Senseo eigenaars, waarschuwing..

Oh, onze is ook verkeerd :?



Straks maar even met hub overleggen of we hem opsturen of niet.

Alleen hub drinkt hier koffie en dat is ook zelden. Is meer voor visite/verjaardagen en af en toe op zondagcohtend een kopje.

Die van ons ook, lekker dan. :wall:

Even overleggen vanavond of ie terug gaat…

Hoi,



Denkt dat het allemaal wel mee valt anders waren er allang veel meer uit elkaar geklapt.

Ik heb al heel wat jaar deze (type 7810) senseo nooit problemen mee gehad, wel op tijd ontkalken.

En idd wat een gedoe om het op te sturen en hoe lang ben je het kwijt, ik kan niet zonder hoor :mrgreen:

Ik ga m wel opsturen. We hebben hem pas 4 maanden en ik heb hem ook pas wel ontkalkt…maar wie weet hoe snel die kalkafzetting gaat? Hier is het water sowiezo wel hard vind ik. Volgens de waterleverancier is het gemiddeld, maar volgens mij is het harder :think: Dus ik neem het zekere voor het onzekere. En dan maar hopen dat ie nog weer een keer terugkomt :pray:

Hier ook een foute (7810), maar hij is al te oud 8)



Was nog een heel gedoe om het te vinden op die sticker :mrgreen:



Ga 'm nu toch maar een keertje ontkalken, heb 'm pas 5 jaar :oops: :shifty:

Die van ons is ook “fout” en die gaat zeker terug, wij hebben heel veel kalk in het water zitten.

begin mei gaan ze met de terughaal actie beginnen, je krijgt daar dan via de mail nader bericht over.

Wij hebben ook een 7810, maar een productiedatum vanuit 04 :mrgreen:



Misschien wordt het tijd voor een nieuwe :angel:

zijn er nog meer die de registratie niet rond krijgen??

Staat op de site van Philips… Het is erg druk geweest en daardoor verliep het registreren op sommige momenten niet goed. Excuses etc… Maar zojuist heb ik me nog geregistreerd. Dus gewoon weer even proberen!

Die van ons is al veel ouder, maar is blijkbaar geschrokken van het bericht op de televisie :shock: :shock:

Is gisteren aan de onderkant gaan lekken :think:

Tja, word hier in huis toch wel als een nationale ramp gezien, dus we hebben gelijk een nieuwe gehaald.

(en nu maar hopen dat deze ook 6 jaar meegaat!)

He, wat jammer, die vanmij is te oud…



Moet wel weer een nieuwe nl :mrgreen:

heb net de registratie rondgekregen, viel me wel op dat ze meer wilde weten dat gisteren. maar maakt niet uit, hoop dat als ie terugkomt wat langer meegaat

@Krabje wrote:

Faizaa bedankt voor je tip!!!



Ik heb net gekeken op mijn senseo…En mijn nummer komt overeen met één van de “foute” nummers zeg maar :shock: :shock: :shock:




Mijne ook, maar productiedatum niet… :slight_smile:

Ik heb de mijne gisteren toch maar even ontkalkt…na 5 jaar :angel:



Tjeeee, wat zat daar een troep in zeg :shock:

die van mij is ook fout.Krijg nu verpakkings materiaal om hem terug te sturen,moet dan binnen 3 dagen terug gestuurd worden naar hun,dus dat zal dan toch wel eerder zijn dan 1 mei?

Hoezo nu allemaal “FOUTE”…



Sorry, maar ik irriteer me een beetje (veel) aan: “ik heb ook een foute, maar de productiedatum staat niet in de lijst”… Nou, dan heb je dus geen foute maar een goede… :roll:



Je hebt helemaal geen foute als de productiedatum vóór juli 2006 ligt!!!



Ik heb ook typenummer HD7810, maar dit is GEEN foute… want hij is van 2004.