Senseo eigenaars, waarschuwing..

EINDHOVEN - Philips trekt 30 miljoen euro uit voor het terughalen en repareren van een groot aantal Senseo-modellen.



Woensdag verschijnt een advertentie in regionale kranten waarin consumenten opgeroepen worden hun apparaat,

gemaakt in een bepaalde periode, terug te brengen vanwege ontploffingsgevaar.



http://www.omroepbrabant.nl/?news/116581872/Philips+roept+gevaarlijke+Senseos+terug.aspx



De typenummers van de betrokken producten zijn:



http://www.philips.nl/service/senseo/index.page

Faizaa bedankt voor je tip!!!



Ik heb net gekeken op mijn senseo…En mijn nummer komt overeen met één van de “foute” nummers zeg maar :shock: :shock: :shock:

Jakkes ons typenummer staat er ook bij :frowning:



Bedankt voor de tip Faizaa…



Hoe ongerust zal ik eens worden? :think:

waar moet dat nummer staan? :think:

Toevallig vorige maand mijn Senseo (met blijkt nu een fout nummer) voor reparatie terug gestuurd naar Philips. Vandaag kreeg ik te horen dat ik een nieuwe Senseo mocht uitkiezen .

Ik heb er nu één genomen met Latte systeem.

@Affie wrote:

waar moet dat nummer staan? :think:


Onderop geloof ik, op een sticker? :think:



Gelukkig drinken wij alleen echte koffie :angel:

Ik heb er net een via Kok gekocht en dat is ook een ‘slechte’… :lol: :lol: :lol:

@Madre wrote:

Ik heb er net een via Kok gekocht en dat is ook een ‘slechte’… :lol: :lol: :lol:


Fraai is dat :lol: :lol: :lol:

@Brigitte wrote:

@Madre wrote:
Ik heb er net een via Kok gekocht en dat is ook een ‘slechte’… :lol: :lol: :lol:


Fraai is dat :lol: :lol: :lol:




Ach, ik ga er vanuit dat de verkoopster niet bij senseo werkt en dat niet wist 8)



Daarbij, 1 op een miljoen apparaten kan uit elkaar vliegen. Daar ga ik toch dat ding niet helemaal voor op sturen hoor…

@Madre wrote:

@Brigitte wrote:
@Madre wrote:
Ik heb er net een via Kok gekocht en dat is ook een ‘slechte’… :lol: :lol: :lol:


Fraai is dat :lol: :lol: :lol:




Ach, ik ga er vanuit dat de verkoopster niet bij senseo werkt en dat niet wist 8)



Daarbij, 1 op een miljoen aparaten kan uit elkaar vliegen. Daar ga ik toch dat ding niet helemaal voor op sturen hoor…


Ik meende mijn opmerking ook niet serieus hoor :wink: En als ik er wel

eentje zou hebben die al jaren in de keuken zou staan, zou ik hem zelf

ook niet opsturen denk ik. :think:

weet ik… :wink:

Mijne is ook fout :? lekker dan

Ons type nummer staat er ook bij.

]

Maar heb dat ding al een jaar, en laat um ook gewoon staan hoor.

@Madre wrote:

@Brigitte wrote:
@Madre wrote:
Ik heb er net een via Kok gekocht en dat is ook een ‘slechte’… :lol: :lol: :lol:


Fraai is dat :lol: :lol: :lol:




Ach, ik ga er vanuit dat de verkoopster niet bij senseo werkt en dat niet wist 8)



Daarbij, 1 op een miljoen apparaten kan uit elkaar vliegen. Daar ga ik toch dat ding niet helemaal voor op sturen hoor…




De verkoopster wist dat inderdaad niet :oops: :wink:

die van mij hoeft ook niet opgestuurd, heb wel een typenummer wat bij de ‘foute’ staat, maar ik heb een andere productienummer dus dan is die blijkbaar toch wel goed…

daarbij gebruik ik dat ding bijna niet, dus had m anders denk ik ook niet opgestuurd

onze staat er ook bij

wat nu :o

bij de tweede link kan je typenr en datum invoeren, en dan lees je het verder

En zo’n senso geval had mijn moeder dus staan… HAD zeg ik erbij want die van haar is dus ontploft 1,5 jaar geleden. Grappig is dat ik hier op kok toen nog een topic had aangemaakt daarover (zie: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=43587&highlight=). Waren wij zeker één van die drie op één miljoen :roll:

De mijne “lekt” ook water als ie bezig is met de koffie. Dus heb altijd koffie met 20 druppels water :shifty: ga ook zo nummer checken, dan stuur k m terug met 2 “fouten”.



Ik heb nog steeds niet de ideale koffiezetapp kunne vinde (na krups en nog wat espresso apparaten)

@purpled82 wrote:

En zo’n senso geval had mijn moeder dus staan… HAD zeg ik erbij want die van haar is dus ontploft 1,5 jaar geleden. Grappig is dat ik hier op kok toen nog een topic had aangemaakt daarover (zie: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=43587&highlight=). Waren wij zeker één van die drie op één miljoen :roll:




Oh en nu zie ik net dat onze eigen senseo ook bij de typenummers staat :lol: