Sept/okt 2005....allemaal de MM in....

Owja ik heb bij de klussers de nods weg gehaald,

dat veranderd steeds en de helft weet het niet en zo kan het ook, meestal kijk je toch niet steeds naar de 1e pagina maar bij die gene haar banner :wink:

@anoniempje wrote:

Doen ze dat met zo´n eendenbek? :oops:

Ik heb dat ook eens gehad, ik was 18 en had last van mijn muts.

Maar ze kreeg 'm er niet in :oops: Ik was namelijk nog zo maagd als het maar zijn kon :lol:

Zij zo…ow euh…dit gaat niet echt werken. :lol:

Nouja uiteindelijk bleek in een schimmelinfectie te hebben, schijnt veel voor te komen bij vrouwen.

Maar ik denk dat inderdaad dat het nu best wel mee zal vallen als ik het moet doen, ben ten slotte geen maagd meer :lol:

In ieder geval fijn dat het allemaal mee viel en dat je een goed gesprek hebt gehad :thumbup:

@anoniempje wrote:

Angel: had jij de ha nou ook al gebeld of niet?

Nee :oops:

Door van alles en ook carnaval en Robs rooster is het erbij in geschoten

Dat ga in nu even gelijk doen…

ow ships praktijk is al dicht, nouja morgen even bellen en een afspraak maken voor donderdag middag 1 mrt dan is rob mooi vrij

@anoniempje wrote:
Ben net even heel ongeduldig geweest :oops:

Heb even een email gestuurd naar de fertilitietspoli waar we straks naartoe gestuurd worden om te vragen of we dat bloedonderzoek niet alvast mogen doen.

Denk als het nou toch moet gebeuren doe dat dan gelijk.

Anders kunnen we daar zeg maar eind maart heen dan tot eind mei wachten op de uitslag.

Nu zou dat dan toch alweer een maand schelen toch :stuck_out_tongue:

Vinden jullie dat raar?

Dacht proberen kan altijd.

Nee vind ik niet raar…nee heb je en ja kan je krijgen :wink:

Alleen balen dat het een nee is geworden :frowning:

Lieke1 fijn dat alles goed is :thumbup:

Kes Top dat alles goed gaat met jou en Sem :dance:

En dat je nog steeds borstvoeding geeft mag je zeker trots op zijn :thumbup:

Ik vind wel jammer dat ik dat nooit mag ervaren :frowning:

Maarja kan niet alles hebben :wink:

Zo nu ben ik geloof ik weer bij :shifty:

Hier gaat het niet zo geweldig. Slaap al een paar dagen bagger en de valdispar (nacht extra sterk) pilletjes werken ook niet echt :thumbdown:

Ik ben lekker ziek aan het worden en heb weer ontzettend last van mijn keel. En door het ziek zijn is de reuma ook erg bagger :cry:

Net even mijn temp opgenomen…verhoging van 28.1

Hopen dat ie vanaaf niet al te hoog omhoog schied, meestal is dat savonds bij mij :thumbdown:

Wat ben ik zielig hè :lol: :mrgreen:

Nee hoor, gaat wel weer over :wink:

Mijn meisje Djinka is ook niet goed in orde, dat vind ik veel zieliger, ze lust niet eens een lekker koekje. Ze ligt heel de dag bij mij al zielig te wezen. Arm ding.

Owjah ik ben weer gestopt met roken…deze keer gaat het echt lukken, ik voel het :lol:

Nouja misschien maar een geluk dat ik nu ontzettend keelpijn enzo heb, heb ook niet echt behoefte aan een sigaretje :slight_smile:

Geluk bij een ongelukje :smiley:

Verder weinig nieuws te vertellen. Maak zo niet veel mee :wink:

helemaal hartstikke ontzettend zwanger zou ik zeggen!!!

gefeliciteerd, probeer er van te genieten en ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan!

:-* mees

Janine: :dance: super zeg van harte meid, het is je zo gegund.

Ik :pray: dat het deze keer goed zal gaan.

