Meiden wat balen weer zeg :wall: :? En idd ik heb ook niet zolang hoeven wachten en kan me nauwlijks voorstellen hoe dat voor jullie nu moet voelen Dikke :hug: voor jullie!
Bibi-Jane, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Chavelly!! :inlove:
Hiet wat foto’s van onze Sem :inlove: Hopelijk gaan die eitjes bij jullie spontaan springen bij het zien van al die beeps en worden ze deze ronde wel bevrucht zodat we snel weer een mooi lijstje zwangere dames hebben
Met ons gaat het goed, gaan wel verkouden worden vrees ik. Sem drinkt meestal om de 3-4 uur en slaapt s’nachts tussendoor ook meestal goed. Af en toe heeft hij een huilnachtje, maar meestal is dat de middag en avond en na de laatste voeding is hij rustig dan. Als hij onrustig is dan is hij meestal wel te troosten, maar wil dan niet in zijn bedje.
Hij drinkt heel goed aan de borst, ga hem morgen weer even wegen dus ben benieuwd. Met mij gaat het ook goed, nog wel de onderkant nog steeds open, maar de pijn is wel minder gelukkig. Kan ook weer wat meer zelf in huis, alleen stofzuigen en dweilen enzo dat gaat nog niet gewldig, dus West is gisteren geweest en heeft dat voor me gedaan :thumbup: Nog bedankt meis :-
Nou hier nog even spammen met Sem
:- Natascha.
Graag gedaan hoor daar zijn vriendinnen voor om elkaar te helpen toch? en vond het erg gezellig hoor alleen vandaag jammer van me auto hubbie gaat hem zaterdag maken mijn rembakkie was leeg en achter lekte hij dus vandaar ik niet meer kon remmen. :-*
Meiden wat balen weer zeg :wall: :? En idd ik heb ook niet zolang hoeven wachten en kan me nauwlijks voorstellen hoe dat voor jullie nu moet voelen Dikke :hug: voor jullie!
Bibi-Jane, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Chavelly!! :inlove:
Hiet wat foto’s van onze Sem :inlove: Hopelijk gaan die eitjes bij jullie spontaan springen bij het zien van al die beeps en worden ze deze ronde wel bevrucht zodat we snel weer een mooi lijstje zwangere dames hebben
Met ons gaat het goed, gaan wel verkouden worden vrees ik. Sem drinkt meestal om de 3-4 uur en slaapt s’nachts tussendoor ook meestal goed. Af en toe heeft hij een huilnachtje, maar meestal is dat de middag en avond en na de laatste voeding is hij rustig dan. Als hij onrustig is dan is hij meestal wel te troosten, maar wil dan niet in zijn bedje.
Hij drinkt heel goed aan de borst, ga hem morgen weer even wegen dus ben benieuwd. Met mij gaat het ook goed, nog wel de onderkant nog steeds open, maar de pijn is wel minder gelukkig. Kan ook weer wat meer zelf in huis, alleen stofzuigen en dweilen enzo dat gaat nog niet gewldig, dus West is gisteren geweest en heeft dat voor me gedaan :thumbup: Nog bedankt meis :-
Ken den hoor wat je zegt, ik hou me altijd heel de dag goed maar als mijn vriend thuis komt komen de tranen ook steeds weer los op de ongi dag
Angel: wat een leuke site heb je weer gemaakt zeg, complimenten :thumbup:
Suus: Balen dat je weer zoveel last hebt van :twisted:
Fijn dat je dat 9 maanden kwijt was he
Ik heb eigenlijk heel weinig last, normaal gesproken de 1e dag af en toe wel gemene krampen maar nu eigenlijk niks merk er weinig van.
Heb ook wel wat raars :oops: is anders dan normaal zeg maar, ik verlies niet gewoon helder bloed zoals normaal de eerste dagen maar heel donker, bijna zwart, sorry voor het vieze praatje maar herkent iemand dit :?
Kes: Wat een schatje :inlove:
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie.
Hoop dat je onderkantje snel beter gaat.
Heb je een leuke kraamtijd gehad met je collega?
West: fijn geen remmen! :lol:
Ken den hoor wat je zegt, ik hou me altijd heel de dag goed maar als mijn vriend thuis komt komen de tranen ook steeds weer los op de ongi dag :cry:
Angel: wat een leuke site heb je weer gemaakt zeg, complimenten :thumbup:
Suus: Balen dat je weer zoveel last hebt van :twisted:
Fijn dat je dat 9 maanden kwijt was he :wink:
Ik heb eigenlijk heel weinig last, normaal gesproken de 1e dag af en toe wel gemene krampen maar nu eigenlijk niks merk er weinig van.
Heb ook wel wat raars :oops: is anders dan normaal zeg maar, ik verlies niet gewoon helder bloed zoals normaal de eerste dagen maar heel donker, bijna zwart, sorry voor het vieze praatje maar herkent iemand dit :?[/quote
Dat kunnen stolsels zijn vroeger toen ik wat jonger was had ik dat ook altijd en nu nog af en toe. Verder zou ik het niet weten sorry..
Ja leuk geen remmen not dus wilde weg rijden en ik trapte de rem in en deed niks meer nou ja dan pakken we de handrem maar en toen belde ik de anwb en die maken dat dus niet ik zo waarom ben ik dan lid? Dus de auto zelf maar naar de garage gebracht en de handrem maar gebruikt en rustig aan gereden.
Anoniempje, ja heb een hele gezellige kraamtijd gehad :thumbup: De week is echt omgevlogen, nu is hij alweer bijna 2,5 week :shock:
Vandaag is onze kraamverzorgster op kraamvisite geweest :mrgreen: Met nog een paar andere collega’s dus was wel heel leuk en gezellig.
Die tranen van jullie kan ik me voorstellen hoor, elke keer hoopp je er toch weer op en als het dan weer niet raak is… :hug:
Over dat hele donkere bloed, ik had ook weleens als ik later ongi werd dat het dan heel donker was de eerste dag, daarna werd het gewoon helder rood. Dus was volgens mij oud bloed.
Ik ben niet ongi maar vloei nog wel steeds, ben beniwuwd hoelang dat bij mij gaat duren :think:
Nou meiden ik hoop echt dat er nog iemand een heel mooi kerstkadootje mag krijgen net als ik vorig jaar. Heel raar vorig jaar was de eerste dag van mijn laatste ongi op 23 november. Dat is ook meteen het einde van mijn verlof. Grappig hè? Dus over een paar dagen was ik een jaar geleden bijna zwanger…
West jij hebt lef, ik zou ook niet zo zijn gaan rijden hoor…
Natascha ik hoop dat je minder lang vloeit dan ik, ik heb in totaal ruim 8 weken gevloeid totdat de vk ging dreigen met een curettage was het gelukkig zo over…