Wat vinden jullie?
Ik weet al wat het wordt maar ben even benieuwd wat jullie denken als jullie de naam horen
:-* van Rose
Senne (en senna) vind ik jongensnamen
Senne… eerste wat in mij opkomt, jongensnaam.
Senna daarentegen, vind ik een meisjesnaam.
Jongens naam, en een hele mooie!!
Staat ook bij ons in de top drie voor een jongensnaam!
Senne, een hele mooie jongensnaam
Bietje haar zoon heet zo (mede septembermama)
Yes!!!
vind ik dus ook en we krijgen dus ook een jongetje.
Mijn vriend en ik vinden bijna geen 1 naam beiden mooi, behalve deze wel!! :dance:
Ik denk dat deze naam heel hoog komt te staan op ons lijstje!!
kus van Rose :-*
Ja Senne vind ik ook een jongensnaam.
Maar tegenwoordig kan bijna alles geloof ik.
Onze zoon heet Noah en heel veel mensen dachten dat hij een meisje was.
Ik vind unisexnamen zowieso wel leuk,
Senne vind ik een jongensnaam maar ik zou ook niet raar opkijken als een meisje zo zou heten.
Met Noah net zo…
het zijn gewoon mooie namen
@gismolo wrote:
Ja Senne vind ik ook een jongensnaam.
Maar tegenwoordig kan bijna alles geloof ik.
Onze zoon heet Noah en heel veel mensen dachten dat hij een meisje was.
Grappig, ik hoorde hem pas voor het eerst als meisjesnaam, ik vind het (een hele leuke) jongensnaam.
Ik vind Senne een jongensnaam alhoewel ik hem ook nog voor een meid vind kunnen.
Noah vind trouwens een echt jongensnaam. Noa zonder H vind ik meer voor een meisje. Noah stond bij ons erg hoog is ons namen lijstje.
Senne vind ik voor een jongen
Senna kan voor allebei.
mooie naam trouwens
Hondennaam maar dat komt omdat, de hond van vrienden van mij zo heet.
Senne leuke naam :thumbup:
Jongste zoon van Bieke heet inderdaaed Senne :inlove:
Senne hele leuke jongensnaam zeg :inlove: ’
Een jongetje bij mij op de kinderopvang heet ook Senne
Ik ken een meisje die heet Senna.
Senne voor een jongen.
ik vind het ook meer een jongensnaam maar bij Sanne op de creche zit een meisje dat Senne heet en vind het niet zo heel gek…
Ik vind Senne een hele mooie naam, voor zowel jongens als meiden. Ik vind het heel gaaf om meiden een unisex naam te geven (oh ja joh? Ja, kijk maar naar mijn onderschriften, het zijn beide meisjes) Dus zou ik Senne eerder voor een meisje kiezen. Maar desalniettemin vind ik het ook voor een jochie heel gaaf!
Ik vind Senne ook voor allebei leuk, maar net iets meer voor een jongen. Ik vind unisexnamen ook erg leuk voor een meisje. Tip; zet wel duidelijk op het geboortekaartje wat het geslacht is. Wij kregen ooit een kaartje met daarop “Wij zijn blij met de geboorte van onze Pleun”. En ik had dat jaar een jongen als een meisje in mijn klas die Pleun heetten. :lol: :lol: . Later bleek dit een meisje te zijn, maar ze hadden vrij veel vragen gekregen
groetjes Maartje
@Annaatje wrote:
Senne… eerste wat in mij opkomt, jongensnaam.hier ben ik het mee eens
Senna daarentegen, vind ik een meisjesnaam.
Bij mij is het pcies andersom…mijn eerste ingeving is dat het een meisjesnaam is.
Senna vind ik ook meer een meisjesnaam eigenlijk :think: