Sept/okt 2005....allemaal de MM in....

@JanineB wrote:

Heey meiden,

Ik ben bang dat het weer fout gaat.

Vanmorgen werd ik wakker met een heel onstuimig gevoel.

Ik ging naar de wc en had dus gigantisch diaree, maar toen ik de voorkant afveegde zat er dus ook flink bloed aan het papiertje.

Heb ik weer!!! Ohhh ik ben zo bang!

Ik moet vandaag werken maar ik ga me zo ziek melden denk ik.

Liefs, Janine

Heyy Janine,

ONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, hopelijk valt het allemaal mee en is het gewoon een bloedinkje tussendoor geweest… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Ik denk aan je meis. :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* West

@JanineB wrote:

Heey meiden,

Ik ben bang dat het weer fout gaat.

Vanmorgen werd ik wakker met een heel onstuimig gevoel.

Ik ging naar de wc en had dus gigantisch diaree, maar toen ik de voorkant afveegde zat er dus ook flink bloed aan het papiertje.

Heb ik weer!!! Ohhh ik ben zo bang!

Ik moet vandaag werken maar ik ga me zo ziek melden denk ik.

Liefs, Janine

Janine nee he :cry:

Ik :pray: :pray: voor je dat het goed gaat meis :hug: :hug:

nee denk het niet,

het blijft aanhouden, zitten nu ook al slijmsliertjes bij.

Ik voel me helemaal kl*te, heb ook diaree en ik kan niet meer lekker in bed liggen ivm kramp in de baarmoeder volgens mij.

Straks maar het ziekenhuis bellen of ik dan weerde derde dag clomid moet gaan slikken

Suus succes bij de ha en ik bel je snel :-*

@JanineB wrote:

nee denk het niet,

het blijft aanhouden, zitten nu ook al slijmsliertjes bij.

Ik voel me helemaal klte, heb ook diaree en ik kan niet meer lekker in bed liggen ivm kramp in de baarmoeder volgens mij.

Straks maar het ziekenhuis bellen of ik dan weerde derde dag clomid moet gaan slikken

Sterkte meissie ik denk aan je…

:- :-* :hug: :hug: West

Hoi hoi

Ben daarnet door de gyn gebeld, het kan van alles betekenen. Of het is een miskraam, of nog steeds een innestelingsbloeding. Het heeft nog geen zin om bloed te laten prikken, want als het hcg nog in je bloed zit is er nog weinig te zien. In iedergeval is het afwachten tot volgende week donderdag.

Het bloeden wordt nu wel minder en het is donkerbruin.

Maar goed, ik weet niet hoe het zit als je een tampon in heb, want dat heb ik altijd. Geen idee of je het ene uur meer verliest dan een ander uur.

Liefs, Janine

Nou ik denk dat ik het ‘zakje’ verloren ben.

Ik keek op het verbandje en zag een rood zakje met een soort strengetje er doorheen lopen.

Hopelijk wordt dan toch 3 maal is scheepsrecht??

Ook vanuit hier een dikke knuffel :hug:

:frowning: :cry: :cry: :cry: :cry: :frowning: nee hè

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen

Een hele dikke knuf van mij :-* :hug: :-*

janine niet weer he?? wat ontzettend naar voor je :hug: het is je zo gegund (en jullie allemaal trouwens!). ik hoop dat het alleen maar zo lijkt en dat er niks aan de hand is, maar als ik je vorige reactie lees, dan ben ik ook bang voor het ergste. misschien 1 kleine hoop: een nicht van mij verloor ook een vruchtzakje, dokter zei dat ze een miskraam had gehad en is nu mama van een prachtig kindje :inlove: was dus wel een miskraam, maar ze was zwanger van een tweeling waarschijnlijk. nou, nog een dikke :hug: voor je en ik ga heel hard :pray: dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt.

:-*

NEE he Janine: niet weer.

Wat verschrikkelijk dat ze je nu een week laten wachten voordat je zekerheid hebt.

Ik gun het je zo.

Hoop dat het toch niet is waar we allemaal bang voor zijn.

Ook vanuit hier een :hug:

Janine, een hele dikke knuffel vanaf deze kant!!! :hug:

Ik brand vanavond een kaarsje voor je!!!

Heel veel liefs

Wat een dag :shock:

Janine heel veel sterkte meid :hug:

Bij de oktobermama’s vandaag 2 mk’s en 2 dagen geleden ook al 1…

Wat een KL#TE dag…

Ben vandaag lekker met de meiden even naar de bossen geweest.

Maar jeetje wat kon ik op de foto’s ineens goed zien dat ik een dikkere kop heb gekregen door die stomme prednison zeg…… :shock:

Maarja fijn te weten dat het wel weer weg zal trekken als ik er weer een keer mee stop, hihi

Maar het was even heerlijk er uit geweest te zijn na een paar dagen ziek thuis. :smiley:

En we hadden nog geluk ook, tussen 2 grote regenbuien door.