We gaan nu de goede kant weer op met het lijstje zeg ziet er weer een stuk gezelliger uit

Angel:beterschap meid, ook voor je hondje een dikke :-*

En volhouden he niet roken :thumbup:

Janine!!! Gefeliciteerd!!!

Laat je vaak weteb hoe het met je gaat???

Ik kon het toch niet laten nu geloof ik het echt: :dance:

Wowwwwwww jeannine, daar kan je echt niet meer onderuit meis!

PROFICIAT!!!

Chelleke,

beterschap meis!!

Wauw Janine gefeliciteerd meis! Probeer een beetje te genieten van de komende spannende weken! Kan je nou nog met Lieke meekletsen bij de oktober mama’s?

Zo Jim zijn eerste keer logeren zit er weer op en gelukkig is het allemaal goed gegaan. Vlak voor we naar huis wilden rijden begon hij nog te krijsen en had hij weer krampjes maar verder heeft hij niet heel erg gespookt. Om 5 uur begon hij te hoesten maar dat was na een half uurtje over en heeft hij weer tot 8 uur geslapen.

Er is alleen wel weer 1 dingetje waar ik echt superpissed om ben… mijn schoonouders eten normaal elke doordeweekse dag bij mijn schoonzusje (mijn schoonmoeder kookt en betaalt het eten :wall: ) dus ik had al wel verwacht dat zij er ook zou zijn met haar kindje (zij is op donderdag en vrijdag vrij en haar vriend werkt tot 's avonds 8 uur). Toen we kwamen was ze net vertrokken omdat mijn neefje ineens flinke koorts kreeg, had ie de dag ervoor ook al gehad, dus ik was eigenlijk al blij dat ze weg was, Jim is nu al vanaf december aan het kwakkelen en nog iets erbij trekken we echt even niet meer. Toen we hem gisteren kwamen halen was schoonzus er weer (ik had wel al op een voorzichtige manier tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ik niet wilde dat mijn neefje de hele dag om Jim heen zou hangen als hij nog ziek was). Ligt mijn schoonzusje de hele avond te zeiken en te zeuren dat ze niet lekker is (zij heeft ons twee weken geleden al aangestoken met haar verkoudheid omdat ze ook gewoon op visite kwam en gewoon Jim had zitten kussen en knuffelen, ik wist overigens niet dat ze niet lekker was toen). Vertelt hubbie net dat ze weer doodziek in bed ligt met pitten in haar keel, dus dat zal wel een ontsteking zijn. Ik snap nou echt niet waarom ze niet een klein beetje kan nadenken en gewoon maar iedere keer met haar zieke kop bij Jim gaat zitten, ze weet dat hij al maanden niet lekker is, dat wij al 2 maanden nachten van een paar uur maken omdat hij zo hoest en dat we er wat dat betreft een beetje doorheen zitten. En toch gaat die k*t iedere keer weer bij mijn kind zitten… ze heeft er dus gisteren de hele dag zo wat gezeten. :twisted: :twisted: Ben echt zooooo pissed nu…

Vannacht dus weer vanaf 4.30 uur op en neer gelopen omdat hij zo moest hoesten en uiteindelijk ben ik om 7.30 uur maar uit bed gegaan en ik lag er dus gisteren pas om 1 uur in…

Sorry voor mijn gemopper…

Janine!!! Wat onwijs leuk!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Ik duim dat alles perfect blijft gaan!!

Jim is vannacht weer de hele nacht aan het spoken en hoesten geweest. Ik heb denk ik alles bij elkaar 3 uurtjes geslapen Vanmorgen om 7.30 uur er uit gegaan en hem een flesje gegeven. Tegen 9 uur werd hij weer moe en heb ik hem weer in bed gelegd en toen heb ik nog even van 9.15 uur tot 10.30 uur geslapen. Het hoesten wordt qua vastzitten wel minder heb ik het idee, nu hoest hij gewoon veel, maar daar lig je toch weer naar te luisteren dan… Ik denk ook dat hij gewoon in een sprongetje zit en daarbij komen ook de tandjes natuurlijk, want dat blijft ook een beetje doorgaan, hij kauwt op alles wat los en vast zit. En ik kan dus niet gewoon overdag even een uurtje gaan liggen (nu ligt Jim bijv. te slapen zou ik dat ook kunnen doen) maar dan lig ik alleen maar wakker, en 's avonds vroeg naar bed dat lukt me eigenlijk ook niet… Dus tegen de tijd dat Jim een jaar is heb ik wallen tot op mijn knieën maar dan kan ik het misschien wel een keer gaan inhalen :wink:

Janine: hoe voel je je, al een beetje aan het idee gewend?

