Sept/okt 2005....allemaal de MM in....

:pray: :pray: :pray:

Laatste klusdames…allemaal in de MMM:

Anoniempje

> 8 juni intake Pesa
Lenie
> ? kan het niet vinden
JanineB
> 19 juni gyn
Chelleke
> 22 mei gyn
West
>23 mei gyn

Zwanger:

Lieke uitgerekend 6 okt

:-* :-* :-*

Mooi die lijstjes weer Chelleke :thumbup:

En meiden geef de moed niet op hoor, had ik ook bijna gedaan en ik ben nu ook zwanger.

Allemaal dikke :hug:

Heey heey

Meld me weer even hier… heb het weer druk gehad en de afgelopen anderhalve week ging het emotioneel niet echt lekker…

Misschien hebben jullie het ergens gelezen misschien ook niet…

In ieder geval de lucht is weer geklaart…

Liefs, Janine

Even aanmelden, hopelijk snel goede berichten weer.

Lieke een oktober kindje, die zijn leuk hahah (ben er zelf ook één van en ik heb er één Quinten 4 okt, ikke 8 okt. Mijn mams 9 okt.)

Zijn gezellige sociale mensen die van eerlijkheid houden (weegschaal hé)

Ik ben 3 oktober jarig, tja of ik eerlijk ben … :liar: :mrgreen:

In ieder geval kan ik slecht kiezen

Mijn moeder is van 8 okt

haar broertje (mjin ook dus) 5 okt

en zijn zoon 6 okt

Mijn broer 16 okt :mrgreen:

Ikke zelf van 14 okt

mijn oma 4 okt

neefje van 29 okt

Idd Janine weegschalen kunnen niet zo goed kiezen, maar zijn super eerlijk en heeeeel gezellig. :lol:

ik kom me ook weer even aanmelden. ik reageer dan wel niet veel, maar ik lees wel elke dag met jullie mee. weet ook vaak niets te zeggen, omdat ik het zo vervelend vind dat jullie zo lang moeten wachten en hopen dat het allemaal gaat lukken. en ik zit hier dan gelukkig te zijn met mijn mannetje (die vandaag alweer 6 maanden is, wat vliegt de tijd…). het is soms erg oneerlijk verdeeld vind ik hoor. meiden, ik blijf jullie volgen en heel hard :pray: dat het voor jullie allemaal snel een mooi dag mag zijn, waarop je beseft dat je mama gaat worden.

@Mees wrote:

ik kom me ook weer even aanmelden. ik reageer dan wel niet veel, maar ik lees wel elke dag met jullie mee. weet ook vaak niets te zeggen, omdat ik het zo vervelend vind dat jullie zo lang moeten wachten en hopen dat het allemaal gaat lukken. en ik zit hier dan gelukkig te zijn met mijn mannetje (die vandaag alweer 6 maanden is, wat vliegt de tijd…). het is soms erg oneerlijk verdeeld vind ik hoor. meiden, ik blijf jullie volgen en heel hard :pray: dat het voor jullie allemaal snel een mooi dag mag zijn, waarop je beseft dat je mama gaat worden.

Kom me eigen hier ook even melden!!! Gisteravond was ik ziek alles overgeven dus lag op tijd in mijn bedje nu is het gelukkig weer over wat het is geweest weet ik niet.

Mees wat groeit hij hard he!!! Ik hoop ook voor ons allemaal dat dit ons jaar word !!! Meiden kom op we slepen elkaar er door heen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* West

Mees: je mag van mij meeschrijven wanneer je wilt. Ik vind het juist leuk om die ukkies te zien!!!

@lenie wrote:

Mees: je mag van mij meeschrijven wanneer je wilt. Ik vind het juist leuk om die ukkies te zien!!!

Ik denk er ook zo over hoor :smiley:

Nou dan hoor ik het wel als jullie me zat worden :wink:

Angel weer een ronde voorbij balen meis voor jullie dus ook een tochtje naar de ha :hug:

Voor de rest duim ik druk!

Hier verder weinig leuks meegemaakt gisteren gewerkt en meteen maar vrij gevraagd voor Jim zijn verjaardag maarrrr… dat is dus aan het einde van de vakantie hier en dan zijn er 2 dames van het secretariaat met vakantie en blijven ik en een andere secretaresse over het is pas over een hele tijd maar er werd nou al twijfelachtig over gedaan. Ik ga toch zeker mijn kind op zijn verjaardag niet droppen alleen dat zou al een reden zijn voor mij om op te stappen

Vandaag in huis gerommeld en van het zonnetje genoten. Hubbie had eens een eend meegenomen uit de supermarkt die hebben we samen gemaakt (komt niet zo vaak voor dat wij gebroederlijk in de keuken staan en ook nog eens zonder ruzie ). Maar helaas… niet te eten. Beetje raar smaakje heeft eend. Nou ja de honden hebben mazzel gehad, als ze nou morgen maar geen eendjes aan gaan vallen als ik ze ga uitlaten . Uiteindelijk maar een tosti pizza quick gemaakt ook lekker

@Tante Soesa wrote:

