Senne, jongens- of meisjesnaam?

@Annaatje wrote:

Senne… eerste wat in mij opkomt, jongensnaam.

Senna daarentegen, vind ik een meisjesnaam.

Ja dat vind ik ook !!!

Bedankt voor jullie antwoorden dames :thumbup:

mamaartje: wel een goeie tip om er op te zetten dat het een jongetje is, maar dat doe je meestal wel eigenlijk…

onze zoon en ons broertje wordt het dan in ons geval :inlove:

klinkt goed, al zeg ik het zelf :lol:

:-* van Rose

Ik vind het voor allebei heel goed kunnen, Senna ook trouwens

Senna was onze jongensnaam :inlove:

Hihi, ik kreeg wel behoorlijk wat commentaar op Senna, voor onze meid hoor! Hmpf; das een hondennaam, hmpf; zo heet de zoon van Marco Borsato, Hmpf; is ze vernoemd naar Ayerton? Hmpf; das een jongensnaam…

Maar als ik nu naar mijn stoere griet kijk; tis een op en top SENNA!

Wat leuk om hier mijn jongste zoon’s naam tegen te komen en dan nog zo’n positieve commentaren er op! 8) :inlove:

Ik vind Senne uiteraard voor een jongen :wink: en bij Senna denk ik meteen aan een meisje maar blijkbaar kan het ook voor een jongen, even wennen maar éénmaal je het gewoon bent bij een jongen lijkt het me misschien ook wel leuk maar ik vind het eerlijk gezegd meer voor een meisje.

Ik vind Senna eigenlijk echt een meidennaam :think:

Ken ook alleen maar meiden die Senna heten.

Senne vind ik echt voor een jongen :thumbup:

Ja, ik vind Senna ook leuker voor een meid dan voor een jochie hoor… Echt een stoere meiden naam!

Marion, wat hebben we toch mooie namen gekozen hé? :mrgreen: :wink:

@~Marion~ wrote:

Ja, ik vind Senna ook leuker voor een meid dan voor een jochie hoor… Echt een stoere meiden naam!

Mijn dochter heet ook Sanae… (spreek uit: Senna…) is ook echt een leuke naam voor onze stoere meid… Maar vind Senna voor een jongen ook leuk… En Senne vind ik eigenlijk ook meer een meiden naam…

Marion… hier ook zoooo vaak de verwijzing naar Marco Borsato en Ayerton… :mrgreen:

Ow Fai, spreek je jouw meiskes naam ook als Senna uit? Ik dacht dus als Sanaj… hihi

Biet, inderdaad! Ik ben er ook nog steeds blij mee…

Als wij ooit weer een meisje zouden krijgen gaat ze Marijn heten. Ook een unisex naam!

Yep Marion… de meesten denken dat je het uitspreekt als sanee… maar het is dus Senna… Dit is de Franse spelling… dat maakt dus van sanae een Marokkaanse naam… :mrgreen:

Marijn: ook heel mooi voor een meid en ook voor een jongen.

en Senna vind ik meer iets voor een meisje maar als ik een jongen tegenkom die zo heet zou ik er niet raar van staan te kijken.

en niet de hond van marco borsato heet zo maar zijn dochter toch :think:

:-* van Rose

Senne vind ik echt een naam voor een jongen, en Marijn eigenlijk ook…

Komt omdat het vriendje van Sander zo heet. Voor een meisje zou ik dan eerder kiezen voor Marlijn.

Zelf zou ik niet kiezen voor een unisex-naam, want het lijkt me voor het kind niet leuk als er steeds verwarring over bestaat.

Senne = jongensnaam

Senna = meisjesnaam

Volgens mijn mening.

Net als:

Noah = jongensnaam

Noa = meisjesnaam

Ik vind Senne ook meer voor een jongen, en Senna voor een meisje!

En als vent vind ik dit ook :

Senne = jongensnaam

Senna = meisjesnaam

:wink:

ik vind ook senne voor een jongen en senna voor een meisje