Senseo eigenaars, waarschuwing..

mijn typenummer komt wel overeen… alleen productiedatum niet(april 2003 :shock: heb ik dat ding al weer zo lang? geen wonder dat ie kuren begint te vertonen) Jammer, want ik had hem graag opgestuurd met die gebreken die hij nu vertoont

typenummer wel fout, productie van voor juli 06 (jemig is ie alweer zo oud hahaha)

wij hebben er dus ok eentje die ‘‘fout’’ is. En die gaat dus ECHT wel opgestuurd worden. Ik zag even bij rtl hoe z iets kan ontploffen. Ok dan in realiteit iets minder maar toch :shock:



Ik zou maar net een bakje zetten en dat ding ontploft in mijn giegel. ( Ik sta er altijd bij namelijk om te kijken hoe de koffie in het kopje gaat :oops: :think: )



Nee dank uw deze gaat op retour! :thumbup:

@Pleuntje wrote:

die van mij hoeft ook niet opgestuurd, heb wel een typenummer wat bij de ‘foute’ staat, maar ik heb een andere productienummer dus dan is die blijkbaar toch wel goed…

daarbij gebruik ik dat ding bijna niet, dus had m anders denk ik ook niet opgestuurd


Ja,dat is bij ons ook zo.

Wel verdorie!

Die van ons is vorige week net van het aanrecht gesabeld…

En die ligt dus al op de vuilnisbelt.

Hadden we hem dus toch moeten bewaren :?

Nou die van mij mag dus terug… gaat je koffie voor (iig)12 dagen :eh:



Wij hebben wel al eerder problemen gehad dat ie vacuum was getrokken en we hem niet meer open kregen. Het is wat!

Nou ik ben benieuwd hoe nu verder. Ik krijg een verpakking opgestuurd waar ik hem in moet doen en dan gaat ie dus weg (ik moet hem dan afleveren op een afgifte punt, dat niet op het eiland zit… dus ws moet ik dan maar even bellen en gaat ie met de post mee). Wat een gedoe!

@#puk# wrote:

Nou die van mij mag dus terug… gaat je koffie voor (iig)12 dagen :eh:



Wij hebben wel al eerder problemen gehad dat ie vacuum was getrokken en we hem niet meer open kregen. Het is wat!

Nou ik ben benieuwd hoe nu verder. Ik krijg een verpakking opgestuurd waar ik hem in moet doen en dan gaat ie dus weg (ik moet hem dan afleveren op een afgifte punt, dat niet op het eiland zit… dus ws moet ik dan maar even bellen en gaat ie met de post mee). Wat een gedoe!




Koop een filterhouder voor een euro en filters voor 49 cent en maak opschenkkoffie 8)

Ik heb een ander typenummer HD7840 maar wel problemen!

De laatste weken zuigt hij steeds vacuum en is niet meer open te krijgen en bouwt inderdaad steeds heel veel druk op :think: .

Zou ik dat nou moeten melden ergens?

Of wordt het gewoon tijd omdat ding eens met CITROENZUUR te ontkalken :eh: (waar haal je zoiets?).





Zó ziet zo een ontplofte senseo er dan uit... En ik hing er net met mn gezichtje bij toen de hele hap uit elkaar klapte....

Tnx, die van ons is dus ook van het foute type…

Hmm en ook de onze valt in de categorie “fout”. Ik vind het zoveel werk om hem op te sturen :oops: Bovendien, als honderdduizenden dit doen, hoe lang ben je je apparaat dan wel niet kwijt?! :think:

zitten er ook goede tussen? :lol:

ook die van mij is van het slechte type.



maar vier toch eerst eerst mijn verjaardag aankomend weekend en daarna gaat ie pas naar philips

wij hebben ook het slechte type

alleen de productiedatum staat er niet tussen dus hoef hij niet terug :dance:

Ik heb ook het slechte type,

alleen de productie datum staat er niet tussen dus hoeft hij niet terug!!!

Gelukkig maar!!!

Maar hoe weten jullie de productie datum?

Want bij mijn senseo staat alleen onderop het type nummer.

@Mutsie86 wrote:

Maar hoe weten jullie de productie datum?

Want bij mijn senseo staat alleen onderop het type nummer.


als je op de site van philips kijkt staat daar precies uitgelegd welke typer ËN welke productiedata er bij horen.



Daar staat ook waar je de productiedatum op de sticker vind (ik kon hem eerst ook niet vinden hoor!)

@Mutsie86 wrote:

Maar hoe weten jullie de productie datum?

Want bij mijn senseo staat alleen onderop het type nummer.




Rechtsonder en dan de eerste 4 cijfers. Ik moest ook even de site raadplegen om te zien waar ik de productiedatum kon vinden.

Ik kreeg die mail ook, maar die van ons heeft “gelukkig” een productiedatum/code van 5 jaar geleden.



En we zijn nogsteeds tevreden trouwens. :wink:



Als hij er wel tussen had gestaan, had ik hem wel opgestuurd, maar nu hoeft het dus niet.

Hier ook een slecht type , maar om hem nou op te sturen :think:



oh ja stond bij om het nummer t zoeken Om de productiedatum van het product op de machine te vinden, trekt u de stekker van uw Senseo®-koffiezetapparaat uit het stopcontact en verwijdert u het waterreservoir en het druppelbakje.





ik was zo’n muts die het druppel bakje vergeten was en oz de senseo op zijn kop zette :wall: :wall: alles onder de koffie