Vandaag in huis gerommeld en van het zonnetje genoten. Hubbie had eens een eend meegenomen uit de supermarkt die hebben we samen gemaakt (komt niet zo vaak voor dat wij gebroederlijk in de keuken staan en ook nog eens zonder ruzie ). Maar helaas… niet te eten. Beetje raar smaakje heeft eend. Nou ja de honden hebben mazzel gehad, als ze nou morgen maar geen eendjes aan gaan vallen als ik ze ga uitlaten . Uiteindelijk maar een tosti pizza quick gemaakt ook lekker

:mrgreen: :mrgreen:

Ik zie je al helemaal staan met je hubbie in de keuken, (gebeurd hier ook nooit) Wel jammer dat het niet smaakte, al zijn je honden het daar niet mee eens :drool:

Enne wat is dat voor iets belachelijks dat als je zoon 1 wordt jij geen vrij kan krijgen :naughty:

Sja het is genoteerd en ze moeten tegen die tijd sowieso gaan bekijken of er in de vakantietijd iemand bij moet komen (en als het aantal advocaten weer gaat toenemen wordt er een secretaresse aangenomen) maar zekerheid heb ik niet… nou ik kan je beloven dat dan het laatste woord daar nog niet over gesproken is hoor :snooty: :twisted:

Kreeg al geen berichtjes meer dus vond het zo stil hier.

Bleek dat ik me hier nog niet aangemeld had :wall:

Hier alles goed.

Vrijdag naar Blood Diamant geweest, erg goede film hoor!

West: hoop dat die misselijkheid een teken is van …

Even voor alle mama’s onder ons: gewoon mee komen kletsen hoor, wil gewoon al jullie leuke verhalen over jullie :inlove: lezen en foto’s zien.

Dus niemand weg blijven he! :naughty:

Suus: stom zeg dat je geen vrij kan krijgen als Jim 1 wordt, zo’n mijlpaal mag je niet missen, anders maar een dagje ziek he :wink:

Janine: dus een dip gehad, hopelijk voel je je weer helemaal goed :hug:

Ze moeten maar zien wat ze regelen, de secretaresse die is gekomen in de plaats van mijn collega toen ik met verlof ben gegaan vertrekt weer en waarschijnlijk komt er geen nieuwe… dat betekent dus dat ik dan op vrijdag geen vrij meer kan nemen en op dinsdag ook niet. Maar ja als Jim eens een dagje ziek wordt ben ik degene die in eerste instantie thuis blijft daarvoor. Mijn schoonzusje meldt zich dan gewoon ziek maar daar houd ik niet zo van. Maar ja als het moeilijk wordt dan moet het maar op die manier inderdaad…

Ik hoop dat je gewoon een vrije dag krijgt Suus…

Hier een rustg weekendje achter de rug, gister heb ik een jogingbroek gekocht,boven heeft ie een brede band dus kan ik hem straks ook nog lekker 's avonds aan.

En het is niet eens een positiebroek :wink:

West ik :thumbup: je :pray:

@lieke1 wrote:

Ik hoop dat je gewoon een vrije dag krijgt Suus…

Hier een rustg weekendje achter de rug, gister heb ik een jogingbroek gekocht,boven heeft ie een brede band dus kan ik hem straks ook nog lekker 's avonds aan.

En het is niet eens een positiebroek :wink:

West ik :thumbup: je :pray:

Ik denk dat ik gewoon ongie word hoor ik merk en voel niks wel een beetje ongie krampen maar thats it dus ik verwacht dat ook wij naar de ha zullen gaan. Maar dankje wel meid !!

:-* West

Je mag pas de de hoop opgeven voor deze maand als de :evil: er zijn…

Je moest eens weten hoeveel krampjes je hebt als je zwanger bent :wink:

West: ik blijf nog steeds voor je :pray: hoor zolang de :twisted: er niet zijn is er hoop toch?

Hier werken de pilletjes geloof ik goed nog geen :twisted: te zien gelukkig, gister was dag 28 dus daar zijn we voorbij.

Mijn zus heeft ze ook wel eens gebruikt maar bij haar kwamen de :twisted: er gewoon door heen :x

Verder vandaag maar eens grote schoonmaak aan het houden, was hard nodig :oops:

Nu op dweilen na boven klaar dus op naar beneden :?

Morgen lekker relax dagje houden in de sauna.

Had ik nou al verteld dat ik donderdag een vakantiedag op moet nemen van mijn werk om naar het ziekenhuis te gaan?

Vrijdag over vielen ze me er een beetje mee maar hoe meer ik er over na denk des te stommer ik het vind.

Ze zeiden dus dat ze niet konden garanderen dat ik donderdag op tijd klaar was, ik kon wel met een bevalling bezig zijn.

Terwijl ik morgenavond al moet beginnen, dan ben ik donderdag toch niet met een bevalling bezig :wall: en anders kunnen ze daar toch iemand anders naartoe sturen?

Maar toen zeiden ze dus je kan beter een vakantiedag opnemen dan weet je zeker dat je vrij bent.

Ging via mijn leidinggevende, die heb ik even ingelicht vrijdag.

Maar ik vind dat ze er wel een beetje rekening mee kunnen houden, ik ga ook niet voor mijn lol toch?

Ga straks zelf de planning wel even bellen want ik ben het er niet mee eens, er zullen nog veel ziekenhuisbezoekjes gaan volgen, als ik dan steeds vakantiedagen op moet gaan nemen dan kan ik niet eens meer op vakantie :x

En laat ik die nu net geboekt hebben :lol: gaan laatste 2 weken van juni en de 1e van juli naar spanje :dance: