Ja Mees: Bibi-Jane was de laatste zwangere onder ons clubje
Dus de lijst van zwangeren is nu leeg, hopelijk komt daar snel verandering in.
West: bij jou al nieuws???
oh anoniempje bij jou ook spannend
komen ze: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:-*
:shifty: ja erg spannend weer idd.
Ben al zeker 6x wezen plassen vanochtend wordt er gek van.
Ook steeds wel een rommelende buik maar dat heb ik al een paar dagen.
Maar goed ik ga er maar gewoon van uit dat de :twisted: komen.
Al hoop ik natuurlijk op iets anders
Heb ze gevangen hoor :**: maar nog een paar overgelaten voor de anderen, eerlijk delen he!
@anoniempje wrote:
Ja Mees: Bibi-Jane was de laatste zwangere onder ons clubje
Dus de lijst van zwangeren is nu leeg, hopelijk komt daar snel verandering in.
West: bij jou al nieuws???
Nee hier nog geen ander nieuws helaas. Mijn pc doet het niet zo goed meer dus hoop dat hij het blijft doen…We wachten weer maar af !!!
:-* West
ik blijf duimen voor de dames :thumbup:
Bibi Jane en hub,
Wat een mooie en aparte naam trouwens!Gefeliciteerd met jullie dochter!
Liefs, Janine
Nou West: jij houdt het ook spannend zeg.
Ik ben sinds vandaag weer aan het werk dus heb weer even afleiding tijdens de spannende dagen.
De laatste 3 maanden was het steeds 29 dagen en dan s’ochtends al maar nu tot nog toe niks te bekennen.
Ooooh Anoniempje en West spannend hoor! Ik ga er verder niet te veel over schrijven, ik wil even laten weten dat ik aan jullie denk!
Verder hier eigenlijk weinig nieuws, kwam even kijken hoe het hier gaat… morgen ben ik er weer en ondertussen :thumbup:
Ik ben benieuwd naar de betekenis van de naam en hoe ze eraan komen…
Hier gisterenavond toch nog ongie geworden :wall: :wall: :wall: op naar de volgende ronde maar weer. Mijn nieuwe nod is 12 december.
Anoniempje hoop voor jou dat het raak is
Jeetje west, ik heb voor je geduimd en aan je gedacht… volgende keer doe ik dat weer hoor!!!
@lenie wrote:
Jeetje west, ik heb voor je geduimd en aan je gedacht… volgende keer doe ik dat weer hoor!!!
Dankje wel meis is lief van je !! Op naar de volgende ronde maar weer!!!
Nou ik ga mee weer naar de volgende ronde hoor!
Vanmiddag toch weer die … :twisted:
Wordt er nu echt een beetje moedeloos van.
Vandaag weer even de bekende dipdag, zal morgen wel weer over zijn denk ik.
West: Balen zeg jij ook al.
anoniempje: balen zeg jij ook
Balen meiden
Ik doe met jullie mee
Angel: jij ook al?
Nou we blijven tenminste wel met zijn 5-en over en niet alleen :roll:
Ja ik ook, we gaan gezellig met zijn alles verder
Jammer weer West Anoniempje en Angel, kan me niet eens voorstellen hoe groot jullie teleurstelling is… ik weet hoe teleurgesteld ik was als ik weer ongi werd en wij hebben eerst van februari tot juli moeten wachten en toen van september tot december… en dat was steeds maar een paar maandjes.
En of het allemaal al niet erg genoeg is dat je ongi wordt, waarom moet het dan ook nog eens vervelend zijn? Bij de gym zei de juf dat weëen voelen als een hele heftige ongi, nou na deze week weet ik het weer maar geef mij maar weëen kan ik je zeggen… Ik heb me echt twee dagen niet blij gevoeld en ik heb ook maar gewoon weer tampons gebruikt, voelde ook niet echt lekker in het begin, wordt nu wel wat beter gelukkig.
En of het allemaal al niet erg genoeg is dat je ongi wordt, waarom moet het dan ook nog eens vervelend zijn? Bij de gym zei de juf dat weëen voelen als een hele heftige ongi, nou na deze week weet ik het weer maar geef mij maar weëen kan ik je zeggen... Ik heb me echt twee dagen niet blij gevoeld en ik heb ook maar gewoon weer tampons gebruikt, voelde ook niet echt lekker in het begin, wordt nu wel wat beter gelukkig.[/quote
Toen ik het gisterenavond werd heb ik ff een potje zitten janken dat mogen jullie gerust weten. En als ik dan bij natascha ben bij sem is dat zo'n lieverd dat je denkt van ik wil ook en anoniempje en angel en lenie en lieke zijn al langer bezig als wij maar toch doet het soms erg zeer. En heb ook te horen gekregen dat vrienden van ons de 2 verwachten en mijn neef met zijn vrouw ook zwanger werd het me toch even te veel gisteren..Hubbie zegt dat ik er niet om hoeft te huilen maar toch is het iedere keer weer een teleurstelling...Dus meiden voor ons komt ook ooit de tijd hoop zeer binnen kort voor ons allemaal !!! Maar gelukkig is mijn ongie deze keer niet erg dus daar ben ik dan weer wel blij om..
Meiden wat balen weer zeg :wall: :? En idd ik heb ook niet zolang hoeven wachten en kan me nauwlijks voorstellen hoe dat voor jullie nu moet voelen Dikke :hug: voor jullie!
Bibi-Jane, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Chavelly!! :inlove:
Hiet wat foto’s van onze Sem :inlove: Hopelijk gaan die eitjes bij jullie spontaan springen bij het zien van al die beeps en worden ze deze ronde wel bevrucht zodat we snel weer een mooi lijstje zwangere dames hebben
Met ons gaat het goed, gaan wel verkouden worden vrees ik. Sem drinkt meestal om de 3-4 uur en slaapt s’nachts tussendoor ook meestal goed. Af en toe heeft hij een huilnachtje, maar meestal is dat de middag en avond en na de laatste voeding is hij rustig dan. Als hij onrustig is dan is hij meestal wel te troosten, maar wil dan niet in zijn bedje.
Hij drinkt heel goed aan de borst, ga hem morgen weer even wegen dus ben benieuwd. Met mij gaat het ook goed, nog wel de onderkant nog steeds open, maar de pijn is wel minder gelukkig. Kan ook weer wat meer zelf in huis, alleen stofzuigen en dweilen enzo dat gaat nog niet gewldig, dus West is gisteren geweest en heeft dat voor me gedaan :thumbup: Nog bedankt meis :-
Nou hier nog even spammen met Sem
:- Natascha.