik hoop dat het mee zal vallen (voor zover het mee kan vallen) :-*
Janine Heel veel sterkte donderdag. Ik denk aan je meis.
:-* :-* West
@ntoinet: GEFELICITEERD meis !!!
Anoniempje: Veel plezier op je vakantie je bent al weg lees ik. Toen ik ongi was was de buikpijn over en afgelopen zaterdag was het weer terug en ga van de week weer terug naar de ha als het nog een paar keer gebeurd…
Natas: Spannend he meis nu je lal thuis mag bevallen !!!
Lenie kom op misschien ben je toch lekker zwanger ik ga voor je :thumbup: :thumbup:
Ik heb een top weekend gehad in ieders geval alleen buiten zaterdag mijn buikpijn dan. We zijn zaterdag lekker in de ardennen geweest en we zouden gisteren nog naar frankrijk zijn geweest maar het regende heel de dag dus in de ardennen gebleven wij zaten in gembes of zo iets weet even niet hoe ik het schrijen moet.Alleen gingen we gisteren om 19.15 terug rijden hebben we een uur in de file gestaan dat was echt minder en waren gisteren om 22.30 thuis spullen uitladen en gelijk naar bed gegaan was bekaf maar we gaan er toch nog een keertje terug naar toe het is daar echt mooi…
:-* :-* west
Lenie, ik ga ook heel hard voor je duimen dat je ongi niet doorzet en dat je ook zwanger bent. Mijn onderbuik is af en toe ook erg aan het rommelen, maar ik ben toch echt zwanger
West, jammer van het weer en je buikpijn, maar zo te lezen heb je wel een leuk weekend gehad.
Wel balen dat die buikpijn weer is teruggekomen. Ik hoop dat je er snel vanaf bent!
Het lijstje moet weer aangepast worden, er is weer een zwangere.
Hier is het nog 7 weken hooguit, de tijd gaat super snel
@Bibi-Jane wrote:
Het lijstje moet weer aangepast worden, er is weer een zwangere.
Hier is het nog 7 weken hooguit, de tijd gaat super snel
Ik heb Lieke al een pb-tje gestuurd :mrgreen:
Jeetje, jij nog maar 7 weken. Het gaat echt snel allemaal.
dank jullie wel voor de leive woorden en ik hoop het gewoon en anders gaan we door naar de volgende ronde…
Mijn temp blijft trouwens wel hoger… weet iemand hoe of wat???
als de temperatuur hoog blijft na de eisprong is dat het eerste teken van een zwangerschap.
Maar om zekerheid te hebben moet je wel al vaker de temp. opgenomen hebben.
Lenie, ik werd altijd s’avonds ongesteld, de ochtend van mijn NOD was mijn temp altijd nog hoog dus bij mij zei dat niet zoveel.
Wel is het natuurlijk handig als je het een paar keer hebt gedaan dat je gaat herkennen wanneer je isprong is geweest en na hoeveel dagen je ongi dan meestal komt.
Ik duim voor je, ongibuikpijn was bij mij juist positief, dus je weet maar nooit :-*
Hier vanochtend weer 1,5 uur in het Zh gezeten ivm suiker prikken, moet woensdag weer naar de VK, hopen dat mijn suiker wat lager is als vorige keer
Had nog een mazzeltje vandaag, ik wilde een waterdichte molton hoeslaken kopen, dat zweet en schuift wat minder dan dat standaard ding. Maar bij de Leen-bakker kost zo’n ding 23 euro :shock: en daarna gebruik je hem ook niet meer. Was ik vanochtend bij de aldi, ligt er daar nog 1 tussen een berg andere spullen, dus ik vragen naar de prijs, was hij maar 6,99 :dance: Ben ik blij dat ik hem pas niet bij de LB heb gekocht :mrgreen:
Ben mijn keukenkastjes aan het uitmesten, was wel nodig een ruimte die ik eneens krijg!:eh: Zou die nesteldrang dan eindelijk beginnen? :mrgreen:
De badkamer schiet gelukkig ook op, gelukkig is onze kleine er nog niet, want we douchen nu tijdelijk bij onze buurvrouw (ik zie me al lopen na de bevalling :think: )
De nieuwe tegels zijn ingevoegd, de kraan ed gemonteerd, de douchecabine staat en is afgekit, nu eigenlijk alleen de wastafel en kraan, spiegel, plankje ed nog bevestigen en de wasmachine en droger weer terugzetten, kan ik eindelijk weer wassen
Bibi-Jane, de tijd vliegt inderdaad, hoop dat iemand mijn plekje in het lijstje binnenkort overneemt
West, fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad :thumbup:
Zou die buikpijn niet vd spanning kunnen zijn?
Enne idd, vind het nog zo’n raar idee dat we straks papa en mama zijn :shifty: Ben niet bang voor de bevalling, maar wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen enzo en vooral…wanneer kondigt onze uk zich aan
Alles goed met alle beeps hier?
Ik ga nog even de bovenste plankjes doen en dan vind ik het weer even genoeg.
Groetjes Natascha,