We hoorde ineens plons, was madam in de sloot gevallen.

Ze voelde zich niet echt gelukkig, want ze heeft een hekel aan water.

En wij haar maar uitlachen, arm ding.

Janine, veel sterkte!

:-* Garfield

Janine meis wat erg voor je! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen… Je komt wel heel rustig over in je berichtjes… Heel veel sterkte de komende tijd meis!

Lieke je moet je niet te veel proberen aan te trekken van de ellende van andere meid, dat is het nadeel van dit forum, je deelt mooie momenten maar helaas doordat er zoveel mensen meepraten zie je ook veel meer ellende van anderen dan je in het normale leven mee zou krijgen.

Chelleke kan het slikken van prednison geen kwaad als je zwanger wilt worden? Het is zo’n agressief middel…

Nou dan ook maar meteen mijn verslag van het bezoek aan de ha:

We zijn dus gisteren bij de ha (onze eigen ha) geweest en we hebben een doorverwijzing gekregen voor een KNO-arts, daar kunnen we 13 maart terecht. In de brief staat dat Jim een bovenste luchtweginfectie heeft, en nou hadden veel kindjes daar afgelopen december hier ook last van die wel een ab kuurtje of zoiets hebben gekregen. Zit me dus echt af te vragen of hij nu nog ziek geweest zou zijn als ze me dat toen gegeven hadden… dat ga ik ook zeker aan de arts in het zkh vragen! We zijn er inmiddels wel achter dat hij als we laat met hem gaan douchen (22.30 uur) en zijn flesje ook wat later geven (22.00 uur i.p.v.) 20.30 uur hij wel de nacht aardig doorkomt, dat doen we dus nu maar. Nou maar hopen dat hij niet te veel gewend raakt aan die latere fles

Hubbie had dinsdag nog ruzie met zijn ouders omdat hij had aangegeven dat hij vond dat zijn zusje er wel wat meer rekening mee mocht houden dat Jim al zo lang ziek is en dat hij liever heeft dat ze dan gewoon thuis blijft. Nou dat was helemaal tegen het verkeerde been (of zoals schoonzus zegt don’t touch the girl, we mogen dus over haar nooit iets zeggen) en wij mochten hun er niet van beschuldigen dat zij ons steeds aan het aansteken zijn, dat kan ook ergens anders van komen En opeens weet niemand dat wij al 2 maanden geen enkele nacht door hebben kunnen slapen maar dan wel meteen roepen dat schoonzus ook al een paar weken slecht sliep omdat mijn neefje ook 2 weken ziek is geweest Dus heb ik omdat we er toch waren maar meteen gevraagd wat de ha er van vindt dat met name de schoonfamilie steeds maar ziek zit te wezen bij hem in de buurt. Ze vond het wel verstandig om daar gewoon rekening mee te houden, zeker omdat zijn weerstand zo laag is, zo komt hij er nooit bovenop. Dus ik ga op het kdv vragen of ze daar ook een beetje rekening mee willen proberen te houden en heb het ook maar meteen even aan de schoonfamilie gemeld, het begrip was nu meteen wat groter…

Zo weer een heel verhaal…

@Tante Soesa wrote:

Chelleke kan het slikken van prednison geen kwaad als je zwanger wilt worden? Het is zo’n agressief middel…

Nee dit is het enigste wat ik nog mag voor onze kinderwens, de rest heb ik allemaal de deur uit moeten doen :?

Maar ik vond het ook gek hoor toen ik dit moest gaan slikken

Vervelend hoor dat gedoe met je schoonouders :frowning:

Fijn dat je naar de kno arts mag/gaat

(in de zin van dat er nu goed na gekeken gaat worden :wink: )

Nou dames de :evil: zijn gearriveerd…ronde 15 begint…

Ik ben het onderhand wel goed beu hoor :cry:

Maarja het is niet anders. Morgen naar de HA.

-xxx-

Angel: balen meid dat de :twisted: er weer zijn.

Morgen naar de ha dus , veel succes!!!

Suus: fijn dat je nu eindelijk eens doorgestuurd wordt met Jim.

Wordt er eindelijk eens goed naar hem gekeken.

Lenie: Ook via hier, veel succes morgen bij de gyn.

Janine: hoe gaat het met je? :hug:

@Chelleke wrote:

Nou dames de :evil: zijn gearriveerd…ronde 15 begint…

Ik ben het onderhand wel goed beu hoor :cry:

Maarja het is niet anders. Morgen naar de HA.

-xxx-

Balen meis kan het goed snappen dat je het beu bent. Ik ook morgen naar de ha dus be benieuwd wat we allemaal krijgen te horen.

:-* :-*