Suus: weer die schoonfamilie :x

Snap idd niet dat mensen er niet een beetje rekening mee houden om een beetje uit de buurt te blijven bij een kleine die al zo tobt als ze niet lekker zijn :x

Hier weinig nieuws op het moment, rustig weekend, aan het werk maar verder niet veel gedaan.

Ook al snotterig dus op tijd naar bed vandaag

@anoniempje wrote:

Angel:beterschap meid, ook voor je hondje een dikke :-

En volhouden he niet roken :thumbup:

Dank je wel :-

Gister heb ik met 39.5 op de bank zielig zitten wezen :mrgreen:

Nu knap ik weer een beetje op.

Koorts is gezakt en kan weer een beetje op mijn benen staan :smiley: :dance:

Nog steeds niet gerookt, maar daar had ik ook niet echt behoefte aan :shifty:

Maar het is me vaker gelukt en nu weet ik zeker dat het weer lukt…maar dan voor altijd :wink:

@JanineB wrote:
Ik kon het toch niet laten nu geloof ik het echt: :dance:

Met die test kun je er ook echt niet meer onderuit :mrgreen: :dance:

@JanineB wrote:
Chelleke,

beterschap meis!!

Dank je wel :-*

@Tante Soesa wrote:

Zo Jim zijn eerste keer logeren zit er weer op en gelukkig is het allemaal goed gegaan. Vlak voor we naar huis wilden rijden begon hij nog te krijsen en had hij weer krampjes maar verder heeft hij niet heel erg gespookt. Om 5 uur begon hij te hoesten maar dat was na een half uurtje over en heeft hij weer tot 8 uur geslapen.

Fijn dat het goed is gegaan :thumbup:

@Tante Soesa wrote:

Er is alleen wel weer 1 dingetje waar ik echt superpissed om ben.... mijn schoonouders eten normaal elke doordeweekse dag bij mijn schoonzusje (mijn schoonmoeder kookt en betaalt het eten :wall: ) dus ik had al wel verwacht dat zij er ook zou zijn met haar kindje (zij is op donderdag en vrijdag vrij en haar vriend werkt tot 's avonds 8 uur). Toen we kwamen was ze net vertrokken omdat mijn neefje ineens flinke koorts kreeg, had ie de dag ervoor ook al gehad, dus ik was eigenlijk al blij dat ze weg was, Jim is nu al vanaf december aan het kwakkelen en nog iets erbij trekken we echt even niet meer. Toen we hem gisteren kwamen halen was schoonzus er weer (ik had wel al op een voorzichtige manier tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ik niet wilde dat mijn neefje de hele dag om Jim heen zou hangen als hij nog ziek was). Ligt mijn schoonzusje de hele avond te zeiken en te zeuren dat ze niet lekker is (zij heeft ons twee weken geleden al aangestoken met haar verkoudheid omdat ze ook gewoon op visite kwam en gewoon Jim had zitten kussen en knuffelen, ik wist overigens niet dat ze niet lekker was toen). Vertelt hubbie net dat ze weer doodziek in bed ligt met pitten in haar keel, dus dat zal wel een ontsteking zijn. Ik snap nou echt niet waarom ze niet een klein beetje kan nadenken en gewoon maar iedere keer met haar zieke kop bij Jim gaat zitten, ze weet dat hij al maanden niet lekker is, dat wij al 2 maanden nachten van een paar uur maken omdat hij zo hoest en dat we er wat dat betreft een beetje doorheen zitten. En toch gaat die k*t iedere keer weer bij mijn kind zitten... ze heeft er dus gisteren de hele dag zo wat gezeten. :twisted: :twisted: Ben echt zooooo pissed nu.....

Vannacht dus weer vanaf 4.30 uur op en neer gelopen omdat hij zo moest hoesten en uiteindelijk ben ik om 7.30 uur maar uit bed gegaan en ik lag er dus gisteren pas om 1 uur in....

Sorry voor mijn gemopper....

Geen sorry hoor....mopperen mag best :hug:
Vervelend hoor :(
Beterschap met je mannetje :hug:

Verder heb ik niks nieuws.....fijne avond nog :-*

ik wordt langzaam aan toch wat nerveus… Heb veel gedaan de laatste dagen…

KOK meeting, gothic en fantasy beurs en morgen naar blijdorp…dan werken en dan is het zo vrijdag dus gyn dag…

Hier ook weer even een berichtje van mij ook ik heb weinig nieuws.

anoniempje: beterschap hoop niet dat je verkouden of de griep gaat krijgen.

Suus: Balen dat je familie nergens geen rekening mee houden voor al nu jim nog niet in de haak is en mopperen mag altijd. Beterschap meis !!! :hug: :hug:

Chelleke: Jij ook beterschap meis!!

Lenie: Ik snap dat je zenuwachtig bent hoor is ook een grote stap he !! Hopelijk valt het allemaal mee en hoef je niet zo zenuwachtig te zijn :hug: :hug:

Janine: Ben je al een beetje gewend??

Hier mag ik vanmiddag eventjes een uurtje op sem van natascha passen,vind ik weer erg leuk om te doen !!!

:-* West

Janine,

:dance: Van harte gefeliciteerd!!! :dance:

Groetjes Garfield

heey Garfield, wat leuk!!

bedankt voor je felicitatie!!

Liefs, Janine

West: weer lekker gekroeld met Sem?

Altijd leuk he oppassen op zo’n schatje :inlove:

Ben gelukkig niet ziek geworden hoor.

Vandaag heeft mijn moeder even wat geregeld voor me wat betreft die belafspraak voor de uitslagen en hoe daarna verder.

Stond dus op 13 maart maar dat is mijn 1e werkdag dus vind het lastig als ik dan gebeld wordt, als ik in een gezin ben kan ik me ook niet zo makkelijk even afzonderen en dus rustig praten en evt. vragen stellen.

Dus mijn moeder heeft even gevraagd of ik niet al eerder gebeld kon worden en nu is het dus al volgende week woensdag de 7e dus bijna een week eerder :dance:

Moet maandag bloed prikken maar die uitslag is bij hun al binnen 2 dagen bekend zei de assistente en ook de uitslag van het sperma onderzoek is snel terug te vinden in het computer systeem dus dat is wel weer erg fijn.

Heey meiden,

anoniempje, fijn dat je alles wat eerder hoort!! Scheelt toch weer een week wachten!

Nou vanmorgen naar de gyn geweest. Cyclusdag 21 heb ik bloed laten prikken en voor die tijd heb ik een eisprong gehad. Ik zeg dat klopt want ik had afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest! Dus zij uitrekenen en moet ik dus op de 5 weken zitten. Op mijn banner staat 4 weken 3 dagen maar dat komt omdat ik niet helemaal mijn cyclus weet. De gyn vond het nog te vroeg om een echo te maken omdat je dan waarschijnlijk toch weinig zal zien, dus nou moet ik donderdag 8 maart weer terug komen. Weer 8 dagen om in de zenuwen te zitten.

In ieder geval ga ik mijn werk rustiger aan doen, want ik ben zo bang dat het fout gaat. Ik heb me voorgenomen dat ik niet meer met waszakken en andere zware dingen gaat slepen/tillen.

Nou ik ga ff lekker atwt kijken!

Liefs, Janine

Heey meiden,

Ik ben bang dat het weer fout gaat.

Vanmorgen werd ik wakker met een heel onstuimig gevoel.

Ik ging naar de wc en had dus gigantisch diaree, maar toen ik de voorkant afveegde zat er dus ook flink bloed aan het papiertje.

Heb ik weer!!! Ohhh ik ben zo bang!

Ik moet vandaag werken maar ik ga me zo ziek melden denk ik.

Liefs, Janine